SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Zou een beetje zwak zijn niet? Dat Poetin alle vuile klusjes zelf oplost. Laat die maar in Den Haag verschijnenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:17 schreef 3rr0r het volgende: Girkin in het laadruim erbij was mooi geweest
Steve is al druk aan het retweeten nuquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk gaat Poephoofd Steve straks live.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wacht nog ff op de officiële bevestiging. Op de passagierslijst staan zegt nog niet dat hij daadwerkelijk aan boord was.
Tja weet niet of dit juichwaardig is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
Beter zat ie er toch niet in en is ie nu pissed right?
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ohja dat zou dan deze gast zijn met met die uhm tattoo
Met een eigen vliegtuig ben je al gauw ergens anders natuurlijk. Helemaal iemand als hij die niet te lang ergens op één plek wil blijven vanwege z'n veiligheid. Maar goed, het moet allemaal nog bevestigd worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een bevestiging vanuit het Kremlin niet vertrouw.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Hij was toch ook al in Afrika, in de Sahel, een paar dagen geleden.
DNA onderzoek kan lang durenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
De NOS is net als ik ad voorzichtige kant: Wagnerleider Prigozjin mogelijk aan boord van verongelukt privévliegtuig - https://nos.nl/l/2487726
Ben benieuwd of het klopt, of dat ze alleen op de passagierslijst stonden en toch niet aan boord waren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien aangezien voor vliegtuig met Prigozhin erinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:22 schreef Rodgrod het volgende:
Ah iets boven Moskou als ik de locatie uit het nu.nl bericht lees. Misschien aangezien voor een Oekraïense drone die verdwaald was.
Dit was wel te verwachten, hij had beter in Afrika kunnen blijven.quote:
TASS heeft zelf bevestigd dat Prigozhin aan boord was (Russische ANP).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het klopt, of dat ze alleen op de passagierslijst stonden en toch niet aan boord waren.
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733quote:Wagner boss Prigozhin killed in plane crash in Russia
Alleen past daar hooguit een klein kind doorheenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook een vliegtuig heeft ramen.
Niet als die in de cockpit zit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen past daar hooguit een klein kind doorheen
Denazificeren gaat goed vandaagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:26 schreef BEFEM het volgende:
Waarom zou zo iemand eigenlijk op een passagierslijst staan?
Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Met een eigen vliegtuig ben je al gauw ergens anders natuurlijk. Helemaal iemand als hij die niet te lang ergens op één plek wil blijven vanwege z'n veiligheid. Maar goed, het moet allemaal nog bevestigd worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik een bevestiging vanuit het Kremlin niet vertrouw.
Waarom zou je dat willen als baas van Wagner? Die hebben vast wel eigen regeltjes. Poetin zal vast ook niet op een passagierslijst staanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.
Je bent wat laat op het feestjequote:
No shit Sherlockquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Lijkt mij geen toeval, gezien alle recente 'ongelukjes' en 'zelfmoorden'.
Alsof de FSB dat niet zou weten als hij onder een schuilnaam zou vliegenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:28 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als baas van Wagner? Die hebben vast wel eigen regeltjes. Poetin zal vast ook niet op een passagierslijst staan
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit was wel te verwachten, hij had beter in Afrika kunnen blijven.
Ja, we weten echt nog niks. NOS is idd voorzichtig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
De NOS is net als ik ad voorzichtige kant: Wagnerleider Prigozjin mogelijk aan boord van verongelukt privévliegtuig - https://nos.nl/l/2487726
En zijn pruiken waren ook in beslag genomen, dus zich vermommen kon ook al nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Alsof de FSB dat niet zou weten als hij onder een schuilnaam zou vliegen
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En zijn pruiken waren ook in beslag genomen, dus zich vermommen kon ook al niet
Pizza?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, tijd om eten te gaan koken. Lees straks wel terug.
Het zou me overigens ook niet verbazen als deze persoon over een jaar of 10 ergens opduikt in Venezuela.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Je weet dat als je tegen Putin in gaat, je vroeg of laat aan de beurt komt.
Dan kun je beter ergens in Afrika zitten, beschermd door je eigen privé leger, dan de kat op het doek binden en in Rusland blijven.
Maar goed, aan deze terrorist gaat niks verloren.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ze vanuit het Kremlin zeggen dat hij dood is moet hij nog wel in leven zijn.
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Stel dat het een signaal van Poetin was, en we weten dat Prigozin redelijk close met hem was, dan is het echt wel een zieke mob circle. Je vraagt je echt af wie er nou eigenlijk precies allemaal aan de touwtjes trekken. Het is zo'n mega schaduwwereld.
Binnenkort ook Patrushev?
Ja, dit ook. Vooral iemand als Prigozin. Het moet hem al gigantisch heet onder de voeten geweest zijn. Dat wist hij ook dondersgoed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als deze persoon over een jaar of 10 ergens opduikt in Venezuela.
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef Discombobulate het volgende:
Stel dat het een signaal van Poetin was, en we weten dat Prigozin redelijk close met hem was, dan is het echt wel een zieke mob circle. Je vraagt je echt af wie er nou eigenlijk precies allemaal aan de touwtjes trekken. Het is zo'n mega schaduwwereld.
Binnenkort ook Patrushev?
De dag 23 augustus is nog niet bijgewerkt. India schiet een raket naar de maan en dit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Wikipedia-pagina is ook al aangepast
Piroshki of Pelmini, als het maar met een P begint.quote:
Ik geloof het pas als het echt bevestigd wordt. Enige wat we weten is dat z'n naam op een passagierslijst stond.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.
Priyaniki ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Piroshki of Pelmini, als het maar met een P begint.
Maar wie moet het anders nog bevestigen voor jou als het officiële persbureau het al gedaan heeft? Vanuit het westen kunnen we niet naar het lichaam komen kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het echt bevestigd wordt. Enige wat we weten is dat z'n naam op een passagierslijst stond.
Ook bij privéjets?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat elke passagier daarop staat? Lijkt mij dan.
Ik denk ook niet dat iemand het probeert te verbergen. Het lijkt me eerder een boodschap aan andere tegenstanders van Poetin. Ook deze spectaculaire variant op een ongeluk past in dat plaatje.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Russische persbureau (TASS, in handen van Russische overheid) kwam heel snel met bericht dat Prigozin is overleden. Niet echt gevoel dat ze proberen te verbergen vanuit welke hoek deze raket kwam.
"als je een coup start, maak 'm dan af" is een alternatieve boodschap die je hier uit kunt halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:35 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon een voorbeeld gesteld zodat de rest van de machtige mannen weer netjes in het gelid komen.
Oh, ja, Rusland bevestigd wel veel meer dingen die echt waar bleken. Officieel persbureau zegt me niet zo veel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar wie moet het anders nog bevestigen voor jou als het officiële persbureau het al gedaan heeft? Vanuit het westen kunnen we niet naar het lichaam komen kijken.
Ik weet niet hoor, dat ziet er wel uit als een open kistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:36 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wordt geen open kist zo te zien als hij erin zat.
Open urn misschien wel...
dat is toch coup plegen 101 zou je denkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
"als je een coup start, maak 'm dan af" is een alternatieve boodschap die je hier uit kunt halen.
De Russische media zullen wel met een verhaal komen dat de Oekraïners erachter zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat iemand het probeert te verbergen. Het lijkt me eerder een boodschap aan andere tegenstanders van Poetin. Ook deze spectaculaire variant op een ongeluk past in dat plaatje.
Enige andere scenario zou zijn is dat de overheid alleen wil doen alsof Prigozhin dood is. Maar wat zouden ze daar aan winnen als later zou blijken dat hij nog leeft? In Afrika herkennen ze hem ook wel meteen met zijn kutkop.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oh, ja, Rusland bevestigd wel veel meer dingen die echt waar bleken. Officieel persbureau zegt me niet zo veel.
Nee, dan blijft het bij we weten het gewoon niet. Misschien dat de VS intel heeft ofzo.
Kop is aangepast! BBC PRUTSERSquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]Wagner boss Prigozhin killed in plane crash in Russia
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733
https://www.bbc.com/news/world-europe-66599733quote:Wagner boss Yevgeny Prigozhin feared dead after Russia plane crash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |