SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
20 punten erbij!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat ze straks op een rondje zetten.
En dan straks in de finale weer haar oude tactiek toepassenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Starflyer het volgende:
Hassan heeft door dat tot de laatste ronde achteraan hangen niet werkt en gaat het helemaal anders doen
Het idee zit hem op zich al in de naam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik snapte daar nooit wat van vroeger op school van dat hinkstapspringen.
Ja duh, maar ik deed gewoon 2 stappen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het idee zit hem op zich al in de naam.
Straftraining voor de domme 1500m tactiekquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef DeeBee het volgende:
Hassan wilde nog even wat extra trainingskilometers?!
TOPSPORTMENTALITEIT.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sprint je eigenlijk nog op einde? Kost alleen maar energie, je bent toch al door...
Gewoon je ego even opvijzelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sprint je eigenlijk nog op einde? Kost alleen maar energie, je bent toch al door...
Ben Johnson verloor met opzet in Zürich van Carl Lewis voor de OS Seoel.quote:
Saaier dan Ria Visser.quote:
Met of zonderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, en Kipyegon naast haar sprint gewoon op 50%
Van 25quote:
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.
Het kind leek me jonger dan 6. En hou je pleonastisch, spastisch gescheld voor je. Ik weet dat je Feijenoorder bent, probeer het echter toch maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.
Stukje maanlanding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik steeple mannen nog gedoog, is er voor stepple dames echt geen excuus.
Je ziet wel steeds meer Indiers he?
Stukje ASML.quote:
Geen excuus voor wat?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik steeple mannen nog gedoog, is er voor stepple dames echt geen excuus.
Je ziet wel steeds meer Indiers he?
Saai en niet-zo competitief onderdeel.quote:
Dan schakel je toch pas om 21:00 in?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Nog een halfuur voordat het een beetje leuk wordt
Echt een baggerschema hebben ze in elkaar gedraaid, kutseries de hele tijd
Dan hadden we eigenlijk geen 5k series vanavond. Al helemaal treurig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Dit is toch altijd joh? En je moet wat bij een sessie met (pols)hoog finale, dat duurt altijd enorm lang.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Wat had je liever gezien ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Weet hij veelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch altijd joh? En je moet wat bij een sessie met (pols)hoog finale, dat duurt altijd enorm lang.
Meestal is polshoog naast de meerkamp toch wel het beste onderdeel om naar te kijken jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sutej is echt viesmager. Niveautje Klosterhalfen. Kennedy ziet er dan toch beter uit
Is de vrouw zonder jou op vakantie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meestal is polshoog naast de meerkamp toch wel het beste onderdeel om naar te kijken ja
Al ben ik daar niet direct heel erg van, kijk toch vooral voor de sport. Maar nu ik een tijdje alleen thuis zit neemt dat soms toch de overhand.
Met de vriendinnenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is de vrouw zonder jou op vakantie?
whut whutquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de vriendinnen
Gelukkig kan ik dit genot nu rustig kijken, zonder gedoe dat sport kijken niet relevant is enzo
Ik schijn teveel sport te kijkenquote:
Is dat mogelijk?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schijn teveel sport te kijken
Ik vind ook dat het te weinig is. Ik volg niet eens meer tennis en de lagere formuleklassen en kleinere wielerwedstrijden na de TdF.quote:
BAMquote:
Wel een getructe.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:47 schreef Zorro het volgende:
Tjseu La Ling was geen supersnelle linksbuiten zag ik
Cypriotische DNF, dus voorlaatste.quote:
Als laatste gefinisht danquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cypriotische DNF, dus voorlaatste.
Al 2 tijdsnelsten die sneller waren dan Amusan, dus ja, jammer.quote:
Voor Visser is dit best prima en ze heeft pech dat Nugent net niet genoeg terugviel.quote:
Typisch Nederlands.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is toch vaak net niet op het wk
Ja 12.5 PR zou ook maar net genoeg zijn om de finale te halen he.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is toch vaak net niet op het wk
Maar weinig progressie. Ze moet echt sub 12.50.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Visser is dit best prima en ze heeft pech dat Nugent net niet genoeg terugviel.
Dat was erg in 1963.quote:
Er zit niet zo veel vooruitgang in bij Visser, is jammer.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja 12.5 PR zou ook maar net genoeg zijn om de finale te halen he.
Daar zit wel de crux ja. Vijf jaar geleden was 12.6 soms genoeg voor finales, inmiddels heb je eigenlijk 12.4-12.5 nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar weinig progressie. Ze moet echt sub 12.50.
Dat zit er gewoon echt niet in hoor. Het niveau is zo belachelijk hoog geworden de laatste jaren.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar weinig progressie. Ze moet echt sub 12.50.
Mooi, oprotten. Ik wil Sally Pearson terug.quote:
Dat dacht Yuri in Rio ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vloon weer niet op een WK, dat ie dan in Parijs maar zijn gram haalt.
Die haalde daar meer zijn halve liter.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die haalde daar meer zijn halve liter.
Ja, keer 10 he?quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Moon over 4.9 gaat is het wel klaar
Je suggereert dat Prof. Ing. Mr. Sedoc er naast zit?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadine is het niet met Greg eens.
We moeten concluderen dat Visser totaal geen idee heeft hoe ze liep.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je suggereert dat Prof. Ing. Mr. Sedoc er naast zit?
Erg leuk, maar ik vind de 400 mooierquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
1500 is altijd wel genot, na 800 toch wel de leukste afstand.
Ja die komt daarna, en daarna de 100. 200 vind ik wat minder. 10km vind ik ook wel mooi, 5km kan me minder boeien.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg leuk, maar ik vind de 400 mooier
Dat sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, keer 10 he?
Of denk jij dat ie ook een pilletje en een snuifje heeft gepakt?
Visser moet getroost worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer voor Visser, ze was er nog dicht bij.
Ik vind dat niet iets wat na 7 jaar nog altijd veilig in de doofpot blijft. Dat ze dat niet meteen roepen oké, maar na 7 jaar..quote:
400 > 200 > 800 > 100 > 1500 > 5000 > 10000 > marathonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Erg leuk, maar ik vind de 400 mooier
Dat zou een mooi resultaat zijn.quote:
Als ie nog wat progressie boekt kan dit volgend jaar al hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef kilon het volgende:
Hij mist nog iets snelheid en uithoudingsvermogen maar dat is niet zo erg. Parijs komt wat vroeg maar LA gaat zijn moment worden.
Jammer dat die andere Noor hem niet won.quote:
Iets meer inhoud en hij kan nog beter mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Wow![]()
Fantastisch WK van Laros, geweldige finale in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |