SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
20 punten erbij!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat ze straks op een rondje zetten.
En dan straks in de finale weer haar oude tactiek toepassenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:31 schreef Starflyer het volgende:
Hassan heeft door dat tot de laatste ronde achteraan hangen niet werkt en gaat het helemaal anders doen
Het idee zit hem op zich al in de naam.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik snapte daar nooit wat van vroeger op school van dat hinkstapspringen.
Ja duh, maar ik deed gewoon 2 stappen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het idee zit hem op zich al in de naam.
Straftraining voor de domme 1500m tactiekquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:37 schreef DeeBee het volgende:
Hassan wilde nog even wat extra trainingskilometers?!
TOPSPORTMENTALITEIT.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sprint je eigenlijk nog op einde? Kost alleen maar energie, je bent toch al door...
Gewoon je ego even opvijzelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom sprint je eigenlijk nog op einde? Kost alleen maar energie, je bent toch al door...
Ben Johnson verloor met opzet in Zürich van Carl Lewis voor de OS Seoel.quote:
Saaier dan Ria Visser.quote:
Met of zonderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, en Kipyegon naast haar sprint gewoon op 50%
Van 25quote:
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.
Het kind leek me jonger dan 6. En hou je pleonastisch, spastisch gescheld voor je. Ik weet dat je Feijenoorder bent, probeer het echter toch maar.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen het kind geboren werd, mokerdom varken.
Stukje maanlanding.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik steeple mannen nog gedoog, is er voor stepple dames echt geen excuus.
Je ziet wel steeds meer Indiers he?
Stukje ASML.quote:
Geen excuus voor wat?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar ik steeple mannen nog gedoog, is er voor stepple dames echt geen excuus.
Je ziet wel steeds meer Indiers he?
Saai en niet-zo competitief onderdeel.quote:
Dan schakel je toch pas om 21:00 in?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Nog een halfuur voordat het een beetje leuk wordt
Echt een baggerschema hebben ze in elkaar gedraaid, kutseries de hele tijd
Dan hadden we eigenlijk geen 5k series vanavond. Al helemaal treurig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Dit is toch altijd joh? En je moet wat bij een sessie met (pols)hoog finale, dat duurt altijd enorm lang.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Wat had je liever gezien ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:20 schreef Szura het volgende:
Weet hij veelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is toch altijd joh? En je moet wat bij een sessie met (pols)hoog finale, dat duurt altijd enorm lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |