SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!Trotste mama van Ambar
IN dit geval wel, maar voor eigen rechter spelen mag ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet alles wat moreel fout is, wordt door een rechter beoordeelt.![]()
Ik wil niet zeggen dat het goed is he wat er gebeurd is.Dat is ook weer waar, domme ikkequote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey ik zei niet dat het makkelijk was he.
Wij zitten hier niet op school taalvauten mogenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want zij, hen, hun fouten vind ik echt een van de lelijkste. Ondanks dat ik zelf ontzettend veel taalfouten maak.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah de onderburen hebben weer ruzieConstant bijna ruzie
Trotste mama van Ambar
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Na, es is nix dabeiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt
Na, wenn ich euch erzähl' die G'schicht'…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.quote:Trotste mama van Ambar
Jemigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.![]()
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zegt iets en de volgende dag zijn ze het of al vergeten of ze hebben de link niet gelegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenTrotste mama van Ambar
Maar ook het bewustzijn van oh ik doe iets en dat produceert veel geluid mss moet ik dat niet doen want we wonen gehorig, dat is er gewoon niet.
Kunnen ze ook niets aan doen dat ze zonder hersens geboren zijn en anders roken en schreeuwen ze de laatste hersencellen wel wegTrotste mama van Ambar
Naar is dat, als je nu klopt als ze lawaai maken, zullen ze dan niet denken o jeequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zegt iets en de volgende dag zijn ze het of al vergeten of ze hebben de link niet gelegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na, es is nix dabei
Na, wenn ich euch erzähl' die G'schicht'…![]()
![]()
Dan de ze open. Zeg ik bijvoorbeeld mag de muziek zachter en dan is er een oh ja. Gaat muziek ook zachter. Volgende dag kan je weer meegenieten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar is dat, als je nu klopt als ze lawaai maken, zullen ze dan niet denken o jee
Al heb ik ergens wel het idee dat de hulp die ze krijgen van een aantal dingen ook wat gezegd heeft, want geluidsoverlast door muziek is minder.Trotste mama van Ambar
Maar mannen zijn helemaal niet welkom in het hakkie takkie weg is zakkie topicquote:Trotste mama van Ambar
Komende dagen maar even enkele daagjes verlof nemen
Collega's: Waar ga je heen?
Ik:
Uw ADH vitamine Worst
Dat is toch het leven van elke FOK!ker?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Komende dagen maar even enkele daagjes verlof nemen
Collega's: Waar ga je heen?
Ik:Trotste mama van Ambar
Nog niks veranderd in al die jarenquote:Maar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar dat weten mijn collega's niet. Daar doe ik alsof ik normaal benquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is toch het leven van elke FOK!ker?Uw ADH vitamine Worst
Daar was het stilletjes hequote:
Deel het met ons.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog niks veranderd in al die jarenMaar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Dat was dus niet nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat hoger beroep? Is dat ook positief afgelopen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal extra lief tegen je zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mannen zijn helemaal niet welkom in het hakkie takkie weg is zakkie topic![]()
Veranderen zal ik nooitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog niks veranderd in al die jarenMaar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
![]()
Wie o wiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fijn, gelukkig dat het nu goed gekeurd is, maar wat een domme leerkracht die zijn vraag niet snaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gooi in de water 100 euro boete ik vind helemaal mooiquote:Uw ADH vitamine Worst
Uitreiking was leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zal even een Sims opstarten voor wat foto'sTrotste mama van Ambar
Heb je je diploma nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey, taalgebruik.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nou, het wordt een wortelkanaalbehandeling
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Staat voor Graag Voor DJMOquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Altijd goed.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
+1 Ezpunt voor creativiteit.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou het was heel gezellig allemaal.
Ik ga weer naar het slagveld, misschien tot later deze week![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Laterquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
"Omae wa mou shindeiru."
Lekker dan heeft hij nu niets gedaan dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, het wordt een wortelkanaalbehandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je komt en gaat weer gelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
tot laters
Kusjekroelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, want zij zou hem dan starten en dan moet mijn eigen tandarts dit afmaken. Maar omdat ik mijn intake bij de tandarts pas begin oktober heb, duurt me dat te lang. En ik ben een te grote angsthaasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan heeft hij nu niets gedaan dan?
"Omae wa mou shindeiru."
Zo rol ikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt en gaat weer gelijktot laters
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
We appen skatquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik, wanneer gaat het nu gebeuren toch niet pas in oktober?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want zij zou hem dan starten en dan moet mijn eigen tandarts dit afmaken. Maar omdat ik mijn intake bij de tandarts pas begin oktober heb, duurt me dat te lang. En ik ben een te grote angsthaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op Utrecht
Rol maar een keer weer binnen dan. `en ik wens je succes met wat speelt momenteel bij jou thuis.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie arm meissiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:44 schreef DJMO het volgende:
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op UtrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, wanneer gaat het nu gebeuren toch niet pas in oktober?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Maar was het ook de trein naar Rotterdam?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ja kom zeg, dan moet je maar opletten voor je instapt hoor, of als de conductrice omroep in welke trein je zit Ze mag blij zijn dat ik d'r attendeerdequote:ik had ook niks kunnen zeggen.
Ah bah. En niets in de buurt wat je eerder kan helpen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.
Ja moet je doen, dit is niet te doen zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep. Van Zwolle via Amersfoort, Utrecht, Gouda Rotterdam Alexander naar 010 cs.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
Maar was het ook de trein naar Rotterdam?Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien ging ze voor de eerste keer met de de treinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja kom zeg, dan moet je maar opletten voor je instapt hoor, of als de conductrice omroep in welke trein je zit Ze mag blij zijn dat ik d'r attendeerdeik had ook niks kunnen zeggen.
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah bah. En niets in de buurt wat je eerder kan helpen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan moet je just helemaal opletten. En het was een studente van rond de 23, gok ik. Dus die zal echt niet voor het eerst met het ov reizen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ging ze voor de eerste keer met de de treinIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat snap ik wel. Heel veel sterkte ermee man, pijn aan je gebit is een van de minst prettige dingen als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
~~~Ellende Stig. Hopelijk doet de antibiotica zijn werk snel. `en kan je eerder voor je intake komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:44 schreef DJMO het volgende:
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op Utrecht![]()
![]()
![]()
Kan je hem niet terug nemen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#anoniem is onverbiddelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je hem niet terug nemen dan?
Nu naar huis![]()
Thanks. Ik ben doodsbenauwd maar de hele tijd pijn is ook niet fijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Heel veel sterkte ermee man, pijn aan je gebit is een van de minst prettige dingen als je het mij vraagt.Ik hoop het ook. Positive vibesquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~~~Ellende Stig. Hopelijk doet de antibiotica zijn werk snel. `en kan je eerder voor je intake komen.
"Omae wa mou shindeiru."
Nu vraag ik me af hé. Zou ze Wilma heten.?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hé. Zou ze Wilma heten.?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O heb je het al eens geprobeerd dan volgens mij komt die usernaam dan weer vrij en kan iedereen hem gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef Speciale het volgende:
[..]
#anoniem is onverbiddelijk
Nu naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
HHoe was de dag met je zoon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Realiteit begint wel in te dalen nu. Maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. En dat behandeling niet de volle 3 uur duurt
"Omae wa mou shindeiru."
Gezellig zoals altijdquote:
De verdoving doet zijn werk goed maak je niet te drukquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Realiteit begint wel in te dalen nu. Maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. En dat behandeling niet de volle 3 uur duurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Behandeling?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Realiteit begint wel in te dalen nu. Maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. En dat behandeling niet de volle 3 uur duurt![]()
Nee, moet ik ook niet doenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De verdoving doet zijn werk goed maak je niet te drukMaar het blijft spoken en zo
Wortelkanaal.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ai, sterkte daarmee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, moet ik ook niet doenMaar het blijft spoken en zo
[..]
Wortelkanaal.![]()
Aiai, sterkte hoor!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Realiteit begint wel in te dalen nu. Maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. En dat behandeling niet de volle 3 uur duurt![]()
![]()
Thanks.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Toch moet je het proberen los te maken. Je kan er toch niets staan veranderenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, moet ik ook niet doenMaar het blijft spoken en zo
[..]
Wortelkanaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is ook zo. Even door de zure appel heen bijten. Al wil ik eerder geholpen worden dan later, daar hoop ik op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch moet je het proberen los te maken. Je kan er toch niets staan veranderen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik wou zeggen even doorbijten...maar dat klopt niet helemaalquote:![]()
Bang voor de tandarts, of valt dat mee.?![]()
Panisch, echtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou zeggen even doorbijten...maar dat klopt niet helemaal![]()
Bang voor de tandarts, of valt dat mee.?
"Omae wa mou shindeiru."
Ja dat hoop ik ook voor je. Ze zullen toch niet onmenselijk zijn en je lang door laten lopen. Je had gelijk moeten bellen vanmiddagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Even door de zure appel heen bijten. Al wil ik eerder geholpen worden dan later, daar hoop ik op.
Ja daarom haha. Morgen bel ik sowieso om te zien wat mogelijk is. En of de intake niet eerder kan vanwege spoed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook voor je. Ze zullen toch niet onmenselijk zijn en je lang door laten lopen. Je had gelijk moeten bellen vanmiddag"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
ALs je aangeeft dat je zo panisch bent houden ze daar rekening mee bij de behandelingquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja daarom haha. Morgen bel ik sowieso om te zien wat mogelijk is. En of de intake niet eerder kan vanwege spoed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oei ... beloof jezelf iets bijzonders als het achter de rug is ...quote:
Dat mooie boek, of die ene game ...![]()
Dat werkt ook niet mee danquote:![]()
Ik denk altijd 'over een half uur is het weer voorbij' en dat helpt bij mij.![]()
![]()
![]()
Even wandelpauzeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Lekker aan de wandelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was de stok ophalen in Ravenstein. En die plek is echt te mooi om niet te bewandelenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
A de Stok wel lekker dat die een beetje in de buurt is steedsquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja was de stok ophalen in Ravenstein. En die plek is echt te mooi om niet te bewandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond vaak de verdoving erger dan de behandelingquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De verdoving doet zijn werk goed maak je niet te druk
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond vaak de verdoving erger dan de behandeling![]()
En dan werkt de verdoving uitmaar daar heb je dan weer pijnstillers voor.
![]()
Dat is maar een fractie dat spuitje. IK heb heb voor gewone behandeling nooit een spuitje willen hebben stelde niet zo veel voor Maar bij een zenuwbehandeling welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vond vaak de verdoving erger dan de behandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ze hebben toen ik zwanger was wel eens een kies getrokken zonder verdoving. Mocht geen verdoving als je zwanger was zei de tandarts auwwwwwwww.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het echt zo erg is zou je kunnen overwegen een verwijzing naar de kaakchirurg te vragen en te overleggen of het mogelijk is om onder narcose te laten doen. Of ze dat bij een wortelkanaal behandeling doen weet ik niet. Ik heb ooit alles moeten laten trekken en dat kon gelukkig wel onder narcose.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jij bent iemand die ook graag wandelt volgens mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja was de stok ophalen in Ravenstein. En die plek is echt te mooi om niet te bewandelen
Heb je hem ook al weer weggelegd?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eris in opmars Nieuwe corana variantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oa dit nieuwsbericht, en op een school/uni is het ook al geadviseerd/verplichtgesteld..quote:
NWS / Witte Huis roept Amerikanen op nieuwe covid-boosterprikken te halen![]()
Ja nu officieel binnen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik leg hem ergens anders weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent iemand die ook graag wandelt volgens mij.
Heb je hem ook al weer weggelegd?
Ik hou echt van wandelen jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjes hoor, gefeliciteerd. Ga je nu nog iets doen of was dit het laatste?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu weer andere richting op.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes hoor, gefeliciteerd. Ga je nu nog iets doen of was dit het laatste?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga hem wel halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:38 schreef maily het volgende:
[..]
Oa dit nieuwsbericht, en op een school/uni is het ook al geadviseerd/verplichtgesteld..
NWS / Witte Huis roept Amerikanen op nieuwe covid-boosterprikken te halen![]()
Mooie combi dan, lekker wandelen en de stok verplaatsenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik leg hem ergens anders weg.
Ik hou echt van wandelen ja
Het is er nu nog mooi weer voor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik niet maar voor sommige misschien wel verstandigquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O wat dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook meer voor ouderen en zwakkeren meen ik?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet maar voor sommige misschien wel verstandig![]()
O dat is minder. Jij hebt best wel vaak hoofdpijn he? Lekker op tijd naar bedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je aangeeft dat je zo panisch bent houden ze daar rekening mee bij de behandelingDat doe ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:15 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ... beloof jezelf iets bijzonders als het achter de rug is ...
Dat mooie boek, of die ene game ...True, al kan dit een half uur tot 3 uur durenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet mee dan![]()
Ik denk altijd 'over een half uur is het weer voorbij' en dat helpt bij mij.
"Omae wa mou shindeiru."
Yep net zoals de griepprikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is ook meer voor ouderen en zwakkeren meen ik?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaas wel, vooral met dit warme weerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Jij hebt best wel vaak hoofdpijn he? Lekker op tijd naar bed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als beloning zal ik je na die behandeling niet bolkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik ook doen
[..]
Dat doe ik ook
[..]
True, al kan dit een half uur tot 3 uur duren
Echt vervelendquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helaas wel, vooral met dit warme weer
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als beloning zal ik je na die behandeling niet bolken![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Nee of je moet mij gemist hebbenquote:
Misschien willen ze geruststellende muziek draaien? Of iets waar jij relaxt van wordt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga ik ook doen
[..]
Dat doe ik ook
[..]
True, al kan dit een half uur tot 3 uur duren
En een lekker luchtje?![]()
Hey Plyquote:
Ik heb iedereen gemistquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee of je moet mij gemist hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Subtiel antwoordquote:
2xHenk![]()
moet ergens dit jaar ook een wortelkanaalbehandeling. Maar ik zeg het zo: beter een wortelkanaalbehandeling dan een wortelanaalbehandeling, behalve voor @Homijn danUw ADH vitamine Worst
Bijvoorbeeld, of ik zet zelf een muziekje op. Ik breng het gewoon ter sprake.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen ze geruststellende muziek draaien? Of iets waar jij relaxt van wordt?
En een lekker luchtje?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Heb je last van de ontsteking/bacterie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
moet ergens dit jaar ook een wortelkanaalbehandeling. Maar ik zeg het zo: beter een wortelkanaalbehandeling dan een wortelanaalbehandeling, behalve voor @:homijn dan"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik moest drie keer kijken voor ik het doorhadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
moet ergens dit jaar ook een wortelkanaalbehandeling. Maar ik zeg het zo: beter een wortelkanaalbehandeling dan een wortelanaalbehandeling, behalve voor @:homijn dan![]()
Heb er geen last van maar op scan is te zien dat er een ontsteking is en is best een probleemkies dat vaak opnieuw gevuld was en afgebroken. En daarna nog een kroon bovenopquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van de ontsteking/bacterie?Uw ADH vitamine Worst
Tegenwoordig zijn er tandartsen die een tv hebben waar naar kan kijken als ze je behandelenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of ik zet zelf een muziekje op. Ik breng het gewoon ter sprake.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wortelontsteking is naatje, een x gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je last van de ontsteking/bacterie?![]()
![]()
Met Mr Beanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er tandartsen die een tv hebben waar naar kan kijken als ze je behandelen![]()
Konden ze die niet beter weghalen dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb er geen last van maar op scan is te zien dat er een ontsteking is en is best een probleemkies dat vaak opnieuw gevuld was en afgebroken. En daarna nog een kroon bovenopWellicht een ideequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er tandartsen die een tv hebben waar naar kan kijken als ze je behandelen
"Omae wa mou shindeiru."
Maak die man nog banger dan hij al isquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Wortelontsteking is naatje, een x gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk ik nooitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echte kerels zijn niet bangquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak die man nog banger dan hij al is![]()
![]()
Die tandartsaflevering is wel goudquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Wat weghalen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Konden ze die niet beter weghalen dan?
[..]
Wellicht een ideeUw ADH vitamine Worst
De kies trekken?quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nee twee fout.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou wel bij die andere opmerking bij 2xquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan er ook niemand jaloers worden
Nee eentje maarquote:
"Omae wa mou shindeiru."
zo, lekker 2 uur gewandeld
wel met de bejaarde hond dus was maar 6,5 km
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gefeliciteerdquote:![]()
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb de laatste x uur gezeten om een afgebroken tand te verwijderen, één bloedbad en werd helemaal bij de koffie pauze besproken, maar gaf geen krimp. (waar) nu een stifttandquote:![]()
![]()
Dan voelt het al snel langerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo, lekker 2 uur gewandeld
wel met de bejaarde hond dus was maar 6,5 km
"Omae wa mou shindeiru."
Jack in the boxquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb de laatste x uur gezeten om een afgebroken tand te verwijderen, één bloedbad en werd helemaal bij de koffie pauze besproken, maar gaf geen krimp. (waar) nu een stifttandOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ze hebben bij mij drie kiezen getrokken. Was ook niet de leukste ervaring maar ze gingen zonder problemenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb de laatste x uur gezeten om een afgebroken tand te verwijderen, één bloedbad en werd helemaal bij de koffie pauze besproken, maar gaf geen krimp. (waar) nu een stifttand
"Omae wa mou shindeiru."
Om maar te zwijgen over verstand kiezenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij drie kiezen getrokken. Was ook niet de leukste ervaring maar ze gingen zonder problemenmoesten ze in vieren zagen, lange wortels. Bek is in ieder geval opgeknapt, kan weer lachen
![]()
![]()
Van te voren vragen of dat kan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of ik zet zelf een muziekje op. Ik breng het gewoon ter sprake.![]()
![]()
het is goed weer, hij mag dat op zijn ouwe dagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan voelt het al snel langer
jij leeft ook nog zie ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hou op schei uit, ik hoor het gekraak nog als ik etaan terugdenkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over verstand kiezenmoesten ze in vieren zagen, lange wortels. Bek is in ieder geval opgeknapt, kan weer lachen
![]()
![]()
damn, dat ga je nog wel even merkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij drie kiezen getrokken. Was ook niet de leukste ervaring maar ze gingen zonder problemen
smoothies als eten komende week?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
CUL / Vloeibare receptenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tandartsaflevering is wel goud![]()
Wat een gezellig onderwerp ook die tandartsen
Daar waren er twee vanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over verstand kiezenmoesten ze in vieren zagen, lange wortels. Bek is in ieder geval opgeknapt, kan weer lachen
Die waren nog afgebroken ook. Maar ze gingen er zonder problemen uit. Daar was ik best blij om.
Ja precies dat. Heb mijn eigen muziek, maar misschien kan ik wat rustgevends vinden.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Mja, ik moet eraan geloven en dan kan ik me het beste niet druk maken. Morgen gewoon nogmaals bellen en vragen of ik niet op de spoedlijst kan voor de intake.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:08 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gezellig onderwerp ook die tandartsen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Eén x snachts naar de weekend dienst kiespijn, maar die tandarts kreeg het kanaaltje niet open en vroeg of ik wist wat mijn tandarts erin had gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij drie kiezen getrokken. Was ook niet de leukste ervaring maar ze gingen zonder problemenMaar ik lag met mijn vuist op mijn borst, hij was erg zenuwachtig. Later snapte ik waarom, hij was bang voor een knal
bleek na 20j op de foto een afgebroken vijltje in te zitten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2023 18:11:33 ]![]()
Jaaaaa ik kan het woordje Stift niet meer horen zonder de rest van de sketch voor me te zienquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Als in een bierviltje?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x snachts naar de weekend dienst kiespijn, maar die tandarts kreeg het kanaaltje niet open en vroeg of ik wist wat mijn tandarts erin had gedaanMaar ik lag met mijn vuist op mijn borst, hij was erg zenuwachtig. Later snapte ik waarom, hij was bang voor een knal
bleek na 20j op de foto een afgebroken viltje in te zitten
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, ik moet eraan geloven en dan kan ik me het beste niet druk maken. Morgen gewoon nogmaals bellen en vragen of ik niet op de spoedlijst kan voor de intake.Dat is wel het beste, maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan
Zo, etenstijd. Moet toch wat eten
"Omae wa mou shindeiru."
Ja, even over de drempel heen. En dat is soms het lastigste.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is wel het beste, maar is soms makkelijker gezegd dan gedaan
"Omae wa mou shindeiru."
Gaat er iemand met je mee? Al is het alleen maar om je evt thuis te brengen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, etenstijd. Moet toch wat eten![]()
Heb je van die kolenschoppen als vuistenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén x snachts naar de weekend dienst kiespijn, maar die tandarts kreeg het kanaaltje niet open en vroeg of ik wist wat mijn tandarts erin had gedaanMaar ik lag met mijn vuist op mijn borst, hij was erg zenuwachtig. Later snapte ik waarom, hij was bang voor een knal
bleek na 20j op de foto een afgebroken vijltje in te zitten
Uw ADH vitamine Worst
Jaaa, leuk hequote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kan het woordje Stift niet meer horen zonder de rest van de sketch voor me te zien
Vijltje cq ragerquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als in een bierviltje?![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, etenstijd. Moet toch wat eten
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa ik kan het woordje Stift niet meer horen zonder de rest van de sketch voor me te zien![]()
![]()
Nee, maar ik doe dat sowieso altijd alleen. Maar misschien een idee.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Gaat er iemand met je mee? Al is het alleen maar om je evt thuis te brengen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Oh hahaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou wel bij die andere opmerking bij 2x
Valt mee, 12cm van boven tot onderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je van die kolenschoppen als vuistenmaar had nooit de intentie om zo een man wat aan te doen
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is lasagne aan het maken voor me![]()
![]()
Top ventquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is lasagne aan het maken voor me![]()
![]()
Nu zie ik jou voor me met een soort penoze uiterlijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Valt mee, 12cm van boven tot ondermaar had nooit de intentie om zo een man wat aan te doen
Uw ADH vitamine Worst
Zo. Ik ben thuis. Nu eerst even 💩 💩 en dan wijn gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
Lekker eet smakelijk straks saampjesquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is lasagne aan het maken voor meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drinkt ie nog steeds alleen maar Lowlandersquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r is lasagne aan het maken voor me
Uw ADH vitamine Worst
hij staat in een bloedhete keuken nu, ik zit in de aircoquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker eet smakelijk straks saampjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben ook altijd alleen geweest hoor, ook met trekken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe dat sowieso altijd alleen. Maar misschien een idee.
`je krijgt geen zware operatie of zo
Dat was een lange dagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:16 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik ben thuis. Nu eerst even 💩 💩 en dan wijn gvd!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben ook altijd alleen als ik ga trekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook altijd alleen geweest hoor, ook met trekken.
`je krijgt geen zware operatie of zoUw ADH vitamine Worst
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij staat in een bloedhete keuken nu, ik zit in de airco
Nee hoor, ben rustig persoonquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me met een soort penoze uiterlijk![]()
Ja, geen behoefte aan gezelschap op zo momentquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben ook altijd alleen als ik ga trekken
Ook net thuis en aan de magere chocomelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:16 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik ben thuis. Nu eerst even 💩 💩 en dan wijn gvd!![]()
![]()
Zo vandaag naar de Dirk geweest, maiskolf voor 39ct. Helemaal op en een grote bak vol met geplukte maisbladeren![]()
Uw ADH vitamine Worst
Al lang thuis en aan het bubbeltjes waterquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook net thuis en aan de magere chocomel
Met slagroom?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook net thuis en aan de magere chocomel![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
Zo vandaag naar de Dirk geweest, maiskolf voor 39ct. Helemaal op en een grote bak vol met geplukte maisbladeren![]()
![]()
![]()
Ik ben al sinds half vijf wakker. Denk niet dat ik het laat maak vandaagquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Smaakt dat niet heel waterige ?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, eet dat sporadisch. Fruitsmoothies en eiwitrijk veel. Magere chocomel beste na het sporten ipv die dure shake shitquote:![]()
O ik al een uurtje eerderquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben al sinds half vijf wakker. Denk niet dat ik het laat maak vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
: "Hakkie Takkie zat op een hek"
: "Hakkie Takkie was echt niet zo gek"
: "Hij at een stuk taart als snack"
: "Want van al die cyaankali thee kreeg hij wel trek"
: "Wacht ... cyaankali thee?"
: "@ieniminimuis door de bocht
"
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 23-08-2023 18:30:20 ]![]()
Beetje warm welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aan de open haard met een dekentje
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
: "Hakie Takkie zat op een hek"
: "Hakie Takkie was echt niet zo gek"
: "@:Ieniminimuis door de bocht
"
![]()
Ik eet het ook bijna nooit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, eet dat sporadisch. Fruitsmoothies en eiwitrijk veel. Magere chocomel beste na het sporten ipv die dure shake shit![]()
Lekker slagroomquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, eet dat sporadisch. Fruitsmoothies en eiwitrijk veel. Magere chocomel beste na het sporten ipv die dure shake shit
Dat het mag smakenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
"
Trotste mama van Ambar
Rumbonenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Taart en zo ook niet, wel pure repen en rumbonen![]()
bijnanergens meer te koop. Vorig jaar hadden ze van die blikken bij het kruidvat
![]()
![]()
Hakie?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:22 schreef devzero het volgende:
"
Uw ADH vitamine Worst
Aldi soms van lonka nog en bij die grenzequote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rumbonenbijnanergens meer te koop. Vorig jaar hadden ze van die blikken bij het kruidvat
![]()
![]()
![]()
Rumbonenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Taart en zo ook niet, wel pure repen en rumbonen![]()
![]()
![]()
O was gisteren nog bij de Aldi niet naar gekeken en die grenze hebben wij hier niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Aldi soms van lonka nog en bij die grenzeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OMG ik zit iets te zoeken op google maps, kik ik reviews aan en dan lees ik ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja op de vraag die jij mij stelde gaf ik antwoord en over de chocomelquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
OMG ik zit iets te zoeken op google maps, kik ik reviews aan en dan lees ik ditDie is niet van @hemarookworst. Die heeft geen harde keutelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooww sorry overheen gelezenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja op de vraag die jij mij stelde gaf ik antwoord en over de chocomel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: