SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!Trotste mama van Ambar
IN dit geval wel, maar voor eigen rechter spelen mag ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet alles wat moreel fout is, wordt door een rechter beoordeelt.![]()
Ik wil niet zeggen dat het goed is he wat er gebeurd is.Dat is ook weer waar, domme ikkequote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey ik zei niet dat het makkelijk was he.
Wij zitten hier niet op school taalvauten mogenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want zij, hen, hun fouten vind ik echt een van de lelijkste. Ondanks dat ik zelf ontzettend veel taalfouten maak.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah de onderburen hebben weer ruzieConstant bijna ruzie
Trotste mama van Ambar
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Na, es is nix dabeiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt
Na, wenn ich euch erzähl' die G'schicht'…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.quote:Trotste mama van Ambar
Jemigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.![]()
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zegt iets en de volgende dag zijn ze het of al vergeten of ze hebben de link niet gelegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: