SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!Trotste mama van Ambar
IN dit geval wel, maar voor eigen rechter spelen mag ook nietquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niet alles wat moreel fout is, wordt door een rechter beoordeelt.![]()
Ik wil niet zeggen dat het goed is he wat er gebeurd is.Dat is ook weer waar, domme ikkequote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hey ik zei niet dat het makkelijk was he.
Wij zitten hier niet op school taalvauten mogenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, want zij, hen, hun fouten vind ik echt een van de lelijkste. Ondanks dat ik zelf ontzettend veel taalfouten maak.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hondje nemen en die dan Takkie noemen. Dan door het bos roepen: Hakkie Takkie kom hier!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah de onderburen hebben weer ruzieConstant bijna ruzie
Trotste mama van Ambar
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Na, es is nix dabeiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
schande dat zij falco der kommissar niet
kennt
Na, wenn ich euch erzähl' die G'schicht'…Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.quote:Trotste mama van Ambar
Jemigquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.![]()
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mensen met een laag IQ van bepaalde afkomst ook niet anders kan verwachten. Eergisteren begonnen ze ineens middenin de nacht te klussen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je zegt iets en de volgende dag zijn ze het of al vergeten of ze hebben de link niet gelegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel, daar ben je klaar mee. En er valt zeker niet mee te pratenTrotste mama van Ambar
Maar ook het bewustzijn van oh ik doe iets en dat produceert veel geluid mss moet ik dat niet doen want we wonen gehorig, dat is er gewoon niet.
Kunnen ze ook niets aan doen dat ze zonder hersens geboren zijn en anders roken en schreeuwen ze de laatste hersencellen wel wegTrotste mama van Ambar
Naar is dat, als je nu klopt als ze lawaai maken, zullen ze dan niet denken o jeequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zegt iets en de volgende dag zijn ze het of al vergeten of ze hebben de link niet gelegd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na, es is nix dabei
Na, wenn ich euch erzähl' die G'schicht'…![]()
![]()
Dan de ze open. Zeg ik bijvoorbeeld mag de muziek zachter en dan is er een oh ja. Gaat muziek ook zachter. Volgende dag kan je weer meegenieten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar is dat, als je nu klopt als ze lawaai maken, zullen ze dan niet denken o jee
Al heb ik ergens wel het idee dat de hulp die ze krijgen van een aantal dingen ook wat gezegd heeft, want geluidsoverlast door muziek is minder.Trotste mama van Ambar
Maar mannen zijn helemaal niet welkom in het hakkie takkie weg is zakkie topicquote:Trotste mama van Ambar
Komende dagen maar even enkele daagjes verlof nemen
Collega's: Waar ga je heen?
Ik:
Uw ADH vitamine Worst
Dat is toch het leven van elke FOK!ker?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
Komende dagen maar even enkele daagjes verlof nemen
Collega's: Waar ga je heen?
Ik:Trotste mama van Ambar
Nog niks veranderd in al die jarenquote:Maar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
Uw ADH vitamine Worst
Ja maar dat weten mijn collega's niet. Daar doe ik alsof ik normaal benquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is toch het leven van elke FOK!ker?Uw ADH vitamine Worst
Daar was het stilletjes hequote:
Deel het met ons.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog niks veranderd in al die jarenMaar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Dat was dus niet nodig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat hoger beroep? Is dat ook positief afgelopen?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zal extra lief tegen je zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mannen zijn helemaal niet welkom in het hakkie takkie weg is zakkie topic![]()
Veranderen zal ik nooitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog niks veranderd in al die jarenMaar volgens mij weet niemand hier wie jij bent behalve ik
![]()
Wie o wiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Fijn, gelukkig dat het nu goed gekeurd is, maar wat een domme leerkracht die zijn vraag niet snaptquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gooi in de water 100 euro boete ik vind helemaal mooiquote:Uw ADH vitamine Worst
Uitreiking was leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik zal even een Sims opstarten voor wat foto'sTrotste mama van Ambar
Heb je je diploma nuquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey, taalgebruik.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nou, het wordt een wortelkanaalbehandeling
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Staat voor Graag Voor DJMOquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Altijd goed.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
+1 Ezpunt voor creativiteit.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nou het was heel gezellig allemaal.
Ik ga weer naar het slagveld, misschien tot later deze week![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Laterquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
"Omae wa mou shindeiru."
Lekker dan heeft hij nu niets gedaan dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, het wordt een wortelkanaalbehandelingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je komt en gaat weer gelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
tot laters
Kusjekroelquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, want zij zou hem dan starten en dan moet mijn eigen tandarts dit afmaken. Maar omdat ik mijn intake bij de tandarts pas begin oktober heb, duurt me dat te lang. En ik ben een te grote angsthaasquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan heeft hij nu niets gedaan dan?
"Omae wa mou shindeiru."
Zo rol ikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je komt en gaat weer gelijktot laters
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
We appen skatquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snap ik, wanneer gaat het nu gebeuren toch niet pas in oktober?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, want zij zou hem dan starten en dan moet mijn eigen tandarts dit afmaken. Maar omdat ik mijn intake bij de tandarts pas begin oktober heb, duurt me dat te lang. En ik ben een te grote angsthaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op Utrecht
Rol maar een keer weer binnen dan. `en ik wens je succes met wat speelt momenteel bij jou thuis.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie arm meissiequote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:44 schreef DJMO het volgende:
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op UtrechtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik, wanneer gaat het nu gebeuren toch niet pas in oktober?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Maar was het ook de trein naar Rotterdam?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ja kom zeg, dan moet je maar opletten voor je instapt hoor, of als de conductrice omroep in welke trein je zit Ze mag blij zijn dat ik d'r attendeerdequote:ik had ook niks kunnen zeggen.
Ah bah. En niets in de buurt wat je eerder kan helpen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.
Ja moet je doen, dit is niet te doen zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou mogelijk dus wel. Want omdat ik niet sta ingeschreven bij de tandarts (eigen nalatigheid, geef ik toe) is de intake pas in oktober. Maar morgen ga ik bellen om te zien of ze me niet op een spoedlijst kunnen zetten zodat de intake eerder is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep. Van Zwolle via Amersfoort, Utrecht, Gouda Rotterdam Alexander naar 010 cs.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
Maar was het ook de trein naar Rotterdam?Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien ging ze voor de eerste keer met de de treinquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja kom zeg, dan moet je maar opletten voor je instapt hoor, of als de conductrice omroep in welke trein je zit Ze mag blij zijn dat ik d'r attendeerdeik had ook niks kunnen zeggen.
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah bah. En niets in de buurt wat je eerder kan helpen?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan moet je just helemaal opletten. En het was een studente van rond de 23, gok ik. Dus die zal echt niet voor het eerst met het ov reizen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien ging ze voor de eerste keer met de de treinIk heb er één en ik ben er trots op
Ja dat snap ik wel. Heel veel sterkte ermee man, pijn aan je gebit is een van de minst prettige dingen als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
~~~Ellende Stig. Hopelijk doet de antibiotica zijn werk snel. `en kan je eerder voor je intake komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb antibiotica die me wel op de been houdt. Het probleem is als ik bij de spoedtandarts ga, ik het alsnog moet laten afmaken door de eigen tandarts. Dus wellicht had ik dat gewoon moeten doen, maar ik heb liever dat het gewoon in 1x klaar is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:44 schreef DJMO het volgende:
Lol
Meisje in de trein was aan het bellen en zei: ik zit helemaal 8n de stress, ik zit in de trein naar Amsterdam. Ik tik d'r op de schouder en zeg, je zit in de trein naar Rotterdam hoor. Ze schok zich kapot en schoot nog verder in paniek. Rende gelijk de trein uit op Utrecht![]()
![]()
![]()
Kan je hem niet terug nemen dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#anoniem is onverbiddelijkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je hem niet terug nemen dan?
Nu naar huis![]()
Thanks. Ik ben doodsbenauwd maar de hele tijd pijn is ook niet fijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Heel veel sterkte ermee man, pijn aan je gebit is een van de minst prettige dingen als je het mij vraagt.Ik hoop het ook. Positive vibesquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
~~~Ellende Stig. Hopelijk doet de antibiotica zijn werk snel. `en kan je eerder voor je intake komen.
"Omae wa mou shindeiru."
Nu vraag ik me af hé. Zou ze Wilma heten.?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af hé. Zou ze Wilma heten.?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O heb je het al eens geprobeerd dan volgens mij komt die usernaam dan weer vrij en kan iedereen hem gebruikenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:54 schreef Speciale het volgende:
[..]
#anoniem is onverbiddelijk
Nu naar huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
HHoe was de dag met je zoon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Realiteit begint wel in te dalen nu. Maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. En dat behandeling niet de volle 3 uur duurt
"Omae wa mou shindeiru."
Gezellig zoals altijdquote:
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: