SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://worldathletics.or(...)budapest23/timetable
Qua tijden is een OS daar of in de VS sowieso het bestequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leukste OS die ik heb meegemaakt.
Dat niet, maar alles in de 64mquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt ze er al uit na 3 worpen?
Of iedereen ophoudtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Sato niet uit de bocht vliegt.
Oostkust VS dan, westkust is minder omdat ze atteltiek/zwemmen dan waarschijnlijk toch primetime willen hebben en je dus met een gepropt programma zit. Waardoor je effectief sport van 16 tot 5 hebt ofzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Qua tijden is een OS daar of in de VS sowieso het beste
Dat was Trulli.quote:
Onsportief publiek, sfeerloos gebeuren. Rio was kut. London was veruit de leukste gevolgd door Sydney.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
De leukste OS die ik heb meegemaakt.
De meningen mogen gelukkig verschillen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Onsportief publiek, sfeerloos gebeuren. Rio was kut. London was veruit de leukste gevolgd door Sydney.
Voor alle goede dingen die Rio had zijn dat op zich wél twee degelijke tegenargumenten, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meningen mogen gelukkig verschillen.
Voortaan de meesten niet sturen a la Bob Kersee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:11 schreef DeeBee het volgende:
Ja, bagger.
Meuwly levert broddelwerken af dit toernooi.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef TheArt het volgende:
Van Klinken 67.20! Voorlopig op zilver.
Dus weer niet live want nog niet gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef TheArt het volgende:
Ik neem alles terugquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:12 schreef TheArt het volgende:
Dat klopt. Vooral Braz - Lavillenie was walgelijk. Maar desondanks staat het toch voor mij bovenaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor alle goede dingen die Rio had zijn dat op zich wél twee degelijke tegenargumenten, moet ik zeggen.
Met een discusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Klinken snoert @:DeeBee pijnlijk de mond.
Het Turnen ook. @heywoodu kan daar nog wel over vertellen denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Vooral Braz - Lavillenie was walgelijk. Maar desondanks staat het toch voor mij bovenaan.
Ik hoop niet tegelijk?quote:
Ja. Waren uiteraard meer voorbeelden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Turnen ook. @:heywoodu kan daar nog wel over vertellen denk ik
In 2028. Synchroonspringen.quote:
Botswana zeker wel denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaan ook de kansen voor Bahamas/Botswana op de 4x4 of hadden ze die toch al niet?
Een mixed team zal sowieso geen kans hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar gaan ook de kansen voor Bahamas/Botswana op de 4x4 of hadden ze die toch al niet?
Buitengewoon matig, Sporza commentator doet toch ook wel veel te positief.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef Szura het volgende:
Belgje alsnog kansloos ondanks twee blessures
Ja. Helemaal als je Hall erachter ziet lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme![]()
![]()
Stond ik hier net te verkondigen hoe hij hét voorbeeld is van een perfecte loper
Zijn wel 2 van die typische 4x4 landen namelijk. Erg jammer.quote:
Zeg wel. Loopt 6 tienden trager dan gisterenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:19 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Buitengewoon matig, Sporza commentator doet toch ook wel veel te positief.
Bahamas al vrij lang niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn wel 2 van die typische 4x4 landen namelijk. Erg jammer.
Nope!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze die 67.2 van Van Klinken nu helemaal niet laten zien?
Net niet over de Chinese denk ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Van Klinken op weg naar de chocolade medaille.
66.97, net niet genoeg idd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Met een bronzen randje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan de rest naar fluitenquote:
Over twee jaar heeft ze het brons in de brievenbusquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vierdes, toch geen mondjes gesnoerd door random Tausaga.
Laatste 400 meter die hij niet won was het WK in 2017 (!), op DNF's na.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Verdomme![]()
![]()
Stond ik hier net te verkondigen hoe hij hét voorbeeld is van een perfecte loper
Ja echt, wie dat had voorspeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vierdes, toch geen mondjes gesnoerd door random Tausaga.
Amerika en China worden nooit gepakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Over twee jaar heeft ze het brons in de brievenbus
Morele winnares?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:26 schreef kilon het volgende:
Allman is wel constant. Gemiddeld het verste telt alleen niet
Sun Yang en Marion Jones zeggen hallo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amerika en China worden nooit gepakt.
Mooi toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:26 schreef TheArt het volgende:
Tausaga wierp met 65.56 al een PR in de finale en ging daarna nog even 4 meter verder, maar natuurlijk
Met deze laatste worp laat Tausaga ook een bevestiging zienquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:26 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n serie van Allman en zilver, dit kan niet
Ze staat nu wel in vuur en vlam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:27 schreef 4-elements het volgende:
Wat een gewauwel van de commentator. Tausaga uit Hawaii, maar uitkomend voor de Verenigde Staten...
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef kilon het volgende:
Laatste leuke onderdeel van de avond (met hoogspringen maar dat is al bezig). Steeple is af.
Fijn dat dat zo goed in beeld wordt gebracht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:29 schreef The_Undertone het volgende:
Tamberi als enige bij eerste sprong over 2.36m
-3 meterquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:28 schreef Redefine het volgende:
Op hoeveel meter voor de streep gaat Hassan liggen?
Eindigen met deze 1500 meter was een stuk logischer geweest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindigen met steeple (en morgen 400 horden) is wel echt bizar ja.
Op Discovery kan je hoogspringen zien (als je een abo hebt)quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef kilon het volgende:
Dat 5 minuten voorstellen en ze naar de start zien lopen is wel veel leuker dan de ontknoping bij het hoogspringen ja.
Liever Muir dan Van Klinken.quote:
Klopt maar zonde dat de regie/organisator hiervoor kiest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op Discovery kan je hoogspringen zien (als je een abo hebt)
Bij de Britse atletes valt dat gek genoeg nog best mee.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerder regel dan uitzondering bij Engelsen.
Nu moeten wij raden wie je bedoeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:34 schreef Redefine het volgende:
De altijd vervelende zal wel weer een medaille pakken.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
"Hassan voetjeszuiger"
~HLN comment section
Sifan Kopekkie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
"Hassan voetjeszuiger"
~HLN comment section
Hassan profiteert van de anderen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
"Hassan voetjeszuiger"
~HLN comment section
Moet knechten voor Vanderelst!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
"Hassan voetjeszuiger"
~HLN comment section
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef -XOR- het volgende:
"Hassan voetjeszuiger"
~HLN comment section
Dat is de bijnaam van Muir.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu moeten wij raden wie je bedoeld?
Ik weet niet, ik weet niet.quote:
Dat was toch de altijd vervelende Mobot?quote:
Ah, dat wist ik niet.quote:
Ze weet het niet, ze weet het niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef Redefine het volgende:
Dit was wel heel dom gelopen. Zo ver van achteren zitten op 400 meter.
Denk het inderdaad niet. Maar wel zilver.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef H.Vviv het volgende:
Ook als ze vooraan zou beginnen ging het goud er niet in zitten.
Eens alleen heb je dan tenminste een kans. Nu ben je bij voorbaat gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef H.Vviv het volgende:
Ook als ze vooraan zou beginnen ging het goud er niet in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Anders valt ze. Nu valt ze never nooit meer. Logisch.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:41 schreef TAmaru het volgende:
waarom loopt ze zo ver van achter dan
dom zeg
Als het tot een traan zou kunnen leiden: altijd!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:42 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of schoolkrantjournalist nog een kritische vraag durft te stellen over die dwaze tactiek
Kan me niet herinneren dat dit andere jaren zo slecht in beeld gebracht wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ontknoping van het Hoogspringen zien we in samenvatting na de Steeple. Tsja.
Ik heb maar een aparte stream aangezet om de ontknoping te kunnen zien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ontknoping van het Hoogspringen zien we in samenvatting na de Steeple. Tsja.
Ook niet echt close.quote:
Op de OS deed ze het anders en werd ze volledig weggelopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze leert er ook gewoon niks van. Op een 10km kan het nog wel. Maar op de 1500m niet
Beetje rude wel.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:46 schreef ReplaR het volgende:
Die Sandstrom doet me aan een goed nummer denken.
Ze doet voor het eerst mee?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:46 schreef kilon het volgende:
Ik versta het niet maar ik denk dat ze zegt dat ze niet had verwacht dat men zo snel loopt op de 1500.
Ondertussen al bijna de ontknoping op 2.38 ja.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
Deze sprong is al een half uur geleden ofzo
Allemaal de schuld van Orban!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
Heel irritant jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ongeslagen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef kilon het volgende:
Oh ze komt uit de marathon. Eerste keer was het toch?
Heel erg torots.quote:
Hink stap sprong! Dat probeerde ze zondag al.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Hassan doet volgend jaar ook de marathon en de 4x400 erbij, 5x goud komt goed
Je snapt toch wel de strekkingquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Hassan loopt een keer een marathon en opeens is ze een atlete die uit de marathon komt
Dat deed ze wel best aardig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:48 schreef Redefine het volgende:
Hassan loopt een keer een marathon en opeens is ze een atlete die uit de marathon komt
Nieuwe stuurklopquote:
Ze was al langer weer in training voor de baannumers.quote:
Bwoh, z'n baard is natuurlijk dwaas maar vind het wel een leuke knulquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:49 schreef Columbiafan het volgende:
Tamberi lijkt hier nog minder geliefd dan z'n katten doodschietende land-en bijna naamgenoot.
Sifan Ritsma.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:50 schreef kilon het volgende:
Marathon voor het uithoudingsvermogen en 100 m voor de startsnelheid. Dat lijkt me een gouden combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |