De boodschappenjongen is hem al aan het halen, hij is zo terug.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten punten gaan halen.
Daar heeft Arne vast niet aan gedacht.
trainers worden gemaakt of gesloopt door resultatenquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten punten gaan halen.
Daar heeft Arne vast niet aan gedacht.
Dat kan je dus ook zeggen over Ivanusec, zie het na vandaag wel gebeuren dat ze die knaken gaan gebruiken voor het middenveld eigenlijk. Ivanusec, Idrissi en Sauer lijken min of meer dezelfde type spelers.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het vooral zonde van je geld. 8 miljoen voor een speler die je niet direct nodig hebt. Ik snap de behoefte naar een brede bank, maar je duurste aankopen zitten op de bank terwijl je geen 10 hebt.
Lijkt verbrand door de zon. Moet zich insmeren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon ja![]()
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je duidelijk dat die iets op zijn gezicht heeft ^^
Branderhorst achter Wellenreuther vind ik niet zo'n gek idee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Marsman Branderhorst of van Gassel.
Achter Wellenreuter.
Boos dat hij tweede keeper bij Utrecht werd, dan wil hij over twee maanden vast derde keeper van Feyenoord worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Branderhorst achter Wellenreuther vind ik niet zo'n gek idee.
Oh ja joh??!quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt dat in een organogram doorgaans alleen de managementfuncties staan?
Dat zou wel zonde zijn, juist op de positie van Idrissi had ik graag doorgeselecteerd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je dus ook zeggen over Ivanusec, zie het na vandaag wel gebeuren dat ze die knaken gaan gebruiken voor het middenveld eigenlijk. Ivanusec, Idrissi en Sauer lijken min of meer dezelfde type spelers.
Geld en in CL selectie kan wonderen doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Boos dat hij tweede keeper bij Utrecht werd, dan wil hij over twee maanden vast derde keeper van Feyenoord worden.
Jaartje Idrissi huren en dan is Sauer klaar voor het echte werkquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou wel zonde zijn, juist op de positie van Idrissi had ik graag doorgeselecteerd.
Het is wel zo dat er deze transferzomer duidelijk minder op de (buitenlandse) scouting geleund lijkt te worden dan vorige zomers. Op Minteh na die door een Newcastle-projectje van Dennis hier is zijn het enkel spelers uit Nederland en België, waarbij Stengs, Zerrouki en vdBelt bovendien een duidelijk lijntje hebben met Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog scouts. Er werken meer mensen dan dat organogrammetje laat zien, uiteraard. Schuiteman heeft alleen een andere functie gekregen en die Mark Ruijl ook, vermoedelijk ook omdat ADO aan hem zat te trekken voor TD.
zo lust ik er nog wel een paarquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geld en in CL selectie kan wonderen doen.
Gooi dan gelijk Sauer erinquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jaartje Idrissi huren en dan is Sauer klaar voor het echte werk
dat kan toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Gooi dan gelijk Sauer erin
Van idrissi kan je ook niet vrolijk worden
Ik snap de fixatie op een linksbuiten ook niet zo terwijl Paixao daar imo wel echt beter uit de verf komt en je er ook nog Sauer hebt.quote:
Mooi is dat. 1 potje en een tiener is al direct basisspeler.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Sauer kan je gewoon een basisplek geven wat ik nu gezien heb van hem
Boskamp riep twee maanden geleden al dat je Sauertje in de eredivisie altijd basis kan zettenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Mooi is dat. 1 potje en een tiener is al direct basisspeler.
En na 3 potjes falen moet die weer weg
Okay dan neem ik m'n woorden terug. Woorden van Boskamp wegen stuk zwaarder dan die van klaasweetalles.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Boskamp riep twee maanden geleden al dat je Sauertje in de eredivisie altijd basis kan zetten
En Boskamp heeft altijd gelijk natuurlijk. Vond hem voor zijn leeftijd ook echt volwassen spelen, actie, technisch onderlegd, kan de bal goed afschermen. Tuurlijk zal het geen vaste basisspeler worden de komende maanden maar ik ben wel positief over dat ventje
GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRALquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die speler moet je dit seizoen gewoon door ontwikkelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eet smakelijk.quote:
Vreemd dat @tong80 nog geen topic over die jongen geopend heeftquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Machinist @:Pistolero en ik verwelkomen iedereen op de Sauer hypetrein
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Zolang @GGMM maar geen topic opent dat flopt ie sowieso.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat @:tong80 nog geen topic over die jongen geopend heeft
Denk je nou echt dat Sauer een kans had gekregen van slot als hij zou denken dat hij er niets van zou kunnen op die leeftijd....quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik blijf daar ook maar even vanafquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang @:GGMM maar geen topic opent dat flopt ie sowieso.
De laatste die een goal maakte in zijn debuut was Kokcu?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.
Touré die op z'n 16e debuteerde en daarna nooit meer een wedstrijd speeldequote:Op zondag 20 augustus 2023 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.quote:
Castaignosquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.
Wees welkom allen, er is nog genoeg plekquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Personeelstekort hèquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wees welkom allen, er is nog genoeg plek
Wel flink wat treinen waar ik nu machinist van ben, wordt nog knap lastig zo.
Als tweede optie wil ik @Lokale_Notabele aandragenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Klaas moet gewoon het Sauer fantopic openen met zijn VISIONARE BLIK.
Die was mentaal écht niet in orde vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet de Geert die @:pisces29 en ik kennen
Blik knakworsten zeker?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Wat is jouw probleemquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |