Alleen vandaag al 10 tweets over Sauer geliketquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je moet eens kijken naar de tweets die Bernard Schuiteman, een van de mensen die 'weggepromoveerd' zou zijn, heeft geliket de afgelopen tijd. Echt hard gelachen, die man heeft ook een tyfushekel aan Dilrosun en geilt heel erg op Sauer. Enkele voorbeelden:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik merk passieve agressie tegenover de komst van Mintthee.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen vandaag al 10 tweets over Sauer geliket
Ik weet dat een foto van Gimenez leuker is om naar te kijken dan een organogram, maar hij staat toch vrij duidelijk in het middenquote:
Dat is toch ook nog steeds een hele gekke huur waar meer achter zitquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik merk passieve agressie tegenover de komst van Mintthee.
Nederland heeft voorlopig de dans aardig ontsprongen met al die satellietclubs tegenwoordig, maar die Arabieren van Newcastle zijn daar natuurlijk ook naar op zoekquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook nog steeds een hele gekke huur waar meer achter zit
Geen duistere dealtjes overigens hoor
Daar betaalt te Kloese zijn volgende vakantie van.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook nog steeds een hele gekke huur waar meer achter zit
Geen duistere dealtjes overigens hoor
En ik maar blijven zoeken bij scoutingquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet dat een foto van Gimenez leuker is om naar te kijken dan een organogram, maar hij staat toch vrij duidelijk in het midden
Ik zie lekker bolle wangetjes waar Fer vanavond even op gaat zittenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zie je niet de enorme bult op zijn gezicht?
Als je 2x op de foto klikt zie je een close up
Misschien gloeien ze daarom ook zo mooi vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef Divje het volgende:
Ik z
[..]
Ik zie lekker bolle wangetjes waar Fer vanavond even op gaat zitten
Die zit nog steeds in het buitenland dus grijp je kans.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef Divje het volgende:
Ik z
[..]
Ik zie lekker bolle wangetjes waar Fer vanavond even op gaat zitten
Ik wil niet op Santi's gezicht zitten Scrummie.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in het buitenland dus grijp je kans.
Jawel hoor, en die geschikte spelers zitten toevallig allemaal bij dezelfde zaakwaarnemer als te Kloesequote:Op zondag 20 augustus 2023 19:46 schreef Ali_boo het volgende:
Geen wonder dat we geen geschikte spelers kunnen vinden
Goed dat jij als Fer-watcher hier scherp op bent.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zit nog steeds in het buitenland dus grijp je kans.
Niet?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik wil niet op Santi's gezicht zitten Scrummie.
Eens. Ik zal haar doorgeven dat ze op moet schieten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed dat jij als Fer-watcher hier scherp op bent.
Hopelijk komt ze snel terug zodat Santi nog gemotiveerder op het veld staat
Dit klopt gewoon niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
Die kunnen we best wel gebruikenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien kan Wijnaldum transfervrij tekenen
@:caland
Er zijn gewoon nog scouts. Er werken meer mensen dan dat organogrammetje laat zien, uiteraard. Schuiteman heeft alleen een andere functie gekregen en die Mark Ruijl ook, vermoedelijk ook omdat ADO aan hem zat te trekken voor TD.quote:
Wat ik ook vreemd vind in dat hele 'de scouts zijn weggepromoveerd' verhaal is men de weggepromoveerde scouts in kwestie zelf altijd negeert. Waarom zouden Ruijl en Schuiteman akkoord gaan met een nieuwe functie als ze dat zelf niet zien zitten?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog scouts. Er werken meer mensen dan dat organogrammetje laat zien, uiteraard. Schuiteman heeft alleen een andere functie gekregen en die Mark Ruijl ook, vermoedelijk ook omdat ADO aan hem zat te trekken voor TD.
Nee ok, het zal zeker niet ZKA zwart-wit zijn, maar het kan wellicht wel van invloed zijn als er enkele belangrijke namen minder bij betrokken zijn dit seizoen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon nog scouts. Er werken meer mensen dan dat organogrammetje laat zien, uiteraard. Schuiteman heeft alleen een andere functie gekregen en die Mark Ruijl ook, vermoedelijk ook omdat ADO aan hem zat te trekken voor TD.
Je snapt dat in een organogram doorgaans alleen de managementfuncties staan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |