Eet smakelijk.quote:
Vreemd dat @tong80 nog geen topic over die jongen geopend heeftquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Machinist @:Pistolero en ik verwelkomen iedereen op de Sauer hypetrein
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Zolang @GGMM maar geen topic opent dat flopt ie sowieso.quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd dat @:tong80 nog geen topic over die jongen geopend heeft
Denk je nou echt dat Sauer een kans had gekregen van slot als hij zou denken dat hij er niets van zou kunnen op die leeftijd....quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik blijf daar ook maar even vanafquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang @:GGMM maar geen topic opent dat flopt ie sowieso.
De laatste die een goal maakte in zijn debuut was Kokcu?quote:Op zondag 20 augustus 2023 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.
Touré die op z'n 16e debuteerde en daarna nooit meer een wedstrijd speeldequote:Op zondag 20 augustus 2023 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Cabral tegen NAC (of Roda thuis?) die de sterren van de hemel speelde durf ik niemand meer te hypen op basis van 1 goede wedstrijd.
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.quote:
Castaignosquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als TS van het grote Liam Kelly topic houd ik me ook maar even gedeisd.
Wees welkom allen, er is nog genoeg plekquote:Op zondag 20 augustus 2023 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Personeelstekort hèquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wees welkom allen, er is nog genoeg plek
Wel flink wat treinen waar ik nu machinist van ben, wordt nog knap lastig zo.
Als tweede optie wil ik @Lokale_Notabele aandragenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Klaas moet gewoon het Sauer fantopic openen met zijn VISIONARE BLIK.
Die was mentaal écht niet in orde vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is niet de Geert die @:pisces29 en ik kennen
Blik knakworsten zeker?quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
Wat is jouw probleemquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |