De bal praat terug.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom is Geert eigenlijk ineens bang voor een bal?
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
Wie zou jij halen Mikey?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wellenreuter zou ook iets breken staat Lamprou opeens op goal.
Marsman Branderhorst of van Gassel.quote:
En dan al die Eredivisie en ex-Eredivisie spelers voor veel te veel geld halen die niks tot weinig toevoegen. Dat is echt zelden goed gegaan de afgelopen 15 jaar en we doen het gewoon weer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
En als nu straks Ivanusec, de KRULLENBOL en die andere Kroaat worden gehaald, is dat dan weer opeens supergoed?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En dan al die Eredivisie en ex-Eredivisie spelers voor veel te veel geld halen die niks tot weinig toevoegen. Dat is echt zelden goed gegaan de afgelopen 15 jaar en we doen het gewoon weer.
Stojkovic staat vandaag gewoon in de basis bij zijn oude club trouwens, dus dat verhaal dat hij al een medische keuring had gehad bij Dinamo lijkt ook totale bullshit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En als nu straks Ivanusec, de KRULLENBOL en die andere Kroaat worden gehaald, is dat dan weer opeens supergoed?
Luister nu maar gewoon naar ZKA.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stojkovic staat vandaag gewoon in de basis bij zijn oude club trouwens, dus dat verhaal dat hij al een medische keuring had gehad bij Dinamo lijkt ook totale bullshit.
Kroatische media in de mud.
Nou ja..:quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister nu maar gewoon naar ZKA.
Dit is eigenlijk gewoon een verschrikkelijk lulverhaalquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En dan al die Eredivisie en ex-Eredivisie spelers voor veel te veel geld halen die niks tot weinig toevoegen. Dat is echt zelden goed gegaan de afgelopen 15 jaar en we doen het gewoon weer.
die obsessie met die website is toch ook wel echt kankertriest zegquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja..:
ZKA gisteravond: Ivanu¨ec met Zagreb uit CL; Feyenoord wil deal zondag afronden
ZKA vandaag op twitter als reactie op ongeduldige figuren die vragen waar Ivanusec blijft:
'Want waar staat dat het zondag rond gaat komen?'
'Gaat nog wel even duren, niets geks aan'
Wel een punt. Willen is wat anders dan doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja..:
ZKA gisteravond: Ivanu¨ec met Zagreb uit CL; Feyenoord wil deal zondag afronden
ZKA vandaag op twitter als reactie op ongeduldige figuren die vragen waar Ivanusec blijft:
'Want waar staat dat het zondag rond gaat komen?'
'Gaat nog wel even duren, niets geks aan'
Dat moet blijken, ik heb alleen Ivanusec ooit zien spelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En als nu straks Ivanusec, de KRULLENBOL en die andere Kroaat worden gehaald, is dat dan weer opeens supergoed?
Te weinig creativiteit naar voren…zie niet in hoe je met een bredere bank dan later wel beter aan je doelpunten gaat komen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk eigenlijk dat we vooral op de bank veel sterker zijn geworden en dat we daar later in het seizoen ook de vruchten van zullen plukken.
Stengs heb ik al jaren geleden afgeschreven, dat vind ik echt geen fijne voetballer. De rest wil ik nog wel de tijd geven, maar Zerrouki is gewoon niet het type speler dat we nodig hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon een verschrikkelijk lulverhaal
in prinicipe heb je gewoon kwalitatief goede spelers gehaald die dominant bij hun vorige clubs aanwezig waren en hun hun competities
het is onrealistische dat je gelijk een draaiend elftal kan hebben
vorig seizoen hebben we daar echt geluk mee gehad
in principe heb je daar gewoon een maandje of 3/4/8 nodig of langer zelfs om ingespeeld te raken
spelers kopen en denken dat je gelijk een draaiend elftal heb is niet realistische
spelers die gelijk al na 2 wedstrijden worden afgeschreven is ook lachwekkend
Welke obsessie?quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die obsessie met die website is toch ook wel echt kankertriest zeg
Het vooral zonde van je geld. 8 miljoen voor een speler die je niet direct nodig hebt. Ik snap de behoefte naar een brede bank, maar je duurste aankopen zitten op de bank terwijl je geen 10 hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Stengs heb ik al jaren geleden afgeschreven, dat vind ik echt geen fijne voetballer. De rest wil ik nog wel de tijd geven, maar Zerrouki is gewoon niet het type speler dat we nodig hebben.
het is allemaal voorbarigquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Stengs heb ik al jaren geleden afgeschreven, dat vind ik echt geen fijne voetballer. De rest wil ik nog wel de tijd geven, maar Zerrouki is gewoon niet het type speler dat we nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |