abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210359350
Waarom is Geert eigenlijk ineens bang voor een bal?
pi_210359375
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom is Geert eigenlijk ineens bang voor een bal?
De bal praat terug.
pi_210359422
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
:')
wtf joh

geloof jij ook in sinterklaas
  zondag 20 augustus 2023 @ 20:21:17 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210359438
Wellenreuter zou ook iets breken staat Lamprou opeens op goal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 20 augustus 2023 @ 20:24:22 #230
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_210359467
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wellenreuter zou ook iets breken staat Lamprou opeens op goal.
Wie zou jij halen Mikey?
pi_210359495
He probleem is duidelijk zichtbaar

Je mist op dit moment gewoon een dominantie speler zoals Kokcu dat vorig jaar was

een speler met een actie vanuit het middenveld

De Kroaat kan zo een speler zijn
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 20 augustus 2023 @ 20:30:19 #232
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210359533
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wie zou jij halen Mikey?
Marsman Branderhorst of van Gassel.
Achter Wellenreuter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210359542
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 19:54 schreef De_Pel het volgende:
Heb je voor het eerst in een miljoenmiljard jaar je scoutingsteam goed op orde, geef je je scouts allemaal een niet-scouting functie. Zou wel een heleboel kunnen verklaren dit.
En dan al die Eredivisie en ex-Eredivisie spelers voor veel te veel geld halen die niks tot weinig toevoegen. Dat is echt zelden goed gegaan de afgelopen 15 jaar en we doen het gewoon weer.
  zondag 20 augustus 2023 @ 20:34:19 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210359568
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
En dan al die Eredivisie en ex-Eredivisie spelers voor veel te veel geld halen die niks tot weinig toevoegen. Dat is echt zelden goed gegaan de afgelopen 15 jaar en we doen het gewoon weer.
En als nu straks Ivanusec, de KRULLENBOL en die andere Kroaat worden gehaald, is dat dan weer opeens supergoed?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210359586
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef Caland het volgende:

[..]
En als nu straks Ivanusec, de KRULLENBOL en die andere Kroaat worden gehaald, is dat dan weer opeens supergoed?
Stojkovic staat vandaag gewoon in de basis bij zijn oude club trouwens, dus dat verhaal dat hij al een medische keuring had gehad bij Dinamo lijkt ook totale bullshit.

Kroatische media in de mud.
pi_210359590
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:35 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Stojkovic staat vandaag gewoon in de basis bij zijn oude club trouwens, dus dat verhaal dat hij al een medische keuring had gehad bij Dinamo lijkt ook totale bullshit.

Kroatische media in de mud.
Luister nu maar gewoon naar ZKA.
pi_210359614
Ik denk eigenlijk dat we vooral op de bank veel sterker zijn geworden en dat we daar later in het seizoen ook de vruchten van zullen plukken.
pi_210359617
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Luister nu maar gewoon naar ZKA.
Nou ja..:

ZKA gisteravond: Ivanu¨ec met Zagreb uit CL; Feyenoord wil deal zondag afronden
ZKA vandaag op twitter als reactie op ongeduldige figuren die vragen waar Ivanusec blijft:
'Want waar staat dat het zondag rond gaat komen?'
'Gaat nog wel even duren, niets geks aan'
pi_210359645
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:31 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk gewoon een verschrikkelijk lulverhaal

in prinicipe heb je gewoon kwalitatief goede spelers gehaald die dominant bij hun vorige clubs aanwezig waren en hun hun competities

het is onrealistische dat je gelijk een draaiend elftal kan hebben

vorig seizoen hebben we daar echt geluk mee gehad

in principe heb je daar gewoon een maandje of 3/4/8 nodig of langer zelfs om ingespeeld te raken

spelers kopen en denken dat je gelijk een draaiend elftal heb is niet realistische

spelers die gelijk al na 2 wedstrijden worden afgeschreven is ook lachwekkend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_210359657
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nou ja..:

ZKA vandaag op twitter als reactie op ongeduldige figuren die vragen waar Ivanusec blijft:
die obsessie met die website is toch ook wel echt kankertriest zeg
pi_210359663
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nou ja..:

Wel een punt. Willen is wat anders dan doen.
pi_210359669
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat moet blijken, ik heb alleen Ivanusec ooit zien spelen.
pi_210359683
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:38 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk eigenlijk dat we vooral op de bank veel sterker zijn geworden en dat we daar later in het seizoen ook de vruchten van zullen plukken.
Te weinig creativiteit naar voren…zie niet in hoe je met een bredere bank dan later wel beter aan je doelpunten gaat komen.

Ik heb wel vertrouwen in de voetballende kwaliteiten van die Japanner en de goals goed afdrukken heeft hij bij Cercle al bewezen.

Het middenveld en vooral de voetballende spil naar voren toe zoals Kokcu dat deed blijft een probleem. En daarnaast gaat Stengs leuk mee voetballen maar geen goals prikken. Daarnaast betwijfel ik of Zerrouki als je eerlijk kijkt Wieffer en Timber eruit speelt. Tot nu toe de toegevoegde waarde nog niet kunnen zien van Zerrouki ten opzichte van die twee vandaag. Benieuwd waar Slot voor kiest.
Alle drie laten spelen gaat het echt totaal niet worden. Geen enkele creativiteit vanaf het middenveld naar voren toe dan als aanvoer. En hoewel Timber het makkelijkste is om te laten banken vind ik dat hij op die positie meer body en strijd meebrengt dan Zerrouki, zelfs naar voren toe. En dan kan Wieffer op zijn zes staan.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210359684
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk gewoon een verschrikkelijk lulverhaal

in prinicipe heb je gewoon kwalitatief goede spelers gehaald die dominant bij hun vorige clubs aanwezig waren en hun hun competities

het is onrealistische dat je gelijk een draaiend elftal kan hebben

vorig seizoen hebben we daar echt geluk mee gehad

in principe heb je daar gewoon een maandje of 3/4/8 nodig of langer zelfs om ingespeeld te raken

spelers kopen en denken dat je gelijk een draaiend elftal heb is niet realistische

spelers die gelijk al na 2 wedstrijden worden afgeschreven is ook lachwekkend
Stengs heb ik al jaren geleden afgeschreven, dat vind ik echt geen fijne voetballer. De rest wil ik nog wel de tijd geven, maar Zerrouki is gewoon niet het type speler dat we nodig hebben.
pi_210359685
Als die Ivanusec komt is het verwachtingspatroon ook meteen onrealistisch hoog. Die moet ineens alle problemen gaan oplossen.
#12 is not for sale!
pi_210359697
quote:
14s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:43 schreef aTypisch het volgende:

[..]
die obsessie met die website is toch ook wel echt kankertriest zeg
Welke obsessie?
pi_210359714
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Stengs heb ik al jaren geleden afgeschreven, dat vind ik echt geen fijne voetballer. De rest wil ik nog wel de tijd geven, maar Zerrouki is gewoon niet het type speler dat we nodig hebben.
Het vooral zonde van je geld. 8 miljoen voor een speler die je niet direct nodig hebt. Ik snap de behoefte naar een brede bank, maar je duurste aankopen zitten op de bank terwijl je geen 10 hebt.
#12 is not for sale!
pi_210359733
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:47 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Welke obsessie?
heel de dag komt dat goede tijden slechte tijden blogje hier voorbij
pi_210359735
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
het is allemaal voorbarig

Het is hetzelfde wat 020 nu ook heeft

die kopen nu ook de ene na de andere speler en die denken ook dat het kopen van spelers de oplossing is

in deze tijd is dat niet realistische

Je moet nu gewoon op 1 of andere manier de punten gaan halen

hoe je het doet maakt niet uit
pi_210359749
We moeten punten gaan halen.

Daar heeft Arne vast niet aan gedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')