Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Wat heeft Santi op zijn gezicht ?
Niet alleen heeft die iets op zijn neus maar zijn wangen zijn ook behoorlijk roze
[ afbeelding ]
Dan heeft @ZKA gelijk dat alle scouts weg zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Weg met die kettingrokerquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Noppert komt is het echt definitief einde tijdperk goed aankoopbeleid
Mijn wangen zijn vrijwel altijd rozequote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heet inspanning, zou je ook eens moeten proberen
Wait what?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan heeft @:zka gelijk dat alle scouts weg zijn.
Santi was vorig seizoen ook met een ademhalingscoach bezig, zal er vast mee te maken hebben om nu weer in goede conditie te komen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Wat heeft Santi op zijn gezicht ?
Niet alleen heeft die iets op zijn neus maar zijn wangen zijn ook behoorlijk roze
[ afbeelding ]
Ze zijn niet echt weg, maar @ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wait what?
Wat heb ik gemist?
Geen idee of het waar is maar het zou echt zoveel verklaren
Kan ik me best iets bij voorstellen als je Sauer en Idrissi daar hebt. Gevoelsmatig zie ik het meer in die krullenbol zitten van @ZKA dan dat Argentijntje, maar dan baseer ik mijn mening ook slechts op wat youtube-beeldenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:14 schreef bbuddybb het volgende:
Intussen zit Oussama Idrissi in de wachtkamer. Te Kloese heeft deze deal in de steigers, het gaat om nog wat details, maar het blijft stil. Dit zal te maken hebben met de Ivanusec-deal. Wie Dinamo zag spelen tegen AEK Athene herkende dat zijn spel gelijkenissen vertoont met dat van Idrissi: van rechts naar binnen voor een schot, individuele actie of de bal meegeven voor de overlap. Het verschil: Ivanusec kost 8,5 miljoen exclusief bonussen, Idrissi is te huur en goedkoper.
Zijn wangen zien eruit als plastic johquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Santi was vorig seizoen ook met een ademhalingscoach bezig, zal er vast mee te maken hebben om nu weer in goede conditie te komen.
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt weg, maar @:ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.
Je hebt teveel in BNW rond gehangenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn wangen zien eruit als plastic joh
Het heeft meer weg van een gezichtsmasker
Sauer + Idrissi + Bittello ofquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ik me best iets bij voorstellen als je Sauer en Idrissi daar hebt. Gevoelsmatig zie ik het meer in die krullenbol zitten van @:zka dan dat Argentijntje, maar dan baseer ik mijn mening ook slechts op wat youtube-beelden
Gimenez heeft gewoon een gezonde levensstijlquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zijn wangen zien eruit als plastic joh
Het heeft meer weg van een gezichtsmasker
Ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon jaquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijn
Welke technische kwaliteiten en creativiteit? 1 leuke steekbal per wedstrijd?quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Qua fysiek en duelkracht is het niks nee, maar zijn technische kwaliteiten en creativiteit staan buiten kijf lijkt me. Dat is ook iets wat je nodig hebt, maar dan moeten andere mensen op je middenveld dat wel compenseren.
Weet ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een nieuwsgierig persoon ja![]()
[ afbeelding ]
Op deze foto zie je duidelijk dat die iets op zijn gezicht heeft ^^
Je moet eens kijken naar de tweets die Bernard Schuiteman, een van de mensen die 'weggepromoveerd' zou zijn, heeft geliket de afgelopen tijd. Echt hard gelachen, die man heeft ook een tyfushekel aan Dilrosun en geilt heel erg op Sauer. Enkele voorbeelden:quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt weg, maar @:ZKA kwam met het verhaal dat Te Kloese een deel bewust weggepromoveerd heeft naar de nieuwe afdeling voor internationale relaties.
Te Kloese is ook een tikje dictatoriaal. Één leider.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:26 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klinkt een tikje dictatoriaal als ik eerlijk mag zijn
Zie je niet de enorme bult op zijn gezicht?quote:
Waar zie je Schuiteman staan?quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat Ruijl en Schuiteman nu doen draagt weinig bij aan de versterkingen voor het eerste elftal volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |