abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210354840
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210354910
Die 42 zal wel zijn wat Nederland én Denemarken samen gaan leveren, aangezien wij geen 42 vliegende/luchtwaardige F16's hebben.

https://www.defensie.nl/o(...)/aantallen-materieel
  zondag 20 augustus 2023 @ 15:07:50 #3
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210354916
Voor de mensen die de neiging hebben om het altijd nogal rap eens te zijn met de excusen die de VS guitig rondstrooit om maar niet te hoeven erkennen dat ze slowwalken:

twitter

Zomaar is al het gereutel over engels/technisch engels van tafel, de eerder gegeven timetable van pas kunnen beginnen aan het eind van het jaar is ook ineens weg, de domme europeanen die de grootste moeite hadden met een beetje trainingsplan in elkaar draaien hebben ineens het licht gezien, en net zo plotsklaps werden die plannen dus goedgekeurd! - en de training kan ineens aanvangen.

Maar wijzen op slowwalken is maar "BNW", hé.
&lt;signature here&gt;.
pi_210355025
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef ExTec het volgende:
Voor de mensen die de neiging hebben om het altijd nogal rap eens te zijn met de excusen die de VS guitig rondstrooit om maar niet te hoeven erkennen dat ze slowwalken:

[ twitter ]

Zomaar is al het gereutel over engels/technisch engels van tafel, de eerder gegeven timetable van pas kunnen beginnen aan het eind van het jaar is ook ineens weg, de domme europeanen die de grootste moeite hadden met een beetje trainingsplan in elkaar draaien hebben ineens het licht gezien, en net zo plotsklaps werden die plannen dus goedgekeurd! - en de training kan ineens aanvangen.

Maar wijzen op slowwalken is maar "BNW", hé.
Het laatste wat ik heb meegekregen van interviews de laatste weken. Is dat de amerikanen misschien bang zijn voor wie of wat putin zal opvolgen. En daarom liever het zo houden zoals het nu is.
pi_210355061
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Het laatste wat ik heb meegekregen van interviews de laatste weken. Is dat de amerikanen misschien bang zijn voor wie of wat putin zal opvolgen. En daarom liever het zo houden zoals het nu is.
Het verstandigste zou zijn om de realiteit - een nieuwe koude oorlog tegen aartsvijand Rusland - gewoon in te zien, dan hoef je ook niet bang te zijn voor de dictator die Poetin gaat opvolgen.
  Overall beste user 2022 zondag 20 augustus 2023 @ 15:16:00 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210355068
The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, Everything and shooting down an airliner with 196 Dutch people on board is 42.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 20 augustus 2023 @ 15:19:42 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210355134
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Die 42 zal wel zijn wat Nederland én Denemarken samen gaan leveren, aangezien wij geen 42 vliegende/luchtwaardige F16's hebben.

Denk je nu echt dat Denemarken dan niet genoemd gaat worden? Dat Nederland even alleen met de eer gaat strijken?

Nederland heeft er nog 24 vliegen, 12 zouden verkocht worden maar dat deden we niet, en er zullen nog wel wat toestellen gewoon uit dienst zijn genomen en ergens in een hangar staan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210355225
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Je zou verwachten dat Denemarken in de tweet van Zelenski genoemd zou worden als zij ook vliegtuigen zouden leveren.

Nederland heeft 42 F-16. 24 in actieve dienst en 18 in reserve. Het is de vraag in welke staat die 18 reserve toestellen zijn.

Als Nederland inderdaad alle F16s Overdraagt aan Oekraine zal dat niet in een keer zijn. Het zal afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van Oekrainse piloten en hoe snel de f16s uitgefaseerd worden in de luchtmacht. Het kan dus heel goed zijn dat die vkiegtuigen over een periode van 2-3 jaar worden over gedragen.
pi_210355237
Veel uit dienst genomen toestellen zijn in het verleden gekannibaliseerd voor onderdelen om de actieve toestellen in de lucht te houden.
pi_210355250
Maar goed dat Nederland, wederom, het voortouw neemt _O_
  zondag 20 augustus 2023 @ 15:29:24 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_210355279
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Veel uit dienst genomen toestellen zijn in het verleden gekannibaliseerd voor onderdelen om de actieve toestellen in de lucht te houden.
Maar onderdelen zijn sneller te krijgen dan volledig nieuwe toestellen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zondag 20 augustus 2023 @ 15:31:47 #13
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210355296
Op het moment dat die dingen echt komen, er echt zijn, kunnen de deescalatie angsthazen in het witte huis ook gaan leveren. Want behoudens wat kleine dingen die alleen planespotters herkennen, zie je aan een F-16 die de oekrainse livery heeft natuurlijk niet waar die vandaan komt. De VS kan dan altijd met een stalen gezicht zeggen dat die vliegtuigen uit europa komen.

Dat gezegde met de schaap en dam is van toepassing.
&lt;signature here&gt;.
pi_210355352
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Denk je nu echt dat Denemarken dan niet genoemd gaat worden? Dat Nederland even alleen met de eer gaat strijken?

Nederland heeft er nog 24 vliegen, 12 zouden verkocht worden maar dat deden we niet, en er zullen nog wel wat toestellen gewoon uit dienst zijn genomen en ergens in een hangar staan.
Misschien gaat die zo nog langs in Denemarken en noemt die dan hen.
pi_210355373
quote:
7s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef ExTec het volgende:
Op het moment dat die dingen echt komen, er echt zijn, kunnen de deescalatie angsthazen in het witte huis ook gaan leveren. Want behoudens wat kleine dingen die alleen planespotters herkennen, zie je aan een F-16 die de oekrainse livery heeft natuurlijk niet waar die vandaan komt. De VS kan dan altijd met een stalen gezicht zeggen dat die vliegtuigen uit europa komen.

Dat gezegde met de schaap en dam is van toepassing.
Misschien hebben ze een zetje nodig.

zondag 20 augustus 2023 @ 15:39:48 #16
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210355382
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:30 schreef Bensel het volgende:

[..]
Maar onderdelen zijn sneller te krijgen dan volledig nieuwe toestellen
En de VS bestaat niet louter uit deescalatie angsthazen.

Lockheed Martin zag dit natuurlijk aankomen.

quote:
The American corporation Lockheed Martin has announced that it is ready to augment the production of F-16 fighter jets in order to meet Ukraine’s demand for its combat aircraft, the Financial Times reported.

Lockheed Martin’s announcement came amid the reignited discussions on the need to supply Ukraine with combat aircraft as some of Ukraine’s allies resuscitated efforts to hand Ukraine fighter jets, according to the Financial Times.
https://euromaidanpress.c(...)ets-financial-times/
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 15:52:28 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210355710
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Pre-oorlog. Onvergelijkbaar.
die oorlog begon met de inname van de Krim, prima vergelijkbaar, niet 100 procent maar dat is het nooit

quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:00 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Wat die duitse bevolking nu meemaakt is ook niet niks. Ze zijn een 180 graden draai aan het maken op het gebied van een leger. Het gaat langzaam, heel langzaam.
ja was ook geen aanklacht verder, het is gewoon hoe de wereld werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210356026
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 20 augustus 2023 @ 16:09:12 #19
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210356061
quote:
10s.gif Op zondag 20 augustus 2023 14:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een genot deze foto! :D Kijk Zelensky blij zijn :)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 20 augustus 2023 @ 16:11:49 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210356102
jammer dat het niet j-063 is voor de foto

https://magazines.defensi(...)20221118jad0053.jpeg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210356146
Die mislukte maanlanding is wel een behoorlijk klap in het gezicht van Rusland. Aangezien Rusland best wel trots is op hun ruimtevaart is dit een enorm ongelukkig getimede teleurstelling en kunnen ze dit niet gebruiken in hun propaganda
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210356180
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 16:14 schreef Bensel het volgende:
Die mislukte maanlanding is wel een behoorlijk klap in het gezicht van Rusland. Aangezien Rusland best wel trots is op hun ruimtevaart is dit een enorm ongelukkig getimede teleurstelling en kunnen ze dit niet gebruiken in hun propaganda
Ach, an sich is hij wel geland op de maan :s)
pi_210356184
Special Lunar Operation *O*
pi_210356234
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 16:14 schreef Bensel het volgende:
Rusland gedraagd zich een beetje als een 50+er ex-topatleet die er nog heilig in geloofd het wk te kunnen winnen :) De zoveelste faalactie in het kader van de nostalgie naar de USSR.
pi_210356247
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 15:29 schreef AchJa het volgende:
Gaat nog wel wat tijd overheen.

[ twitter ]
Is ook niet erg; veel Oost-Europese landen hebben nu nog altijd (ge-updated) Sovjet wapentuig in dienst, dat allemaal vervangen kost nu eenmaal veel tijd. Belangrijkste is dat Oekraïne op termijn een zwaarbewapende NAVO-partner en lidstaat wordt om de Russen in hun hok te houden. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')