SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk jij dat Jahanbakhsh aanvallend uit de verf komt met een beter tactisch plan?
Weer Truida.quote:
inderdaad, zonder echte drukquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een waardeloze aanname Paixao.
Tja voor wie? Blind renpaard, Drolrosun?quote:
Alsof hij hier al eventjes speelt ja. Echt solide. Als ie dit doortrekt wordt dit verrassend genoeg dé inkomende transfer van deze periodequote:
Het is te vroeg om definitieve oordelen te vellen maar op basis van wat ik tot nu toe heb gezien heb ik twijfelsquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:53 schreef Kerftminister het volgende:
Stengs overtuigt me echt nog geenszins.
SauerGodquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja voor wie? Blind renpaard, Drolrosun?
Koeman, are you watching?quote:
de passjes werken ook allemaal niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:00 schreef Kerftminister het volgende:
Die aannames in en rond de 16 zijn echt bizar
Timber speelt wel redelijk ja. Mag gezegd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs
Paixao ook teringslecht vandaag trouwens. Ik ga het gewoon zeggen, ik vind Timber de beste man vandaag.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
Vannacht beetje laat gemaakt en deze wedstrijd helpt niet bepaald mee om wakker te blijven
Als ze kampioen worden komt het niet door Slot maar als het minder gaat ligt het direct aan Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
En nee, het is geen wereldspeler uiteraard, maar hij kan echt veel beter dan dat hij deze eerste 20 minuten heeft laten zien. Maar dat geldt voor alle 11 spelers.
komt hoger de 16 in dan onze cornersquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:04 schreef Kerftminister het volgende:
Weer zo'n lange inworp die niks oplevert.
Als een aankoop het goed doet is het dankzij ten Kloese en als een aankoop niet rendeert komt het door Slotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden komt het niet door Slot maar als het minder gaat ligt het direct aan Slot.
PistoleroGodquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als een aankoop het goed doet is het dankzij ten Kloese en als een aankoop niet rendeert komt het door Slot
Dat je kampioen bent geworden kwam inderdaad vooral door de fitheid en de individuele kwaliteiten van de spelers, niet omdat het tactisch zo goed in elkaar zat. Sterker nog, het aantal wedstrijden dat je vorig seizoen écht goed speelde valt ook bijna op 1 hand te tellen. Net als het seizoen daarvoor trouwens.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden komt het niet door Slot maar als het minder gaat ligt het direct aan Slot.
Paixao heeft een heel leuk Braziliaans vriendinnetje.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:05 schreef aTypisch het volgende:
kunnen ze geen vriendinnetje regelen voor paixao?
ik ken nog wel een braziliaanse
De algemene tendens was juist dat je kampioen werd door het collectief en de intensiteit (tacktiek) van spelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat je kampioen bent geworden kwam inderdaad vooral door de fitheid en de individuele kwaliteiten van de spelers, niet omdat het tactisch zo goed in elkaar zat. Sterker nog, het aantal wedstrijden dat je vorig seizoen écht goed speelde valt ook bijna op 1 hand te tellen. Net als het seizoen daarvoor trouwens.
Ik ben Praisvrai, ik doe wat ik wil.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
Als Paixao het niet heeft is het aanvallend echt zo mager.
Hier is ook een ander woord voorquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:07 schreef fetX het volgende:
Als Paixao het niet heeft is het aanvallend echt zo mager.
En de spelers op het veld?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Jullie zijn er niet echt beter op geworden.
oquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paixao heeft een heel leuk Braziliaans vriendinnetje.
Nee denk ik zo, haha.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:08 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En de spelers op het veld?
Vorig seizoen tweede helft Cambuur-thuis en eerste helft Volendam-thuis waren zeker slechterquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Dit is misschien wel de poverste helft ooit onder Slot
Die Kroaat zal wel afhaken nu. Arm Feyenoord.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:10 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niks worden zodra er aanvallend niet heel snel wat bij komt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Dit is misschien wel de poverste helft ooit onder Slot
Voetbalquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Wat heb jij vorig seizoen gekeken?
uuroquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Voor de zeer schappelijke prijs van 90,-
We missen een onzichtbare Poolquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Aanvallend is er echt 0,0 intensiteit. Weten dusdanig weinig kansen bij elkaar te ballen dat 1x scoren al een uitdaging wordt.
Ik kan daar echt kwaad om worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Voor de zeer schappelijke prijs van 90,-
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Aanvallend is er echt 0,0 intensiteit. Weten dusdanig weinig kansen bij elkaar te ballen dat 1x scoren al een uitdaging wordt.
Was toch heel vaak nog veel slechter dan dit. Dit is gewoon beetje tikken tot de 16 zoals Feyenoord heel vaak doet en verder niet veel kansen krijgen. Echt niet uniek ofzo.quote:
Ah toch wel?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.
Doorpakken @:dennis
Dat mag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef Pistolero het volgende:
Ik haat Slot echt met een passie.
Jullie zijn nog van harte welkom op de #SlotOut trein.
Zijn rol wordt hier echt onderschat, ja hij was wisselvallig na zijn blussure, maar zo belangrijk voor het spel dat Slot wil spelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We missen een onzichtbare Pool
Ja zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt kwaad om worden.
Ik heb er nog wel watquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Erasmus het volgende:
Eerste pallet bakstenen is er al doorheen @:fetX
Alleen zonder Kökcü is het baltempo op het middenveld nu ook nog een tandje lager.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.
Volendam thuis was toen echt oog aids ja, slechter dan dit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen tweede helft Cambuur-thuis en eerste helft Volendam-thuis waren zeker slechter
De wedstrijden die we wonnen waren gewoon verdiend daar sta ik nog steeds achter. Dat het voor een club als Feyenoord aanvallend te weinig was heb ik vaak zat geroepen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah toch wel?Dacht dat je dat wel vond meevallen.
Dat krijg je ervan wanneer een algemeen directeur de technische man wil spelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Elan het volgende:
Tyfusslecht ingekocht. Wat een armoe dat middenveld.
Ooooooow, dan maak ik mij vanaf nu er niet meer druk om, bedankt Klaas!quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
sparta gaat dit niet volhouden
we trekken dit recht in de 2e helft
Is dan ook logisch om Idrissi weer te halen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is nog te weinig / geen kwaliteit ingekocht op posities waar we het heel hard nodig hebben. Daar moeten ze nu echt mee gaan opschieten want straks sta je al 8 punten achter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
Het probleem zit hem in het middenveld. Met Idrissi op linksbuiten zal het weer beter gaan draaien vanaf die kant, maar het middenveld is een beetje armoedig.
Kokcu, kom terug...
Wel een beetje hetzelfde probleem beide wedstrijden, het is allemaal veel te voorspelbaar en tegenstanders hebben nu door hoe ze Feyenoord moeten bespelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Volendam thuis was toen echt oog aids ja, slechter dan dit.
Alleen had je toen wel het idee dat je hem over de streep ging trekken en lelijk winnen. Dat heb ik nu totaal niet
ja toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we nog naar de Conference League?
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Elan het volgende:
Tyfusslecht ingekocht. Wat een armoe dat middenveld.
Het voetbal was een stuk beter. Er werden soms te weinig grote kansen gecreëerd, maar het lukte wel om de tegenstander de wil op te leggen. Ik was vorig seizoen een stuk positiever dan de meeste mensen in de eerste seizoenshelft, maar dit ziet er echt heel matig uit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch heel vaak nog veel slechter dan dit. Dit is gewoon beetje tikken tot de 16 zoals Feyenoord heel vaak doet en verder niet veel kansen krijgen. Echt niet uniek ofzo.
ik ga ook een biertje pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga even in de tuin zitten met een Desperado, het is mij wel goed.
En de rest van dit topic wordt doodmoe van dit soort domme takes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet alleen Slot maakt de club kapot, ook de supporters doen dat door al hun woede te richten op de verkeerde personen.
Laten we hopen dat Ivanusec de ontbrekende schakel is. En Idrissi was toch ook gewoon heel belangrijk verleden jaar zeker met zijn loopacties en verdedigend werk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is nog te weinig / geen kwaliteit ingekocht op posities waar we het heel hard nodig hebben. Daar moeten ze nu echt mee gaan opschieten want straks sta je al 8 punten achter.
Je kan de schuld net zo goed bij Hancko leggen die onder de bal doorkopt wat dat betreftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze tegengoal heeft verder niks met het middenveld of povere aanval te maken natuurlijk, gewoon slecht verdedigd door zogenaamde superaanwinst Beelen die nu op 2 meter staat en vorige week Paul Gladon of all places een niet te missen kans verschafte. Vervolgens ook erg matig gekeept.
Ik bedoel meteen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja toch?
derde worden in de groep
en dan nog eens afzakken geloof ik
Slot maakt de club kapot wat?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.
Niet alleen Slot maakt de club kapot, ook de supporters doen dat door al hun woede te richten op de verkeerde personen.
Europese finale en een landskampioenschap maar wat een prutser die Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.
Godverdomme wat een blind paard. Zelfs een voorzet geven kan die niet, struikelt over zijn eigen benen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede voetballer he die Stengs?
Veel betere 10.
Ik durf het nog geen miskoop te noemen, maar dat duurt niet lang meer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere 10.
Dit slaat nergens op. Want in de jaren VOOR Slot was het allemaal zo geweldig? De laatste 2 jaar niet zo genoten als alle 23 jaar daarvoor. Neem nou de wedstrijden tegen Ajax, ons nog nooit zo dominant gezien. Maar Slot moet alweer weg..tjaquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien maakt 'ie wel goede kousenband?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik durf het nog geen miskoop te noemen, maar dat duurt niet lang meer.
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Want in de jaren VOOR Slot was het allemaal zo geweldig? De laatste 2 jaar niet zo genoten als alle 23 jaar daarvoor. Neem nou de wedstrijden tegen Ajax, ons nog nooit zo dominant gezien. Maar Slot moet alweer weg..tja
Zelfs met de lof die hij eindelijk kreeg afgelopen seizoen werd ie nog onderschat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat de impact van Kökcu's vertrek zo groot zou zijn. Zowel in drukzetten als balbezit is dit middenveld verbijsterend.
Ik geloof dat hij Feyenoord het liefst ziet degraderenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slot
Vermoeiende act
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat de impact van Kökcu's vertrek zo groot zou zijn. Zowel in drukzetten als balbezit is dit middenveld verbijsterend.
Wie dan? 8 miljoen is het nieuwe normaal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben veel dure middelmaat.
Stengs Dilrosun Zerrouki Ali oa daar had je ook een goeie van kun kopen.
Ik roep al zo'n beetje vanaf het begin om het hoofd van Slot, en zal dat tot de dag van zijn ontslag ook blijven doen. Ook ben ik letterlijk de enige persoon in Nederland die het roept.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slot
Vermoeiende act
Hij staat op 8. Timber moet zo nodig op 10. Je weet wel, die man die altijd eerst drie keer moet aanraken en lopen en niet kan schieten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere 10.
Onnodig ook want hij zegt best zinnige dingen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoeiende act
Santi krijgt ook echt geen bruikbare bal, een van de weinige goede ballen die hij krijgt zet die Stengs 1 op 1 die hem dramatisch inschiet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.
Zo ongeveer de enige die een voldoende haalt de eerste helftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij staat op 8. Timber moet zo nodig op 10. Je weet wel, die man die altijd eerst drie keer moet aanraken en lopen en niet kan schieten.
Dat deed hij juist verschrikkelijk slecht, bal kwam door een gelukje en via Spartaspeler bij Stengsquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Santi krijgt ook echt geen bruikbare bal, een van de weinige goede ballen die hij krijgt zet die Stengs 1 op 1 die hem dramatisch inschiet.
Niet zo gek als je nauwelijks bedient, wordt toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.
Heb jij één goede voorzet gezien? Verder telde ik anderhalve pass waar hij iets mee kon en dat halve punt is omdat hij er nog bijna iets van wist te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, hij doet het niet slecht vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de enige die een voldoende haalt de eerste helft
Maar Stengs is hard op weg een matige aankoop te blijken. Zerrouki is een 6, waar we een betere speler hebben. Er is nog geen vervanger voor Kökcü en eigenlijk dus ook geen waardige vervanger voor Szymanski.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Onnodig ook want hij zegt best zinnige dingen.
Wat overigens niet betekent dar je niet kritisch mag zijn op Slot. Je ziet gewoon dat het middenveld niet loopt, wat toch van essentieel belang is onder het spel van Slot
Hij staat nu op 8 maar ik zou je niet stukstaren op het niet halen van die Pool, die was te duur, je mag wel een paardenhoofd in het bed van zijn zaakwaarnemer leggen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere 10.
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.quote:
Ik schrijf Stengs nog niet af. Ik zou hem alleen niet op 8 zetten. Ik hoop dat Ivanusec de rol van Szymanski kan overnemen. En itt tot velen hier ben ik ook wel blij met Idrissi wat afgelopen jaar echt prima liep met Hartman. Maar middenveld moet nog wel heel hard aan gewerkt worden jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Stengs is hard op weg een matige aankoop te blijken. Zerrouki is een 6, waar we een betere speler hebben. Er is nog geen vervanger voor Kökcü en eigenlijk dus ook geen waardige vervanger voor Szymanski.
Komt misschien allemaal wel, maar het duurt lang en dat gaat je punten kosten. Weinig aanknopingspunten vandaag om nog 3 punten te pakken.
Zelfs met de keuzes van de voorhoede kan het niet zo zijn dat je dit matige Sparta nauwelijks weet op te sluiten. Die hebben een Lauritsen-fantoompijn en doen allemaal rare dingen die ze niet kunnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.
[..]
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.
[..]
[..]
Heeft maar 1 moment nodig. De Bak kreeg ook niks voor elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
Paixao erin laten die echt elke bal van zijn poot heeft laten springen
Ik voel bijna dat ik moet betalen om deze act te aanschouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu leg je het er te dik opquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch redelijk schuldig aan de goal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Top van Sauer, maar Beelen had ik toch niet meteen gewisseld.
Klopt, maar verder stond hij wel lekker te ballen. Veel naar voren, het spel versnellen ed.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch redelijk schuldig aan de goal.
In Frankrijk was die ongelofelijk slecht. Had je dus wel beetje kunnen zien aankomen hequote:Op zondag 20 augustus 2023 15:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij Stengs gaat alles zo traag, onbegrijpelijk als je denkt aan zijn AZ-periode.
Ik zie Trauner wel liever dan Beelen vanwege de opbouw.. daar zie je wel het verschil.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:38 schreef Kerftminister het volgende:
De enige beweging zit in je achterste linie
jawel, ze gaan sparta meer vast zetten en we winnen gewoon. Zodra de eerste valt, valt de tweede daarna vrij snel.quote:
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:40 schreef snabbi het volgende:
[..]
jawel, ze gaan sparta meer vast zetten en we winnen gewoon. Zodra de eerste valt, valt de tweede daarna vrij snel.
Ai.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:40 schreef snabbi het volgende:
[..]
jawel, ze gaan sparta meer vast zetten en we winnen gewoon. Zodra de eerste valt, valt de tweede daarna vrij snel.
This post didn't age wellquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
sparta gaat dit niet volhouden
we trekken dit recht in de 2e helft
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
En ik had nochtans zo'n zin in de wedstrijd vandaag
Die had je gewoon weg moeten voor 30 miljoen.quote:
Het ligt er ook niet aan dat ze niet willen, maar het is zó voorspelbaar en traag aan de bal dat het heel makkelijk is om het te bespelen.quote:
De transferperiode is nog niet gespeeld natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:44 schreef Ali_boo het volgende:
En dan mij voor negatieveling uitmaken, omdat ik niet blij was met de aankopen
Je ziet toch dat zowel het middenveld als de aanval kwaliteit bij moet
Tja, op deze manier heb je er geen ene reet aanquote:
Kom er later nog op terug okequote:Op zondag 20 augustus 2023 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De transferperiode is nog niet gespeeld natuurlijk.
Maar je mag wel kritisch zijn over hoe slecht we de eerste twee wedstrijden voor de dag komen. Dat is gewoon echt beroerd.
Het moet duidelijk eerst meer een team worden voor we weer echt beter worden. Ik denk wel dat wanneer je er in slaagt te scoren, dat dat gevoel sneller komt en dat je er overheen kan. Het hangt vooral af van het tempo en of hij een keer gelukkig valt ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze uit deze wedstrijd nog een punt, of meer, gaan halen?
Goedzo, je bent er bijna qua kritiek in de juiste richting.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar wordt er überhaupt op getraind? De spelers lijken afgelopen zomerstop wel 20% slechter geworden ineens.
Ja, maar dan wel stilstaan... Zo weinig mogelijk bewegen...quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:47 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker ballen breed gaan leggen rond de 16
Zie eerder de 3-0 vallen via een smerige counter dan de aansluitingstreffer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:47 schreef klaasweetalles het volgende:
in 30 minuten kan nog veel gebeuren
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Met Lex Immers hadden we ten minste nog schoten op doel.
Leuk stukje tekst, maar ik lees hier enkel "nee" uit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:48 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het moet duidelijk eerst meer een team worden voor we weer echt beter worden. Ik denk wel dat wanneer je er in slaagt te scoren, dat dat gevoel sneller komt en dat je er overheen kan. Het hangt vooral af van het tempo en of hij een keer gelukkig valt ja.
2-0 is ook wel een beetje vreemde stand omdat Sparta los van die goals ook niks creëert, maar het laat wel zien hoe makkelijk we te verdedigen zijn.quote:
Klopt, het was ook een statistiek meer voor de positivo's onder ons die zich ergens aan willen vasthoudenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tja, op deze manier heb je er geen ene reet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |