Ja zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt kwaad om worden.
Ik heb er nog wel watquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Erasmus het volgende:
Eerste pallet bakstenen is er al doorheen @:fetX
Alleen zonder Kökcü is het baltempo op het middenveld nu ook nog een tandje lager.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.
Doorpakken @:dennis
Volendam thuis was toen echt oog aids ja, slechter dan dit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen tweede helft Cambuur-thuis en eerste helft Volendam-thuis waren zeker slechter
De wedstrijden die we wonnen waren gewoon verdiend daar sta ik nog steeds achter. Dat het voor een club als Feyenoord aanvallend te weinig was heb ik vaak zat geroepen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah toch wel?Dacht dat je dat wel vond meevallen.
Dat krijg je ervan wanneer een algemeen directeur de technische man wil spelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Elan het volgende:
Tyfusslecht ingekocht. Wat een armoe dat middenveld.
Ooooooow, dan maak ik mij vanaf nu er niet meer druk om, bedankt Klaas!quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
sparta gaat dit niet volhouden
we trekken dit recht in de 2e helft
Is dan ook logisch om Idrissi weer te halen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.
Doorpakken @:dennis
Er is nog te weinig / geen kwaliteit ingekocht op posities waar we het heel hard nodig hebben. Daar moeten ze nu echt mee gaan opschieten want straks sta je al 8 punten achter.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef bbuddybb het volgende:
Het probleem zit hem in het middenveld. Met Idrissi op linksbuiten zal het weer beter gaan draaien vanaf die kant, maar het middenveld is een beetje armoedig.
Kokcu, kom terug...
Wel een beetje hetzelfde probleem beide wedstrijden, het is allemaal veel te voorspelbaar en tegenstanders hebben nu door hoe ze Feyenoord moeten bespelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Volendam thuis was toen echt oog aids ja, slechter dan dit.
Alleen had je toen wel het idee dat je hem over de streep ging trekken en lelijk winnen. Dat heb ik nu totaal niet
ja toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we nog naar de Conference League?
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Elan het volgende:
Tyfusslecht ingekocht. Wat een armoe dat middenveld.
Het voetbal was een stuk beter. Er werden soms te weinig grote kansen gecreëerd, maar het lukte wel om de tegenstander de wil op te leggen. Ik was vorig seizoen een stuk positiever dan de meeste mensen in de eerste seizoenshelft, maar dit ziet er echt heel matig uit.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was toch heel vaak nog veel slechter dan dit. Dit is gewoon beetje tikken tot de 16 zoals Feyenoord heel vaak doet en verder niet veel kansen krijgen. Echt niet uniek ofzo.
ik ga ook een biertje pakkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga even in de tuin zitten met een Desperado, het is mij wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |