Die Kroaat zal wel afhaken nu. Arm Feyenoord.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:10 schreef fetX het volgende:
Dit gaat niks worden zodra er aanvallend niet heel snel wat bij komt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:10 schreef hhh38 het volgende:
Dit is misschien wel de poverste helft ooit onder Slot
Voetbalquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Wat heb jij vorig seizoen gekeken?
uuroquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Voor de zeer schappelijke prijs van 90,-
We missen een onzichtbare Poolquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Aanvallend is er echt 0,0 intensiteit. Weten dusdanig weinig kansen bij elkaar te ballen dat 1x scoren al een uitdaging wordt.
Ik kan daar echt kwaad om worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Voor de zeer schappelijke prijs van 90,-
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb er weinig vertrouwen in. Aanvallend is er echt 0,0 intensiteit. Weten dusdanig weinig kansen bij elkaar te ballen dat 1x scoren al een uitdaging wordt.
Was toch heel vaak nog veel slechter dan dit. Dit is gewoon beetje tikken tot de 16 zoals Feyenoord heel vaak doet en verder niet veel kansen krijgen. Echt niet uniek ofzo.quote:
Ah toch wel?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is frusterend omdat vorig seizoen het aanvallend ook keer op keer mager was.
Doorpakken @:dennis
Dat mag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:14 schreef Pistolero het volgende:
Ik haat Slot echt met een passie.
Jullie zijn nog van harte welkom op de #SlotOut trein.
Zijn rol wordt hier echt onderschat, ja hij was wisselvallig na zijn blussure, maar zo belangrijk voor het spel dat Slot wil spelenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We missen een onzichtbare Pool
Ja zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan daar echt kwaad om worden.
Ik heb er nog wel watquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:15 schreef Erasmus het volgende:
Eerste pallet bakstenen is er al doorheen @:fetX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |