SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Denk jij dat Jahanbakhsh aanvallend uit de verf komt met een beter tactisch plan?
Weer Truida.quote:
inderdaad, zonder echte drukquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:55 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een waardeloze aanname Paixao.
Tja voor wie? Blind renpaard, Drolrosun?quote:
Alsof hij hier al eventjes speelt ja. Echt solide. Als ie dit doortrekt wordt dit verrassend genoeg dé inkomende transfer van deze periodequote:
Het is te vroeg om definitieve oordelen te vellen maar op basis van wat ik tot nu toe heb gezien heb ik twijfelsquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:53 schreef Kerftminister het volgende:
Stengs overtuigt me echt nog geenszins.
SauerGodquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja voor wie? Blind renpaard, Drolrosun?
Koeman, are you watching?quote:
de passjes werken ook allemaal niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:00 schreef Kerftminister het volgende:
Die aannames in en rond de 16 zijn echt bizar
Timber speelt wel redelijk ja. Mag gezegd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Stengs
Paixao ook teringslecht vandaag trouwens. Ik ga het gewoon zeggen, ik vind Timber de beste man vandaag.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:01 schreef Wicky15 het volgende:
Vannacht beetje laat gemaakt en deze wedstrijd helpt niet bepaald mee om wakker te blijven
Als ze kampioen worden komt het niet door Slot maar als het minder gaat ligt het direct aan Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
En nee, het is geen wereldspeler uiteraard, maar hij kan echt veel beter dan dat hij deze eerste 20 minuten heeft laten zien. Maar dat geldt voor alle 11 spelers.
komt hoger de 16 in dan onze cornersquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:04 schreef Kerftminister het volgende:
Weer zo'n lange inworp die niks oplevert.
Als een aankoop het goed doet is het dankzij ten Kloese en als een aankoop niet rendeert komt het door Slotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als ze kampioen worden komt het niet door Slot maar als het minder gaat ligt het direct aan Slot.
PistoleroGodquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als een aankoop het goed doet is het dankzij ten Kloese en als een aankoop niet rendeert komt het door Slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |