En de rest van dit topic wordt doodmoe van dit soort domme takes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niet alleen Slot maakt de club kapot, ook de supporters doen dat door al hun woede te richten op de verkeerde personen.
Laten we hopen dat Ivanusec de ontbrekende schakel is. En Idrissi was toch ook gewoon heel belangrijk verleden jaar zeker met zijn loopacties en verdedigend werk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is nog te weinig / geen kwaliteit ingekocht op posities waar we het heel hard nodig hebben. Daar moeten ze nu echt mee gaan opschieten want straks sta je al 8 punten achter.
Je kan de schuld net zo goed bij Hancko leggen die onder de bal doorkopt wat dat betreftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Deze tegengoal heeft verder niks met het middenveld of povere aanval te maken natuurlijk, gewoon slecht verdedigd door zogenaamde superaanwinst Beelen die nu op 2 meter staat en vorige week Paul Gladon of all places een niet te missen kans verschafte. Vervolgens ook erg matig gekeept.
Ik bedoel meteen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja toch?
derde worden in de groep
en dan nog eens afzakken geloof ik
Slot maakt de club kapot wat?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.
Niet alleen Slot maakt de club kapot, ook de supporters doen dat door al hun woede te richten op de verkeerde personen.
Europese finale en een landskampioenschap maar wat een prutser die Slot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word dus echt oprecht een beetje boos van dit soort takes. De schuld wordt altijd gegeven aan degenen die het niet verdienen (de spelers, Te Kloese) terwijl de enige die echt daadwerkelijk voor deze (inmiddels) crisis buiten schot blijft. Het is echt bijna een cult.
Godverdomme wat een blind paard. Zelfs een voorzet geven kan die niet, struikelt over zijn eigen benen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede voetballer he die Stengs?
Veel betere 10.
Ik durf het nog geen miskoop te noemen, maar dat duurt niet lang meer.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere 10.
Dit slaat nergens op. Want in de jaren VOOR Slot was het allemaal zo geweldig? De laatste 2 jaar niet zo genoten als alle 23 jaar daarvoor. Neem nou de wedstrijden tegen Ajax, ons nog nooit zo dominant gezien. Maar Slot moet alweer weg..tjaquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien maakt 'ie wel goede kousenband?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik durf het nog geen miskoop te noemen, maar dat duurt niet lang meer.
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slotquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Want in de jaren VOOR Slot was het allemaal zo geweldig? De laatste 2 jaar niet zo genoten als alle 23 jaar daarvoor. Neem nou de wedstrijden tegen Ajax, ons nog nooit zo dominant gezien. Maar Slot moet alweer weg..tja
Zelfs met de lof die hij eindelijk kreeg afgelopen seizoen werd ie nog onderschat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat de impact van Kökcu's vertrek zo groot zou zijn. Zowel in drukzetten als balbezit is dit middenveld verbijsterend.
Ik geloof dat hij Feyenoord het liefst ziet degraderenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slot
Vermoeiende act
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat de impact van Kökcu's vertrek zo groot zou zijn. Zowel in drukzetten als balbezit is dit middenveld verbijsterend.
Wie dan? 8 miljoen is het nieuwe normaal.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben veel dure middelmaat.
Stengs Dilrosun Zerrouki Ali oa daar had je ook een goeie van kun kopen.
Ik roep al zo'n beetje vanaf het begin om het hoofd van Slot, en zal dat tot de dag van zijn ontslag ook blijven doen. Ook ben ik letterlijk de enige persoon in Nederland die het roept.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Pistolero was vorig seizoen rond deze periode ook aan het roepen om het hoofd van Slot
Vermoeiende act
Hij staat op 8. Timber moet zo nodig op 10. Je weet wel, die man die altijd eerst drie keer moet aanraken en lopen en niet kan schieten.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel betere 10.
Onnodig ook want hij zegt best zinnige dingen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermoeiende act
Santi krijgt ook echt geen bruikbare bal, een van de weinige goede ballen die hij krijgt zet die Stengs 1 op 1 die hem dramatisch inschiet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.
Zo ongeveer de enige die een voldoende haalt de eerste helftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hij staat op 8. Timber moet zo nodig op 10. Je weet wel, die man die altijd eerst drie keer moet aanraken en lopen en niet kan schieten.
Dat deed hij juist verschrikkelijk slecht, bal kwam door een gelukje en via Spartaspeler bij Stengsquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Santi krijgt ook echt geen bruikbare bal, een van de weinige goede ballen die hij krijgt zet die Stengs 1 op 1 die hem dramatisch inschiet.
Niet zo gek als je nauwelijks bedient, wordt toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.
Heb jij één goede voorzet gezien? Verder telde ik anderhalve pass waar hij iets mee kon en dat halve punt is omdat hij er nog bijna iets van wist te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |