Klopt, hij doet het niet slecht vandaag.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer de enige die een voldoende haalt de eerste helft
Maar Stengs is hard op weg een matige aankoop te blijken. Zerrouki is een 6, waar we een betere speler hebben. Er is nog geen vervanger voor Kökcü en eigenlijk dus ook geen waardige vervanger voor Szymanski.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Onnodig ook want hij zegt best zinnige dingen.
Wat overigens niet betekent dar je niet kritisch mag zijn op Slot. Je ziet gewoon dat het middenveld niet loopt, wat toch van essentieel belang is onder het spel van Slot
Hij staat nu op 8 maar ik zou je niet stukstaren op het niet halen van die Pool, die was te duur, je mag wel een paardenhoofd in het bed van zijn zaakwaarnemer leggen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goede voetballer he die Stengs?
Veel betere 10.
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.quote:
Ik schrijf Stengs nog niet af. Ik zou hem alleen niet op 8 zetten. Ik hoop dat Ivanusec de rol van Szymanski kan overnemen. En itt tot velen hier ben ik ook wel blij met Idrissi wat afgelopen jaar echt prima liep met Hartman. Maar middenveld moet nog wel heel hard aan gewerkt worden jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar Stengs is hard op weg een matige aankoop te blijken. Zerrouki is een 6, waar we een betere speler hebben. Er is nog geen vervanger voor Kökcü en eigenlijk dus ook geen waardige vervanger voor Szymanski.
Komt misschien allemaal wel, maar het duurt lang en dat gaat je punten kosten. Weinig aanknopingspunten vandaag om nog 3 punten te pakken.
Zelfs met de keuzes van de voorhoede kan het niet zo zijn dat je dit matige Sparta nauwelijks weet op te sluiten. Die hebben een Lauritsen-fantoompijn en doen allemaal rare dingen die ze niet kunnen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik had ook wel gehoopt dat we dat beter zouden opvangen. Maar de voorhoede is ook gewoon niet goed. Santi is slecht in vorm, zeg.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.
[..]
Je hebt misschien wel een van de beste selecties in de clubgeschiedenis, en het dan voor elkaar krijgen om ze allemaal zo ver beneden hun kunnen te laten spelen. Dat is knap hoor.
[..]
[..]
Heeft maar 1 moment nodig. De Bak kreeg ook niks voor elkaarquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
Paixao erin laten die echt elke bal van zijn poot heeft laten springen
Ik voel bijna dat ik moet betalen om deze act te aanschouwen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |