Ja het is 31 ergens, maar dat is een flink stukquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:06 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik zie dat de nummers van de arena tribunes net zo duidelijk zijn als die van de hairpin
Maar als ik het goed begrepen heb is het dit:
[ afbeelding ]
Dat wordt tellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja het is 31 ergens, maar dat is een flink stuk
Check even hoe je bij dat station kunt komen. Let er op dat alle overwegen van Amsterdam Centraal tot aan Zandvoort aan Zee het hele weekend dicht blijven. Iets met teveel treinverkeer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik stap gewoon op de trein bij het dichtstbijzijnde station met een parkeerplaats en zie wel hoe ik er kom. Hoeft niet zo ingewikkeld.
Plan A was fietsen, maar gezien het weer ben ik toch overstag gegaan.
Helemaal rechtsonder dus, precies wat ik niet hooptequote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt tellen.
[ afbeelding ]
Maar als dit plaatje nog relevant is, zou je toch wel een aardige inschatting moeten kunnen maken.
Ik ben wel benieuwd waar de grens tussen gold 1 en gold 2 ligt daar. Zou toch wel heel raar zijn als je 1212 en 1226 onder dezelfde noemer verkoopt, terwijl er een heel groot verschil in kwaliteit is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:56 schreef PS. het volgende:
[..]
Helemaal rechtsonder dus, precies wat ik niet hoopte
En toch is dat wel zo, volgens mij wordt het bij 1206 zilverquote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar de grens tussen gold 1 en gold 2 ligt daar. Zou toch wel heel raar zijn als je 1212 en 1226 onder dezelfde noemer verkoopt, terwijl er een heel groot verschil in kwaliteit is.
Maar zelfs in het meest redelijke scenario heb je echt de loterij verloren ja
1204 lijkt me logischer. Maar er zit ook nog goud 2 tussen, dus je had sowieso niet daar terecht kunnen komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:55 schreef PS. het volgende:
[..]
En toch is dat wel zo, volgens mij wordt het bij 1206 zilver
Ohja, dan zal dat daar wel zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1204 lijkt me logischer. Maar er zit ook nog goud 2 tussen, dus je had sowieso niet daar terecht kunnen komen.
NOSquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis de NOS uitzendingen in de OP.
Je hebt skeer lui die perse gratis willen kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NOS
Die missen de start omdat ze nog aan het kletsen zijn in de studio
Horen wij niet bijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt skeer lui die perse gratis willen kijken
Vorig jaar NOS geprobeerd, maar ik had de neiging om het geluid op mute te zetten. Dus dit jaar F1TV het hele F1 seizoen langquote:
Er is een reden waarom je zo weinig mogelijk sporten via de NOS moet volgenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar NOS geprobeerd, maar ik had de neiging om het geluid op mute te zetten. Dus dit jaar F1TV het hele F1 seizoen lang
Vind het persoonlijk ook wel echt verreweg de slechtste tribunes qua prijs/kwaliteit daar in de arena. Goud 2 is dan nog wel redelijk, maar voor hetzelfde geld zit je bij de Tarzanbocht in plaats van tussen het festivalvolk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:03 schreef PS. het volgende:
[..]
Ohja, dan zal dat daar wel zitten.
Nja als het niks is kijk ik wel of ik bij de laatste 2 bochten in de duinen kan komen, volgens mij moet dat wel lukken met die kaarten.
Dat is me nu ook duidelijk jaquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[
[..]
Vind het persoonlijk ook wel echt verreweg de slechtste tribunes qua prijs/kwaliteit daar in de arena. Goud 2 is dan nog wel redelijk, maar voor hetzelfde geld zit je bij de Tarzanbocht in plaats van tussen het festivalvolk.
Ik had gelukkig sowieso het budget niet, en met mij de persoon die me uitnodigde. Maar ik moest het er toch even uit rammen bij de rest om daar één van de goedkopere tribunes te kiezenquote:
Hangt er van af waar je zit. Het is een hele brede tribune. De regel is dat stoelnummer 1 voor de kijkers helemaal rechts is als het goed is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 00:37 schreef Middelpunt het volgende:
Ik heb kaartjes voor Ben Pon grandstand 2.
Zou je ze dan alleen maar onder e het rechte stuk voorbij zien vliegen? Of kan je ze ook nog wel goed uit de kombocht zien komen?
En misschien ook nog wel zicht op bocht 3?
minimaal tot Zandvoort lijkt me wel gepasterquote:Op donderdag 24 augustus 2023 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland is helemaal oranje
We staan weer achter Red Bull als één man
Jaaa we winnen weer van Lewis en ook Carlos
We vieren feest van Limburg tot in Rotterdam
Ik wens iedereen weer veel plezier die gaatquote:
NOS moet het gewoon lekker houden bij schaatsen en hockey.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
NOS
Die missen de start omdat ze nog aan het kletsen zijn in de studio
Vrouwenvoetbal niet te vergeten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
NOS moet het gewoon lekker houden bij schaatsen en hockey.
Als ik daar zelf loop ga ik wel even zwaaien naar de cameraquote:
Daar loop je dan met je oranje hesje als beveiligingspersoneel (of wat dan ook): lekker opvallend tussen al die oranje shirtsquote:
Overloos lullen van start tot finish, alles missen a la Mol, door werkelijk elke boardradio heen praten, etc. Weet niet meer wie het was maarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar NOS geprobeerd, maar ik had de neiging om het geluid op mute te zetten. Dus dit jaar F1TV het hele F1 seizoen lang
Hans van Loozenoord waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Overloos lullen van start tot finish, alles missen a la Mol, door werkelijk elke boardradio heen praten, etc. Weet niet meer wie het was maar
Nooit van gehoord maar wat een totale LUL.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hans van Loozenoord waarschijnlijk.
Deze trofee straalt de Nederlandse klimmende leeuw uit, in plaats van een logo dat een media vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:49 schreef beantherio het volgende:
De trofee van 2022 was prachtig maar die van 2023 staat hoog op mijn lijstje van meest lelijke trofeeën in de geschiedenis van de Formule 1. Het is alsof iemand nog even snel een beker uit de kast heeft getrokken, geen tijd had om hem nog even mooi te versieren en er met zo min mogelijk moeite nog net aan het nummer op geschilderd heeft. Deze trofee straalt luiheid en desinteresse uit.
Op Lowlands was die 8,75 meende ik.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:33 schreef Nattekat het volgende:
¤7 voor een simpele hamkaas tosti, koekkoek
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 14:45 schreef zalkc het volgende:
[..]
Op Lowlands was die 8,75 meende ik.
Ik wacht tot het weer naar Pescara komtquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 11:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik wens iedereen weer veel plezier die gaat![]()
Maar blij dat ik er zelf niet tussen loop. Wil nog wel een keer een F1-weekend gaan doen maar dan wordt het op zeker niet Zandvoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |