Daarom zit ik te denken om via F1TV te kijken met een paar seconden vertraging.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Weer mag die Hans van Loozenoord lul het commentaar doen voor NOS. Lulde vorig jaar lekker door de boardradio's heen.
Als iedereen thuis blijft vanwege de enorme drukte is het lekker rustig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor. En mogelijk is me de drukte ook iets té. Plus rare dronken lui![]()
En ach, ik zie het op zich goed zat vanaf de bank.Mss wel beter.
Al die fan-dom-zooi is ook niet aan mij besteedBen niet meer van de leeftijd van een handtekening, shirtje of dekbedovertrek
En petjes heb ik ook al méééér dan voldoende
![]()
Dus. Tja. Ach. Wat zal ik zeggen.
Veel plezier aan iedereen die wel gaat - ik gun het iedereen!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iedereen thuis blijft vanwege de enorme drukte is het lekker rustig.
Zag het publiek in Abu Dhabi of een ander perzisch land dat ook doen jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom zit ik te denken om via F1TV te kijken met een paar seconden vertraging.
zoooooooooooooooooo irritant..........!quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Weer mag die Hans van Loozenoord lul het commentaar doen voor NOS. Lulde vorig jaar lekker door de boardradio's heen.
Als het ver van je vandaan is, laten we zeggen 300 meter, dan heeft het licht 1 miljoenste seconde nodig om je oog te bereiken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:13 schreef PS. het volgende:
Hoeveel vertraging heb je eigenlijk als je op het circuit zelf kijkt?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als het ver van je vandaan is, laten we zeggen 300 meter, dan heeft het licht 1 miljoenste seconde nodig om je oog te bereiken.
Idem. Pit Grandstand hier.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja hier ook alleen de vrijdag, een keertje de sfeer proeven.
Je kunt vanaf ¤ 27,50 op een vrijdag naar binnen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor. En mogelijk is me de drukte ook iets té. Plus rare dronken lui![]()
Thnx voor de tipquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Je kunt vanaf ¤ 27,50 op een vrijdag naar binnen.
Om excessen van voorgaande jaren te voorkomen is er serieus betere controle.
Vorig jaar waren in 't vak waar wij zaten bezopen jongeren met de stoeltjes van de tribune aan het gooien.
Achja, achter de tv kun je het ook leuk maken, enjoy
vooral met die plakdagen,nuquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx voor de tip
Mss toch overwegen waard.
Maar dan die trein
Pffff
P+R is in Amsterdam 6 euro, prima te doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:44 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga de zaterdag dit keer.
Wil er wel mooi op tijd zijn om ook de Porsche Supercup quali te zien en verder lekker rond te hangen. Weet alleen nog niet hoe we gaan, denk parkeren bij een p+r in Amsterdam en dan met de shuttle. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Parkeertickets zijn niet goedkoop maar nog altijd een stuk goedkoper dan treinkaartjes
Zeker bij Tim Coronel in de leer geweest?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:06 schreef Zipportal het volgende:
Daarom ga ik naar Almere Poort. Zal daar nog wel meevallen als je een beetje vroeg bent. En je kan eventueel in de wijk parkeren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vergis je niet, de verwachting is dat veel mensen met de auto naar een P+R gaan.
Sloterdijk P+R heeft ook maar plek voor 200 autos.
Vorig jaar stonden alle parkeerplaatsen op de route naar zandvoort bomvol en was de politie lekker druk met bonnen schrijven. Zet hem dus wel netjes in een parkeervak.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik stap gewoon op de trein bij het dichtstbijzijnde station met een parkeerplaats en zie wel hoe ik er kom. Hoeft niet zo ingewikkeld.
Plan A was fietsen, maar gezien het weer ben ik toch overstag gegaan.
Het dichtsbijzijnde station bij m'n huis. En dat klopt niet eens zie ik nu, want dat is Sassenheim. Kan beter in Voorhout parkerenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 23:21 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden alle parkeerplaatsen op de route naar zandvoort bomvol en was de politie lekker druk met bonnen schrijven. Zet hem dus wel netjes in een parkeervak.
Daar zal vast wel goed over na gedacht zijnquote:
Is een video waar ze enkel aan het einde even mooi opgesteld staan voor een screenshot. Er komen vast wel mooiere foto's naar buiten morgen.quote:
De lat ligt na vorig jaar niet echt hoog natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 00:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten maar ik vind het helemaal niks, kleurloos en stijlloos.
Die kan ik me niet herinneren, ik vind het ook niet zo heel belangrijk hoor, het gaat me meer om de winnaars dan de bekers.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De lat ligt na vorig jaar niet echt hoog natuurlijk.
Wat lelijk. Net zo'n beker die ze in de efteling of land van ooit zouden uitdelen als je een riddergevecht wint ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |