Dat was zo'n plastic Heineken ding die je ook bij andere races zag.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren, ik vind het ook niet zo heel belangrijk hoor, het gaat me meer om de winnaars dan de bekers.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 07:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beter dan die groene plastic trofeeën van de afgelopen 2 jaar.
In 2021 was het wel van glas, overigens van dezelfde ontwerper toen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was zo'n plastic Heineken ding die je ook bij andere races zag.
Wat zijn dit voor gedrochten dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 09:33 schreef PS. het volgende:
2021
[ afbeelding ]
2022
[ afbeelding ]
2023
[ afbeelding ]
Altijd nog beter dan die van Paul Ricardquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor gedrochten dan.
Kunnen die zich niet bezig gaan houden met echte problemen? Manmanman.quote:
Toch zullen ze zich bij het ontwerpbureau waarschijnlijk de ballen uit de broek lachen, want daar zal wel een smak geld voor neergeteld zijn om dit te laten ontwerpen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:49 schreef beantherio het volgende:
De trofee van 2022 was prachtig maar die van 2023 staat hoog op mijn lijstje van meest lelijke trofeeën in de geschiedenis van de Formule 1. Het is alsof iemand nog even snel een beker uit de kast heeft getrokken, geen tijd had om hem nog even mooi te versieren en er met zo min mogelijk moeite nog net aan het nummer op geschilderd heeft. Deze trofee straalt luiheid en desinteresse uit.
2022 prachtig en dit dan niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:49 schreef beantherio het volgende:
De trofee van 2022 was prachtig maar die van 2023 staat hoog op mijn lijstje van meest lelijke trofeeën in de geschiedenis van de Formule 1. Het is alsof iemand nog even snel een beker uit de kast heeft getrokken, geen tijd had om hem nog even mooi te versieren en er met zo min mogelijk moeite nog net aan het nummer op geschilderd heeft. Deze trofee straalt luiheid en desinteresse uit.
Zit je in Nieuw-Zeeland?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:06 schreef Sally het volgende:
Update:
Programmering F1 TV Pro
[ afbeelding ]
Nee, Datumgrensquote:
Wist niet dat het een nachtrace was. Of is dit een 12 uurs klok? Of zit je in Australië?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:06 schreef Sally het volgende:
Update:
Programmering F1 TV Pro
[ afbeelding ]
Edit: f*ck, verkeerde tijden - lol. Staan op mijn systeemtijden - andere tijdzone, sorry![]()
Ja, dat is ook Nieuw-Zeelandquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, Datumgrens
Moment, ff terugzetten
Nee, nog niet gebeurd. Nou ja, Sally zelf.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:11 schreef PS. het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Sally een fout maakte?
Zag het zellufquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:11 schreef PS. het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Sally een fout maakte?
Gooi dat lekker in het Junior topic of zo - of van de Supercup.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Hele schema, veel belangrijker
Dit is niet het live topic, dit is het Zandvoort topic. Hier zitten mensen die naar het circuit gaan en graag het hele programma willen volgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Gooi dat lekker in het Junior topic of zo - of van de Supercup.
Zeikerd
We zitten hier toch in F1?
Of wilde je het programma laten weten aan de menskes die er heen gaan? - dan ist goe.
En bij dezen gedaan
Ik zal je post in de OP erbij zetten, goed?
xx
Gefixt in de OP!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet het live topic, dit is het Zandvoort topic. Hier zitten mensen die naar het circuit gaan en graag het hele programma willen volgen.
Dan mis je nog de porche super cup, en alle Artiesten/DJ's. Beetje matig dit nattekatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet het live topic, dit is het Zandvoort topic. Hier zitten mensen die naar het circuit gaan en graag het hele programma willen volgen.
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan mis je nog de porche super cup, en alle Artiesten/DJ's. Beetje matig dit nattekat
Juist niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk verstopt ook echt![]()
Vooruit.
Weet je ze?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis de NOS uitzendingen in de OP.
https://over.nos.nl/nieuw(...)-volg-je-bij-de-nos/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je ze?
Kan ze er gewoon (nog) bijzetten
Waarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
Alle relevante zaken zijn benoemd
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://over.nos.nl/nieuw(...)-volg-je-bij-de-nos/
Mod kan hem open laten na bewerking, staat alleen standaard uitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?
Of is dan mijn post daarna voor mijzelf gelockt?
Doe ik straks in mijn lunchpauze. Vanaf mobiel is voor mij wat lastig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?
Of is dan mijn post daarna voor mijzelf gelockt?
Geldt hier nu ook 😉quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe ik straks in mijn lunchpauze. Vanaf mobiel is voor mij wat lastig.
@Sally Ik heb de NOS uitzendingen erbij gezet voor jequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, er valt me nu één ding op aan het nieuwe circuit waar eigenlijk wel wat steekjes zijn laten vallen.
Het stuk asfalt ten zuiden van de laatste bochtencombinatie had ook gewoon gebruikt kunnen worden om het circuit daar iets te verlengen. De ruimte is ervoor en het rechte stuk was er 200 meter langer door geworden. Hele grote gemiste kans
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:50 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel je? Dan moet je nog een flink stuk duin weggraven.
Volgens mij was het ook wel een ding dat ze zoveel mogelijk het circuit is ere wilde houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat dit altijd wel had gekund binnen de bestaande bestemmingsplannen. De duinenrij direct langs het circuit is aangebracht waar vroeger een grindbak lag, dus daar was niets verloren gegaan dan niet nu al verloren is. Enige dingetje is dat je een soort chicane had moeten aanleggen om het stuk duin helemaal rechts niet aan te hoeven raken, daar is ook een rechtzaak over geweest die het circuit makkelijk gewonnen heeft omdat ze die duin niet gingen aanraken.
Dat zal het ook wel zijn geweest ja. Ik zie de waarde van de jaren 90 bochten niet echt, maar daar denken ze daar anders over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef PS. het volgende:
Volgens mij was het ook wel een ding dat ze zoveel mogelijk het circuit is ere wilde houden.
nee, teveel herrie voor de bewoners, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat dit altijd wel had gekund binnen de bestaande bestemmingsplannen. De duinenrij direct langs het circuit is aangebracht waar vroeger een grindbak lag, dus daar was niets verloren gegaan dan niet nu al verloren is. Enige dingetje is dat je een soort chicane had moeten aanleggen om het stuk duin helemaal rechts niet aan te hoeven raken, daar is ook een rechtzaak over geweest die het circuit makkelijk gewonnen heeft omdat ze die duin niet gingen aanraken.
Denk niet dat dat zo'n groot verschil maakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, teveel herrie voor de bewoners, toch?
quote:Momenteel worden er tijdens het raceweekend enkele regenbuien verwacht. Houd de weersvoorspelling in de gaten en neem je eigen regenkleding of poncho mee. LET OP: Er worden geen poncho’s verkocht op het evenemententerrein en het is niet toegestaan om paraplu’s mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |