Dan mis je nog de porche super cup, en alle Artiesten/DJ's. Beetje matig dit nattekatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is niet het live topic, dit is het Zandvoort topic. Hier zitten mensen die naar het circuit gaan en graag het hele programma willen volgen.
Kijk eens goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan mis je nog de porche super cup, en alle Artiesten/DJ's. Beetje matig dit nattekat
Juist niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk verstopt ook echt![]()
Vooruit.
Weet je ze?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik mis de NOS uitzendingen in de OP.
https://over.nos.nl/nieuw(...)-volg-je-bij-de-nos/quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet je ze?
Kan ze er gewoon (nog) bijzetten
Waarquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens goed.
Alle relevante zaken zijn benoemd
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://over.nos.nl/nieuw(...)-volg-je-bij-de-nos/
Mod kan hem open laten na bewerking, staat alleen standaard uitquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?
Of is dan mijn post daarna voor mijzelf gelockt?
Doe ik straks in mijn lunchpauze. Vanaf mobiel is voor mij wat lastig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
ik plak het straks ff in de OP, of je mag het ook zelf doen - als mod?
Of is dan mijn post daarna voor mijzelf gelockt?
Geldt hier nu ook 😉quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Doe ik straks in mijn lunchpauze. Vanaf mobiel is voor mij wat lastig.
@Sally Ik heb de NOS uitzendingen erbij gezet voor jequote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Hm, er valt me nu één ding op aan het nieuwe circuit waar eigenlijk wel wat steekjes zijn laten vallen.
Het stuk asfalt ten zuiden van de laatste bochtencombinatie had ook gewoon gebruikt kunnen worden om het circuit daar iets te verlengen. De ruimte is ervoor en het rechte stuk was er 200 meter langer door geworden. Hele grote gemiste kans
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:50 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit bedoel je? Dan moet je nog een flink stuk duin weggraven.
Volgens mij was het ook wel een ding dat ze zoveel mogelijk het circuit is ere wilde houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat dit altijd wel had gekund binnen de bestaande bestemmingsplannen. De duinenrij direct langs het circuit is aangebracht waar vroeger een grindbak lag, dus daar was niets verloren gegaan dan niet nu al verloren is. Enige dingetje is dat je een soort chicane had moeten aanleggen om het stuk duin helemaal rechts niet aan te hoeven raken, daar is ook een rechtzaak over geweest die het circuit makkelijk gewonnen heeft omdat ze die duin niet gingen aanraken.
Dat zal het ook wel zijn geweest ja. Ik zie de waarde van de jaren 90 bochten niet echt, maar daar denken ze daar anders over.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef PS. het volgende:
Volgens mij was het ook wel een ding dat ze zoveel mogelijk het circuit is ere wilde houden.
nee, teveel herrie voor de bewoners, toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat dit altijd wel had gekund binnen de bestaande bestemmingsplannen. De duinenrij direct langs het circuit is aangebracht waar vroeger een grindbak lag, dus daar was niets verloren gegaan dan niet nu al verloren is. Enige dingetje is dat je een soort chicane had moeten aanleggen om het stuk duin helemaal rechts niet aan te hoeven raken, daar is ook een rechtzaak over geweest die het circuit makkelijk gewonnen heeft omdat ze die duin niet gingen aanraken.
Denk niet dat dat zo'n groot verschil maakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, teveel herrie voor de bewoners, toch?
quote:Momenteel worden er tijdens het raceweekend enkele regenbuien verwacht. Houd de weersvoorspelling in de gaten en neem je eigen regenkleding of poncho mee. LET OP: Er worden geen poncho’s verkocht op het evenemententerrein en het is niet toegestaan om paraplu’s mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |