SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.
Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroatië het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.
Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, maar ja, die hook heeft hij dan ook niet zelf verzonnen.quote:
Een act waar we normaliter om lachen en over zeggen dat men daarom Eurovisie nooit helemaal serieus neemt.quote:
Oneens, dat is een heel ander kaliber liedjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een act waar we normaliter om lachen en over zeggen dat men daarom Eurovisie nooit helemaal serieus neemt.
Nee, bedankt. Ik stuur nog liever Sieneke met orgel.
Het hoeft niet allemaal serieus te zijn. De mensen die Eurovisie niet serieus nemen ga je toch nooit overtuigen, die denken nog steeds dat het een circus is terwijl we de afgelopen jaren echt heel goede nummers hebben gehoord. En ook echt hele slechte. Dat hoort er nu eenmaal een beetje bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een act waar we normaliter om lachen en over zeggen dat men daarom Eurovisie nooit helemaal serieus neemt.
Nee, bedankt. Ik stuur nog liever Sieneke met orgel.
Stuur dan lekker Kris Kross Amsterdam. Staat ook altijd op 1.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:51 schreef blackswangreen het volgende:
[
Dit nummer is een enorme hit in Duitsland en Oostenrijk. Dat is toch wat je wilt? Een nummer met hitpotentie? Over smaak valt verder niet te twisten natuurlijk.
Ik vind een hele hoop leuk waar de jeugd achteraan hobbelt, waar dit topic dan van over de zeik raakt en vindt dat het absoluut niet gestuurd mag worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oneens, dat is een heel ander kaliber liedjes.
Vind ik
Maar goed, misschien hoor ik meer over dit soort dingen bij mijn leeftijdsgenoten van net in de 20 dat ik dit al wat “normalere” muziek vind (ondanks dat ik het zelf niet zo op zou zetten).
Ik vind het prima, zolang ze een lied insturen wat niet van samples aan elkaar hangtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur dan lekker Kris Kross Amsterdam. Staat ook altijd op 1.![]()
Ik zal er dan wel anders over denken. Alles wat maar scoort, is voor mij niet de definitie om te sturen.
Kris Kross Amsterdam staat op 1 in Nederland... en is natuurlijk ook helemaal niet grappig (eerder om te huilen)quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stuur dan lekker Kris Kross Amsterdam. Staat ook altijd op 1.![]()
Ik zal er dan wel anders over denken. Alles wat maar scoort, is voor mij niet de definitie om te sturen.
Maar even zodat ik het kan blijven volgen op m'n oude dag, dit is toch die cover? En zo ja, heeft ie dan ook hits in het buitenland die wél van hem zelf zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:51 schreef blackswangreen het volgende:
Dit nummer is een enorme hit in Duitsland en Oostenrijk. Dat is toch wat je wilt? Een nummer met hitpotentie? Over smaak valt verder niet te twisten natuurlijk.
Nou ja, cover... het refrein is een sample van een Duitse zanger, die het dan weer heeft gecoverd van Sting. Maar verder is het wel volledig de eigen productie van Joost en Tantu, z'n producer. Hij heeft er een Duitse rapper bijgezocht om een coupletje mee te doen (met als gevolg dat iedereen in Duitsland nu denkt dat het een nummer van die Duitse rapper is).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar even zodat ik het kan blijven volgen op m'n oude dag, dit is toch die cover? En zo ja, heeft ie dan ook hits in het buitenland die wél van hem zelf zijn?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:23 schreef blackswangreen het volgende:
het refrein is een sample van een Duitse zanger, die het dan weer heeft gecoverd van Sting.
Maar verder
Hij doet er wel totaal wat anders mee. Maar goed, jij bent geen fan, zoveel is duidelijk.quote:
Ik zit ergens waar ik het geluid nu niet aan kan zetten dus ik zag 9 miljoen views via de link en dacht 'dat zal die cover wel zijn' maar kon het zelf even niet luisteren. Dus dankjewel!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, cover... het refrein is een sample van een Duitse zanger, die het dan weer heeft gecoverd van Sting. Maar verder is het wel volledig de eigen productie van Joost en Tantu, z'n producer. Hij heeft er een Duitse rapper bijgezocht om een coupletje mee te doen (met als gevolg dat iedereen in Duitsland nu denkt dat het een nummer van die Duitse rapper is).
Eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:55 schreef Momo het volgende:
Weetje mij maakt niet meer zoveel uit wat we sturen zo lang het maar niet gezapig en pretentieus is.
Ik hoop toch wel heel erg op een nummer met een betekenisvolle, troostrijke en urgente boodschapquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:55 schreef Momo het volgende:
Weetje mij maakt niet meer zoveel uit wat we sturen zo lang het maar niet gezapig en pretentieus is.
Ik heb nog liever een nummer over een kroket danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel heel erg op een nummer met een betekenisvolle, troostrijke en urgente boodschap
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel heel erg op een nummer met een betekenisvolle, troostrijke en urgente boodschap
Volgens mij moeten we eerst nog horen wie er aan onze commissie toe worden gevoegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer horen we eigenlijk meer, pas rond november? Of staat er geen maand vast.
Of een Edsilia Rombleyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we eerst nog horen wie er aan onze commissie toe worden gevoegd.
Dat kan nog steeds Domien Verschuren zijn.
Een gecremeerde variant?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een nummer over een kroket dan
Andre Hazes met een liedje over zn ma?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een nummer over een kroket dan
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Andre Hazes met een liedje over zn ma?!
En ach, als de emotie bij de kijker aan komt is het niet zo erg dat ze misschien een Mia-tje doet. Toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.
Kan dit ook een ander jaar? We hebben nog een songfestival in Nederland tegoed met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest lachen.
En dat Wiwi William haar dan gaat interviewen over de powerful message en ze in plat Amsterdams zegt 'ah jaaah man dat schijtwijf'. Zin an!
Eerlijk is eerlijk, als Roxanne zingt over sores voel ik de ellende wel tot in m’n tenen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En ach, als de emotie bij de kijker aan komt is het niet zo erg dat ze misschien een Mia-tje doet. Toch?
Vorig jaar was toch wel een beetje Common Framework vibesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:55 schreef Momo het volgende:
Ze presenteerden een drol als een meesterwerk. Dat kun je aan Avrotros wel toevertrouwen. Ook met die teaser die ze een paar dagen ervoor lieten horen (die trouwens beter was dan het nummer zelf).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch wel een beetje Common Framework vibes
Ook met die post die eerder online kwam met de betekenis achter het lied en zo
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het nummer bijna niet meer kan herinneren. De parodie van Even Tot Hier heeft ook een beetje voor mij verpestquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze presenteerden een drol als een meesterwerk. Dat kun je aan Avrotros wel toevertrouwen. Ook met die teaser die ze een paar dagen ervoor lieten horen (die trouwens beter was dan het nummer zelf).
Voor San Marino zou wel lachen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:43 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJsUnbS1/
Joost wil écht en zou zelfs voor een ander land willen gaan.
Ja en dat ze dan winnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor San Marino zou wel lachen zijn
San Marino is lastig met die immer vaag stemmende vakjury. Ik zou niet echt weten wat het beste land is voor zo’n Joost om het te proberen. Een land met een matige voorronde waar ze wel open staan voor zo’n “ludieke” inzending. Dan zou ik denken aan Ierland, Kroatië, Letland of Polen ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor San Marino zou wel lachen zijn
Beetje het verhaaltje zoals het voor mij bij Stien gingquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel hilarisch vinden als Joost gaat voor Nederland, iedereen juicht omdat het eindelijk wat anders is, en het dan in maart gewoon weer een beetje saaie ballad blijkt te zijn.
Hahaha jaaaaa. Met allerhande pretentieuze diepzinnige uitlegtoestanden vooraf waarbij hij heel poëtisch kijkt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel hilarisch vinden als Joost gaat voor Nederland, iedereen juicht omdat het eindelijk wat anders is, en het dan in maart gewoon weer een beetje saaie ballad blijkt te zijn.
Op Lowlands zag hij eruit als een mime-speler, dat past er dan ook wel bijquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha jaaaaa. Met allerhande pretentieuze diepzinnige uitlegtoestanden vooraf waarbij hij heel poëtisch kijkt.
Met Serhat als intervalactquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan het ESF eindelijk gehouden worden in de tuin van Valentina Monetta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |