Of een Edsilia Rombleyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we eerst nog horen wie er aan onze commissie toe worden gevoegd.
Dat kan nog steeds Domien Verschuren zijn.
Een gecremeerde variant?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een nummer over een kroket dan
Andre Hazes met een liedje over zn ma?!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een nummer over een kroket dan
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Andre Hazes met een liedje over zn ma?!
En ach, als de emotie bij de kijker aan komt is het niet zo erg dat ze misschien een Mia-tje doet. Toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Roxanne Hazes in een wijde jurk met de blazende wind op het podium. Gierend over haar moeder. Als een powervrouw.
Kan dit ook een ander jaar? We hebben nog een songfestival in Nederland tegoed met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest lachen.
En dat Wiwi William haar dan gaat interviewen over de powerful message en ze in plat Amsterdams zegt 'ah jaaah man dat schijtwijf'. Zin an!
Eerlijk is eerlijk, als Roxanne zingt over sores voel ik de ellende wel tot in m’n tenen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En ach, als de emotie bij de kijker aan komt is het niet zo erg dat ze misschien een Mia-tje doet. Toch?
Vorig jaar was toch wel een beetje Common Framework vibesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:55 schreef Momo het volgende:
Weetje mij maakt niet meer zoveel uit wat we sturen zo lang het maar niet gezapig en pretentieus is.
Ze presenteerden een drol als een meesterwerk. Dat kun je aan Avrotros wel toevertrouwen. Ook met die teaser die ze een paar dagen ervoor lieten horen (die trouwens beter was dan het nummer zelf).quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch wel een beetje Common Framework vibes
Ook met die post die eerder online kwam met de betekenis achter het lied en zo
Ik moet heel eerlijk bekennen dat het nummer bijna niet meer kan herinneren. De parodie van Even Tot Hier heeft ook een beetje voor mij verpestquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze presenteerden een drol als een meesterwerk. Dat kun je aan Avrotros wel toevertrouwen. Ook met die teaser die ze een paar dagen ervoor lieten horen (die trouwens beter was dan het nummer zelf).
Voor San Marino zou wel lachen zijnquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:43 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJsUnbS1/
Joost wil écht en zou zelfs voor een ander land willen gaan.
Ja en dat ze dan winnenquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor San Marino zou wel lachen zijn
San Marino is lastig met die immer vaag stemmende vakjury. Ik zou niet echt weten wat het beste land is voor zo’n Joost om het te proberen. Een land met een matige voorronde waar ze wel open staan voor zo’n “ludieke” inzending. Dan zou ik denken aan Ierland, Kroatië, Letland of Polen ofzo.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor San Marino zou wel lachen zijn
Beetje het verhaaltje zoals het voor mij bij Stien gingquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel hilarisch vinden als Joost gaat voor Nederland, iedereen juicht omdat het eindelijk wat anders is, en het dan in maart gewoon weer een beetje saaie ballad blijkt te zijn.
Hahaha jaaaaa. Met allerhande pretentieuze diepzinnige uitlegtoestanden vooraf waarbij hij heel poëtisch kijkt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:36 schreef blackswangreen het volgende:
Ik zou het wel hilarisch vinden als Joost gaat voor Nederland, iedereen juicht omdat het eindelijk wat anders is, en het dan in maart gewoon weer een beetje saaie ballad blijkt te zijn.
Op Lowlands zag hij eruit als een mime-speler, dat past er dan ook wel bijquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha jaaaaa. Met allerhande pretentieuze diepzinnige uitlegtoestanden vooraf waarbij hij heel poëtisch kijkt.
Met Serhat als intervalactquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan het ESF eindelijk gehouden worden in de tuin van Valentina Monetta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |