Lees hier steeds maar dat spelers weg moeten, maar je hebt ook een bank nodig he. Aan Steijn de schone taak dat allemaal te managen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:35 schreef Heeinz het volgende:
Van het dramaduo Klaassen en Taylor zou er van mij wel echt minimaal eentje weg moeten
Taylor wil ik niet eens als koffiejuffrouw hebben, gewoon weg er meequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lees hier steeds maar dat spelers weg moeten, maar je hebt ook een bank nodig he. Aan Steijn de schone taak dat allemaal te managen.
Ok.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Taylor wil ik niet eens als koffiejuffrouw hebben, gewoon weg er mee
Nou nou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:47 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Neukt die Taylor je dochter ofzo, je hoeft hem niet te verdedigen
Ha ha ha wat goeie garp!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Enige plek waar hij tegenwoordig nog scoort
alsnog moeten we wel wat op de bank hebben denk. Maar met spertsyan, branco, tahirovic. Berghuis en vos heb je er al 5 die op het middenveld kunnen mits sperstyan komt natuurlijk. En fitzjim maar daar zie ik het echt totaal niet inquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Ajax Spertsyan alsnog haalt, lijkt het me passé voor Klaasen of Taylor, toch?
en voor zelensky, die kan dan wel inpakken met dat extra kapitaal voor ome putinquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als Ajax Spertsyan alsnog haalt, lijkt het me passé voor Klaasen of Taylor, toch?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en voor zelensky, die kan dan wel inpakken met dat extra kapitaal voor ome putin
En ik wil jou niet als 'supporter' hebben. Even boeiendquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Taylor wil ik niet eens als koffiejuffrouw hebben, gewoon weg er mee
Moet hij zelf weten.quote:
Snap ik. Alleen zou die dan eigenlijk moeten blunderen wil je hem nog wisselen over een maand of twee.quote:
Ajax schijnt te betalen in clusterbommenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en voor zelensky, die kan dan wel inpakken met dat extra kapitaal voor ome putin
Toch wel enigszins jammer altijd het idee dat hij veel bepalender nog kan zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Prima bedrag voor Kudus van FC Kudus
Hoezo? Dat was het juist als Ramaj nu weer zou keepen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Lekker gekut met keepers weer.
Als hij blijft, is de kans wel aanwezig dat je dat over 1 jaar nog steeds denkt..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toch wel enigszins jammer altijd het idee dat hij veel bepalender nog kan zijn.
Daarom alleen Taylor lozen. Dacht dat ie de standaard dip had die jeugd speler wel eens hebben. Maar die dip duurt nu wel heel lang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lees hier steeds maar dat spelers weg moeten, maar je hebt ook een bank nodig he. Aan Steijn de schone taak dat allemaal te managen.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vraag is wel of Klaassen wil banken...
Ik vind dat niet zo heel vreemd, Gorter heeft de hele voorbereiding meegemaakt, Ramaj is er net een week.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij blijft, is de kans wel aanwezig dat je dat over 1 jaar nog steeds denkt..
En je haalt iemand als 2e keeper en als de 1e keeper geblesseerd raakt, blijft hij de 2e keeper? Aparte situatie wel. Al hoop ik dat Gorter laat zien waarom ze hem ooit hebben gehaald.
Taylor heeft een seizoen basis gespeeld tevens ook het meest waardeloze seizoen in tijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Daarom alleen Taylor lozen. Dacht dat ie de standaard dip had die jeugd speler wel eens hebben. Maar die dip duurt nu wel heel lang.
Vraag is wel of Klaassen wil banken...
Ik kijk lekker in een kroegje in Barcelonaquote:
doe je rustig aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk lekker in een kroegje in Barcelonawat dat betreft een prima tijd. Maar met je eens dat dit normaal gesproken wel een waardeloos tijdstip is. Laat de zaterdagmiddag lekker in Engeland en Duitsland blijven.
bedankt weer voor de heldere analyse. Wederom fijn dat 1 van de grootste Ajax fans dagelijks de moeite neemt om zich bezig te houden met ons aller Ajaxquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Excelsior is een zware tegenstander
ik heb ze vorige week geanaliseerd
snelle jongens
de ploeg zit goed in elkaar
denk dat het een moeilijke wedstrijd wordt op dat veld voor 020
glorie is ver weg
Het is al een schande dat zo'n club in de eredivisie zit, al ligt dat voornamelijk aan mismanagement bij andere clubs, maar nog steeds kunstgras, dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:05 schreef Malavita het volgende:
[..]
bedankt weer voor de heldere analyse. Wederom fijn dat 1 van de grootste Ajax fans dagelijks de moeite neemt om zich bezig te houden met ons aller Ajax
jij bent een soort Valentijn Driessen, alles wat jij denkt komt niet uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
snelle jongens
de ploeg zit goed in elkaar
denk dat het een moeilijke wedstrijd wordt op dat veld voor 020
glorie is ver weg
en ook nog heel steady in de eredivisie. Maar idd mismanagement bij oa groningen, nac, willem2 etc.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is al een schande dat zo'n club in de eredivisie zit, al ligt dat voornamelijk aan mismanagement bij andere clubs, maar nog steeds kunstgras, dat kan gewoon niet.
Rondom Sutalo is het ook erg stil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:53 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Lees toch veel positieve verhalen over hem
Zowel linksback als CV blijkbaar. Als Sutalo ook komt is de verdediging wel op orde![]()
Dit is geil.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat lijkt me eerder goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rondom Sutalo is het ook erg stil.
AD scammer Inan heeft weer toegeslagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rondom Sutalo is het ook erg stil.
Nog 1;30!!!! Zit met borrelnoten, fris en bier voor de TVquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:05 schreef DelanoMilano het volgende:
Godverdomme jongens ik ben echt zenuwachtig lijkt wel alsof ze weer tegen de spurs spelen ze koeten resultaat halen anders wordt een kampioenschap erg lastug
In België?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij op een slapend iemand gaat poepen?
Clubs die zo onlogisch hun opstelling presenteren verdienen puntverliesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Jammer van de backs maar voor de rest gaan we de goede kant op
Wel Salah-eddine en Rensch, Steijngod begrijpt het deels nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:23 schreef Black-Death het volgende:
Geen Taylor en Klaassen. Steijngod begrijpt het.
0-4
Wie had je anders gewild voor Salah en Rensch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel Salah-eddine en Rensch, Steijngod begrijpt het deels niet.
Dat kan weinig anders momenteel, nog een week of 2 wachten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kudus daar nog achter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef 3rr0r het volgende:
Bergwijn Brobbey Forbs
Excelsior mag plaatsnemen
[ afbeelding ]
Hij kijkt niet alsof hij er zin in heeftquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[ twitter ]
Jammer van de backs maar voor de rest gaan we de goede kant op
wooshquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zit in Spanje dus
[ afbeelding ]
Of elkaar eindeloos voor de voeten lopen op dat kleine kloteveld van Excelsior. Maar hé, prima opstelling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heel aanvallend wel dus hopen op 0-3 binnen een 30 minuten.
ik heb kudus to score in mijn scoritoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
KOM OP EXCELSIOR MAAK ZE KAPOET
Vijf assists Branco Pirlo?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb kudus to score in mijn scorito
5-5 denk ik, 5 keer kudus
Die alternatieven komen nog.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Naujoks (waar arneGOD het nog even in zag zitten) gaat mondjes snoeren op het middenveld
Iedereen heeft het recht om een open deur in te trappen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, fair enough, er is niet veel alternatief, maar het is toch een waardeloze achterhoede.
Daar is VBL toch voor? Warm bad, CORRED, en nog 763543 cliches?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om een open deur in te trappen.
VI gaat voor Kudus op 10. Het zat er ook wel aan te komen dat we een 'Forbs op rechtsbuiten' experiment gingen krijgen.quote:
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is VBL toch voor? Warm bad, CORRED, en nog 763543 cliches?.
Hopelijk snel nog een nieuwe linksback.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.
Ze zouden bij Ajax eens kunnen beginnen met verdedigers te leren, ja ja, verdedigen. Ik krijg de quote 'moet toch me kooltje meepikken" niet uit mijn hoofd, van een speler die elke week wel verantwoordelijk was voor een tegengoal omdat hij niet in positie liepquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Over de verbetering rond centrale verdedigers maak ik me niet druk. Dat komt er echt wel. De backs baren me vooral zorgen, dat probleem lossen we helaas niet in een zomer op.
Guyquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk snel nog een nieuwe linksback.
Op rechts kan Gaaei hopelijk wat uitrichten. Hoe spreek je die naam eigenlijk uit?
Dit backprobleem is wel onder het vorige bewind gecreëerd. Hence waarom Gaaei komt omdat Babyhertje Jorge richting de uitgang is. Ik ben zo bang dat we onmogelijk van Wijndal en/of Salah-Eddine gaan afkomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zouden bij Ajax eens kunnen beginnen met verdedigers te leren, ja ja, verdedigen. Ik krijg de quote 'moet toch me kooltje meepikken" niet uit mijn hoofd, van een speler die elke week wel verantwoordelijk was voor een tegengoal omdat hij niet in positie liep.
Dat maakt van Rensch niet meteen een topverdediger, maar het zou al schelen als zijn man niet 10 keer per wedstrijd helemaal vrij kan lopen.
Hier in Limburg zou dat dus “Gie” zijn hahaquote:
Waar in limburg danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier in Limburg zou dat dus “Gie” zijn haha
Maar ik ga even uit van de Engelse uitspraak van Guy.
True, al snap ik niet dat vrijwel alle spelers van AZ meteen stoppen met voetballen als ze een Ajaxshirt aandoen, dat Wijndal geen wereldtop was leek me logisch, maar die gast lijkt niets meer te kunnen opeensquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit backprobleem is wel onder het vorige bewind gecreëerd. Hence waarom Gaaei komt omdat Babyhertje Jorge richting de uitgang is. Ik ben zo bang dat we onmogelijk van Wijndal en/of Salah-Eddine gaan afkomen.
De Zeeuw was goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, al snap ik niet dat vrijwel alle spelers van AZ meteen stoppen met voetballen als ze een Ajaxshirt aandoen, dat Wijndal geen wereldtop was leek me logisch, maar die gast lijkt niets meer te kunnen opeens.
En Salah-Eddine deed het bij Twente toch best ok? Bij Ajax lijkt die ook nog nooit gevoetbald te hebben soms.
Ja, dat was de enige uitzondering die wij konden bedenken iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Zeeuw was goed totdat een Uruguayaan zijn gebit eruit schopte.
Overalquote:
Moisander en Viergever waren niet onverdienstelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was de enige uitzondering die wij konden bedenken idd.
Hij was bij Twente dusdanig matig dat hij reserve linksback was achter Gijs Smal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:55 schreef HeatWave het volgende:
En Salah-Eddine deed het bij Twente toch best ok? Bij Ajax lijkt die ook nog nooit gevoetbald te hebben soms.
Welke keeper is voor 8 mio gehaald dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
je haalt een keeper van 8 miljoen....
Welk grote talent bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:07 schreef Durmada het volgende:
De jeugdopleiding bij Ajax kunnen ze nu dus ook wel opdoeken. Een of andere speler van het B-team van City krijgt nu de voorkeur boven misschien wel een van de grootste talenten. Koude club.
Kenneth Taylor, international van Oranje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Welk grote talent bedoel je?
Haha hardop gelachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kenneth Taylor, international van Oranje.
Godzijdank niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan woon je misschien in sittard ofzo
Weert idem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan woon je misschien in sittard ofzo
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburgquote:
Dit zijn wel uitspraken hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburg
Maastricht is m.i. de mooiste stad van Nederland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburg
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maastricht is m.i. de mooiste stad van Nederland.
was het die vorige wedstrijd ook zo moeilijk slecht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Verschrikkelijk dat kunstgras
Laten we hopen dat we blessurevrij drie punten meenemen
Als back-up kan ik er nog wel mee levenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Rensch kan wat mij betreft in navolging van Sanchez ook vertrekken
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als back-up kan ik er nog wel mee leven
Van hem, Sanchez, Wijndal en Salah is hij nog de minst slechte
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha hardop gelachen.
[..]
Godzijdank niet.
Wat js dit nou weer voor matig ietsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijn
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijn
Salah-Eddine is echt een natuurramp maar het alternatief is dat ook helaas
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2
Mooie coke oogjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Juanfran...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.
Was atouba niet ook linksback en lindenbergh was ook waardeloos natuurlijk
Godsamme dat kreeg ik in de F’jes al afgeleerd…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
Gorter die met de benen naar de bal toegaat, die komt uit de school van Drommel en Scherpen.
Jan Jongbloed begon er al mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Godsamme dat kreeg ik in de F’jes al afgeleerd…
Vind je het gek op dit kunstgras en deze temperaturen. Die bal gaat elke kant op bij een normale pass van drie meter. Daarnaast gaan ze niet meer sproeien, want de tank is op. Hier moet de KNVB echt iets mee gaan doen, dit slaat helemaal nergens op. Voor de neutrale kijker is dit ook totaal niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
het loopt allemaal nog niet zo lekker he
het probleem is het middenveld
er is geen speler op het middenveld die kan doorstoten voor Brobby
er is al wat aan gedaan, maar dit seizoen nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Vind je het gek op dit kunstgras en deze temperaturen. Die bal gaat elke kant op bij een normale pass van drie meter. Daarnaast gaan ze niet meer sproeien, want de tank is op. Hier moet de KNVB echt iets mee gaan doen, dit slaat helemaal nergens op. Voor de neutrale kijker is dit ook totaal niet om aan te zien.
het gaat een mooi seizoen wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:42 schreef alpeko het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen positief hier?
je ziet bij dit elftal dat het echt aan der ondergrond ligt jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen die spelers op een potje beoordelen waarbij er ook nog op kunstgras wordt gespeeld.
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen die spelers op een potje beoordelen waarbij er ook nog op kunstgras wordt gespeeld.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
bergwijn kan de hypotheek van al het personeel (inclusief spelers) betalen daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .
Ik speel altijd assault bij uitwedstrijden medic is een beetje overratedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .
Ja dus een CEO ook en dan watquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bergwijn kan de hypotheek van al het personeel (inclusief spelers) betalen daar
Een type johan voskampquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:46 schreef RipCity het volgende:
Je hebt type Luuk de jong nodig bij dat soort kansen
genietenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerste balcontact Deef een bal die duizend km van zijn voet afspringt.
Hij is voetballend niet goed genoeg, maar zijn passie kent geen grenzen. En daar doet hij zijn voordeel mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:02 schreef RipCity het volgende:
Snap die haat naar Klaassen nooit. Die gozer scoort altijd en overal.
Maar goed dat kan je ook verwachten als je de hele zomer doet als of we naar een wereldelftal aan het gluren zijn in Rotterdam.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat kwamen jullie niet bij van het lachen toen de kampioen een slippertje maakte.
Interesseert me echt totaal niet. De focus ligt gewoon op Ajax, waarom zou ik daar bezig mee willen zijn. Er valt genoeg op te bouwen hier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:18 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat kwamen jullie niet bij van het lachen toen de kampioen een slippertje maakte.
Wen er maar aan de komende jaren.quote:
Dat is zo'n speler die over 5 jaar bij excelsior speelt en dan de winnende maakt...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:25 schreef Heeinz het volgende:
Ik hoef Taylor echt nooit meer te zien
Nee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende jaren.
Het Ajax publiek is te verwend geweest de afgelopen jaren.
F. de omgekeerde NL vlagquote:
Laten we ook niet vergeten dat er zeker 2/3 kansen waren die er gewoon in hadden gemoetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:28 schreef Scorpie het volgende:
Niet goed genoeg. Je doet echt nog niet mee om het kampioenschap met dit team in opbouw.
nee. Kleine club gedachtequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wen er maar aan de komende jaren.
Het Ajax publiek is te verwend geweest de afgelopen jaren.
0-0quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:
SCHAAM JE KAPOET
je speelt gvd tegen een krantenwijk club
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:20 schreef alpeko het volgende:
Met deze selectie moet je blij zijn als je 5e wordt. Komt nog wel wat bij maar alle aankopen zijn of een gok of gewoon niveautje subtop.
Heb je nog meer leuke posts in gedachten of was dit het?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd van het onoverwinnelijke Ajax is wel voorbij hè?
1 september de balans opmaken welke selecties er dan zijn, dan kan je voorzichtig iets vooespellen denk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.
Ik trek gewoon mijn conclusies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je nog meer leuke posts in gedachten of was dit het?
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn conclusies.
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
1 september de balans opmaken welke selecties er dan zijn, dan kan je voorzichtig iets vooespellen denk.
Oh, je bedoelt dat je gefrustreerd bent dat Ajax niet levert. Ik snap hem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee je bent gewoon een debiel, ga lekker buiten spelen ofzo
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien scoren.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze faillietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd van het onoverwinnelijke Ajax is wel voorbij hè?
Gezien de salarishuishouding is er geen tijd voor "opbouw". Ajax moet Champions League halen dit jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom strijd om plek 3 is nu realistisch, kampioenschap moet je niet eens over nadenken, dit team is in opbouw dus waarom die druk opleggen.
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze failliet
Verstandig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.
Doe eens aardig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar ineens ook supporter van Feyenoord.
Dit krijgt geen like.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zak geld een goal zien scoren.
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit ja. Eigen vermogen van 200 miljoen, las ik? Geef er 60 uit en je maakt een dikke kans het kampioenschap te kopen.
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.
Incorrect. Je stelde een vraag. Daarnaast is Ajax nooit onoverwinnelijk geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik trek gewoon mijn conclusies.
Nog niet zo lang geleden dacht ik dat Ajax gewoon elk jaar kampioen zou gaan worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Incorrect. Je stelde een vraag. Daarnaast is Ajax nooit onoverwinnelijk geweest.
Ik heb begrepen dat Ajax dit seizoen een soort superscout als technisch directeur heeft die dingen ziet die men in de rest van de wereld niet zietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er meer dan 100 miljoen uitgegeven en toen werd Ajax 3e. Zit niet echt een kern van waarheid in je stelling dan.
Waar hebben we het dan over? Dan komt het dus wel goed!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ajax dit seizoen een soort superscout als technisch directeur heeft die dingen ziet die men in de rest van de wereld niet ziet
Vorige week was Medic nog de held, vandaag de schlemiel. In een week tijd is alles anders. Kortom, je kan weinig met je stelling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.
Klopt. Dit jaar speel je gelijk tegen EXCELSIORquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was toen. Dit jaar is alles anders.
Hier klopt geen reet van joh.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ze volgend jaar CL mislopen gaan ze failliet
Je trekt inderdaad conclusies. Gebaseerd op niks zo te zienquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt dat je gefrustreerd bent dat Ajax niet levert. Ik snap hem.
Spreek je volgens jaar welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt geen reet van joh.
Dit vooral ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden dacht ik dat Ajax gewoon elk jaar kampioen zou gaan worden.
Het kan snel gaan allemaal.
Oh jammer weer dat men hier valse hoop strooitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt geen reet van joh.
De posts van PSVCL voor blinde waarheid aannemen is gewoon niet zo handig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh jammer weer dat men hier valse hoop strooit
Dat is op zich wel een goed punt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De posts van PSVCL voor blinde waarheid aannemen is gewoon niet zo handig.
Ziedend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar stoor ik mij ook altijd mateloos aan als ze tegen Feyenoord spelen, gelukkig is het kunstgras binnenkort verleden tijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
Als je de bal ook weer ziet rollen in het Sportjournaal net, kunstgras lijkt wel 20 cm hoog zo stroperig.
Laten we niet overdrijven, de verwachtingen waren/zijn nou niet bepaald hoog voor dit seizoen. Effectiviteit moet een stuk beter natuurlijk maar er zijn wel veel kansen gecreëerd weer. Verdedigend vaak nog slordig maar je hebt het over nieuwe/onervaren spelers en twee backs die geen idee hebben wat ze doen. Als je dan het veld ook nog meerekent is het niet zo spannend allemaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo, weer met beide benen op de grond.
Ja want kritisch zijn op een wanprestatie is verboden toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een hoop onzin ineens in dit topic, lijkt net een mierennest joh. De enige mensen in dit topic die nog met enthousiasme over Ajax posten worden weggejaagd.
ik ben erg enthousiast over dit ajaxquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:11 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat een hoop onzin ineens in dit topic, lijkt net een mierennest joh. De enige mensen in dit topic die nog met enthousiasme over Ajax posten worden weggejaagd.
Jep. Verdediging is gewoon te matig, teveel tegendoelpunten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo, weer met beide benen op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |