Haha hardop gelachen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kenneth Taylor, international van Oranje.
Godzijdank niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan woon je misschien in sittard ofzo
Weert idem.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan woon je misschien in sittard ofzo
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburgquote:
Dit zijn wel uitspraken hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburg
Maastricht is m.i. de mooiste stad van Nederland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nog stukkie zuidelijker. Mooiste stad van Limburg
Met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Maastricht is m.i. de mooiste stad van Nederland.
was het die vorige wedstrijd ook zo moeilijk slecht?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Verschrikkelijk dat kunstgras
Laten we hopen dat we blessurevrij drie punten meenemen
Als back-up kan ik er nog wel mee levenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Rensch kan wat mij betreft in navolging van Sanchez ook vertrekken
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als back-up kan ik er nog wel mee leven
Van hem, Sanchez, Wijndal en Salah is hij nog de minst slechte
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha hardop gelachen.
[..]
Godzijdank niet.
Wat js dit nou weer voor matig ietsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hardop gelachen? Leuk dat een willekeurig city talent basis staat t.o.v. jullie grootste talent? Hilarisch idd…
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar bidden op een jaar zonder blessures daar dan lol. Jongen doet me denken aan R van Rhijn
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We moeten ook nog maar zien wat die Gaaei kan natuurlijk maar slechter kan het niet zijn
Salah-Eddine is echt een natuurramp maar het alternatief is dat ook helaas
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan mij weinig linksbacks herinneren die zo slecht zijn als die 2
Mooie coke oogjesquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boilesen in zijn laatste 1 of 2 jaar en die was nog aanvoerder ook dacht ik
Juanfran...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Boilesen als aanvoerder kon echt niet.
Was atouba niet ook linksback en lindenbergh was ook waardeloos natuurlijk
Godsamme dat kreeg ik in de F’jes al afgeleerd…quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:18 schreef wimderon het volgende:
Gorter die met de benen naar de bal toegaat, die komt uit de school van Drommel en Scherpen.
Jan Jongbloed begon er al mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Godsamme dat kreeg ik in de F’jes al afgeleerd…
Vind je het gek op dit kunstgras en deze temperaturen. Die bal gaat elke kant op bij een normale pass van drie meter. Daarnaast gaan ze niet meer sproeien, want de tank is op. Hier moet de KNVB echt iets mee gaan doen, dit slaat helemaal nergens op. Voor de neutrale kijker is dit ook totaal niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:30 schreef klaasweetalles het volgende:
het loopt allemaal nog niet zo lekker he
het probleem is het middenveld
er is geen speler op het middenveld die kan doorstoten voor Brobby
er is al wat aan gedaan, maar dit seizoen nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:32 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Vind je het gek op dit kunstgras en deze temperaturen. Die bal gaat elke kant op bij een normale pass van drie meter. Daarnaast gaan ze niet meer sproeien, want de tank is op. Hier moet de KNVB echt iets mee gaan doen, dit slaat helemaal nergens op. Voor de neutrale kijker is dit ook totaal niet om aan te zien.
het gaat een mooi seizoen wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:42 schreef alpeko het volgende:
Zijn er nu nog steeds mensen positief hier?
je ziet bij dit elftal dat het echt aan der ondergrond ligt jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen die spelers op een potje beoordelen waarbij er ook nog op kunstgras wordt gespeeld.
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mensen die spelers op een potje beoordelen waarbij er ook nog op kunstgras wordt gespeeld.
Gras is groen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:43 schreef Mestreech1990 het volgende:
bergwijn kan de hypotheek van al het personeel (inclusief spelers) betalen daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .
Ik speel altijd assault bij uitwedstrijden medic is een beetje overratedquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een elftal wat 1 Medic heeft gekost .
Ja dus een CEO ook en dan watquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bergwijn kan de hypotheek van al het personeel (inclusief spelers) betalen daar
Een type johan voskampquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:46 schreef RipCity het volgende:
Je hebt type Luuk de jong nodig bij dat soort kansen
genietenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Eerste balcontact Deef een bal die duizend km van zijn voet afspringt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |