Ik denk niemandquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Bouwen met de voeten...omg, wie o wie is goed in voetenwerk..
Alle 5 moeten spelen en er gaan er 2 naar huisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
iedereen, alleen met hun voeten blokken stapelen tot een torenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
Allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
en de rest boeit me nog steeds niet - minimaal 1 van Sas/Bernquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:47 schreef Giggio het volgende:
kaarsjes aan hier
doodse stilte hier
Wendy kan dit!!![]()
#TeamWendy4TheWin![]()
Wendy heeft de laatste tijd alleen maar buikspieren getraindquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:47 schreef realkijkers het volgende:
Gokje
Wendy en Sas zijn hier het slechts in, Minst hun buikspieren getraind bedoel ik.
moge de beste winnen , behalve icequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
en de rest boeit me nog steeds niet - minimaal 1 van Sas/Bern![]()
sas heeft ook veel buikspieroefeningen gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy weet dat haar buikspieren getraind zijn, die van Mirthe en Isaac ook
Bern en Sasha zijn hier in het nadeel als het om buikspieren gaat
haha hij faalt ook in alles.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat bern dit helemaal niet kan![]()
Ik doe met je meequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:44 schreef Giggio het volgende:
dit kan alle kanten op
Go Go #TeamWendy4TheWin![]()
![]()
![]()
de rest boeit me niet meer![]()
polderpotenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit gaat Isaak niet redden met die polderpoten van hem, die zijn gemaakt om te rennen
niet voor fijngevoelige opdrachtjes
hoezo bern faalt in allesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef realkijkers het volgende:
Sas tegen Mirthe: "niet aanraken mirthe dat mag niet."
maar elkaar helpen of tips geven mag ook niet..
[..]
haha hij faalt ook in alles.
Maar goed, hij is wel getraind.
Dit is fysiek enorm uitputtend voor buik en bovenbenen.
Je gaat ongeoefend al snel trillen.
aha okquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas heeft ook veel buikspieroefeningen gedaan
ik ook!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Ik zou het toch zo prachtig vinden als Bern en Sasha de twee zijn die naar huis gaan![]()
Die is echt opgelucht.. kun je aan alles zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy staat heel enthousiast te springen: morgen is de finale!!!!!
Sas ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik ben zo blij dat ik niet hoef te stemmen!
Ik verwacht dat we vandaag nog streams hebben maar dat vannacht alles op zwart gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Wendy: morgen is de finale mensen!!
Zullen de streams na deze opdracht op zwart gaan??
Maar wel veel grotere slow twitch spiercellen, dus langere uithouding. Maar verwacht dat hij ook wel heftig gaat trillen vanwege de kracht ipv fijne motoriek. Gaat toch spannend worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit gaat Isaak niet redden met die polderpoten van hem, die zijn gemaakt om te rennen
niet voor fijngevoelige opdrachtjes
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Wendy: morgen is de finale mensen!!
Zullen de streams na deze opdracht op zwart gaan??
Maar wel een kans van 40% dat ze naar huis gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik ben zo blij dat ik niet hoef te stemmen!
Ooh? Ja voor tv hebben ze natuurlijk al genoeg materiaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we vandaag nog streams hebben maar dat vannacht alles op zwart gaat.
dacht juist voordeel met zijn lange benen om minder snel iets om te stoten..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat bern dit helemaal niet kan![]()
Ik verstond één van ons gaat naar huis, gezien het antwoord van Sashaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Bern tegen Sasha: geen van ons tweeën gaat naar huis!!!!
Sasha: of allebei!!!
niet jinxen a.u.b.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Ik zou het toch zo prachtig vinden als Bern en Sasha de twee zijn die naar huis gaan![]()
samsung internet browser wellicht?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:56 schreef Amputalent het volgende:
Ik kreeg continu een melding dat ik een addbloker gebruik, wat niet zo is. heb maar betaald om mee te lezen hier.
Same here.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:56 schreef Amputalent het volgende:
Ik kreeg continu een melding dat ik een addbloker gebruik, wat niet zo is. heb maar betaald om mee te lezen hier.
Ik hoop het !!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 10 dagen met 3 pers gaat niet gebeuren dus , morgen vrije dag zaterdsg finale
Ik hoop natuurlijk van nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh? Ja voor tv hebben ze natuurlijk al genoeg materiaal.
Dus zal goed kunnen.
Edge en Chromequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
samsung internet browser wellicht?
Dan zou ik gewoon in mijn broek plassen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:58 schreef StephanL het volgende:
Zou juist niet teveel drinken. Ben je straks twee uur verder wordt je gediskwalificeerd omdat je moet pissen.
Ben dus niet de enigstequote:
Ja die denkt vandaag of morgen naar huis, dus is helemaal blij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef xdiashalizx het volgende:
Wendy oogt idd heel relaxt, zo fijn om te zien..
Lekker nat en warmquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon in mijn broek plassen...
Blote voeten is het beste denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe met sokken aan, weet niet of dat zo verstandig is.
Kan me niet voorstellen dat dat gaat werken idd.. die zijn zo lomp.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Isaak met die lelijke klimpen,dat gaat hij nooit redden![]()
Beter te veel vragen dan fouten maken en er uit liggenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Bern heeft er moeite me met alles te begrijpen en blijft maar uitleg vragen..
Hij reageerde daarnet voor zijn doen best agressief toen er iets gezegd werdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
is zijn goed rechtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
tenzij het super grip sokken zijn. Maar ze kan ze ook zo nog uit trekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe met sokken aan, weet niet of dat zo verstandig is.
Hij raakte net al gefrustreerd door een scenario te noemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Vanwege ervaring met zien van eerdere eliminaties.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat ie iets vergeetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Nu zei de Oempa Loempa ineens weer dat ze wélquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef pingu66 het volgende:
Je mag niet eten en drinken maar Sas vraagt of ze zout mag pakken tussen door.
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting van de opdracht?
Die heb ik gemist.. dat hij dat durftquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij reageerde daarnet voor zijn doen best agressief toen er iets gezegd werd
Ook niet handig voor de doorbloedingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snap die spijkerbroek met riem van Sas niet, daar krijg je last van lijkt mij
Meer grip zou ik zeggen en minder belastend voor de voeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ok, maar lijkt me niet handig met deze opdracht.
Daar had ik al gekeken, daar staat nietsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Nee ik zag hetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik al gekeken, daar staat niets
Of ineens wel pauze bij de 1, net wanneer de ander bijna wint. Gezien het gedrag van FEBO ben ik er bang voor dat ze dit weer enorm verknallen of oneerlijk maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:06 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nu zei de Oempa Loempa ineens weer dat ze wél
Water bij hun kruk mogen zetten… De regels wijzigen altijd weer gedurende de tijd. Ben ook benieuwd hoe streng ze zijn op eventuele fouten die gemaakt worden. Of de persoon die iets fout doet (toch blikken aanraken met iets anders dan de voeten, kruk verplaatsen, een ander aanwijzingen geven bijv) ook echt direct geëlimineerd wordt…
Iemand?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting van de opdracht?
Waar Sas staat moet Isaac staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef danaqui het volgende:
Mijn voorspelling, Bern en Sas eruit straks
Pure angstquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Toren maken met de voeten, zoals het voorbeeldquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef Lovely het volgende:
De blauwe blokken moet op dat ronde blauwe ding?
Ja voorbeeld staat in het middenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef Lovely het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef Lovely het volgende:
Lastig wel, benieuwd wie het gaat halenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toren maken met de voeten, zoals het voorbeeld
Alleen daarom is dit al geweldigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef spapaars het volgende:
Daar ga je met alle tactische complotten vooraf.
Ok, zal zo eens even goed kijken als t weer in beeld komtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja voorbeeld staat in het midden
zie die nog wel in de fout gaan met ietsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe gaat een stift pakken om AF te schrijven...![]()
Nee, Ice gaat morgen naar huis, Wendy en Mirthe in de finale en Wendy wintquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Waar Sas staat moet Isaac staan.
Stop de tijd!
Ja, echt lastig. En dan heb je straks éindelijk die toren staan en dan moet die vlag er nog in… kan zomaar de hele boel weer doen omvallen 😬quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lastig wel, benieuwd wie het gaat halen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef xsaskiax het volgende:
oh in plaats van een stift te pakken gaat Mirthe haar haren nog maar even goed doen
Ze zat er net wel naar te kijken, haar kruis dan, wat je zou kunnen zien, maar is ze vast al weer vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef Alocanda het volgende:
Doe gelijk even een andere broek aan Mirthe want we gaan straks recht in je kruis kijken.
Dan kan ik net zo goed de COS wel op slot gooien.quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het gemist heeft een eliminatie opdracht waarbij 2 bewoners moeten vertrekken
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
"oh, maar dat moest toch/ mocht toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
zie die nog wel in de fout gaan met iets
Ik heb eigenlijk niet meegekregen of ze schoenen of sokken aan of uit mogen trekken tijdens het spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:16 schreef StephanL het volgende:
Begonnen![]()
Die crocs zijn wel van rubber toch? Wel stroef dan denk ik
Ja dat mochtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet meegekregen of ze schoenen of sokken aan of uit mogen trekken tijdens het spel.
Dat mag heeft de scheids gezegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet meegekregen of ze schoenen of sokken aan of uit mogen trekken tijdens het spel.
Je mag schoenen uit en/of aan doen tijdens het spelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef OmaJacky het volgende:
Oei Wendy met schoenen aan dan heb je toch minder gevoel met je voeten lijkt mij.
Ja dat mag, staat allemaal in het SVquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O nee het was Sas die schoenen aan heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef OmaJacky het volgende:
Oei Wendy met schoenen aan dan heb je toch minder gevoel met je voeten lijkt mij.
Wat doet ze idd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft een aparte techniek, gooit alle blokken er al vast op, zonder te stapelen
Die denkt een toren is een toren. De vlag er op en klaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy heeft een aparte techniek, gooit alle blokken er al vast op, zonder te stapelen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die denkt een toren is een toren. De vlag er op en klaar.
Het is wel binnen een bepaalde tijd, voor de 4e speler ‘m afheeftquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hoeven het gelukkig niet binnen een bepaalde tijd te doen, dan was de spanning nog groter
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die denkt een toren is een toren. De vlag er op en klaar.
Met hun voeten een toren bouwenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:23 schreef Sestra666 het volgende:
omg spannond, ik ben voor Wendy!! wat moeten ze doen?
Yep! Viel mij ook op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:24 schreef Harry het volgende:
Bern gaat niet zo lekker. Hij kijkt veel maar anderen, en is supernerveus.
Die Crocs van ICE ...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:24 schreef Vlinder1974 het volgende:
die mannen hebben veel grotere lompere voeten, zou het niet?
wendy ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:24 schreef Harry het volgende:
Bern gaat niet zo lekker. Hij kijkt veel maar anderen, en is supernerveus.
Het lijkt me ook niet heel handig met sokken aan, dan heb je toch veel minder grip.quote:
Haar staartje tril de hele tijdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
Wendy trilt behoorlijk met heel haar lichaam
Net een aapjequote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef Sasoema het volgende:
Mirthe gebruikt haar voeten alsof het handen zijn
Goed gedaan hoor en zo snel ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe heeft het voor elkaar en Wendy feliciteert haar
Ze heeft je gehoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor![]()
DOE JE SOKKEN UIT!
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:29 schreef BigBreg83 het volgende:
daar was de mother fokker van Sas!
Niks hij mag gewoon opstaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:30 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac die nog 2 blokken moet stond op om even te rekken en strekken. Scheids zei er wat van maar ik weet niet wat en wat de consequenties zijn.
En de 1e en 2e pass van FEBO, weer geen regel gehanteerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:29 schreef BigBreg83 het volgende:
daar was de mother fokker van Sas!
Ze mochten wel even staanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:30 schreef OmaJacky het volgende:
Isaac die nog 2 blokken moet stond op om even te rekken en strekken. Scheids zei er wat van maar ik weet niet wat en wat de consequenties zijn.
Niet voor lang.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:32 schreef StephanL het volgende:
Dus of Bern of Sasha straks alleen
Ze mogen in zichzelf praten en schelden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:31 schreef realkijkers het volgende:
[..]
En de 1e en 2e pass van FEBO, weer geen regel gehanteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |