Ik verwacht dat we vandaag nog streams hebben maar dat vannacht alles op zwart gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Wendy: morgen is de finale mensen!!
Zullen de streams na deze opdracht op zwart gaan??
Maar wel veel grotere slow twitch spiercellen, dus langere uithouding. Maar verwacht dat hij ook wel heftig gaat trillen vanwege de kracht ipv fijne motoriek. Gaat toch spannend worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit gaat Isaak niet redden met die polderpoten van hem, die zijn gemaakt om te rennen
niet voor fijngevoelige opdrachtjes
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef BigBreg83 het volgende:
Wendy: morgen is de finale mensen!!
Zullen de streams na deze opdracht op zwart gaan??
Maar wel een kans van 40% dat ze naar huis gaatquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik ben zo blij dat ik niet hoef te stemmen!
Ooh? Ja voor tv hebben ze natuurlijk al genoeg materiaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht dat we vandaag nog streams hebben maar dat vannacht alles op zwart gaat.
dacht juist voordeel met zijn lange benen om minder snel iets om te stoten..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat bern dit helemaal niet kan![]()
Ik verstond één van ons gaat naar huis, gezien het antwoord van Sashaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Bern tegen Sasha: geen van ons tweeën gaat naar huis!!!!
Sasha: of allebei!!!
niet jinxen a.u.b.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Ik zou het toch zo prachtig vinden als Bern en Sasha de twee zijn die naar huis gaan![]()
samsung internet browser wellicht?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:56 schreef Amputalent het volgende:
Ik kreeg continu een melding dat ik een addbloker gebruik, wat niet zo is. heb maar betaald om mee te lezen hier.
Same here.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:56 schreef Amputalent het volgende:
Ik kreeg continu een melding dat ik een addbloker gebruik, wat niet zo is. heb maar betaald om mee te lezen hier.
Ik hoop het !!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 10 dagen met 3 pers gaat niet gebeuren dus , morgen vrije dag zaterdsg finale
Ik hoop natuurlijk van nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ooh? Ja voor tv hebben ze natuurlijk al genoeg materiaal.
Dus zal goed kunnen.
Edge en Chromequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
samsung internet browser wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |