Ik denk niemandquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Bouwen met de voeten...omg, wie o wie is goed in voetenwerk..
Alle 5 moeten spelen en er gaan er 2 naar huisquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
iedereen, alleen met hun voeten blokken stapelen tot een torenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
Allemaalquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik val in.
Moet Wendy een eli doen?
en de rest boeit me nog steeds niet - minimaal 1 van Sas/Bernquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:47 schreef Giggio het volgende:
kaarsjes aan hier
doodse stilte hier
Wendy kan dit!!![]()
#TeamWendy4TheWin![]()
Wendy heeft de laatste tijd alleen maar buikspieren getraindquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:47 schreef realkijkers het volgende:
Gokje
Wendy en Sas zijn hier het slechts in, Minst hun buikspieren getraind bedoel ik.
moge de beste winnen , behalve icequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:48 schreef Giggio het volgende:
[..]
en de rest boeit me nog steeds niet - minimaal 1 van Sas/Bern![]()
sas heeft ook veel buikspieroefeningen gedaanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy weet dat haar buikspieren getraind zijn, die van Mirthe en Isaac ook
Bern en Sasha zijn hier in het nadeel als het om buikspieren gaat
haha hij faalt ook in alles.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik weet niet. Ik heb het gevoel dat bern dit helemaal niet kan![]()
Ik doe met je meequote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:44 schreef Giggio het volgende:
dit kan alle kanten op
Go Go #TeamWendy4TheWin![]()
![]()
![]()
de rest boeit me niet meer![]()
polderpotenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dit gaat Isaak niet redden met die polderpoten van hem, die zijn gemaakt om te rennen
niet voor fijngevoelige opdrachtjes
hoezo bern faalt in allesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef realkijkers het volgende:
Sas tegen Mirthe: "niet aanraken mirthe dat mag niet."
maar elkaar helpen of tips geven mag ook niet..
[..]
haha hij faalt ook in alles.
Maar goed, hij is wel getraind.
Dit is fysiek enorm uitputtend voor buik en bovenbenen.
Je gaat ongeoefend al snel trillen.
aha okquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
sas heeft ook veel buikspieroefeningen gedaan
ik ook!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef lojanda het volgende:
Ik zou het toch zo prachtig vinden als Bern en Sasha de twee zijn die naar huis gaan![]()
Die is echt opgelucht.. kun je aan alles zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:51 schreef xsaskiax het volgende:
Wendy staat heel enthousiast te springen: morgen is de finale!!!!!
Sas ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef Harry het volgende:
Mirthe: ik ben zo blij dat ik niet hoef te stemmen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |