is zijn goed rechtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Bern heeft er moeite me met alles te begrijpen en blijft maar uitleg vragen..
tenzij het super grip sokken zijn. Maar ze kan ze ook zo nog uit trekken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe met sokken aan, weet niet of dat zo verstandig is.
Hij raakte net al gefrustreerd door een scenario te noemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Vanwege ervaring met zien van eerdere eliminaties.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat ie iets vergeetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:03 schreef lojanda het volgende:
Nu zei de Oempa Loempa ineens weer dat ze wélquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:55 schreef pingu66 het volgende:
Je mag niet eten en drinken maar Sas vraagt of ze zout mag pakken tussen door.
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting van de opdracht?
Die heb ik gemist.. dat hij dat durftquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij reageerde daarnet voor zijn doen best agressief toen er iets gezegd werd
Ook niet handig voor de doorbloedingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snap die spijkerbroek met riem van Sas niet, daar krijg je last van lijkt mij
Meer grip zou ik zeggen en minder belastend voor de voeten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ok, maar lijkt me niet handig met deze opdracht.
Daar had ik al gekeken, daar staat nietsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1
Nee ik zag hetquote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar had ik al gekeken, daar staat niets
Of ineens wel pauze bij de 1, net wanneer de ander bijna wint. Gezien het gedrag van FEBO ben ik er bang voor dat ze dit weer enorm verknallen of oneerlijk maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:06 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nu zei de Oempa Loempa ineens weer dat ze wél
Water bij hun kruk mogen zetten… De regels wijzigen altijd weer gedurende de tijd. Ben ook benieuwd hoe streng ze zijn op eventuele fouten die gemaakt worden. Of de persoon die iets fout doet (toch blikken aanraken met iets anders dan de voeten, kruk verplaatsen, een ander aanwijzingen geven bijv) ook echt direct geëlimineerd wordt…
Iemand?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:04 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting van de opdracht?
Waar Sas staat moet Isaac staan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:07 schreef danaqui het volgende:
Mijn voorspelling, Bern en Sas eruit straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |