quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat woensdag mijn vrije dag was, maar was kennelijk in de war met iemand anders
Heb er ooit een gehaaktquote:
Die is heeeeel tofquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ooit een gehaakt
[ afbeelding ]
THnx vind het ook hele leukerdquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is een hele leukerd
Deze ook
[ afbeelding ]
En beertje
[ afbeelding ]
Aan jou de schone taak om het eens te proberen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
https://www.theguardian.c(...)gy-pleasant-surprise
Zo horen jullie het eens uit een respectabele bron
Pandaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
THnx vind het ook hele leukerd
Deze ook
[ afbeelding ]
En beertje
[ afbeelding ]
Heb zoveel gehaakt maar het meeste weggegevenquote:
Ik heb ook weleens een mol gehaakt, maak kan er geen foto meer van vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zoveel gehaakt maar het meeste weggegeven
Ook leuk, heb te veel gemaakt om hier neer te zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een mol gehaakt, maak kan er geen foto meer van vinden
@:D.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat wel vies was,quote:
Zeg je hier nou dat jij D. gemaakt hebt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoederquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nuttige uitvindingen:
[ afbeelding ]
Hey puzzie!! je naam in hoofdletter ! ik hoop dat je mij herkentquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoeder
Moonquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:09 schreef theUnicorn het volgende:
[..]
Hey puzzie!! je naam in hoofdletter ! ik hoop dat je mij herkent
Uh huhquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoeder
Ja sorry , dan zal ik wel in de kooi horenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat helpt niet in de controle
Nou ja, dat weet ik dus niet he.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry , dan zal ik wel in de kooi horen
Mensen horen net als dieren sowieso niet in een kooiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik dus niet he.
Alleen is het niet zomaar een beeld, daar moet waarheid in zitten. Dus meteen geloven als iemand zegt dat dat voor haar niet opgaat ..............
Echt welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen horen net als dieren sowieso niet in een kooi
Maar waarom niet dan? Genoeg mensen die echt in een kooi horenquote:
Jij zou wel in een kooitje willen leven?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Genoeg mensen die echt in een kooi horen
Doen we dat niet allemaal al?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zou wel in een kooitje willen leven?
Het gaatquote:
Oke, goed dat dat bevalt, al mis ik je welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaatIk ben sowieso minder op FOK! en dat bevalt prima
![]()
Veel gebeurd in de afgelopen maanden wat me heeft geraakt en wat een hoop heeft veranderd .
Hoest met jou?
Leuk om je weer te zien!! Is lang geledenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef theUnicorn het volgende:
[..]
Oke, goed dat dat bevalt, al mis ik je wel![]()
Sommige gebeurtenissen kunnen je enorm raken inderdaad, ik hoop dat het bij jou niet alleen negatief is dat gun ik je nietEn ik hoop dat het op een fijne/goede manier dingen zijn veranderd!
met mij gaat het erg afwisselend, maar kop op en blijven gaan al is het leven soms erg lastig. En niet om te zeiken, 2022!!
Zo zie/ ervaar jij dat , en dat kanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zit in een gouden kooi
Jij niet dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo zie/ ervaar jij dat , en dat kan
Is dat een gorilla of een verkleedde mens?quote:
In en op sushi hoort wat mij betreft ook geen fruit, zelfs geen mango.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je wat wel vies was,
de sushi van de maand die ik ooit ergens had (ga er vanavond weer eten)
Sushi met aardbei![]()
Beste goed gelukt hèquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg je hier nou dat jij D. gemaakt hebt?
Avocado kan prima 🥑quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In en op sushi hoort wat mij betreft ook geen fruit, zelfs geen mango.
Zeker wel! Maar mijn hoofd vergeet elke keer dat dat een vrucht is.quote:
Knuffel terugquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk om je weer te zien!! Is lang geleden![]()
Dikke knuffel![]()
Denk je wel aan. voldoende vitamine C?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is heerlijk fruit nu, pruimen, druiven, wilde perzik, nectarines.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk je wel aan. voldoende vitamine C?
Ja goed seizoen, ook de kersen zijn topquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is heerlijk fruit nu, pruimen, druiven, wilde perzik, nectarines.
Maar niet op mijn pizza of in mijn sushi![]()
[ afbeelding ]
Ja de kersen zijn inderdaad heerlijk, zomerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja goed seizoen, ook de kersen zijn top
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:33 schreef pullup het volgende:
Ik gooi overigens redelijk onbekommerd door best veel gerechten iets met fruit.
Zuurkool met mandarijntjes
Kerriekip met abrikoos of ananas
Soep met kersen
Canard a l'orangequote:
Die canard kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar maak je dan ook zelf?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Canard a l'orange
Kippenlevertjes met mosterd en mandarijn
Sola Picasso
Ja heel af en toe. Met gebakken appeltjes is ook prima overigensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die canard kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen, maar maak je dan ook zelf?
Ik zit even recepten te googelen, maar dat ziet er eigenlijk best lekker uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel af en toe. Met gebakken appeltjes is ook prima overigens
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit even recepten te googelen, maar dat ziet er eigenlijk best lekker uit.
Niet tegen Marc zeggen hoor.
Ik heb wel een ander zwart menu voor je dat niet gerookt smaaktquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zit een gerookte smaak aan denk ik
Nu ben ik wel benieuwd.. Ziet er niet eng uit ofz?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander zwart menu voor je dat niet gerookt smaakt
Zwarte bonen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel een ander zwart menu voor je dat niet gerookt smaakt
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd.. Ziet er niet eng uit ofz?
quote:
Ah dat is hetquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet aangebrand , gewoon in zn inkt ...
Oh, is dat lekker?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet aangebrand , gewoon in zn inkt ...
Maar ik heb idd ook wel eens een zwarte paella gehad , maar dan kwam dat door bepaalde bonen iddquote:
Dat is toch zo'n oude Fokheld?quote:
Ja die zag ik al eens voorbij komen, wat een mini mini paddestoel ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Zelfs paddenstoelen kunnen cute zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb dat allemaal niet zo gevolgd maar er staat me wel wat van bij jaquote:
Wtfquote:
Ik ook niet las het pas later, maar is toch zeer zeer diep triest dat die mensen gewoon er maar mee door gaan..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet zo gevolgd maar er staat me wel wat van bij ja
Omdat ie niet meer op FOK! zit en wel op TikTok denk ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok! heb ik niet gehoord ... TikTokker stond er bij
Heel ziek in je hoofdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
Hoe ziek ben je in je kop als je het graf van iemand gaat bekladden
En al dat eten wat ze voor hem lieten bezorgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel ziek in je hoofdMaar ook bij iemand aan de deur gaan dreigen etc..
Ook nog jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
En al dat eten wat ze voor hem lieten bezorgen![]()
Waanzin.
Hier op FOK ook. Liep totaal uit de hand.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb wat gemist dus...en zeker geen zin om dat allemaal terug te gaan lezen
Triestige zaak
Ik heb Braddie zelfs ooit op facebook gehad. Niks mis met die gozer. Hij heeft mij verwijderd ik denk omdat ik op fok zit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier op FOK ook. Liep totaal uit de hand.
Ik hoop dat die gast en zijn familie weer een normaal leven krijgen.
Gelukkig heb je daar niets aan gemist, eerst waren er de treiterijen op FOK! en later door dat Looij kartel, echt bij de beesten af, ook zijn familie moest het ontgelden en dan nu dat graf van zijn broertjequote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb wat gemist dus...en zeker geen zin om dat allemaal terug te gaan lezen
Triestige zaak
Ik kon ook wel goed met hem. Het ging mis toen ze hem gingen beschuldigen van pedofilie, maar ik weet ook niet wat nou precies de aanleiding daarvan was.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb Braddie zelfs ooit op facebook gehad. Niks mis met die gozer. Hij heeft mij verwijderd ik denk omdat ik op fok zit.
Echt naar zegquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar niets aan gemist, eerst waren er de treiterijen op FOK! en later door dat Looij kartel, echt bij de beesten af, ook zijn familie moest het ontgelden en dan nu dat graf van zijn broertje![]()
Ik mag hopen dat ze zwaar gestraft worden.
Weet ik ook niet maar zijn YT's waren wel vermakelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kon ook wel goed met hem. Het ging mis toen ze hem gingen beschuldigen van pedofilie, maar ik weet ook niet wat nou precies de aanleiding daarvan was.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:12 schreef pullup het volgende:
Zelfs paddenstoelen kunnen cute zijn
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind zoiets beangstigend. Wie zit erachter? Ik ben bang dat dit nog lang gaat duren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
https://twitter.com/CaseyvanDijk
![]()
Ik begrijp niet dat die gast(en) zo zijn gang kan gaan
Dit maakt mij ook bang ja, zo ver als het kan gaan en het is al zo lang aan de gang.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind zoiets beangstigend. Wie zit erachter? Ik ben bang dat dit nog lang gaat duren.
Het is allemaal hier op fok begonnen he?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind zoiets beangstigend. Wie zit erachter? Ik ben bang dat dit nog lang gaat duren.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Ja en dat vind ik beangstigend. In hoeverre ben je hier nog anoniem? Hoe ver kan je hier gaan om je mening te geven? Of gaan ze dan je familie en buren lastigvallen als iets ze niet bevalt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal hier op fok begonnen he?
Yep, bizar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is allemaal hier op fok begonnen he?
Nou hij was niet echt anoniem maar dat zou niet uit moeten maken. Hij was imo grappig met zijn auto filmpjes maar ja wel dik dus dan begint het pestenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik beangstigend. In hoeverre ben je hier nog anoniem? Hoe ver kan je hier gaan om je mening te geven? Of gaan ze dan je familie en buren lastigvallen als iets ze niet bevalt.
Holy shitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Klopt inderdaad dat hij niet anoniem was. Ik weet nog dat hij ging streamen en verzoekjes deed op z'n keyboard, maar of er toen al van alles aan de hand was weet ik niet. En dat hij regelmatig terugkwam onder een ander account.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hij was niet echt anoniem maar dat zou niet uit moeten maken. Hij was imo grappig met zijn auto filmpjes maar ja wel dik dus dan begint het pesten
Ja maar hij wilde dat zelf met zijn filmpjes enzo. Zou moeten kunnen met je eigen YT kanaal en weet ik veel op social media. Daar gaat het juist om herkenningquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
Daarom nooit prive dingen gaan delen.
Ik zie users dat hier ook nog steeds doen...
Allemaal rijp om te worden opgenomenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Iemand die zelf ook gepest is, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja je weet het niet. Het gaat allemaal zo makkelijk online iemand ergens in meeslepen en dat iemand dan zover gaat, waarschijnlijk in opdracht van een ander.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die zelf ook gepest is, ongetwijfeld.
Ik vind het persoonlijk niet zo'n fijn idee dat mensen weten waar ik woon. Vooral als je zoveel ellende hebt op sociale media.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar hij wilde dat zelf met zijn filmpjes enzo. Zou moeten kunnen met je eigen YT kanaal en weet ik veel op social media. Daar gaat het juist om herkenning
Een normaal persoon doet zoiets niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja je weet het niet. Het gaat allemaal zo makkelijk online iemand ergens in meeslepen en dat iemand dan zover gaat, waarschijnlijk in opdracht van een ander.
Ik geloof daar niet zo in. Het was een haat campagne tegen hem. Wie is niet wel eens gepest ? Dit ging en gaat alle grenzen te buiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:54 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand die zelf ook gepest is, ongetwijfeld.
Een aantal van die lui post hier ook gewoon nog. En dan bedoel ik die idioten die overal zijn naam negatief bij gebruikten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in. Het was een haat campagne tegen hem. Wie is niet wel eens gepest ? Dit ging en gaat alle grenzen te buiten.
Dat had hij toch ook niet kunnen verwachten dat hij hier op fok wel wat persoonlijke dingen zet. En users heb die gingen treiteren met pizza en ellende. Ik zie niet in dat mensen persoonlijke dingen neerzet en compleet afgeslacht worden. Dat is een keus van de users die dat doen. Niet van hem want hij wilde verder met muziek en YT'squote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet zo'n fijn idee dat mensen weten waar ik woon. Vooral als je zoveel ellende hebt op sociale media.
Maar je weet nooit wie er hier er gewoon een grapje over maakt of wie hem echt serieus zou bedreigen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Een aantal van die lui post hier ook gewoon nog. En dan bedoel ik die idioten die overal zijn naam negatief bij gebruikten.
Ik heb Aloa ook een keer bedreigdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je weet nooit wie er hier er gewoon een grapje over maakt of wie hem echt serieus zou bedreigen.
Idd ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat had hij toch ook niet kunnen verwachten dat hij hier op fok wel wat persoonlijke dingen zet. En users heb die gingen treiteren met pizza en ellende. Ik zie niet in dat mensen persoonlijke dingen neerzet en compleet afgeslacht worden. Dat is een keus van de users die dat doen. Niet van hem want hij wilde verder met muziek en YT's
Die users wisten echt wel wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je weet nooit wie er hier er gewoon een grapje over maakt of wie hem echt serieus zou bedreigen.
De manier waarop hij Carbonara pasta maaktquote:
Ik durf het nog niet te vertellen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
De manier waarop hij Carbonara pasta maakt
Nou ja een tr was ook wel op zijn plaatsquote:
Wel een dingetje die TR's. Dts was ook weer dicht vanmiddag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een tr was ook wel op zijn plaats
Jammer is soms wel leuk terug lezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel een dingetje die TR's. Dts was ook weer dicht vanmiddag.
Ik lees bijna nooit terug.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is soms wel leuk terug lezen.In de nacht
Nou ja ik wil wel op de hoogte blijven als hier ineens allemaal onz gasten posten die hier liever niet dood willen gevonden wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit terug.
Laatst wel toen het zo lang dicht was.
Ik weet niet precies hoe vaak ik een TR heb geplaatst, maar ik doe dat echt maar sporadisch. Misschien drie keer in al die tijd op FOK. Snap dat nooit zo goed. In het gewone leven kun je ook weleens met elkaar in de clinch liggen en discussiëren. Het is op FOK alleen vaak het uiterste en voelt iemand zich aangevallen en gaat meteen TR'en .quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel een dingetje die TR's. Dts was ook weer dicht vanmiddag.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik wil wel op de hoogte blijven als hier ineens allemaal onz gasten posten die hier liever niet dood willen gevonden worden
Ja voorgaande nachten wel, afgelopen nacht niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer is soms wel leuk terug lezen.In de nacht
Hoi. Ik zero. Sommige jongelui de hele dagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe vaak ik een TR heb geplaatst, maar ik doe dat echt maar sporadisch. Misschien drie keer in al die tijd op FOK. Snap dat nooit zo goed. In het gewone leven kun je ook weleens met elkaar in de clinch liggen en discussiëren. Het is op FOK alleen vaak het uiterste en voelt iemand zich aangevallen en gaat meteen TR'en .
Dit ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe vaak ik een TR heb geplaatst, maar ik doe dat echt maar sporadisch. Misschien drie keer in al die tijd op FOK. Snap dat nooit zo goed. In het gewone leven kun je ook weleens met elkaar in de clinch liggen en discussiëren. Het is op FOK alleen vaak het uiterste en voelt iemand zich aangevallen en gaat meteen TR'en .
Even serieus jij hebt wel vaak een TR op mij gezet. Niet zo doen nuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik snap ook niet dat onzin maar 1 mod heeft. Of niemand durft het meer aan
quote:
Hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Even serieus jij hebt wel vaak een TR op mij gezet. Niet zo doen nu
Onzin, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Even serieus jij hebt wel vaak een TR op mij gezet. Niet zo doen nu
Ik denk wel dat iemand het aandurft, maar de vraag is of ze daar nog een mod erbij willen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik snap ook niet dat onzin maar 1 mod heeft. Of niemand durft het meer aan
Ik ben niet achterlijk. Maar eerlijk is eerlijk het is een tijd geleden.quote:
Moet jij het maar doenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iemand het aandurft, maar de vraag is of ze daar nog een mod erbij willen.
Het gaat dus alleen maar over DTS niet over ONZquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iemand het aandurft, maar de vraag is of ze daar nog een mod erbij willen.
Ik heb me al een hele tijd geleden eens aangemeld, maar nooit meer wat over gehoord. Dat is ook wel een beetje het rare hier. Geef dan in ieder geval een reactie terug, van we moeten je niet of iets anders.quote:
Ik zou je voordragenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb me al een hele tijd geleden eens aangemeld, maar nooit meer wat over gehoord. Dat is ook wel een beetje het rare hier. Geef dan in ieder geval een reactie terug, van we moeten je niet of iets anders.
Rightquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
Ik zet alleen TR, als het echt nodig is.
Nou nouquote:
je bent in de war met iemand andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Ik zou zeggen DOT die heeft toch elke maand de punten. Wil ze niet hoor en gunt het ieder en blijft expres weg en bolk iedereen de moederOk ik stop met die ONZ zooi maar echt
Ik houd wijselijk m'n mond.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Ik zou zeggen DOT die heeft toch elke maand de punten. Wil ze niet hoor en gunt het ieder en blijft expres weg en bolk iedereen de moederOk ik stop met die ONZ zooi maar echt
Hiiiii Slyyy, kom je ons verblijden met je aanwezigheid?quote:
Dan ben ik daar voorgoed wegquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Mwahhh..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent in de war met iemand anders
[ afbeelding ]
Ook, maar de laatste maanden niet hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiiiii Slyyy, kom je ons verblijden met je aanwezigheid?
Hi, doei!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.Doegies en latrs!
Ahum...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziek iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.
Uitloggen? Doen mensen dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.Doegies en latrs!
Ik nooit ik ben blij dat ik mijn password nog heb sinds 2007quote:
Is dat niet het doel van het spel? Zoveel mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.
Ik weet niet eens wat mijn password isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nooit ik ben blij dat ik mijn password nog heb sinds 2007
Wordt soms wat te persoonlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van het spel? Zoveel mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?
Ja mevrouwquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is niet de plek om over DTS en alles wat daarbij hoort te gaan lopen klagen, dus het is wel klaar zo.
Ja maar ga dan niet lopen kwijlen dat je het niet om de punten doet en poehoe ik ben er expres niet en ik gun het iemand andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van het spel? Zoveep mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?
Tsjaa...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ga dan niet lopen kwijlen dat je het niet om de punten doet en poehoe ik ben er expres niet en ik gun het iemand anders
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is niet de plek om over DTS en alles wat daarbij hoort te gaan lopen klagen, dus het is wel klaar zo.
Jajajajaja..........quote:
Oh ja dat is wel lekker.quote:
Ik denk een autoquote:
Ik had een pleuris hekel aan een cabriolet. Met al dat haarquote:
Ja, mijn kapsel is wel een puinhoop daarnaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een pleuris hekel aan een cabriolet. Met al dat haar
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mijn kapsel is wel een puinhoop daarna
Ohquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit doorgaans geen dak op, dus dat telt niet
oh nee .....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat telt dus niet volgens D.
Beetje lekker rellenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu twee keer gewaarschuwd, vind het wel prima zo.
Over een ander onderwerp dan en moeten we BDS daar niet even voor roepen?quote:
Ja dat kan in zijn boekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een ander onderwerp dan en moeten we BDS daar niet even voor roepen?
Ik schiet al aardig op met B&B Vol Liefde, wat een vermakelijk programma is dat, soms tenenkrommend ook, maar vooral leuk.quote:
Ik mag nog 2 dagen en dan is het klaar. Maar dan ga ik "We zijn er bijna" kijken dat is ook wel geinig. Gut ik word oudquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schiet al aardig op met B&B Vol Liefde, wat een vermakelijk programma is dat, soms tenenkrommend ook, maar vooral leuk.
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag nog 2 dagen en dan is het klaar. Maar dan ga ik "We zijn er bijna" kijken dat is ook wel geinig. Gut ik word oud
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wilquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?
Maar wel leuk om naar te kijken en je te verkneukelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wil
Ik heb het wel ooit een keer gedaan, maar neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel leuk om naar te kijken en je te verkneukelen.
Ik moet ook niet meer aan kamperen denken, zelfs niet in zo'n tourcaravan.
Ik moest even denken, waar ken ik die van, maar ik weet het weerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?
Ik ook, vooral toen de kinderen nog mee gingen en toen was het heel leuk, want voor kinderen is kamperen wel heel leuk en voor ouders dan vanzelf ook. Maar met je toiletrol en toilettas onder je arm naar de toiletgebouwen is niets meer voor mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het wel ooit een keer gedaan, maar nee
En welk programma was dit dan ook alweer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even denken, waar ken ik die van, maar ik weet het weer
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welk programma was dit dan ook alweer?
Zegt me niks.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijn
Ow ja, maar ik heb dat eigenlijk nooit gekekenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijn
En ik ben ouderquote:
Vorige keer ben ik ook gaan kijken omdat jij dat aanraadde en het was inderdaad best meligquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wil
Ik weet ook niet meer of ik vaste kijker was, maar heb het wel ooit gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, maar ik heb dat eigenlijk nooit gekeken
Oh ja het is zo schattig en kneuterig dat altijd poetsen en piepers en pindakaasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik ook gaan kijken omdat jij dat aanraadde en het was inderdaad best melig
Nee ik wilde niet storenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je nu blozen van het compliment?
Voorlopig was jij degene die het complimentje kreeg.quote:
Ohquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig was jij degene die het complimentje kreeg.
Lekker! Eindelijk zomer, ik ga daar wel goed op hoor, lekker een stuk wezen fietsen vandaag, heerlijk!quote:
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu twee keer gewaarschuwd, vind het wel prima zo.
prima hoor! Vakantie was top, bleef het vakantiegevoel maar wat langer hangenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Eindelijk zomer, ik ga daar wel goed op hoor, lekker een stuk wezen fietsen vandaag, heerlijk!
En met jou?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.
Al je niet terugleest kan je inderdaad weleens iets missen, maar het is een beetje oud nieuws dat ik in 40+ geen gezeur van DTS wil en daarbij had ik vanavond al twee keer gewaarschuwd, dus als het na een tweede waarschuwing doorgaat verwijder ik de posts.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Is mijn laatste reactie nu verwijderd? Niet iedereen leest alle waarschuwingen ondertussen en was ook even tussendoor weg. Kom dan niet met een lijstje uit DTS hier op de proppen als je niet wil dat er op gereageerd wordt.
Altijd zo jammer dat dat gevoel snel weer weg is, ik neem me altijd voor het zo lang mogelijk vast te houden, maar daar komt vaak weinig van.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prima hoor! Vakantie was top, bleef het vakantiegevoel maar wat langer hangen
Doeggiesquote:
Dat snap ik ook best dat je die discussie niet wil, maar posts verwijderen vind ik toch wel wat ver gaan eerlijk gezegd. Die ervaring hier in 40+ is wel nieuw voor mij helaas. Iemand stopt moeite in een reactie en floep weg is het weer. Dat wilde ik nog wel even zeggen en zal erover op houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al je niet terugleest kan je inderdaad weleens iets missen, maar het is een beetje oud nieuws dat ik in 40+ geen gezeur van DTS wil en daarbij had ik vanavond al twee keer gewaarschuwd, dus als het na een tweede waarschuwing doorgaat verwijder ik de posts.
Ik bedacht zelf later ook dat het niet handig van me was om dat lijstje te posten.
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog geen plannen maar wellicht een spontane actie ofzoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd zo jammer dat dat gevoel snel weer weg is, ik neem me altijd voor het zo lang mogelijk vast te houden, maar daar komt vaak weinig van.
Maar jij gaat in oktober toch zeker weer?
Weekendje Niamey?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog geen plannen maar wellicht een spontane actie ofzo
He, volledige buiten de gebaande paden een keerquote:
Lekker, gebakken banaan! Doe ik soms als ik geen zin heb in vlees of vis, banaan of 2. Maar dat klopt dan ook weer niet helemaal, zie ik nu, want doe er dan meestal haricots uit de oven bij met kaas en spek eromheen en tomaat en cr.fraîche eropquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen uit sushi met: aardbei, kiwi, mango en banaan
Het is gebakken banaan geworden
Waarom klopt dat niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lekker, gebakken banaan! Doe ik soms als ik geen zin heb in vlees of vis, banaan of 2. Maar dat klopt dan ook weer niet helemaal, zie ik nu, want doe er dan meestal haricots uit de oven bij met kaas en spek eromheen en tomaat en cr.fraîche erop
Omdat ik tot net eigenlijk dacht dat ik dan geen vlees at, maar die spek vergat als zijnde vlees.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom klopt dat niet?
Pisang goreng is zeker lekker ja
Ah zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat ik tot net eigenlijk dacht dat ik dan geen vlees at, maar die spek vergat als zijnde vlees.
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo
Is een avond zonder vleesch of visch nodig dan?
Heb ik echt nooit nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.quote:
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.
Jij vast ook wel zoiets gehad, toch? Dus zeg nooit nooit, Marc
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.
Ik heb het gehad met garnalen. Toen at ik veel meer andere vis.
Ga weer steeds meer naar buuten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?
Was de helft maar fakequote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien ben ik een wappie, maar de helft is fake
Doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga weer steeds meer naar buuten.
Vandaag zat ik in de middag in Eindhoven alleen, daar was de sushi
Zag er een paar. die bodybuilder in het begin heb ik ook wel 'ns nagedaan op dezelfde wijze.quote:
Heb je een dronebasis op je slaapkamer om Putin aan te vallen in de Zwarte Zee vanuit je bed?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik ga nog een tijdje boten slopen en daarna richting bed
Zou leuk zijn als er een relatie uit komtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ga nog ff met Casita in dm verder
We're getting therequote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een relatie uit komt
Jep alles goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We're getting there![]()
Wilde net afhaken, zat nog ff in sho.
Alles goed en nog in Duitsland?
Nice!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep alles goednog in Duitsland ja maar wel een leuk project. Veel geleerd afgelopen dagen en ben blij dat ik die kansen krijg.
Hammquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice!
Welke stad en hotel en eten een beetje te pruimen?
Groetjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:17 schreef sly-nl het volgende:
Ga leggen.
Nighty Night Engine en succes daar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |