Ah zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Omdat ik tot net eigenlijk dacht dat ik dan geen vlees at, maar die spek vergat als zijnde vlees.
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah zo
Is een avond zonder vleesch of visch nodig dan?
Heb ik echt nooit nee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, soms geen zin in eigenlijk. Heb jij dat niet af en toe?
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.quote:
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sowieso wel gehad dat ik op vakantie was en ziek werd en een maand ff klaar was met vlees en minder met viszooi.
Jij vast ook wel zoiets gehad, toch? Dus zeg nooit nooit, Marc
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit iets in dat je er dan even klaar mee bent ja.
Ik heb het gehad met garnalen. Toen at ik veel meer andere vis.
Ga weer steeds meer naar buuten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nog naar buuten geweest in Limburg en kun je daar ook zwemmen in meertjes?
Was de helft maar fakequote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien ben ik een wappie, maar de helft is fake
Doe je goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga weer steeds meer naar buuten.
Vandaag zat ik in de middag in Eindhoven alleen, daar was de sushi
Zag er een paar. die bodybuilder in het begin heb ik ook wel 'ns nagedaan op dezelfde wijze.quote:
Heb je een dronebasis op je slaapkamer om Putin aan te vallen in de Zwarte Zee vanuit je bed?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik ga nog een tijdje boten slopen en daarna richting bed
Zou leuk zijn als er een relatie uit komtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ga nog ff met Casita in dm verder
We're getting therequote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als er een relatie uit komt
Jep alles goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We're getting there![]()
Wilde net afhaken, zat nog ff in sho.
Alles goed en nog in Duitsland?
Nice!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:11 schreef engine het volgende:
[..]
Jep alles goednog in Duitsland ja maar wel een leuk project. Veel geleerd afgelopen dagen en ben blij dat ik die kansen krijg.
Hammquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nice!
Welke stad en hotel en eten een beetje te pruimen?
Groetjesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:17 schreef sly-nl het volgende:
Ga leggen.
Nighty Night Engine en succes daar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |