Tsjaa...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar ga dan niet lopen kwijlen dat je het niet om de punten doet en poehoe ik ben er expres niet en ik gun het iemand anders
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is niet de plek om over DTS en alles wat daarbij hoort te gaan lopen klagen, dus het is wel klaar zo.
Jajajajaja..........quote:
Oh ja dat is wel lekker.quote:
Ik denk een autoquote:
Ik had een pleuris hekel aan een cabriolet. Met al dat haarquote:
Ja, mijn kapsel is wel een puinhoop daarnaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een pleuris hekel aan een cabriolet. Met al dat haar
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mijn kapsel is wel een puinhoop daarna
Ohquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zit doorgaans geen dak op, dus dat telt niet
oh nee .....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat telt dus niet volgens D.
Beetje lekker rellenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nu twee keer gewaarschuwd, vind het wel prima zo.
Over een ander onderwerp dan en moeten we BDS daar niet even voor roepen?quote:
Ja dat kan in zijn boekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een ander onderwerp dan en moeten we BDS daar niet even voor roepen?
Ik schiet al aardig op met B&B Vol Liefde, wat een vermakelijk programma is dat, soms tenenkrommend ook, maar vooral leuk.quote:
Ik mag nog 2 dagen en dan is het klaar. Maar dan ga ik "We zijn er bijna" kijken dat is ook wel geinig. Gut ik word oudquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schiet al aardig op met B&B Vol Liefde, wat een vermakelijk programma is dat, soms tenenkrommend ook, maar vooral leuk.
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mag nog 2 dagen en dan is het klaar. Maar dan ga ik "We zijn er bijna" kijken dat is ook wel geinig. Gut ik word oud
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wilquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?
Maar wel leuk om naar te kijken en je te verkneukelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wil
Ik heb het wel ooit een keer gedaan, maar neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wel leuk om naar te kijken en je te verkneukelen.
Ik moet ook niet meer aan kamperen denken, zelfs niet in zo'n tourcaravan.
Ik moest even denken, waar ken ik die van, maar ik weet het weerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch dat kneuterige programma met Martine van Os en die bejaarde kampeerders?
Ik ook, vooral toen de kinderen nog mee gingen en toen was het heel leuk, want voor kinderen is kamperen wel heel leuk en voor ouders dan vanzelf ook. Maar met je toiletrol en toilettas onder je arm naar de toiletgebouwen is niets meer voor mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het wel ooit een keer gedaan, maar nee
En welk programma was dit dan ook alweer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest even denken, waar ken ik die van, maar ik weet het weer
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welk programma was dit dan ook alweer?
Zegt me niks.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijn
Ow ja, maar ik heb dat eigenlijk nooit gekekenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Oudenrijn
En ik ben ouderquote:
Vorige keer ben ik ook gaan kijken omdat jij dat aanraadde en het was inderdaad best meligquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk en ook omdat ik dat niet moet of wil
Ik weet ook niet meer of ik vaste kijker was, maar heb het wel ooit gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, maar ik heb dat eigenlijk nooit gekeken
Oh ja het is zo schattig en kneuterig dat altijd poetsen en piepers en pindakaasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vorige keer ben ik ook gaan kijken omdat jij dat aanraadde en het was inderdaad best melig
Nee ik wilde niet storenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je nu blozen van het compliment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |