quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat woensdag mijn vrije dag was, maar was kennelijk in de war met iemand anders
Heb er ooit een gehaaktquote:
Die is heeeeel tofquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ooit een gehaakt
[ afbeelding ]
THnx vind het ook hele leukerdquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is een hele leukerd
Deze ook
[ afbeelding ]
En beertje
[ afbeelding ]
Aan jou de schone taak om het eens te proberen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:32 schreef pullup het volgende:
https://www.theguardian.c(...)gy-pleasant-surprise
Zo horen jullie het eens uit een respectabele bron
Pandaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
THnx vind het ook hele leukerd
Deze ook
[ afbeelding ]
En beertje
[ afbeelding ]
Heb zoveel gehaakt maar het meeste weggegevenquote:
Ik heb ook weleens een mol gehaakt, maak kan er geen foto meer van vindenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zoveel gehaakt maar het meeste weggegeven
Ook leuk, heb te veel gemaakt om hier neer te zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een mol gehaakt, maak kan er geen foto meer van vinden
@:D.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat wel vies was,quote:
Zeg je hier nou dat jij D. gemaakt hebt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoederquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
Nuttige uitvindingen:
[ afbeelding ]
Hey puzzie!! je naam in hoofdletter ! ik hoop dat je mij herkentquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoeder
Moonquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:09 schreef theUnicorn het volgende:
[..]
Hey puzzie!! je naam in hoofdletter ! ik hoop dat je mij herkent
Uh huhquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was best een leuke schoonmoeder
Ja sorry , dan zal ik wel in de kooi horenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dat helpt niet in de controle
Nou ja, dat weet ik dus niet he.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry , dan zal ik wel in de kooi horen
Mensen horen net als dieren sowieso niet in een kooiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik dus niet he.
Alleen is het niet zomaar een beeld, daar moet waarheid in zitten. Dus meteen geloven als iemand zegt dat dat voor haar niet opgaat ..............
Echt welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mensen horen net als dieren sowieso niet in een kooi
Maar waarom niet dan? Genoeg mensen die echt in een kooi horenquote:
Jij zou wel in een kooitje willen leven?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Genoeg mensen die echt in een kooi horen
Doen we dat niet allemaal al?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij zou wel in een kooitje willen leven?
Het gaatquote:
Oke, goed dat dat bevalt, al mis ik je welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaatIk ben sowieso minder op FOK! en dat bevalt prima
![]()
Veel gebeurd in de afgelopen maanden wat me heeft geraakt en wat een hoop heeft veranderd .
Hoest met jou?
Leuk om je weer te zien!! Is lang geledenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:34 schreef theUnicorn het volgende:
[..]
Oke, goed dat dat bevalt, al mis ik je wel![]()
Sommige gebeurtenissen kunnen je enorm raken inderdaad, ik hoop dat het bij jou niet alleen negatief is dat gun ik je nietEn ik hoop dat het op een fijne/goede manier dingen zijn veranderd!
met mij gaat het erg afwisselend, maar kop op en blijven gaan al is het leven soms erg lastig. En niet om te zeiken, 2022!!
Zo zie/ ervaar jij dat , en dat kanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zit in een gouden kooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |