Rightquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?
Ik zet alleen TR, als het echt nodig is.
Nou nouquote:
je bent in de war met iemand andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Ik zou zeggen DOT die heeft toch elke maand de punten. Wil ze niet hoor en gunt het ieder en blijft expres weg en bolk iedereen de moederOk ik stop met die ONZ zooi maar echt
Ik houd wijselijk m'n mond.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Ik zou zeggen DOT die heeft toch elke maand de punten. Wil ze niet hoor en gunt het ieder en blijft expres weg en bolk iedereen de moederOk ik stop met die ONZ zooi maar echt
Hiiiii Slyyy, kom je ons verblijden met je aanwezigheid?quote:
Dan ben ik daar voorgoed wegquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:30 schreef Soury het volgende:
Mwahhh..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
je bent in de war met iemand anders
[ afbeelding ]
Ook, maar de laatste maanden niet hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiiiii Slyyy, kom je ons verblijden met je aanwezigheid?
Hi, doei!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.Doegies en latrs!
Ahum...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziek iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.
Uitloggen? Doen mensen dat?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Net uitgelogd, zag je post en weer opnieuw inge-.Doegies en latrs!
Ik nooit ik ben blij dat ik mijn password nog heb sinds 2007quote:
Is dat niet het doel van het spel? Zoveel mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, er is niets aan dat spel als iemand de hele dag tijd heeft om er rond te hangen. Of het nou FF is of Dot of iemand anders, het gezeik blijft. Maar het wordt een beetje te persoonlijk. Je hebt me ergens beledigd dus ik ga jou nu de hele dag zitten treiteren zodat je geen puntjes kan pakken. Nou als dat je invulling is van de dag, veel plezier ermee.
Ik weet niet eens wat mijn password isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik nooit ik ben blij dat ik mijn password nog heb sinds 2007
Wordt soms wat te persoonlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van het spel? Zoveel mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?
Ja mevrouwquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar dit is niet de plek om over DTS en alles wat daarbij hoort te gaan lopen klagen, dus het is wel klaar zo.
Ja maar ga dan niet lopen kwijlen dat je het niet om de punten doet en poehoe ik ben er expres niet en ik gun het iemand andersquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet het doel van het spel? Zoveep mogelijk punten zien te halen en anderen ervan weerhouden om punten te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |