Opbouwen hoeft niet, dus ze zullen de lenzen van alle camera's even reinigen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:05 schreef Frummelie het volgende:
We zijn een half uurtje in de wacht...
Nou meer gedacht denk ik.... we weten nog niks... dus het is een beetje giswerk...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:09 schreef Wibehh het volgende:
Maar wordt er beweerd dat dit de laatste week is in de loods?
Dus jij gaat voor de verdienopdracht..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opbouwen hoeft niet, dus ze zullen de lenzen van alle camera's even reinigen.
Erg leuk om te zien al die filmpje van familie en vrienden, althans de reacties want beeld is voor ons niet te zien. Zou het nu nog moeilijker worden voor de kandidaten nu ze het gemis extra gaan voelen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
Ze zijn bijna in dromenland.. waarschijnlijk aan het nagenieten van de filmpjes van thuis
Ik vind het altijd een beetje dubbel om zoiets te tonen. De deelnemers kunnen namelijk ook slechter gaan presteren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erg leuk om te zien al die filmpje van familie en vrienden, althans de reacties want beeld is voor ons niet te zien. Zou het nu nog moeilijker worden voor de kandidaten nu ze het gemis extra gaan voelen?
Nee, dat weet ik gewoon niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus jij gaat voor de verdienopdracht..
Het kan nog alle kanten op..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:13 schreef Wibehh het volgende:
Wie weet wordt de finale wel man 7 man
Dat ging er ook door mij heen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje dubbel om zoiets te tonen. De deelnemers kunnen namelijk ook slechter gaan presteren.
Dan hebben ze in de livestream geknipt, echt waar...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Het duurt wel weer lang
Hoorde Zoë van de week zeggen dat ze soms wel drie uur moesten wachten
Ja en dat hebben we niet eens gemerktquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan hebben ze in de livestream geknipt, echt waar...
Maar dan zouden ze mogen oefenen voor de eliminatieopdracht.. kweetnie hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik gewoon niet.
het kan ook heel goed een eliminatie zijn met 2 genomineerden die dan het spel moeten spelen.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we niet eens gemerkt
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Erik: waarom komt die vlieg nou net weer bij mij zitten??
Sasha: misschien een keertje lekker douchen Erik!!
Is dat eigenlijk al eerder gebeurd?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze mogen oefenen voor de eliminatieopdracht.. kweetnie hoor...
Volgens mij niet... maar ik kan het mis hebben..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk al eerder gebeurd?
Dat is toch een normaal iets, wie doet dat niet?quote:
Oefenen voor een eliminatie opdracht? Je volgens mij hebben ze dat wel eens mogen doenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij niet... maar ik kan het mis hebben..
Met dat balk hangen toch?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Volgens mij niet... maar ik kan het mis hebben..
Ze konden ook vooraf aan die balken hangen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze mogen oefenen voor de eliminatieopdracht.. kweetnie hoor...
Maar dat was nadat de opdr bekend was. Nu konden ze al oefen met de opdracht.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oefenen voor een eliminatie opdracht? Je volgens mij hebben ze dat wel eens mogen doen
Ook mogen leren, kijk naar Madeleine die mocht ook leren voor ze de eliminatie moest spelen
Van Babette en Sasha?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze konden ook vooraf aan die balken hangen.
Ja precies, we zijn een uur onderweg bijna..quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
ALs dit een opdracht wordt met die schans en netten nemen ze er wel de tijd voor
Misschien is alles weg en staat er 1 sokkel, een totaal andere opdrachtquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
ALs dit een opdracht wordt met die schans en netten nemen ze er wel de tijd voor
Lijkt mij voor de deelnemers ook zenuwslopend dat wachten en niet weten wat gaat komen. Vooral nu zo tegen het einde aan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, we zijn een uur onderweg bijna..
Soms wat puberaal gedrag, zo is Mirthe inderdaad.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Oh wat erg hoe Mirthe ligt te doen..... eerst allemaal stemmetjes nadoen (die totaal niet lijken, maar ze zegt dan dat ze iemand kent die het goed kan), daarna in het zogenaamd Zuidafrikaans gaan praten (omdat Sasha daarvandaan berichten kreeg)... sorry ik vind het echt belachelijk zoals ze ligt te doen.
Je merkt ook aan de reacties van Sasha dat ze het niet echt op prijs stelt.
Sasha vertelt dat stijldansen daar 'langarmdansen' genoemd wordt en prompt gaat Mirthe het met een heel apart accent 5 keer herhalen.....
Waarschijnlijk onbewust maakt ze vaak mensen belachelijk.
Zo deed ze ook vaak Morri na met haar accent.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Oh wat erg hoe Mirthe ligt te doen..... eerst allemaal stemmetjes nadoen (die totaal niet lijken, maar ze zegt dan dat ze iemand kent die het goed kan), daarna in het zogenaamd Zuidafrikaans gaan praten (omdat Sasha daarvandaan berichten kreeg)... sorry ik vind het echt belachelijk zoals ze ligt te doen.
Je merkt ook aan de reacties van Sasha dat ze het niet echt op prijs stelt.
Sasha vertelt dat stijldansen daar 'langarmdansen' genoemd wordt en prompt gaat Mirthe het met een heel apart accent 5 keer herhalen.....
Waarschijnlijk onbewust maakt ze vaak mensen belachelijk.
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef Wibehh het volgende:
Kan ook zo zijn dat ze straks met een skateboard in een gat moeten vliegen
Ja even oefenen vlak voordat de eliminatie begint maar niet een dag van te voren ... GJ mocht ook oefenen en wel meerdere... Moirama en Wendy ook....quote:
Het is dat ze haar de laatste tijd onderbreken en terugfluiten/waarschuwen, want ze draait zich er vaak met haar opmerkingen steeds verder in, ze maakt het dan alleen nog maar erger wat ze gezegd heeft. (en toch blijft ze het doen)quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Soms wat puberaal gedrag, zo is Mirthe inderdaad.
Dat ´langarmdansen´ vind ik geweldige gevonden, Zuid-Afrikaans is sowieso een schattige taal.
Weten we nog niet de stem heeft nog niets gezegdquote:
Dat zou zomaar invloed kunnen hebben.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erg leuk om te zien al die filmpje van familie en vrienden, althans de reacties want beeld is voor ons niet te zien. Zou het nu nog moeilijker worden voor de kandidaten nu ze het gemis extra gaan voelen?
Ik zou het zo stoer vinden als ze dat voor elkaar weten te krijgen.quote:
bij duo gingen ze niet op wendy dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef Hoempah het volgende:
Wendy zal niet worden gekozen denk ik want die was er best goed in vanmorgen.
mogen ze de bro s er wel opzettenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:46 schreef Giggio het volgende:
als ze nu de broos er niet opzetten neig ik bijna te zeggen: dan verdient de rest ook niet om te winnen
kom op gun ook de kijkers het genot van een bro-eli
erik tegen mirthe?quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:48 schreef Hoempah het volgende:
Bern zegt Erik Mirthe en daarna marciano
blijven die klojo s nu nog stokenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac tegen Mirthe: this is the moment
Marciano gaat naar Erik
Sasha doet onrustig tegen Bern
Mirthe en Wendy zitten in het rokershok
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yesssssssssssssssssssssssssssquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha tegen Marciano: het wordt jullie 2 tegen elkaar, sorry guys!!
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef Giggio het volgende:
ooh Sas wat zeg ge nou tegen de broossss?![]()
![]()
wrm dit wilde iedereen tochquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:52 schreef Wibehh het volgende:
Het is ook zo naar sas haar hoofd gestegen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:50 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha tegen Marciano: het wordt jullie 2 tegen elkaar, sorry guys!!
Zou wel een sensatie zijn, Sas en Bern genomineerd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, Wendy en Erik lijken nu samen 1 groep te vormen
Zoveel mogelijk mensen erbij gaan staan nuquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:54 schreef Adat231 het volgende:
de broś gaan het nog even proberen bij myrthe en zien dit als hun laatste mogelijke redding
Sas speelt al een tijdje open kaart.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:52 schreef xsaskiax het volgende:
Sasha vertelt aan de anderen dat ze open kaart heeft gespeeld
als die dan met een broo samenwerken kunnen ze sas en bern ook halverenquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe, Wendy en Erik lijken nu samen 1 groep te vormen
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die myrthe de snitchquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe loopt naar Isaac die in de blauwe stoel zit toe en zegt: nu kan het nog niet, maar hierna moet het wel!!!
ze mompelen tegen elkaar, sorry ik kan het niet verstaan
Stomme keusquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik kan het nog niet zegt Mirthe, hier na moet het wel zegt ze tegen Isaac
Stomme keus zegt Isaac
Precies volgens het plan van Erikquote:
echt een dom ding myrthequote:Op maandag 14 augustus 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
We hebben al besloten, zegt Mirthe
Domme mirthe domme domme Mirthe
Eigenlijk stem je ook op mij dat is hun plan
that'll be the day!!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Ash het volgende:
Kan die daar geen rode kaart voor krijgen dat dreigen kunnen er 2 uit gelijk
Waarom liep Mirthe er naar toe.... en waarom zei ze het tegen Isaac, dan zoekt ze het toch ook op??quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
Maar waarom gaat er niemand Mirthe helpen...ze weten toch ook hoe de bro's zijn....
wrm haar helpen die snitchquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
Maar waarom gaat er niemand Mirthe helpen...ze weten toch ook hoe de bro's zijn....
Hij laat zich alleen maar kennen, hij staat vreselijk voor lul...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef woxxel het volgende:
Isaak is best aan het dreigen. Ik vind het niet kunnen
quote:
en helder licht had dit zien aankomenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Wat een helder licht.. " een van ons blijft achter"
Als dit echt zo is dan verdient Ice idd rood, mensen intimideren en bedreigen...hoe erg is dit!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat mirthe bang is. Ze gaat veranderen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat hadden jullie verwacht dat Ice dan zou doen? Dit hoort er allemaak bij. Niet iedereen is een pussy zoals Bern
van mij mag ze op de stip myrthequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Omdat ze anders zelf genomineerd kunnen worden misschien. Mirthe zou dan op Sas kunnen stemmen.
Hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit echt zo is dan verdient Ice idd rood, mensen intimideren en bedreigen...hoe erg is dit!
Ik snap ook niet dat nu ineens wel wordt toegestaanquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Sasoema het volgende:
Marciano moet verliezen. Isaac rode kaart voor bedreigen
Bern heeft zich al 11 maanden verschuilt achter Sas die zal nooit zijn nek uitstekenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat hadden jullie verwacht dat Ice dan zou doen? Dit hoort er allemaak bij. Niet iedereen is een pussy zoals Bern
en daarom is het ook een pussy. wat ice doet, wilt de febo. dit is tv.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern heeft zich al 11 maanden verschuilt achter Sas die zal nooit zijn nek uitsteken
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef Wibehh het volgende:
heb je gelijk inquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:04 schreef Wibehh het volgende:
[..]
en daarom is het ook een pussy. wat ice doet, wilt de febo. dit is tv.
Precies datquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
Maar het blijkt wel dat Sasha de eindbaas is van dat groepje en de rest volgt als schaapjes.
dat verwacht ik van myrthequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef xsaskiax het volgende:
Als er 1 iemand 'anders' stemt, vallen alle plannen in het water
sas is het volgende targetquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
Maar het blijkt wel dat Sasha de eindbaas is van dat groepje en de rest volgt als schaapjes.
Sasha boeit ze niks. Ze willen gewoon 1 van de sterken eruit. Dat is ice of marciano. Logisch dat ze dan mee gaan met het plan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
vlak erik ook niet uit, dit gaat ook volgens het plan van Erikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
Behalve Wendy zo nu en danquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef lojanda het volgende:
nee hoor denk ik nietquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:06 schreef Verida het volgende:
[..]
vlak erik ook niet uit, dit gaat ook volgens het plan van Erik
het is niks aan als straks de finale bestaat uit erik/bern of sasha. dat wil toch niemand zienquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
heb je gelijk in
maar voor de laatste 2 weken is het NU genoeg met eizak
Ze denkt nooit na vóór je iets zegt en raakt dan in de war als iemand er wat van zegt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is dat ze haar de laatste tijd onderbreken en terugfluiten/waarschuwen, want ze draait zich er vaak met haar opmerkingen steeds verder in, ze maakt het dan alleen nog maar erger wat ze gezegd heeft. (en toch blijft ze het doen)
u niet , andere mss welquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:07 schreef Wibehh het volgende:
[..]
het is niks aan als straks de finale bestaat uit erik/bern of sasha. dat wil toch niemand zien
3 Pogingen waarschijnlijk per persoon.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:36 schreef spapaars het volgende:
Gerepareerde netten en nu 3 ballen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn vliegen gek op.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag je meer, Ruppert deed het ook
Ik vind het dom.. ze hadden veel beter eerst Bern of Sasha eruit moeten stemmen. Die zijn het sterkste.. zowel fysiek als in kennis. De bros hebben wel kracht ma qua kennis stellen ze niets voor. Dit gaat Wendy Mirthe of Erik nooit meer winnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:06 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Sasha boeit ze niks. Ze willen gewoon 1 van de sterken eruit. Dat is ice of marciano. Logisch dat ze dan mee gaan met het plan.
Hopelijk heeft Wendy zich niet over laten halen. Dan zou het nog kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zou het zo stoer vinden als ze dat voor elkaar weten te krijgen.
Maakt niet uit, nu gaan er 5 naar marcianoquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
gelijke stand nog een keer stemmen ... Dacht dat de manager de keus kreeg
volgens mij als ze weer gelijk eindigenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Pas na de 2de keer stemmen..quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
ik had verwacht dat sas als manager doorslaggeven zou kunnen zijn.
Volgens mij als er nu weer een gelijke stand isquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk pak er maar 2 dan kun je naar huis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Hoempah het volgende:
We kunnen nog gele kaarten pakken, een van ons blijft achter.
Bij een 2de keer zelfde standd wel, dus nu weer gelijk mag Sas het zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
pas na 2de stemronde dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
Zeker Isaac gedrukt, maar die is al genomineerd, dus geblokkeerd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
Het lukt Erik niet om te stemmen, hij probeert het -tig keer
Isaac is een blaffende hond. Marciano is veel gevaarlijker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het 'duistere' gezicht van Marciano 'enger' dan de woorden van Isaac
Ze dreigen wel, maar die overblijft van de 2 gaat onmiddellijk proberen een clubje te vormen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het 'duistere' gezicht van Marciano 'enger' dan de woorden van Isaac
ee als hij weg moet zal hij zeggen: jullie hebben geluk dat tiano blijft en niet ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef Ash het volgende:
Met al dat dreigen ik zie Ice er ook echt nog voor aan mocht hij verliezen dat ie bij z'n exit Bern nog een knal verkoopt of zo, zo naar mannetje lijkt het me wel
juist dat bedoel ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Isaac is een blaffende hond. Marciano is veel gevaarlijker.
oh dearquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Bern ziet de bui al hangen, ik ben bang dat het bern tegen isaac wordt
Dat zou heel slim zijn maar dat gaan ze niet doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Bern ziet de bui al hangen, ik ben bang dat het bern tegen isaac wordt
Nog even zijn krulletjes goed doenquote:
ja denk dat wendy veel aanbiedingen voor samenwerken zal krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze dreigen wel, maar die overblijft van de 2 gaat onmiddellijk proberen een clubje te vormen.
dat word de finale denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel slim zijn maar dat gaan ze niet doen.
Jij hoort war je wilt horenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:17 schreef chufi het volgende:
Klonk de stem nu vrolijk met een lachje bij Heel veel succes... ?
Ze willen gele kaarten gaan pakken misschien, daar had Isaak het net toch over?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:18 schreef Hoempah het volgende:
En waarom mogen ze even naar buiten? Ze hebben straks lekker een uur.
Oh febo grijpt al in denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |