wrm haar helpen die snitchquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
Maar waarom gaat er niemand Mirthe helpen...ze weten toch ook hoe de bro's zijn....
Hij laat zich alleen maar kennen, hij staat vreselijk voor lul...quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef woxxel het volgende:
Isaak is best aan het dreigen. Ik vind het niet kunnen
quote:
en helder licht had dit zien aankomenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef pingu66 het volgende:
Wat een helder licht.. " een van ons blijft achter"
Als dit echt zo is dan verdient Ice idd rood, mensen intimideren en bedreigen...hoe erg is dit!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat mirthe bang is. Ze gaat veranderen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat hadden jullie verwacht dat Ice dan zou doen? Dit hoort er allemaak bij. Niet iedereen is een pussy zoals Bern
van mij mag ze op de stip myrthequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Omdat ze anders zelf genomineerd kunnen worden misschien. Mirthe zou dan op Sas kunnen stemmen.
Hoort er allemaal bij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:02 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als dit echt zo is dan verdient Ice idd rood, mensen intimideren en bedreigen...hoe erg is dit!
Ik snap ook niet dat nu ineens wel wordt toegestaanquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:59 schreef Sasoema het volgende:
Marciano moet verliezen. Isaac rode kaart voor bedreigen
Bern heeft zich al 11 maanden verschuilt achter Sas die zal nooit zijn nek uitstekenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef Wibehh het volgende:
Wat hadden jullie verwacht dat Ice dan zou doen? Dit hoort er allemaak bij. Niet iedereen is een pussy zoals Bern
en daarom is het ook een pussy. wat ice doet, wilt de febo. dit is tv.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Bern heeft zich al 11 maanden verschuilt achter Sas die zal nooit zijn nek uitsteken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |