Maakt niet uit, nu gaan er 5 naar marcianoquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
gelijke stand nog een keer stemmen ... Dacht dat de manager de keus kreeg
volgens mij als ze weer gelijk eindigenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Pas na de 2de keer stemmen..quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
ik had verwacht dat sas als manager doorslaggeven zou kunnen zijn.
Volgens mij als er nu weer een gelijke stand isquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef chufi het volgende:
Tuurlijk pak er maar 2 dan kun je naar huis.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:00 schreef Hoempah het volgende:
We kunnen nog gele kaarten pakken, een van ons blijft achter.
Bij een 2de keer zelfde standd wel, dus nu weer gelijk mag Sas het zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
pas na 2de stemronde dacht ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:11 schreef Verida het volgende:
Zeker Isaac gedrukt, maar die is al genomineerd, dus geblokkeerd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:14 schreef xsaskiax het volgende:
Het lukt Erik niet om te stemmen, hij probeert het -tig keer
Isaac is een blaffende hond. Marciano is veel gevaarlijker.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het 'duistere' gezicht van Marciano 'enger' dan de woorden van Isaac
Ze dreigen wel, maar die overblijft van de 2 gaat onmiddellijk proberen een clubje te vormen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het 'duistere' gezicht van Marciano 'enger' dan de woorden van Isaac
ee als hij weg moet zal hij zeggen: jullie hebben geluk dat tiano blijft en niet ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:15 schreef Ash het volgende:
Met al dat dreigen ik zie Ice er ook echt nog voor aan mocht hij verliezen dat ie bij z'n exit Bern nog een knal verkoopt of zo, zo naar mannetje lijkt het me wel
juist dat bedoel ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Isaac is een blaffende hond. Marciano is veel gevaarlijker.
oh dearquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Bern ziet de bui al hangen, ik ben bang dat het bern tegen isaac wordt
Dat zou heel slim zijn maar dat gaan ze niet doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef Chanel5 het volgende:
Bern ziet de bui al hangen, ik ben bang dat het bern tegen isaac wordt
Nog even zijn krulletjes goed doenquote:
ja denk dat wendy veel aanbiedingen voor samenwerken zal krijgenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze dreigen wel, maar die overblijft van de 2 gaat onmiddellijk proberen een clubje te vormen.
dat word de finale denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou heel slim zijn maar dat gaan ze niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |