Nou nou nou.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Met je benen wijd blijkt dus maar weer eens dat dat een goed verdienmodel is.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel niet dat hij het voor het huwelijk wist
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Rond die tijd speelde Thijs "een Meeuw" met Toneelgroep Maastricht.
Dus wellicht ook een kans dat de dochter van die Noor wel eens van Thijs zou kunnen zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook gewoon 2 jaar geleden zijn, of zelfs 4 jaar geleden (2019) en dat het 18 maanden geleden uitkwam, en Sander toen besloten heeft dat het niet het einde van zijn huwelijk betekende.
Die hele affaire kan zelfs 2 jaar geduurd hebben en al voor het huwelijk tussen Sander en Noor beëindigd zijn, in principe.
Nog niemand de insta van Noor doorgespit om die Maastrichtse hotelpost te zoeken?
Ik dacht nog gister dat het idd beter is dat Noor geen tweede kind heeft gekregen met dat rondsloeren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 21:47 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dus wellicht ook een kans dat de dochter van die Noor wel eens van Thijs zou kunnen zijn?
Dat boeit mij niet. Ik bedoel dat als je niet je hooivork pakt, je voor Thijs bent. Dat je goedkeuring geeft aan zijn daden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sander en Noor hebben er in een week allebei 3k aan volgers bijgeprikt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nena Kruizenga, één van de slachtoffers van Thijs Römer, heeft op Instagram uitgehaald naar Noor de Groot. Donderdag reageerde Sander Kleinenberg op de geruchten rond de affaire van Noor en Thijs Römer. Sander liet weten dat het waar is dat Noor met Thijs is vreemdgegaan.
Nena plaatste op Instagram Stories een quote. ,,To all the girls with good hearts, one day you’ll get what you deserve”, luidt de tekst. Daarna haalt ze uit naar Noor de Groot. ,,Noor de Groot jij dus niet”, schrijft ze erbij, doelend op de affaire tussen Noor en Thijs. Kruizenga verwijderde de quote later weer uit haar verhaal.
Bron;Ditjes&Datjes
Laat het looooos, laat het gaan, voorbij is de storm in mijjjjjjjjjquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Nena Kruizenga, één van de slachtoffers van Thijs Römer, heeft op Instagram uitgehaald naar Noor de Groot. Donderdag reageerde Sander Kleinenberg op de geruchten rond de affaire van Noor en Thijs Römer. Sander liet weten dat het waar is dat Noor met Thijs is vreemdgegaan.
Nena plaatste op Instagram Stories een quote. ,,To all the girls with good hearts, one day you’ll get what you deserve”, luidt de tekst. Daarna haalt ze uit naar Noor de Groot. ,,Noor de Groot jij dus niet”, schrijft ze erbij, doelend op de affaire tussen Noor en Thijs. Kruizenga verwijderde de quote later weer uit haar verhaal.
Bron;Ditjes&Datjes
Het ging toen om iemand uit zijn fanclub, zie het eerste screenshot in de eerste OP van deze reeks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het riekt toch een beetje naar jaloezie, of mag ik dat niet zeggen?
Nena kwam tenslotte ook met de beschuldigingen toen het gerucht de ronde deed van het vreemdgaan tussen die Noor en Thijs. [schreef Viv in het vorige topic]
Klopt, heb het gelezen. Ik linkte het met die Noor aangezien dit gerucht ook al twee jaar de ronde doet en het daar ook over ging in het vorige topic.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Het ging toen om iemand uit zijn fanclub, zie het eerste screenshot in de eerste OP van deze reeks.
Volgens mij schreef Yvon dat Noor elke dag haar stories op Insta heeft bekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:31 schreef roos94 het volgende:
[..]wat heeft zij nou met Noor te maken.
Dat heb ik ook gelezen idd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij schreef Yvon dat Noor elke dag haar stories op Insta heeft bekeken.
Eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:33 schreef ikbent het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen idd.
Kan me voorstellen dat Nena het al niet zo tof vond dat blijkbaar de "huisvriendin" van Thijs elke dag op haar instagram zat te gluren.
Als dan achteraf blijkt dat diegene ook nog met hem zit/zat te scharrelen en hem na de veroordeling nog steeds gewoon zag (of dat als vriend of scharrel was houden we dan maar even in het midden), terwijl ze wel al haar IG stories aan het bekijken is....
Dan snap ik de verleiding best om even een sneer naar Noor neer te zetten.
Waarschijnlijk is hij lang weggekomen met allerlei van dit soort zaken maar alles komt nu keihard terug in zijn gezicht als een boemerang.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:52 schreef Benny het volgende:
Thijs is een beetje door de mand gevallen
Vertel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:01 schreef Samhain het volgende:
Emma...hoog in de bol die meid.
Zonder er al teveel over uit te wijden: dat weet ik werkgerelateerd. Ik gniffel hier wel om.
Verloren van de tweede van rechts.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Emma Buysse, tweede van links:
[ afbeelding ]
Laat ik het zo zeggen: je hebt acteurs en actrices die iedereen binnen het bedrijf begroeten en behandelen als collega's, je hebt er ook die uitstralen dat zij God's gift to mankind zijn. Emma hoort niet bij de eerste groep.quote:
Heb je bewijs? Heeft ze een update gepost?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Nou, Igone is dus eindelijk ook wakker geworden. Duurde ff maar beter laat dan nooit.
Hij reageerde op de juice van vanochtend.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Heeft ze een update gepost?
Tjah,.. Alles beter dan Dooie Igonequote:Op maandag 21 augustus 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Emma Buysse, tweede van links:
[ afbeelding ]
Met zulke feministen heb je als vrouw geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Emma Buysse is ook een feminist volgens haar instagram. Nu treft Thijs de meeste blaam natuurlijk als getrouwde vent, maar jarenlang de minnares zijn is ook niet bepaald feministisch.
Wat hebben strijden voor gelijke kansen voor vrouwen en mannen te maken met al dan niet deelnemen aan overspel?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Emma Buysse is ook een feminist volgens haar instagram. Nu treft Thijs de meeste blaam natuurlijk als getrouwde vent, maar jarenlang de minnares zijn is ook niet bepaald feministisch.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tjah,.. Alles beter dan Dooie Igone
Dat laatste......hangt af van de rol die je speelt. Maar wie kent Emma Buysse eigenlijk?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste......hangt af van de rol die je speelt. Maar wie kent Emma Buysse eigenlijk?
BN-er zijn was voor Thijs dan dus geen criterium.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.
Oh ik lees het nu op Mediacourant.. damnquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij reageerde op de juice van vanochtend.
Ik kende hem ook niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:44 schreef Samhain het volgende:
[..]
BN-er zijn was voor Thijs dan dus geen criterium.
Je bent toch niet een van de mensen die Laren (NH) zien als uitstapje om bekende Nederlanders te zien? Er lopen meer Emma's rond.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.
Hazes (op oude Andre na) is al heel lang een gate. Een beetje een blamage. Dit is niet. Dit kan je ook kapot maken met roddel. .quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe één persoon de hele familie Hazes overtreft kwa gate
Nou zover ga ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van de mensen die Laren (NH) zien als uitstapje om bekende Nederlanders te zien? Er lopen meer Emma's rond.
Typisch een op feminisme gestoelde opmerking en gedachtengangquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat hebben strijden voor gelijke kansen voor vrouwen en mannen te maken met al dan niet deelnemen aan overspel?
Ik denk dat er zat feministen vreemdgaan hoor, of het aanleggen met getrouwde mannen. Ik zie niet in waarom dat louter een non-feministische activiteit zou zijn.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Typisch een op feminisme gestoelde opmerking en gedachtengang. Zo van "wij kunnen dat ook, vreemdgaan" "Alsof mannen dat alleen kenne, fuck 'em"
Plaat voor zijn kopquote:
Op zich wel te verwachten dat hij in beroep gaat, kreeg niet de indruk dat hij erg schuldbewust is dus dan is een veroordeling en de bak in wel ff andere koekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:29 schreef Mrmime het volgende:
Hopelijk een nog hoger vonnis in het hoger beroep
Yup en vindt het vooral supererg voor zijn eigen carriere.. vooral supererg voor zichzelf.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Lag in de lijn der verwachting. Hij vindt zichzelf echt onschuldig.
Gekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:48 schreef ikbent het volgende:
Maar rechter, het was niet sexueel in oorsprong, slechts tips. Gelooft hij dit nu echt zelf? Te lezen in de uitspraak:
[verdachte] Ga nog even terug met je vinger naar je clitoris en draai zachtjes rondjes dan vertel ik je mijn kant (00:47)
[slachtoffer 3] Hahaha vooruit (00:47)
[verdachte] Rondjes draaien terwijl je leest (00:47) Oke? (00:47)
[slachtoffer 3] Oke (00:48)
[verdachte] Ik zou je zoenen (00:48) En langzaam al je kleren uittrekken (00:48) Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49)
Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49) En er zachtjes op zuigen (00:49) Dan zou ik je weer zoen en lang vasthouden (00:50) Tot je helemaal rustig bent (00:50) Is het fijn? (00:50)
[slachtoffer 3] Ik typ met links maar ja (00:51)
[verdachte] Dan zou ik langzaam naar onder zakken, terwijl ik je kus; je nek, borsten, buik (00:52)
Ik kom met mijn hoofd tussen je benen (00:52) Kus je daar zacht (00:52) En voorzichtig zou ik je clitje likken (00:53) Zacht rondjes draaien met mijn tong (00:53)
Kan je voorstellen? (00:53)
[slachtoffer 3] Ongeveer (00:53)
[verdachte] Gestopt met vinger? (00:54)
[slachtoffer 3] Nee (00:54)
[verdachte] Goed zo (00:54) Ik zou je likken (00:54) Steeds iets sneller (00:55)
Hijg je een beetje? (00:55)
[slachtoffer 3] Uuuuh (00:56)
[verdachte] Ik kom weer omhoog (00:56) Lig nu tussen je benen (00:56) Je voelt mijn stijve pik tegen je been (00:57) We zoenen (00:57) Ik doe je benen nog meer uit elkaar (00:57) Dan kijk ik je aan (00:58) Van dichtbij (00:58) En langzaam, heel langzaam (00:58) voel je mijn pik bij je naar binnen komen (00:59) Heel langzaam (00:59) Heel zachtjes (00:59) Terwijl we elkaar aankijken (00:59) Wat voel je nu?
(1:00) Apart? (1:00)
[slachtoffer 3] Het voelt heel raar, en op de een of andere manier zit er een hele fijne spanning over mijn lichaam. Een heel fijn gevoel, lastig te omschrijven (01:02)
[verdachte] Laatste, dan stoppen we (01:08) Ga nu (01:09) rondjes iets sneller draaien (01:09) Met iets meer druk op je clitoris van he vinger (01:09) (..)
Gaat je ademhaling iets omhoog? (01:11)
[slachtoffer 3] Ietsje (01:11)
[verdachte] Wordt het steeds gevoeliger (01:12) Doe je ogen dicht en denk aan mijn pik in je (01:13) Diep (01:13) Verhoog de snelheid van de rondjes (01:13) En de druk met je vinger (01:13)
Doe het precies zoals het fijn voelt (01:14) En denk eraan dat ik in en uit je ga langzaam (01:15) En je aankijk (01:15) Gaat goed? (01-15)
[slachtoffer 3] Net ja, mn broertje liep als een of ander spook langs. (01:19)
[verdachte] En nu (01:19)
[slachtoffer 3] Hij zit op wc als je het zo graag weten wil (01:20)
[verdachte] Stoppen? (01:20)
[slachtoffer 3] Morgenavond? (01:20)
[verdachte] Denk het wel (01:20) (..) Wissen he die dingen van mij (01:22) (Ik ga nu even klaarkomen) 01:22)
hopen op een flink hogere straf nuquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup en vindt het vooral supererg voor zijn eigen carriere.. vooral supererg voor zichzelf.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:06 schreef Marsenal het volgende:
De straf is al hoger dan de eis was, toch? Een nog hogere straf lijkt me wishful thinking van sommigen hier, als er geen nieuw bewijs komt. Je kan niet gestraft worden voor het uitoefenen van je recht op hoger beroep.
quote:Het Openbaar Ministerie zegt met name beroep aan te tekenen omdat de acteur werd vrijgesproken van "het onverhoeds toesturen van een naaktfoto". "Het gaat ons niet zo zeer om de hoogte van de straf, maar met name om de vrijspraak voor dat feit", zegt een woordvoerder tegen NOS.
Op een of andere manier dacht ik dat deze conversatie met de indertijd volwassen dame was, maar dit was ook met een minderjarige. En dan deze opmerking...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:48 schreef ikbent het volgende:
[...]
Wissen he die dingen van mij (01:22)
Queen of Red Flags xDquote:
Ik vind uit door tekst ook juist blijken (met de kennis dat het om een minderjarige gaat hoor) dat dit allemaal vrij ongemakkelijk en waarschijnlijk ook nieuw is voor het meisje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op een of andere manier dacht ik dat deze conversatie met de indertijd volwassen dame was, maar dit was ook met een minderjarige. En dan deze opmerking...
Ja ook mede door deze zin. Dit is zo duidelijk een kind:quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:00 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik vind uit door tekst ook juist blijken (met de kennis dat het om een minderjarige gaat hoor) dat dit allemaal vrij ongemakkelijk en waarschijnlijk ook nieuw is voor het meisje.
Ja precies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja ook mede door deze zin. Dit is zo duidelijk een kind:
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga echt een beetje over m’n nek bij het lezen van die gesprekken.
Ohh boyquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:48 schreef ikbent het volgende:
Maar rechter, het was niet sexueel in oorsprong, slechts tips. Gelooft hij dit nu echt zelf? Te lezen in de uitspraak:
[verdachte] Ga nog even terug met je vinger naar je clitoris en draai zachtjes rondjes dan vertel ik je mijn kant (00:47)
[slachtoffer 3] Hahaha vooruit (00:47)
[verdachte] Rondjes draaien terwijl je leest (00:47) Oke? (00:47)
[slachtoffer 3] Oke (00:48)
[verdachte] Ik zou je zoenen (00:48) En langzaam al je kleren uittrekken (00:48) Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49)
Ik leg je op bed, onder de dekens (00:49) Mijn lichaam is warm, naakt (00:49) Ik zou je tepels kussen (00:49) En er zachtjes op zuigen (00:49) Dan zou ik je weer zoen en lang vasthouden (00:50) Tot je helemaal rustig bent (00:50) Is het fijn? (00:50)
[slachtoffer 3] Ik typ met links maar ja (00:51)
[verdachte] Dan zou ik langzaam naar onder zakken, terwijl ik je kus; je nek, borsten, buik (00:52)
Ik kom met mijn hoofd tussen je benen (00:52) Kus je daar zacht (00:52) En voorzichtig zou ik je clitje likken (00:53) Zacht rondjes draaien met mijn tong (00:53)
Kan je voorstellen? (00:53)
[slachtoffer 3] Ongeveer (00:53)
[verdachte] Gestopt met vinger? (00:54)
[slachtoffer 3] Nee (00:54)
[verdachte] Goed zo (00:54) Ik zou je likken (00:54) Steeds iets sneller (00:55)
Hijg je een beetje? (00:55)
[slachtoffer 3] Uuuuh (00:56)
[verdachte] Ik kom weer omhoog (00:56) Lig nu tussen je benen (00:56) Je voelt mijn stijve pik tegen je been (00:57) We zoenen (00:57) Ik doe je benen nog meer uit elkaar (00:57) Dan kijk ik je aan (00:58) Van dichtbij (00:58) En langzaam, heel langzaam (00:58) voel je mijn pik bij je naar binnen komen (00:59) Heel langzaam (00:59) Heel zachtjes (00:59) Terwijl we elkaar aankijken (00:59) Wat voel je nu?
(1:00) Apart? (1:00)
[slachtoffer 3] Het voelt heel raar, en op de een of andere manier zit er een hele fijne spanning over mijn lichaam. Een heel fijn gevoel, lastig te omschrijven (01:02)
[verdachte] Laatste, dan stoppen we (01:08) Ga nu (01:09) rondjes iets sneller draaien (01:09) Met iets meer druk op je clitoris van he vinger (01:09) (..)
Gaat je ademhaling iets omhoog? (01:11)
[slachtoffer 3] Ietsje (01:11)
[verdachte] Wordt het steeds gevoeliger (01:12) Doe je ogen dicht en denk aan mijn pik in je (01:13) Diep (01:13) Verhoog de snelheid van de rondjes (01:13) En de druk met je vinger (01:13)
Doe het precies zoals het fijn voelt (01:14) En denk eraan dat ik in en uit je ga langzaam (01:15) En je aankijk (01:15) Gaat goed? (01-15)
[verdachte] En nu (01:19)
[slachtoffer 3] Hij zit op wc als je het zo graag weten wil (01:20)
[verdachte] Stoppen? (01:20)
[slachtoffer 3] Morgenavond? (01:20)
[verdachte] Denk het wel (01:20) (..) Wissen he die dingen van mij (01:22) (Ik ga nu even klaarkomen) 01:22)
Inderdaad. Die man heeft dus echt totaal geen zelfinzicht zeg, als hij niet ziet wat hier mis mee is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga echt een beetje over m’n nek bij het lezen van die gesprekken.
En vooral dat het totaal niet gaat om "educatie geven over vingeren", in het verlengde van hoe vrij hij gewend is om erover te spreken aan de eettafel met z'n eigen gezin.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:00 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik vind uit door tekst ook juist blijken (met de kennis dat het om een minderjarige gaat hoor) dat dit allemaal vrij ongemakkelijk en waarschijnlijk ook nieuw is voor het meisje.
Neuh, dit is gewoon sexting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En vooral dat het totaal niet gaat om "educatie geven over vingeren", in het verlengde van hoe vrij hij gewend is om erover te spreken aan de eettafel met z'n eigen gezin.
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=&idx=8quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:47 schreef NineMilka het volgende:
Die appjes zitten als bewijsmateriaal in de uitspraak die gedaan is op 8 augustus en dit kan je lezen op rechtspraak.nl. Doorscrollen naar onderaan de uitspraak, daar vind je het. De exacte link naar de uitspraak is al eens geplaatst in dit topic of een vorige.
Een Lotus. Het nieuwe tapijt.quote:
Lijkt mij behoorlijk ongemakkelijk voor haar op school nu, die kinderen daar kunnen ook uitspraak en die appjes inlezen....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:25 schreef quirina het volgende:
Als ik 13 zou zijn en Thijs Römer mijn vader..
Ik zou hem niet meer willen zien en spreken.
Ik denk eerder dat kinderen het van hun ouders horen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij behoorlijk ongemakkelijk voor haar op school nu, die kinderen daar kunnen ook uitspraak en die appjes inlezen....
Dan zou het fijn zijn als ouders kinderen meegeven dat meisje lekker met rust te laten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat kinderen het van hun ouders horen.
Wat een goorlapquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=&idx=8
Hier staan de appjes inderdaad
Lol, en je weer dat ze gewoon tijden de tekst onder copy/paste hadden staan en maar foto’s uitproberen die passend zijn bij de tekst.quote:
Waarvoor is die 1632,96 voor slachtoffer 3?quote:Benadeelde partijen
De volgende personen hebben zich, bijgestaan door mr. M.R.M. Schaap, advocaat te Groningen, als benadeelde partij in het strafproces gevoegd met een vordering tot schadevergoeding:
[slachtoffer 1], tot een bedrag van ¤ 4.000,- ter vergoeding van immateriële schade, vermeerderd met wettelijke rente vanaf 30 december 2017;
[slachtoffer 2], tot een bedrag van ¤ 4.000,- ter vergoeding van immateriële schade, vermeerderd met wettelijke rente vanaf 30 december 2017;
[slachtoffer 3], tot een bedrag van ¤ 1.632,96 ter vergoeding van materiële schade en
Wordt zover ik kan zien nergens in de uitspraak gespecificeerd. Kan me er vanalles bij voorstellen, b.v. eigen kosten gemaakt voor bezoek psycholoog of inkomstenderving door hiermee bezig te zijn, of kosten van telefoon inleveren voor politieonderzoek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Waarvoor is die 1632,96 voor slachtoffer 3?
Narcist he.. die leggen alles buiten zichzelf. Inspecteur De Cock heeft vreemd nageslacht geproduceerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man heeft dus echt totaal geen zelfinzicht zeg, als hij niet ziet wat hier mis mee is.
Die kwam uiteindelijk ook alleen maar tot inzicht in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Narcist he.. die leggen alles buiten zichzelf. Inspecteur De Cock heeft vreemd nageslacht geproduceerd.
Bij mij in de buurt. Die heeft nog vakantie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet exact waar Katja en Sammie wonen maar ik gok dat ze nog vakantie heeft. In dit geval wel gunstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |