En vooral dat het totaal niet gaat om "educatie geven over vingeren", in het verlengde van hoe vrij hij gewend is om erover te spreken aan de eettafel met z'n eigen gezin.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 16:00 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik vind uit door tekst ook juist blijken (met de kennis dat het om een minderjarige gaat hoor) dat dit allemaal vrij ongemakkelijk en waarschijnlijk ook nieuw is voor het meisje.
Neuh, dit is gewoon sexting.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En vooral dat het totaal niet gaat om "educatie geven over vingeren", in het verlengde van hoe vrij hij gewend is om erover te spreken aan de eettafel met z'n eigen gezin.
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=&idx=8quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:47 schreef NineMilka het volgende:
Die appjes zitten als bewijsmateriaal in de uitspraak die gedaan is op 8 augustus en dit kan je lezen op rechtspraak.nl. Doorscrollen naar onderaan de uitspraak, daar vind je het. De exacte link naar de uitspraak is al eens geplaatst in dit topic of een vorige.
Een Lotus. Het nieuwe tapijt.quote:
Lijkt mij behoorlijk ongemakkelijk voor haar op school nu, die kinderen daar kunnen ook uitspraak en die appjes inlezen....quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:25 schreef quirina het volgende:
Als ik 13 zou zijn en Thijs Römer mijn vader..
Ik zou hem niet meer willen zien en spreken.
Ik denk eerder dat kinderen het van hun ouders horen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij behoorlijk ongemakkelijk voor haar op school nu, die kinderen daar kunnen ook uitspraak en die appjes inlezen....
Dan zou het fijn zijn als ouders kinderen meegeven dat meisje lekker met rust te laten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:28 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat kinderen het van hun ouders horen.
Wat een goorlapquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:53 schreef Momo het volgende:
[..]
https://uitspraken.rechts(...)=true&keyword=&idx=8
Hier staan de appjes inderdaad
Lol, en je weer dat ze gewoon tijden de tekst onder copy/paste hadden staan en maar foto’s uitproberen die passend zijn bij de tekst.quote:
Waarvoor is die 1632,96 voor slachtoffer 3?quote:Benadeelde partijen
De volgende personen hebben zich, bijgestaan door mr. M.R.M. Schaap, advocaat te Groningen, als benadeelde partij in het strafproces gevoegd met een vordering tot schadevergoeding:
[slachtoffer 1], tot een bedrag van ¤ 4.000,- ter vergoeding van immateriële schade, vermeerderd met wettelijke rente vanaf 30 december 2017;
[slachtoffer 2], tot een bedrag van ¤ 4.000,- ter vergoeding van immateriële schade, vermeerderd met wettelijke rente vanaf 30 december 2017;
[slachtoffer 3], tot een bedrag van ¤ 1.632,96 ter vergoeding van materiële schade en
Wordt zover ik kan zien nergens in de uitspraak gespecificeerd. Kan me er vanalles bij voorstellen, b.v. eigen kosten gemaakt voor bezoek psycholoog of inkomstenderving door hiermee bezig te zijn, of kosten van telefoon inleveren voor politieonderzoek?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Waarvoor is die 1632,96 voor slachtoffer 3?
Narcist he.. die leggen alles buiten zichzelf. Inspecteur De Cock heeft vreemd nageslacht geproduceerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Die man heeft dus echt totaal geen zelfinzicht zeg, als hij niet ziet wat hier mis mee is.
Die kwam uiteindelijk ook alleen maar tot inzicht in de kroeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 22:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Narcist he.. die leggen alles buiten zichzelf. Inspecteur De Cock heeft vreemd nageslacht geproduceerd.
Bij mij in de buurt. Die heeft nog vakantie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet exact waar Katja en Sammie wonen maar ik gok dat ze nog vakantie heeft. In dit geval wel gunstig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |