april 2023 is niet 18 maanden geleden. Dus Yv bedoelt wrs april 2022.quote:Het gerucht blijkt waar: Noor en Thijs hebben inderdaad met elkaar afgesproken in een hotel in Limburg. "Het klopt dat Noor in het hotel in Limburg is vreemdgegaan met Thijs", vertelt Sander aan RTL Boulevard. "Daar is achttien maanden geleden onrust door ontstaan tussen mij en Noor toen ze het meteen aan mij opbiechtte."
Beide aprils zijn geen 18 maanden geleden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
April 2023
[ afbeelding ]
[..]
april 2023 is niet 18 maanden geleden. Dus Yv bedoelt wrs april 2022.
Nou, inderdaad. En als het april 2022 was geweest, dan had Sander eerder zoiets als "anderhalf jaar geleden" gezegd. Dat is vager dan "18 maanden geleden". Dat laatste veronderstelt een bepaalde precisie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 12:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Beide aprils zijn geen 18 maanden geleden.
En dan zegt Sander: ik vergeef het je, wil je ons trouwen, Thijs?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef Leandra het volgende:
Die hele affaire kan zelfs 2 jaar geduurd hebben en al voor het huwelijk tussen Sander en Noor beëindigd zijn, in principe.
https://www.gids.tv/video(...)-hem-goed-doen-videoquote:Angela de Jong over Thijs Römer: "Spijt betuigen zal hem goed doen" (video)
Angela de Jong vindt het allemaal overdreven: "Zijn handelen en zijn werk moet je los van elkaar zien." Angela wil iedereen een tweede kans geven en adviseert hem spijt te betuigen: "Een goed interview waarbij hij spijt betuigt zou de boel kunnen veranderen."
Angela de groot of angela de jong?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/video(...)-hem-goed-doen-video
Er is maar één iemand die het net hierboven zegt en dan heb je het over allemaal.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Een ander geluid kan dit topic goed gebruiken. We hoeven niet allemaal vuile pedo te roepen.
Deze reeks heeft 8 topics en het is in totaal 2 keer geroepen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Een ander geluid kan dit topic goed gebruiken. We hoeven niet allemaal vuile pedo te roepen.
Jezus, je snapt best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze reeks heeft 8 topics en het is in totaal 2 keer geroepen.
Allemaal
Door het woordje "meteen" in die zin van Sander (Het klopt dat Noor in het hotel in Limburg is vreemdgegaan met Thijs”, vertelt Kleinenberg aan RTL Boulevard. „Daar is achttien maanden geleden onrust door ontstaan tussen mij en Noor toen ze het meteen aan mij opbiechtte.”) lijkt het alsof het om 18 maanden geleden moet gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:18 schreef Leandra het volgende:
Het kan ook gewoon 2 jaar geleden zijn, of zelfs 4 jaar geleden (2019) en dat het 18 maanden geleden uitkwam, en Sander toen besloten heeft dat het niet het einde van zijn huwelijk betekende.
Die hele affaire kan zelfs 2 jaar geduurd hebben en al voor het huwelijk tussen Sander en Noor beëindigd zijn, in principe.
Nog niemand de insta van Noor doorgespit om die Maastrichtse hotelpost te zoeken?
Die Thijs zit gewoon ontzettend fout, probeert dat ook nog goed te smoezen, die vent verdient geen ander geluid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jezus, je snapt best wat ik bedoel.
Och, dat bordje pasta.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Er lijkt geen Maastrichtse hotelpost van Noor (meer) te zijn, ook geen tags van hotel Beaumont.
Wel een in Brussel van 8 april 2022 (a few fun days in Brussels 💌) https://www.instagram.com/p/CcFSxlSOa3o/?img_index=4
Rond die tijd speelde Thijs "een Meeuw" met Toneelgroep Maastricht.
Ik bedoel geen hysterisch geluid. Niemand ontkent dat wat hij deed fout is. De hysterie gaan ook niet alleen om hem maar om bn-ers die de fout in gaan. De hooivorken cultuur staat mij inmiddels tegen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Thijs zit gewoon ontzettend fout, probeert dat ook nog goed te smoezen, die vent verdient geen ander geluid.
Sander en Noor hebben er in een week allebei 3k aan volgers bijgeprikt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel geen hysterisch geluid. Niemand ontkent dat wat hij deed fout is. De hysterie gaan ook niet alleen om hem maar om bn-ers die de fout in gaan. De hooivorken cultuur staat mij inmiddels tegen.
Met je benen wijd blijkt dus maar weer eens dat dat een goed verdienmodel is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sander en Noor hebben er in een week allebei 3k aan volgers bijgeprikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |