Vertel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:01 schreef Samhain het volgende:
Emma...hoog in de bol die meid.
Zonder er al teveel over uit te wijden: dat weet ik werkgerelateerd. Ik gniffel hier wel om.
Verloren van de tweede van rechts.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Emma Buysse, tweede van links:
[ afbeelding ]
Laat ik het zo zeggen: je hebt acteurs en actrices die iedereen binnen het bedrijf begroeten en behandelen als collega's, je hebt er ook die uitstralen dat zij God's gift to mankind zijn. Emma hoort niet bij de eerste groep.quote:
Heb je bewijs? Heeft ze een update gepost?quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Nou, Igone is dus eindelijk ook wakker geworden. Duurde ff maar beter laat dan nooit.
Hij reageerde op de juice van vanochtend.quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je bewijs? Heeft ze een update gepost?
Tjah,.. Alles beter dan Dooie Igonequote:Op maandag 21 augustus 2023 10:41 schreef Claudia_x het volgende:
Emma Buysse, tweede van links:
[ afbeelding ]
Met zulke feministen heb je als vrouw geen vijanden meer nodig.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Emma Buysse is ook een feminist volgens haar instagram. Nu treft Thijs de meeste blaam natuurlijk als getrouwde vent, maar jarenlang de minnares zijn is ook niet bepaald feministisch.
Wat hebben strijden voor gelijke kansen voor vrouwen en mannen te maken met al dan niet deelnemen aan overspel?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Emma Buysse is ook een feminist volgens haar instagram. Nu treft Thijs de meeste blaam natuurlijk als getrouwde vent, maar jarenlang de minnares zijn is ook niet bepaald feministisch.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tjah,.. Alles beter dan Dooie Igone
Dat laatste......hangt af van de rol die je speelt. Maar wie kent Emma Buysse eigenlijk?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:05 schreef Kiwi7 het volgende:
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste......hangt af van de rol die je speelt. Maar wie kent Emma Buysse eigenlijk?
BN-er zijn was voor Thijs dan dus geen criterium.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.
Oh ik lees het nu op Mediacourant.. damnquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij reageerde op de juice van vanochtend.
Ik kende hem ook niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:44 schreef Samhain het volgende:
[..]
BN-er zijn was voor Thijs dan dus geen criterium.
Je bent toch niet een van de mensen die Laren (NH) zien als uitstapje om bekende Nederlanders te zien? Er lopen meer Emma's rond.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ben vrij goed op de hoogte van BN'er land, maar die naam heb ik nog nooit gehoord.
Hazes (op oude Andre na) is al heel lang een gate. Een beetje een blamage. Dit is niet. Dit kan je ook kapot maken met roddel. .quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe één persoon de hele familie Hazes overtreft kwa gate
Nou zover ga ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je bent toch niet een van de mensen die Laren (NH) zien als uitstapje om bekende Nederlanders te zien? Er lopen meer Emma's rond.
Typisch een op feminisme gestoelde opmerking en gedachtengangquote:Op maandag 21 augustus 2023 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat hebben strijden voor gelijke kansen voor vrouwen en mannen te maken met al dan niet deelnemen aan overspel?
Ik denk dat er zat feministen vreemdgaan hoor, of het aanleggen met getrouwde mannen. Ik zie niet in waarom dat louter een non-feministische activiteit zou zijn.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Typisch een op feminisme gestoelde opmerking en gedachtengang. Zo van "wij kunnen dat ook, vreemdgaan" "Alsof mannen dat alleen kenne, fuck 'em"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |