Goh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter is er en het wordt onbeschaafd
Koop een kabel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
SInds de T-Mobile update loopt m'n televisie echt iets van 2 minuten achter
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
Overstappen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
iptv?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat via een kabel dus dit slaat nergens op.
Gooi je account weg
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van T-Mobile, niet van Fok.
We kunnen niet zonder je hier.
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Dat zal inmiddels wel op zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!
Ik heb eergisteren nog met T-mobile gebeld omdat ik een nieuwe SIM-kaart wilde en ze bleven maar vragen of ik een account op het FOK!-forum en zo ja, of ik daar wel eens klaag over hun services.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar die kijkt via streamsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Drizzt is het nog veel erger, die loopt een half uur achter.
Ik heb nog een half zakje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels wel op zijn
Leer mij Dombo kennen
Lekker je neusgat verwennenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een half zakje.
@Calandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
@PowerLoungenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.
[ afbeelding ]
SebaGod.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
🫡🫡🫡quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan durft de meerderheid nog in het Feyenoord topic te beweren dat Seba onzichtbaar was.
Dan heb je echt teveel gesnoven.
Je hebt een punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Ik trouwens.
Ik doe mijn uiterste best.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Ik trouwens.
Zegt een kerkganger.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik heb een pittige mening over feyenoorders
zorgen altijd voor overlast
Hier of in het stadion?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik word gedemoniseerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.
Ik had ze een keer aan de lijn bij een grote storing, en toen dit aangegeven. Hij ging het modem op afstand resetten (tijdens een storing) en daarmee zou het verholpen zijn. Zelden zoiets doms gehoord.
En dat voor iemand die op FOK! zit. Dan wordt het wel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.
Ik had ze een keer aan de lijn bij een grote storing, en toen dit aangegeven. Hij ging het modem op afstand resetten (tijdens een storing) en daarmee zou het verholpen zijn. Zelden zoiets doms gehoord.
wtfquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen zo naar bed.![]()
(niet samen)
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen zo naar bed.![]()
(niet samen)
Ik sla dit jaar over. Vorig jaar een team gemaakt en 3 keer naar gekeken, dat is tijdverspilling.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens jullie laatste kans om mee te doen met de Fok! Voetbalmanager. Gezellig!
@:Coco doet ook mee.
Ik heb daar de tijd en energie niet voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens jullie laatste kans om mee te doen met de Fok! Voetbalmanager. Gezellig!
@:Coco doet ook mee.
Is tong ooit lief?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:54 schreef GGMM het volgende:
Noa is lief
Ik kan me herinneren dat Tong haar uit het niets voor rotte vis uitmaakte
Frustratiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:54 schreef GGMM het volgende:
Noa is lief
Ik kan me herinneren dat Tong haar uit het niets voor rotte vis uitmaakte
Laat die mensen lekker een feestje hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Helemaal uit je dak gaan omdat je ternauwernood met 2-0 van godbetert FC Tallinn hebt gewonnen
@onlogisch en ik hopen dat ook (ofzo)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Noa moet ten koste van alles behoedt worden voor het ESPN gezwel.
Noa moet vooral behoed worden voor rare taalfouten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Noa moet ten koste van alles behoedt worden voor het ESPN gezwel.
Jammer dat Daan geen Indo is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef Zorro het volgende:
Daan Rots lijkt me iemand die genoten heeft van dat Pride gedoe in Amsterdam
Was jij niet ooit gearresteerd omdat je letterlijk geprobeerd hebt om de benen van Bert Kassies te breken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Helemaal uit je dak gaan omdat je ternauwernood met 2-0 van godbetert FC Tallinn hebt gewonnen
daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was jij niet ooit gearresteerd omdat je letterlijk geprobeerd hebt om de benen van Bert Kassies te breken?
Dan zou je moeten weten hoe belangrijk die (coëfficiënten)punten zijn.
* Dagoduck zit in Kroatiëquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn onze trouwe users die juichen voor AZ
Daarna Fenerbahce een penalty voor een schwalbe.quote:
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan Turken hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met Twente, maar Fener afmaken zou toch wel genieten zijn.![]()
(Dromen mag.)
@GGMM en ik wensen jou veel plezier in Kroatiëquote:
Absoluut niet. Tenzij het over voetbal gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan Turken hebt.
in het oosten zijn er een hoop, geen idee of ze daar woont maar dan kan ik het begrijpen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan Turken hebt.
In Twente en Enschede heb je Turkse wijken. Kunnen de Tukkers mooi toeteren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 00:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
in het oosten zijn er een hoop, geen idee of ze daar woont maar dan kan ik het begrijpen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik zag mobiel wat meldingen maar die heb ik ongelezen weggeklikt. (meestal is het @:onlogisch met een spelfoutje)
AZ is al begonnen, dus dat vind ik niet eerlijk
Maar Twente:
2-0
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme nooit komen opdagen en dan nu snel mijn voorspelling kapen
3-0 dan!
Maximusgodquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:13 schreef Coco het volgende:
Zowel @:maxi-mus en @:oriente hebben de 2-0 goed voorspeld. Gefeliciteerd!
@:GGMM was heel dichtbij maar niet genoeg.
Volgende ronde nieuwe kansen.
Ik sla overquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanavond overigens Twente op SBS9.
Dat staat jou vrij.quote:
We leven in een vrij land en ook een vrij forum waar we alles mogen zeggen wat we willenquote:
@tong80 is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We leven in een vrij land en ook een vrij forum waar we alles mogen zeggen wat we willen
De gevolgen moet je dan maar voor lief hebbenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:tong80 is het hier niet mee eens
Prachtig gesproken. Amen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We leven in een vrij land en ook een vrij forum waar we alles mogen zeggen wat we willen
Worden ze ook beide op tv uitgezonden?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:52 schreef Zipportal het volgende:
19:00 (Twente)
20:45 (AZ)
Alles mooi achter elkaar.
Ja. Veronica & SBS9.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Worden ze ook beide op tv uitgezonden?
Dat is toch ook al lang gebeurd?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stop daar maar gewoon mee.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:04 schreef TheVoice4ever het volgende:
Riga gaat Twente uitschakelen denk ik, 3-1 in normale speeltijd, 4-1 na verlenging
Dat was wel genot jaquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopelijk kan Sheriff die 5-1 voorsprong gewoon normaal gesproken verdedigen tegen BATE en zijn ze verzekerd van weer een seizoen 6 wedstrijden groepsronde europees voetbal (of in EL of in de ECL)
de trots van het moldavische voetbaldie nog recentelijk keertje in de bernadeu van Real wonnen met 1-2 in de CL groepsfase
Tot AZquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben er, stukje overwerk noeste arbeid.
Heerlijk thuis nu, alleen Leo Driessen kan deze avond nog verpesten dus ik hoop niet dat hij de commentator van dienst is.
Driessen is zo alomtegenwoordig momenteel dat het me niet eens zou verbazen als hij daar ook bij is.quote:
Een sporthal voor als het regent buitenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
Er is ook een gebouw een soort van half ingebouwd. Genot.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:03 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker voetbal kijken vanaf de bus
En dan is dat stadion er natuurlijk voor als het regent binnenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een sporthal voor als het regent buiten
2 meter bierquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel meter loop je altijd?
Leuke opmerkingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan is dat stadion er natuurlijk voor als het regent binnen
Noem eens 3 users.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk uit voor God. Die deelt wel eens alcoholverslavingen uit.
Die wil er zelf natuurlijk ook vanafquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk uit voor God. Die deelt wel eens alcoholverslavingen uit.
Ze gaan de coefficientenpolonaise laten ontsporen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
Twente gaat pakkie krijgen vanavond.
Helaasquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze gaan de coefficientenpolonaise laten ontsporen?
Dit is laster en smaad van @Coco en ik overweeg een kort geding.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is een goede vriend van mij een heeft absoluut geen alcoholprobleem.
@Coco zal je een excuusbrief aanbieden. (Wellicht via @Nova )quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is laster en smaad van @:coco en ik overweeg een kort geding.
Ik drink door die tyfusmug al een hele tijd niet meer.
Ik had die mug als extra info nog moeten toevoegen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is laster en smaad van @:coco en ik overweeg een kort geding.
Ik drink door die tyfusmug al een hele tijd niet meer.
Altijd bier in huis dus?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke is een goede vriend van mij een heeft absoluut geen alcoholprobleem.
Je kunt Leo boeken via Easybookings.com.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
Zijn er nou echt mensen die Leo goed vinden?
Hoe is de mening op X over hem?
Er wordt altijd een bult narigheid over hem uitgestort.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:27 schreef Coco het volgende:
Zijn er nou echt mensen die Leo goed vinden?
Hoe is de mening op X over hem?
Het stadion en sfeertje vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:30 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het nog niet echt een vermakelijke pot.
Ik wil een rectificatie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had die mug als extra info nog moeten toevoegen ja.
Szymanski in de basis bij Fenerbahce.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil een rectificatie.
Dat maakt het wel wat dragelijker ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het stadion en sfeertje vind ik wel leuk.
Vind jij Fener zo slecht ja?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente, als ze doorgaan, tegen Fenerbahce wordt enorm pijnlijk.
Bij deze dan:quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil een rectificatie.
Nee, gebeurt mij ook wel eens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zat in het verkeerde topic.
Ben je dan dom?
Leukquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij Fener zo slecht ja?
Zijn de users hier al zo oud dat ze zulke boomer dingen doen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik heb 10 kaarten besteld. Gezellig we gaan de hop on hop off bus onveilig maken.
Ook voor die mug had ik geen alcoholprobleem. Gewoon een gezonde drinker. Maar je weigert je weer in mij te verdiepen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Bij deze dan:
Gurney is een ex-drinker dankzij een mug.
Rijdt Kluivert de bus?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, ik heb 10 kaarten besteld. Gezellig we gaan de hop on hop off bus onveilig maken.
Mij ook, gelukkig ben ik mod en dan verwijder ik mijn reactie gewoon in de hoop dat niemand het heeft opgemerkt.quote:
Coco kent soms geen genade.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook voor die mug had ik geen alcoholprobleem. Gewoon een gezonde drinker. Maar je weigert je weer in mij te verdiepen.
Ik heb die informatie van andere users.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook voor die mug had ik geen alcoholprobleem. Gewoon een gezonde drinker. Maar je weigert je weer in mij te verdiepen.
Gewoon een alcoholist volgens de normen dusquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje Fentanyl.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Helft van de tijd geen alcohol omdat je dan drugs ophebt
[ afbeelding ]
Flodderfrietzakoptafel.gifquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:41 schreef Zorro het volgende:
Even mijn eten opgepeuzeld.
Niks gemist.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:41 schreef Zorro het volgende:
Even mijn eten opgepeuzeld.
Niks gemist.
Echt niet. Weet je wat dat kost tegenwoordig!quote:
Halve komkommer met 3 snoeptomaatjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:43 schreef Nober het volgende:
Het begint inderdaad etenstijd te worden.
Dat is die sporthal die half op het veld staatquote:
Nee ik ben geswitched naar 2 maaltijden per dag dus het mag een onsje meer zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Halve komkommer met 3 snoeptomaatjes?
Gelukkig speelt die niet.quote:
1 troost, AZ kan niet slechter worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd om ogen uit te spuiten voor nog een rampzalige helft
En daarna nog twee bij 'alfabet' AZ.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Munsterman moet nog snel wat aankopen doen.
Ik zit al bij de spoedeisende hulp van het Oogziekenhuis Rotterdam.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stukje vlinderbom in je oogquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit al bij de spoedeisende hulp van het Oogziekenhuis Rotterdam.
Noem één selectie van Twente die beter was dan de huidige.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wellicht dat Drizzt een inkijkje kan geven in wat er nog bij moet bij Twente.
Fanta is voor kinderen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:54 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een glaasje Fanta. @:coco
2022/23quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Noem één selectie van Twente die beter was dan de huidige.
'09/'10quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op naar de Brienenoordbrug.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zit al bij de spoedeisende hulp van het Oogziekenhuis Rotterdam.
Gelukkig kan ik nog in braille typen, dat scheelt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukje vlinderbom in je oog
Mochten we ooit degraderen dan ben ik daar zeker te vindenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op naar de Brienenoordbrug.
Die met Epi Drost, Pahlplatz, Jeuring, Thijssenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor je eigen bestwil:quote:
UefaCupfinalist 1975.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat zei ik.quote:
Een biertje nemen staat niet gelijk aan een alcoholprobleem.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bedankt voor het alcoholprobleem @:GodGod
Als je die Campina Yoghurt reclame ziet is die van Twix achteraf nog best leukquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef Coco het volgende:
Wie kan er lachen om die Twix reclame?
Ja dit zeggen alcoholisten ook altijd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een biertje nemen staat niet gelijk aan een alcoholprobleem.
Als je iedere ochtend ontwaakt met een delirium, je collega’s je aanspreken op je whiskey-adem en je honderden euro’s opmaakt per maand aan flessen alcohol, dan moet je uitkijken
De vorige, alles met Ruiz.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een veel te ruime grens die iemand verzint omdat hij zelf over de normale grenzen heen gaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je iedere ochtend ontwaakt met een delirium, je collega’s je aanspreken op je whiskey-adem en je honderden euro’s opmaakt per maand aan flessen alcohol, dan moet je uitkijken
Dus al je pakken wijn koopt bij de Aldi is er niks aan de hand?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik drink geen thee.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
Mensen die af en toe een kopje thee drinken zijn te vertrouwen.
Dat lijkt mij niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Pedersen gemist worden bij Feijenoord?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
quote:
Ik vind thee een vrouwendrankje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn mening over jouw herzien.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Coco het volgende:
quote:Thee
In het theehuis serveerden bedienden thee, koffie of chocolademelk en men at daar verschillende soorten taart, cake en koekjes bij. Meestal domineerde Adolf Hitler het gesprek in het theehuis met zijn eindeloze monologen. Als hij uitgesproken was viel hij meestal in slaap. Eva Braun wekte Hitler als het weer tijd werd om naar de Berghof te gaan. Op de parkeerplaats stonden elke middag een aan aantal auto's klaar om het voldane gezelschap terug te brengen.
Soms.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:04 schreef Coco het volgende:
Tenzij je wel koffie drinkt. (zwart uiteraard)
Eens, daarom zei ik af en toe.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind thee een vrouwendrankje.
Neem dit graag mee in je mening. Ik zie die graat tegemoet.
Ik ga 'em toch wel een beetje missen. Deed veel fout maar z'n snelheid en drive aan de rechterkant gaan gemist worden! Bovendien nooit rode kaarten @nieuwkoopquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Pedersen gemist worden bij Feijenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |