Goh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter is er en het wordt onbeschaafd
Koop een kabel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
SInds de T-Mobile update loopt m'n televisie echt iets van 2 minuten achter
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
Overstappen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
iptv?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat via een kabel dus dit slaat nergens op.
Gooi je account weg
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van T-Mobile, niet van Fok.
We kunnen niet zonder je hier.
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Dat zal inmiddels wel op zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!
Ik heb eergisteren nog met T-mobile gebeld omdat ik een nieuwe SIM-kaart wilde en ze bleven maar vragen of ik een account op het FOK!-forum en zo ja, of ik daar wel eens klaag over hun services.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar die kijkt via streamsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Drizzt is het nog veel erger, die loopt een half uur achter.
Ik heb nog een half zakje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels wel op zijn
Leer mij Dombo kennen
Lekker je neusgat verwennenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een half zakje.
@Calandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
@PowerLoungenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.
[ afbeelding ]
SebaGod.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
🫡🫡🫡quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan durft de meerderheid nog in het Feyenoord topic te beweren dat Seba onzichtbaar was.
Dan heb je echt teveel gesnoven.
Je hebt een punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Ik trouwens.
Ik doe mijn uiterste best.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |