Goh.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:24 schreef GGMM het volgende:
De_boswachter is er en het wordt onbeschaafd
Koop een kabel.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
SInds de T-Mobile update loopt m'n televisie echt iets van 2 minuten achter
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
Overstappen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Tyfusirritant, want dan zie je hier al lang en breed dat er gescoord is en dan zijn ze bij mij nog 'onderweg'.
Ik wil daar eigenlijk over klagen, maar dat ik me erger op het FOK!-forum zal voor hun geen reden zijn om de software weer aan te passen.
iptv?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit gaat via een kabel dus dit slaat nergens op.
Gooi je account weg
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van T-Mobile, niet van Fok.
We kunnen niet zonder je hier.
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Dat zal inmiddels wel op zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ga anders bij DombohetOlifantje1 kijken. Hij heeft chips!
Ik heb eergisteren nog met T-mobile gebeld omdat ik een nieuwe SIM-kaart wilde en ze bleven maar vragen of ik een account op het FOK!-forum en zo ja, of ik daar wel eens klaag over hun services.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ja, maar die kijkt via streamsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
Bij Drizzt is het nog veel erger, die loopt een half uur achter.
Ik heb nog een half zakje.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels wel op zijn
Leer mij Dombo kennen
Lekker je neusgat verwennenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een half zakje.
@Calandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker je neusgat verwennen
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
Fener op 2-0, dus dat worden inderdaad de volgende tegenstander van Twente.
@PowerLoungenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we het nog niet jinxen maar die 2 wedstrijden dan.
[ afbeelding ]
SebaGod.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
🫡🫡🫡quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twee assists van iemand die onzichtbaar is.
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan durft de meerderheid nog in het Feyenoord topic te beweren dat Seba onzichtbaar was.
Dan heb je echt teveel gesnoven.
Je hebt een punt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er ook Feyenoorders die niet te veel snuiven?
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Ik trouwens.
Ik doe mijn uiterste best.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat je goed voor jezelf gaat zorgen
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
Ik trouwens.
Zegt een kerkganger.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik heb een pittige mening over feyenoorders
zorgen altijd voor overlast
Hier of in het stadion?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik word gedemoniseerd!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.
Ik had ze een keer aan de lijn bij een grote storing, en toen dit aangegeven. Hij ging het modem op afstand resetten (tijdens een storing) en daarmee zou het verholpen zijn. Zelden zoiets doms gehoord.
En dat voor iemand die op FOK! zit. Dan wordt het wel erg pijnlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb bijna hetzelfde, geen 2 minuten maar 30 seconden. Erg irritant.
Ik had ze een keer aan de lijn bij een grote storing, en toen dit aangegeven. Hij ging het modem op afstand resetten (tijdens een storing) en daarmee zou het verholpen zijn. Zelden zoiets doms gehoord.
wtfquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen zo naar bed.![]()
(niet samen)
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen zo naar bed.![]()
(niet samen)
Ik sla dit jaar over. Vorig jaar een team gemaakt en 3 keer naar gekeken, dat is tijdverspilling.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens jullie laatste kans om mee te doen met de Fok! Voetbalmanager. Gezellig!
@:Coco doet ook mee.
Ik heb daar de tijd en energie niet voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens jullie laatste kans om mee te doen met de Fok! Voetbalmanager. Gezellig!
@:Coco doet ook mee.
Is tong ooit lief?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:54 schreef GGMM het volgende:
Noa is lief
Ik kan me herinneren dat Tong haar uit het niets voor rotte vis uitmaakte
Frustratiequote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:54 schreef GGMM het volgende:
Noa is lief
Ik kan me herinneren dat Tong haar uit het niets voor rotte vis uitmaakte
Laat die mensen lekker een feestje hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Helemaal uit je dak gaan omdat je ternauwernood met 2-0 van godbetert FC Tallinn hebt gewonnen
@onlogisch en ik hopen dat ook (ofzo)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Noa moet ten koste van alles behoedt worden voor het ESPN gezwel.
Noa moet vooral behoed worden voor rare taalfouten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Noa moet ten koste van alles behoedt worden voor het ESPN gezwel.
Jammer dat Daan geen Indo is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef Zorro het volgende:
Daan Rots lijkt me iemand die genoten heeft van dat Pride gedoe in Amsterdam
Was jij niet ooit gearresteerd omdat je letterlijk geprobeerd hebt om de benen van Bert Kassies te breken?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 21:56 schreef -XOR- het volgende:
Helemaal uit je dak gaan omdat je ternauwernood met 2-0 van godbetert FC Tallinn hebt gewonnen
daar heb je een puntquote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was jij niet ooit gearresteerd omdat je letterlijk geprobeerd hebt om de benen van Bert Kassies te breken?
Dan zou je moeten weten hoe belangrijk die (coëfficiënten)punten zijn.
* Dagoduck zit in Kroatiëquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
waar zijn onze trouwe users die juichen voor AZ
Daarna Fenerbahce een penalty voor een schwalbe.quote:
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan Turken hebt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb niks met Twente, maar Fener afmaken zou toch wel genieten zijn.![]()
(Dromen mag.)
@GGMM en ik wensen jou veel plezier in Kroatiëquote:
Absoluut niet. Tenzij het over voetbal gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n hekel aan Turken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |