abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210240735
Timmmm maakt geen nieuwe...
pi_210240749
Ik kijk altijd nog een uurtje in bed voor ik ga slapen. Ga nooit voor 00.00 naar bed, dus dan staat de nieuwe er altijd al op. Lekker.
pi_210240818
Hij draait zich echt van haar af :')

twitter
pi_210240842
Oeh nooit bij stil gestaan dat op fok ook mensen naar dit programma kijken :9

Zo leuk voor Elise dat ze met de vriend van Joy een klik lijkt te hebben. Hoop dat dat gedurende het programma ook nog mee gepakt word. Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
pi_210240856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:

[ twitter ]
Jammer was best een leuke vrouw. Martijn is idd wat puberachtig om dat zo op te lossen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 20:13:53 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210240873
Martijn.

Tamara was terecht boos omdat ze honger had en hij gewoon naar huis ging ipv even met haar mee te lopen.
Alles draait om werken, maar ja. Heeft zichzelf opgegeven.
pi_210240885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:

[ twitter ]
Ja dat stukje bedoelde ik. Vreselijk. Volgens mij gaat er zelfs nog een eerdere draai aan vooraf.
pi_210240907
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.

Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
pi_210240944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:

[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.

Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Ik ben ook hangry als ik honger heb dus ik snap haar wel :@
pi_210240967
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:

[..]
Ben ook benieuwd.

Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210240974
En ik snap ook dat je dan niet in je eentje ‘s avonds laat nog de stad ingaat. Ergens in Thailand.

Ik ben echt niet bang aangelegd maar gezellig is anders.
Geef me dan maar een boterham.
pi_210240990
Denk trouwens dat Bram straks kiest voor Caroline ipv Anna omdat hij haar vegan gehalte duidelijk wel een ding vond. Verder vind ik hem veel te vaag en had hij Suus wel eerder naar huis mogen sturen want zij maakte toch al geen kans meer toen Caroline binnen kwam
pi_210241006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack :+
pi_210241016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Ook lekker maar ik snap dat als je daar dan toch bent wel wat anders wil dan bitterballen
pi_210241032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellen :D
pi_210241088
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:

[..]
Zou goed kunnen maar tis wel zonde dat de sfeer die ze hadden hierdoor zo verknalt is. Aan het einde van de rit zijn ze beiden verliezers
pi_210241102
quote:

[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
pi_210241121
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt _O-
pi_210241132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt _O-
LOL _O-
pi_210241154
quote:

[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
pi_210241207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef lily het volgende:

[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
pi_210241234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
Hij had zelf ook honger :?
pi_210241253
quote:

[..]
In Thailand he? Wat een gast _O-
pi_210241272
We hebben nu wel ontcijferd wat er gebeurd is :+
pi_210241336
quote:

[..]
Er was wel live muziek heh!! Niet zo moeilijk doen.
pi_210241346
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
Dat is fok he? :P
pi_210241356
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.
pi_210241388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:37 schreef Soury het volgende:

[..]
In Thailand he? Wat een gast _O-
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je dit :')
pi_210241392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.
Nou nou dat gaat wel wat ver.
pi_210241404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef lily het volgende:

[..]
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je dit :')
Ik zou ook stil en bang zijn op een onverlichte weg in Thailand. En trek hebben :D
pi_210241411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou nou dat gaat wel wat ver.
Ja, beetje wel, voelde mij even als Tamara _O-
pi_210241435
quote:

[..]
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…
pi_210241458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…
Ze is daar op zijn verzoek. Wat een hork
pi_210241490
quote:

[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
pi_210241683
Morgen (of straks voor een aantal hier) een nieuwe bij Debbie.
Ben benieuwd.
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 21:20:50 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210241731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
Die heeft hij zelf allemaal al op.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 23:01:38 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210242841
Dat huggen van Joy en z'n medezwerver. :')
Ain't no fun if the homies can't have none.
"Hij is wel een beetje zweverig". Een beetje?!?!?

Martijn. De ene keer moeten die vrouwen stil zijn. De andere keer is ze stil en dan wordt ie daar kwaad om. Stuur even een vrouw alleen naar een of andere achterafplek om 's avonds laat eten te halen.
Wat een kneus. Tamara leek superblij, heel aardige, leuke vrouw. Interesse in hem. En dan begint ie weer te zoeken en te zeiken.

Kanye heeft d'r een liedje over geschreven:
And I always find, yeah, I always find somethin' wrong
You been puttin' up wit' my shit just way too long
I'm so gifted at findin' what I don't like the most
So I think it's time (so I think it's time)
For us to have a toast
Let's have a toast for the douche bags
Let's have a toast for the assholes
Let's have a toast for the scumbags
Every one of them that I know
Let's have a toast for the jerk offs
That'll never take work off

Baby, I got a plan
Run away fast as you can
*O*

Petri, "Thomas heeft gezegd dat hij me aantrekkelijk vindt." Ja sneutje, omdat jij ernaar vroeg. En zelfs al vond ie je lelijk, dan had hij nog gezegd dat hij je aantrekkelijk vond. Dat doen normale mensen.
Petri mag weleens naar de huisarts gaan. Die schildklier komt bijna m'n scherm uit.

Suus is d'r klaar mee. Jammer, blijven d'r twee hippies over.
Mooi op tijd weggekomen, niks te zoeken in dat haps-kamp.
Anna past wel leuk bij Bram.
Caroline steeds te zwammen dat je in Nederland geen bos hebt. :O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210243621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:01 schreef matthijst het volgende:
Dat huggen van Joy en z'n medezwerver. :')
Dat was zelfs naar Walters maatstaven een bijzonder uitgebreide knuffelsessie ja!
pi_210243994
Denken meer mensen dat Bram (met zijn vriendin) de boel aan het flessen is?

Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.

Ze zei: Ik herkende het verhaal dat hij verzo... verteld had. (verzonnen?).

Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.

Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.

Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 11-08-2023 04:24:03 ]
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:22:36 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210244617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:

Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.

Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.

Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.

Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?
Bij jou is alles en iedereen een complot.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:15:38 #41
28167 matthijst
pi_210245058
quote:
Nee. Hij kijkt veels te blij als hij het over Suus en Carolien heeft.
En het lijkt me geen acteertalent, en een opleiding kon ie niet betalen.
pi_210245133
Oef, dat knalde goed tussen Martijn en Tamara :o en hij maar bedenken wat er nou mis ging :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:10:51 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245879
quote:

Dan heb je niet helemaal opgelet. Bram heeft overduidelijk liever geen mensen dan wel mensen in zijn 'B&B'. Waarom zou je er dan aandacht voor willen
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:15:00 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245905
Ik vind het echt jammer dat Walter er in zit, die enge sekteleider maakt me heel ongemakkelijk. Het scheelt niet veel of het is een reden om het programma niet te kijken. Het voelt heel fout wat daar gebeurt en hoe hij doet en dus ook fout om erbij mee te kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door timmmmm op 11-08-2023 10:20:37 ]
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:03:47 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210246380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar heb je personeel voor :{w

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:06:57 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210246962
Jezus wat voor clown is er bij Marjan toch bijgekomen :')
Maak dat schilderij af en wegwezen zeg.
Daar word je toch gek van?
L'Amour menaçant:
pi_210246982
Hij is wel een beetje vermoeiend ja.
pi_210247025
quote:

Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:12:25 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210247653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.
Waarom zou ze goor zijn dan? :?
Ik zie geen verschil tussen de hygiene en t uiterlijk van Bram of haar hoor.
L'Amour menaçant:
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:15:26 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210247693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Enige verschil is dat zij vegan is en dat is natuurlijk ook wel een beetje vies.
pi_210247831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ten eerste die oksel haren :r Als je dat als vrouw hebt kan je niet anders dan goor zijn.

Zal haar flamoes er ook wel uitzien als een ontplofte mol.
pi_210247960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:08 schreef lily het volgende:
Hij is wel een beetje vermoeiend ja.
Nogal ja, snap werkelijk waar niet waarom Marian hem heeft uitgenodigd.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:22:30 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210248616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nou ten eerste die oksel haren :r Als je dat als vrouw hebt kan je niet anders dan goor zijn.

Zal haar flamoes er ook wel uitzien als een ontplofte mol.
Ah kijk, daar zat ik al op te wachten, op deze oermens reactie,
Wat een klinkklare onzin :D

Want jouw okseltjes zijn lekker glad en je boom staat ook in een ontrooid bos?
Of geldt het "niet geschoren en dus vies" alleen voor vrouwen?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:29:48 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210248699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ah kijk, daar zat ik al op te wachten, op deze oermens reactie,
Wat een klinkklare onzin :D

Eerlijk is eerlijk: ik bleef er ook naar kijken :D maar het slaat idd nergens op
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:30:06 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210248703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Airbus A380 ligt op een spekgladde landingsbaan natuurlijk. Uiteraard.
pi_210248763
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mijn Airbus A380 ligt op een spekgladde landingsbaan natuurlijk. Uiteraard.
Exact. Helemaal gekapt en geschoren. Hygiene is belangrijk. Behalve voor zo'n behaarde extinction rebellion zwerver. Daarnaast is het een typische reactie om gelijk de link met mannen te maken. Kenmerk van een woke gekkie. Die heeft niet helemaal door dat mannen nog altijd de wereld bepalen. (8> 8-)
pi_210248970
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 06:22 schreef RamboDirk het volgende:

Bij jou is alles en iedereen een complot.
Dat is onzin, je kunt haar verspreking terugluisteren vanaf 16.00 minuten.

Daarbij zou het geen complot zijn maar een simpele strategie om wat geld te verdienen.
pi_210249006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:10 schreef timmmmm het volgende:

Dan heb je niet helemaal opgelet. Bram heeft overduidelijk liever geen mensen dan wel mensen in zijn 'B&B'. Waarom zou je er dan aandacht voor willen
Sinds hij in dit programma zit heeft hij pas reviews. Ik denk dat hij misschien ook een X bedrag krijgt voor zijn deelname, en veel geld kan hij niet hebben. Dat kan een reden zijn.

Ik heb idd niet goed opgelet omdat hij mij niet echt boeide.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:20:21 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210249607
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:59 schreef Za het volgende:

[..]
Sinds hij in dit programma zit heeft hij pas reviews. Ik denk dat hij misschien ook een X bedrag krijgt voor zijn deelname, en veel geld kan hij niet hebben. Dat kan een reden zijn.

Ik heb idd niet goed opgelet omdat hij mij niet echt boeide.
Dus je hebt geen idee waar het over gaat en niet opgelet, maar je durft wel te stellen dat ie de boel oplicht. Bijzonder...
Laffe huichelaar
pi_210249644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus je hebt geen idee waar het over gaat en niet opgelet, maar je durft wel te stellen dat ie de boel oplicht. Bijzonder...
Welkom in de wereld van Za
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:25:39 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210249655
Volgens mij is Za zo iemand die regelmatig zijn medicatie vergeet en dat merk je dan gelijk.
pi_210249705
Za :') altijd hetzelfde met die knakker..
pi_210249831
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef timmmmm het volgende:

Wanneer je kijkt naar het moment dat Anna zich verspreekt, of je nu wel of niet goed hebt opgelet, heb je daarbij je toch vraagtekens imo.

Daarnaast, ze hebben beide een warrig kapsel met 3 dreads, wie heeft dat? Het is of dreads of geen. Zo'n identieke dracht vind ik ook opmerkelijk.

Oplichter is overdreven, een complot ook, maar de boel een beetje flessen, misschien wel op verzoek, want dit soort shows is toch soms een beetje scripted reality. Maak er niet meer van dan het is.

Ik had verwacht dat die gedachte hier misschien al voorbij gekomen was.
pi_210249984
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:46 schreef Za het volgende:
Maak er niet meer van dan het is.
Je blaast het nógal op. Die twee leven duizend kilometer van elkaar vandaan kerel :')
Ed en Marian hadden ook allebei een hoed op tijdens hun date, vast ook een complot.. :z
pi_210250120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:

Die twee leven duizend kilometer van elkaar vandaan kerel :')
Dat is de bewering dame.

quote:
Ed en Marian hadden ook allebei een hoed op tijdens hun date, vast ook een complot.. :z
Geloof jij dat Ed verlangt naar Marian, met of zonder gelijke hoeden?
Dit is gewoon een programma format met een hoop onzin, maar wel vermakelijk hier en daar :)
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:14:53 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210250190
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:46 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je kijkt naar het moment dat Anna zich verspreekt, of je nu wel of niet goed hebt opgelet, heb je daarbij je toch vraagtekens imo.

Daarnaast, ze hebben beide een warrig kapsel met 3 dreads, wie heeft dat? Het is of dreads of geen. Zo'n identieke dracht vind ik ook opmerkelijk.

Oplichter is overdreven, een complot ook, maar de boel een beetje flessen, misschien wel op verzoek, want dit soort shows is toch soms een beetje scripted reality. Maak er niet meer van dan het is.

Ik had verwacht dat die gedachte hier misschien al voorbij gekomen was.
Nee want wij hebben geen waanbeelden waarin we achter elke simpele verspreking bedrog zien en we zijn ook niet zo psychisch dat we denken dat wanneer mensen allebei hun haar warrig hebben met wat dreads ze samenspannen on ons voor te liegen.

Zoek hulp.

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 11-08-2023 23:21:43 ]
Laffe huichelaar
pi_210250405
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:09 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is de bewering dame.
Jij bent hier degene met een non-binair profiel hè. Als dat niet klopt moet je dat aanpassen ipv gaan lopen sneren naar mensen die verkeerd naar je verwijzen.
pi_210250445
Maar Anna gaat niet eens overblijven dus deze theorie is niet echt wel doordacht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210250691
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:09 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is de bewering dame.
[..]
Geloof jij dat Ed verlangt naar Marian, met of zonder gelijke hoeden?
Dit is gewoon een programma format met een hoop onzin, maar wel vermakelijk hier en daar :)
Heb je bewijs wat je claims bevestigd?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:23:42 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210251055
Walter denkt dat hij gevoelsguru is.
Als iemand verf op mijn broek zou smeren zou ik echt de pan uit flippen.
Debbie acteert teveel en moet Paul niet vragen wat hij van de nieuwe vindt. Dat is echt not done. Paul had die grens zelf ook moeten stellen maar is zelf ook een oud wijf.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:25:15 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210251067
En het irriteert me dat we in de laatste minuut te horen krijgen dat alxendra en de zanger weer naar huis gaan. Raarrrrr.

Het programma is soms echt ultra slecht ge-edit.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:53:08 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251311
Vinden jullie het ook zo gaaf dat je bij een goede tantra sessie kunt voelen als man hoe het is om als vrouw gepenetreerd te worden en vice versa. Heel gaaf.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:54:51 #73
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251327
Jammer dat Suus weg is bij Bram. Ik denk dat onder de streep het te primitief is voor Carolien wat Bram daar heeft opgezet in Norrhult.
pi_210251368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Vinden jullie het ook zo gaaf dat je bij een goede tantra sessie kunt voelen als man hoe het is om als vrouw gepenetreerd te worden en vice versa. Heel gaaf.
pi_210251383
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:25 schreef Kreator het volgende:
En het irriteert me dat we in de laatste minuut te horen krijgen dat alxendra en de zanger weer naar huis gaan. Raarrrrr.

Het programma is soms echt ultra slecht ge-edit.
Joh die ex prostituee en mislukte zanger waren sowieso al kandidaten om op te tieven. Dat is geen verrassing.
pi_210251418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Joh die ex prostituee en mislukte zanger waren sowieso al kandidaten om op te tieven. Dat is geen verrassing.
Als ze ex prostituée is dan is het wel een goeie match geweest aangezien die Walter alleen maar uit is op tantrische seks
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:07:03 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210251422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Eng eng eng
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:20:51 #78
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:06 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Als ze ex prostituée is dan is het wel een goeie match geweest aangezien die Walter alleen maar uit is op tantrische seks
Die Alexandra ademt issues en toxic vibes in al haar doen en laten.
pi_210255344
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef timmmmm het volgende:

Nee want wij hebben geen waanbeelden waarin we achter elke simpele verspreking bedrog zien en we zijn ook niet zo psychisch dat we denken dat wanneer mensen allebei hun haar warrig hebben met wat dreads ze samenspannen on ons voor te liegen.

Zoek hulp.
Je kunt het waanbeelden noemen, maar dit soort programmas zijn voor een zeker deel fake.
Debbie heeft nooit gedacht dat die twee mannen die ze weg stuurde potentiële B&B lovers waren. Ed droomt niet over Marian, de tantra dans ontstond niet spontaan voor de draaiende camera's, Marian zag in Tom geen potentiële B&B partner etc etc. Sommige zaken zijn compleet geënsceneerd.

Het is maar vermaak beste man. Wanneer je dat beseft is het nog steeds een aardig programma.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 07:35:11 #80
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210255586
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 02:40 schreef Za het volgende:

[..]
Je kunt het waanbeelden noemen, maar dit soort programmas zijn voor een zeker deel fake.
Debbie heeft nooit gedacht dat die twee mannen die ze weg stuurde potentiële B&B lovers waren. Ed droomt niet over Marian, de tantra dans ontstond niet spontaan voor de draaiende camera's, Marian zag in Tom geen potentiële B&B partner etc etc. Sommige zaken zijn compleet geënsceneerd.

Het is maar vermaak beste man. Wanneer je dat beseft is het nog steeds een aardig programma.
Iedereen weet dat het heavy scripted is. Je brengt het alsof jij de ontdekking van de eeuw gedaan hebt.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 augustus 2023 @ 07:51:12 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210255622
Wat zeg je nu? Is een tv programma wellicht niet helemaal 100% echt? Gekkenhuis. Ben blij dat we dat nu weten!
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:02:07 #82
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210255649
quote:

[..]

Dus omdat een deel van het programma scripted is, is het volgens jou ook aannemelijk dat Anna en Bram elkaar stiekem al eerder kennen en de boel aan het oplichten zijn.

Drink jij veel?
Laffe huichelaar
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:33:31 #83
28167 matthijst
pi_210256729
Suus was het leukst.

Walter, wat een debiel. Met die penetratiepraat. Hij lult er goed over, maar z'n eigen micropenis blijft in de broek. Wat. Een. Kut. Kneus.
pi_210257132
Alexandra moest n beetje huilen en deelde wat persoonlijks na Walters feedback buiten, tegenover elkaar zittend. *Ahh nu komt de echte Alexandra* oid, zei hij. Knuffelen daarna.

Zal allemaal best zo zijn dat ze "altijd 2e was en moest vechten etc etc" en dat verklaart haar gedrag deels naar Corine. Maar uiteindelijk doet ze gewoon gemeen, geeft ze direct of indirect sneren en is het ikikik. Vind het een vals mens. Hoe zo iemand dan weer therapeut kan zijn..
Trust nobody
pi_210257948
quote:

[..]

Juist, daarnaast als je kijkt naar de ex-deelnemers.

Roxanne had bv de B&B in het huis van haar ouders. Dus het was voor haar ouders meer een bezigheidsprojectje voor het rijkeluis dochtertje dat niet zoveel kan. Die is nu geëindigd met een corpulente corpsbal.
pi_210260034
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 10:33 schreef matthijst het volgende:
Suus was het leukst.

Walter, wat een debiel. Met die penetratiepraat. Hij lult er goed over, maar z'n eigen micropenis blijft in de broek. Wat. Een. Kut. Kneus.
Suus is misschien wel het chillst, maar naast Bram vind ik dat net het iets jongere broertje ofzo. En daar zit toch 0 seks in?
Caro vind ik top,
En Anna lijkt qua uiterlijk de perfecte match maar die is meer verliefd op de bomen dan op Bram. Denk dat Bram wel klaar is straks met haar zweverigheid.. dat overdreven positieve "verwondering" als ze ergens over praat wordt ook vermoeiend. Heb het idee dat je 15minuten moet zeuren bij haar voor ze iets negatiefs uit haar mond krijgt.
pi_210261700
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 15:31 schreef Vuvuzelala het volgende:
En Anna lijkt qua uiterlijk de perfecte match maar die is meer verliefd op de bomen dan op Bram. Denk dat Bram wel klaar is straks met haar zweverigheid.. dat overdreven positieve "verwondering" als ze ergens over praat wordt ook vermoeiend. Heb het idee dat je 15minuten moet zeuren bij haar voor ze iets negatiefs uit haar mond krijgt.
Bram gaf ook wel aan dat hij meestal voor dat soort ongeschoren boomknuffelaars gaat.

Die Anna is een type dat teert op anderen. Werkt zelf nauwelijks zoals ze aangaf.
pi_210261733
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 15:31 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Suus is misschien wel het chillst, maar naast Bram vind ik dat net het iets jongere broertje ofzo. En daar zit toch 0 seks in?
Mja
Ik zie Bram ook niet als een sexgod ofzo.
pi_210261757
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 17:58 schreef lily het volgende:

[..]
Mja
Ik zie Bram ook niet als een sexgod ofzo.
Nee? Jij ziet hem niet zwetend en hinnikend boven je hangen?
pi_210261827
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 18:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee? Jij ziet hem niet zwetend en hinnikend boven je hangen?
Neuh :+

Maar eerlijk, Suus viel me 100% mee.
Ze kwam tenenkrommend binnen maar bleek een leuke meid. Zeer volwassen voor haar leeftijd. Haar kledingstijl deed niet veel voor haar maar soit, wie ben ik.

Leuk was ook dat Bram zei; toen ze wegging regende het ineens. En toen ze kwam scheen ineens de zon.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:52:50 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210262325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 18:09 schreef lily het volgende:

[..]
Neuh :+

Maar eerlijk, Suus viel me 100% mee.
Ze kwam tenenkrommend binnen maar bleek een leuke meid. Zeer volwassen voor haar leeftijd. Haar kledingstijl deed niet veel voor haar maar soit, wie ben ik.

Leuk was ook dat Bram zei; toen ze wegging regende het ineens. En toen ze kwam scheen ineens de zon.
Vond ik precies zo. Bleek een stuk volwassener dan ze eerst leek. Vond ook dat ze goede inzichten had en gevoelens goed kon uitspreken, voor zon jong meisje.
pi_210262449
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 18:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Vond ik precies zo. Bleek een stuk volwassener dan ze eerst leek. Vond ook dat ze goede inzichten had en gevoelens goed kon uitspreken, voor zon jong meisje.
Suus was een leuke dame. Ik hou mijn hart vast met die eeuwige glimlach troela Anna
pi_210262514
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Suus was een leuke dame. Ik hou mijn hart vast met die eeuwige glimlach troela Anna
Van Anna begrijp ik helemaal niets, hoe en wanneer ze in het noorden van Zweden terecht gekomen is, hoe ze leeft (een hele winter in een tentje?)??? Doet ze ook instagrammen?
pi_210262564
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Van Anna begrijp ik helemaal niets, hoe en wanneer ze in het noorden van Zweden terecht gekomen is, hoe ze leeft (een hele winter in een tentje?)??? Doet ze ook instagrammen?
Uit de krochten van het internet;

Anna uit Zweden verruilt het noorden even in om in het zuiden op zoek te gaan naar de liefde. Ze is 32 jaar en vertrok drie jaar geleden naar een festival in Zweden. Ze keerde echter nooit meer terug naar Nederland en woont nu op twaalf uur rijden van Bram vandaan. Toen ze zijn oproep onder ogen kreeg, viel ze voor hem en zijn primitieve levensstijl. De freelancer in de ouderenzorg en aardbeienplukker gaat nu dan ook het avontuur aan.
pi_210262619
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:14 schreef lily het volgende:

[..]

Anna uit Zweden verruilt het noorden even in om in het zuiden op zoek te gaan naar de liefde. Ze is 32 jaar en vertrok drie jaar geleden naar een festival in Zweden. Ze keerde echter nooit meer terug naar Nederland en woont nu op twaalf uur rijden van Bram vandaan. Toen ze zijn oproep onder ogen kreeg, viel ze voor hem en zijn primitieve levensstijl. De freelancer in de ouderenzorg en aardbeienplukker gaat nu dan ook het avontuur aan.
Een plek om te overleven?
pi_210262642
Wellicht. Geen idee.
Ik zie het eigenlijk ook niet gebeuren.
pi_210262657
quote:

[..]

Ah, heel klein beetje duidelijker, maar aardbeienplukker in het noorden van Zweden? HUH? Ok, freelancer in de ouderenzorg kan ik mij nog iets bij voorstellen, ook Zweden heeft last van vergrijzing.
pi_210262662
Ik zat dus wel vanochtend klaar met videoland :')
Oh ja, zaterdag (dat doet vakantie met je).
pi_210262682
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:21 schreef lily het volgende:
Ik zat dus wel vanochtend klaar met videoland :')
Oh ja, zaterdag (dat doet vakantie met je).
_O- Herkenbaar
pi_210262710
Ik ben afgelopen week aan BB zoekt lief (België) begonnen. Vorige seizoen staat erop.
Stuk minder leuk want onze buurtjes zijn blijkbaar wat minder.. ehm.. uitgesproken. Maar als je toch vakantie hebt.. Ook goed te doen.
pi_210262754
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 19:24 schreef lily het volgende:
Ik ben afgelopen week aan BB zoekt lief (België) begonnen. Vorige seizoen staat erop.
Stuk minder leuk want onze buurtjes zijn blijkbaar wat minder.. ehm.. uitgesproken. Maar als je toch vakantie hebt.. Ook goed te doen.
Op de een of andere manier trekt dat mij niet aan, te beleefd allemaal. De enige leuke reality-serie van de zuiderburen vind ik die van Chateau Planckeart en die Samson familie.
pi_210262812
Ik moest er ook inkomen. Was gestopt maar toch weer begonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 20:50:35 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210263778
De Belgische vond ik eerst ook leuk, maar het gaat echt te traag en ik vind het nóg meer gescript. Ik ben gestopt.
pi_210264187
Ben ik dan echt de enige die de situatie met die Martijn en Tamara echt typisch gevalletje beiden schuld? Martijn had aangegeven dat die hartstikke veel te doen heeft (of dat waar is is natuurlijk een ander verhaal maar dat doet er nu even niet toe) en maakt een hele dag vrij om met haar naar een dierentuin te gaan. Hij gaf aan dat die savonds nog moest werken en zij dus alleen zou gaan eten. Vervolgens is ze helemaal over de zeik de volgende dag omdat ze niks heeft gegeten met hem. Ze is te gast dus tuurlijk zit hij ook deels fout door niet even alsnog wat moeite te doen voor zn date. Maar wat maakt zij een enorm drama zeg, man man man, ik weet niet of jullie weleens in Thailand zijn geweest maar er zit daar op elke hoek van de straat wel een eettent. En die zijn bijna altijd wel open en zo niet dan gooien ze hem open als je wilt eten. Ze wist al van te voren dat hij had gezegd dat ze alleen moest eten savonds, dan loop je toch ff letterlijk een paar meter naar het eerste de beste eettentje wat je ziet en wijs je een gerecht aan en ze maken het voor je voor een euro. Ik las hier zelfs reacties “ik zou ook niet savonds over straat durven in Thailand, haha sorry hoor maar dan ben je echt je hele leven in NL op vakantie geweest denk ik).
Een beetje zelfstandigheid mag je van een vrouw van in de 50 toch wel verwachten zeg, ze is geen 18 meer. En vervolgens zo kinderachtig wegbonjouren, pfff. Martijn is echt een apart geval, maar hoe die vrouw een hele scène en compleet drama aan het schoppen was, dat kan je toch niet negeren lijkt me. Ik zou dat in elk geval ook extreem slecht getrokken hebben, ze is toch geen klein kind meer, een beetje zelfstandigheid, zeker als je de vrouw van een horeca ondernemer wilt worden, mag je toch wel verwachten.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:23:00 #105
28167 matthijst
pi_210264325
Die vetklep begon de drama? Met z'n gejank dat ze in de auto zo stil was.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:46:36 #106
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210264689
Snap niks van dat relaas hierboven. Hij heeft gewoon geen sociale capaciteit en dat brak hem hier op.

Als je vrouwen uitnodigt, kun je niet 7 dagen per week blijven werken. Sowieso, je bent wel de grootste micromanager op aarde als je dat niet een dag uit handen kan geven aan 1 van je 25 Thaise hoertjes.

Ronduit onfatsoenlijk om dan na zo'n dag de auto in te stappen en naar huis te gaan ipv even samen wat te eten.
pi_210265007
Ja eens.
Volgens mij nam hij bij alle andere dames geen moment tijd voor ze. Niks.

Tamara leek bij hem wat los te maken, zodanig dat hij de enige dag dat zijn tent dicht is, voor haar wel tijd maakt om iets met haar te gaan doen.

Vervolgens beslist hij bij terugkomst haar toch alleen te laten met de boodschap; ja daar en daar kun je gaan eten.
Die vrouw is daar net een dag. Neem haar even mee.

Dat is gewoon vreemd.

Het is geen tinder. Zo van; is het niks dan ben ik zo weer thuis.
Die vrouwen reizen de halve wereld over voor jou. Dan kun je toch wel tijd voor ze vrij maken?

Martijn zelf gaf zich toch zelf op voor dit programma?

[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 12-08-2023 22:24:18 ]
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 22:14:18 #108
28167 matthijst
pi_210265175
Die Tom is echt een mafkees. Teveel drugs gebruikt. Vervelend ook, elke keer dat zeiken op die lui met geld.

Alexandra, dat dansen en meezingen. Hou je bek wijf :r
Waltor met z'n checklist. Die dude spoort echt niet. Tijdens dat huggen kijkt hij ook altijd zo freaky.

Raar dat Debbie tegen Paul over Harry gaat praten. Wel geinig dat Paul die Harry een beetje in de zeik neemt.

Daniel van Bram, met z'n eeuwige tulband. Maakt wel mooie kunst.
Anna vroeger polyamorous. Goh, je verwacht het niet :O
pi_210265320
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef matthijst het volgende:
Die Tom is echt een mafkees. Teveel drugs gebruikt. Vervelend ook, elke keer dat zeiken op die lui met geld.

Waltor met z'n checklist. Die dude spoort echt niet. Tijdens dat huggen kijkt hij ook altijd zo freaky.

Raar dat Debbie tegen Paul over Harry gaat praten. Wel geinig dat Paul die Harry een beetje in de zeik neemt.

Debbie die Paul vraagt over de nieuwe. Is ook raar. Gefriendzoned of wat is dat?

En Walter, met zijn penetratie praatje in de auto. Brr.
En inderdaad met blocnote tegenover Alexandra. Gaat ze bijna huilen en dan zeggen; aaah, daar is ze… :r
pi_210265713
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:23 schreef matthijst het volgende:
Die vetklep begon de drama? Met z'n gejank dat ze in de auto zo stil was.
Het drama begon omdat zij niets te eten kreeg en daar was ze boos om. En dáár werd hij weer boos om. Dat ze zo stil was was niet de reden voor alle ellende, dat vond die gewoon irritant.
Ik neem het niet voor hem op per se. Maar als ik een druk leven heb als horeca ondernemer en ik maak een hele dag vrij voor haar, en vertel haar gedurende de dag dat ze savonds alleen moet eten, en vervolgens krijg je deze ellende, dan is het toch niet raar dat hij daar zich aan stoort? Wees gewoon een beetje zelfstandig, je wist het van te voren, en doe niet zo kinderachtig.
Tuurlijk kan hij het anders doen, maar als die afspraak zo gemaakt is dan is dat van hem iets extra’s om te doen, en niet van haar een vanzelfsprekendheid wat ze nu wel dacht.
Die andere vrouwen zijn ook dagen/weken bij hem geweest, en dat ging (relatief natuurlijk) ook prima, ik heb echt sterk het vermoeden, vooral ook hoe ze praatte in die quotes over hem, dat zij een verwend drama makende vrouw is.
Was zij het niet die ook meteen achter zijn rug op camera zei dat ze het allemaal op een gevangenis vond lijken? Of was dat die donkere, dat weet ik niet zeker meer.
Maar als zij het was, zegt dat ook al genoeg over haar, om de plek waar je te gast bent zo ordinair belachelijk te maken. Zelfs als het een lekkende tent was, je mag er gratis verblijven en je bent te gast, dan kun het niet maken zoiets achter zijn rug voor heel Nederland te zeggen. Althans, ik zou dat uit goed fatsoen niet op die manier durven zeggen.
pi_210265845
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Kreator het volgende:
Snap niks van dat relaas hierboven. Hij heeft gewoon geen sociale capaciteit en dat brak hem hier op.

Als je vrouwen uitnodigt, kun je niet 7 dagen per week blijven werken. Sowieso, je bent wel de grootste micromanager op aarde als je dat niet een dag uit handen kan geven aan 1 van je 25 Thaise hoertjes.

Ronduit onfatsoenlijk om dan na zo'n dag de auto in te stappen en naar huis te gaan ipv even samen wat te eten.
Lees mijn reactie hierboven die was ook voor jou bedoeld. Ik vond het onfatsoenlijk hoe zij over zijn verblijf praatte tegenover heel Nederland achter zijn rug om, terwijl ze net een uurtje binnen was. Gevangenis dit en gevangenis dat. Ga lekker ergens anders zitten zeiken joh. Je mag blij zijn dat je te gast bent en wordt uitgenodigd in Thailand. Alleen maar drama met die vrouw, Diana is er bijna twee(?) weken geweest en ze gingen prima met elkaar om en hadden een prima afscheid dus dat zegt me dat het ook (groten)deels aan die vrouw zelf ligt.
Nogmaals, die Martijn heeft echt rare acties gehad, sowieso een aparte vent, maar in dit geval, je hebt na een hele dag met elkaar geweest te zijn al van te voren goed duidelijk gemaakt dat je niet samen gaat eten, en dan al dit gezeik vervolgens, ik zou dat ook zeer slecht trekken en van mij had ze (als ze nog steeds boos was en geen toenadering wilde zoeken) ook de volgende dag haar koffers mogen pakken.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 23:15:29 #112
28167 matthijst
pi_210266071
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 22:48 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Heel verhaal.
Ik vind het een lompe lul. Hoe moeilijk kan het zijn om die paupertoko draaiend te houden. Hij heeft geen gasten. Barvolk kan heus zelf de boel wel runnen voor een paar dagen.
pi_210266107
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 22:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Lees mijn reactie hierboven die was ook voor jou bedoeld. Ik vond het onfatsoenlijk hoe zij over zijn verblijf praatte tegenover heel Nederland achter zijn rug om, terwijl ze net een uurtje binnen was. Gevangenis dit en gevangenis dat. Ga lekker ergens anders zitten zeiken joh. Je mag blij zijn dat je te gast bent en wordt uitgenodigd in Thailand. Alleen maar drama met die vrouw, Diana is er bijna twee(?) weken geweest en ze gingen prima met elkaar om en hadden een prima afscheid dus dat zegt me dat het ook (groten)deels aan die vrouw zelf ligt.
Nogmaals, die Martijn heeft echt rare acties gehad, sowieso een aparte vent, maar in dit geval, je hebt na een hele dag met elkaar geweest te zijn al van te voren goed duidelijk gemaakt dat je niet samen gaat eten, en dan al dit gezeik vervolgens, ik zou dat ook zeer slecht trekken en van mij had ze (als ze nog steeds boos was en geen toenadering wilde zoeken) ook de volgende dag haar koffers mogen pakken.
Allemaal goed en aardig, maar sorry hoor, hier vind ik het toch aan Martijn zijn gedrag liggen, al die vrouwen hebben op hem geschreven en hij laat werkelijk niets toe. Gaat op zijn scootertje naar zijn eigen huis en komt bij gratie gots tegen middaguur eens kijken. Ook liet ie ze poetsen als er een personeelslid te weinig was om die aftrekkerstent schoon te maken. Goorlap.
pi_210266131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Allemaal goed en aardig, maar sorry hoor, hier vind ik het toch aan Martijn zijn gedrag liggen, al die vrouwen hebben op hem geschreven en hij laat werkelijk niets toe. Gaat op zijn scootertje naar zijn eigen huis en komt bij gratie gots tegen middaguur eens kijken. Ook liet ie ze poetsen als er een personeelslid te weinig was om die aftrekkerstent schoon te maken. Goorlap.
dit idd. Het is gewoon een smeerlap met 0 interesse ook. Vieze vage zweetlap
pi_210266180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 23:20 schreef Malavita het volgende:

[..]
dit idd. Het is gewoon een smeerlap met 0 interesse ook. Vieze vage zweetlap
:D
  Official ESF Kreviewer zondag 13 augustus 2023 @ 09:15:45 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210267697
quote:

[..]
Lees mijn reactie hierboven die was ook voor jou bedoeld.
Ok Hans.

Verandert niets aan mijn standpunt.
pi_210268155
quote:

[..]

Joh die heeft gewoon een slaapplek nodig en een gespreid bedje. Dat is ze aan het zoeken bij die geit bram
pi_210270011
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Eagles89 het volgende:
Ben ik dan echt de enige die de situatie met die Martijn en Tamara echt typisch gevalletje beiden schuld? Martijn had aangegeven dat die hartstikke veel te doen heeft (of dat waar is is natuurlijk een ander verhaal maar dat doet er nu even niet toe) en maakt een hele dag vrij om met haar naar een dierentuin te gaan. Hij gaf aan dat die savonds nog moest werken en zij dus alleen zou gaan eten. Vervolgens is ze helemaal over de zeik de volgende dag omdat ze niks heeft gegeten met hem. Ze is te gast dus tuurlijk zit hij ook deels fout door niet even alsnog wat moeite te doen voor zn date. Maar wat maakt zij een enorm drama zeg, man man man, ik weet niet of jullie weleens in Thailand zijn geweest maar er zit daar op elke hoek van de straat wel een eettent. En die zijn bijna altijd wel open en zo niet dan gooien ze hem open als je wilt eten. Ze wist al van te voren dat hij had gezegd dat ze alleen moest eten savonds, dan loop je toch ff letterlijk een paar meter naar het eerste de beste eettentje wat je ziet en wijs je een gerecht aan en ze maken het voor je voor een euro. Ik las hier zelfs reacties “ik zou ook niet savonds over straat durven in Thailand, haha sorry hoor maar dan ben je echt je hele leven in NL op vakantie geweest denk ik).
Een beetje zelfstandigheid mag je van een vrouw van in de 50 toch wel verwachten zeg, ze is geen 18 meer. En vervolgens zo kinderachtig wegbonjouren, pfff. Martijn is echt een apart geval, maar hoe die vrouw een hele scène en compleet drama aan het schoppen was, dat kan je toch niet negeren lijkt me. Ik zou dat in elk geval ook extreem slecht getrokken hebben, ze is toch geen klein kind meer, een beetje zelfstandigheid, zeker als je de vrouw van een horeca ondernemer wilt worden, mag je toch wel verwachten.
Wat mij opviel was dat alles voor camera koek en ei was, vervolgens de rit gedaan waar geen camera bij was en ze komen beiden oververhit en vol haat en nijd terug. Denk dat het een simpel gevalletje was van 'goed gedragen voor camera', maar achter gesloten deuren zijn die twee volledig los gegaan tegen elkaar. Wel een tikje toevallig nadat zij had verteld van haar eerdere diagnose kanker.
pi_210270070
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 22:14 schreef matthijst het volgende:
Die Tom is echt een mafkees. Teveel drugs gebruikt. Vervelend ook, elke keer dat zeiken op die lui met geld. \

-Ik mag hem wel, maar dat gezemer om dat geld en goud is inderdaad een beetje veel. Hij heeft zelf een kerk gekocht in het noorden van ons land, dus zo verlegen zit hij niet.

-Deze vrouw van in de 50 is ziekelijk op zoek naar aandacht.

-Niet alleen tijdens het huggen. Hij kijkt echt psycho uit zijn ogen.

- Raar dat zij tegen Paul zeurt over Harry, hij grapjes maakt erna, en zij dat weer zegt 'kan eigenlijk niet'. Debbie is echt een maatbeker van alle kanten en gebruikt Paul voor de vieze klusjes.

-Ik denk dat ik hem de leukste kandidaat vind en hij doet niet eens mee.

- Maar wil nu liever monogaam. Denk dat ze een heel onzeker type is, helemaal niet vrijgeestig, constant bewust van hoe ze is en doet.
pi_210270241
Wil Walter nou een relatie of de amateur-psycholoog uithangen?

Petri heeft de liefste man ooit getroffen. REN VRIEND EN KIJK NIET MEER OM.

Marian gaat geen keuze maken, die is niet verliefd, heeft gewoon een leuke tijd met die mannen als vrienden.

Bram is eigenlijk heel stiekem zijn best aan het doen niet door te laten schemeren dat alles op zijn manier moet, want anders wordt hij echt naar. Dreadlock vrouwtje is te onzeker om hem aan te kunnen en die knappe blonde meid, echt geen idee wat zij daar doet.

Leendert woont niet voor niets zo afgelegen alleen.

Debbie is niet eerlijk, die bespeelt de boel.

Martijn. Ja. Martijn is een heel boze man, waarvan je niet weet wanneer die uit gaat spatten. Is niet mee samen te leven als je er niet voor betaald wordt, zoals zijn Thaise werknemers. De ogen van dat jonge vrouwtje toen hij kwaad wegliep, zat gewoon angst in. Die Limburgse, veel te knap en leuk voor hem. Verteld eerlijk haar verhaal, krijg je erna te zien dat hij niet weet hoe daar mee om te gaan. En dat is ook het hele idee. Je gaat om met Martijn, hij niet met jou.

Joy. Heeft die gozer een family pack Yves Saint Laurent bloesjes gekocht ofzo? Allemaal exact hetzelfde, enkel de kleur is anders. En dat gejank om 'imperiums, cashflow', zichzelf een echte ondernemer noemen... Papa heeft het gekocht, hij heeft er 2 caravans gezet en noemt het Berg Joy.
pi_210270259
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 10:02 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Joh die heeft gewoon een slaapplek nodig en een gespreid bedje. Dat is ze aan het zoeken bij die geit bram
Ben het niet met je eens. Bram is meer een schaap.
pi_210270291
quote:

[..]
Het was ook een gevangenis om te zien.

Diana was zo wanhopig, die laat alles toe. Als de man maar naar haar kijkt is al genoeg.

Er was niks mis met de Limburgse vrouw, dit ligt echt aan Martijn.
  zondag 13 augustus 2023 @ 16:41:36 #123
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210272777
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:46 schreef Kreator het volgende:

:D Eens verder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Miss 200.000.000! zondag 13 augustus 2023 @ 18:48:03 #124
367000 roos94
pi_210274241
  Official ESF Kreviewer zondag 13 augustus 2023 @ 18:54:57 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210274306
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:48 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, door dit soort dingen ga je nog meer twijfelen aan de echtheid van dit soort programma's. Dat kan toch geen toeval zijn.
pi_210274459
Jammer weer.

Deze dame dus:

https://newmediabrains.com/over-ons/
pi_210277519
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2023 13:15 schreef TomDooley het volgende:

[..]
Wat mij opviel was dat alles voor camera koek en ei was, vervolgens de rit gedaan waar geen camera bij was en ze komen beiden oververhit en vol haat en nijd terug. Denk dat het een simpel gevalletje was van 'goed gedragen voor camera', maar achter gesloten deuren zijn die twee volledig los gegaan tegen elkaar. Wel een tikje toevallig nadat zij had verteld van haar eerdere diagnose kanker.
Dat kan bijna niet anders idd, daar moet iets gebeurd zijn, wat we helaas niet gezien hebben. Ongelofelijk stom dat ze daar niet ff een gopro ding ofzo hadden geïnstalleerd, juist op het belangrijkste moment is er geen opname van. Doe dan desnoods alleen een microfoontje als je geen camera mensen wilt inzetten.

Verder begin ik Debbie steeds minder sympathiek te vinden. Doet over bijna al haar dates heel neerbuigend, terwijl ze ze wel zelf eerst uitgenodigd heeft. Ook dat CIA onderzoek op de computer en meteen die ex opbellen, beetje kinderachtig allemaal. En dat die slappe Paul er volledig in dat onderzoekje betrokken wordt en ze alles met hem deelt zegt al genoeg over hoe diep hij in de friendzone zit. En dan sochtends een kus vragen en van haar met tegenzin een kus op de wang krijgt. En daar is die dan helemaal trots op. Die passen totaal niet, hij is er puur en alleen nog omdat die gezellig gezelschap is en mooi goed kan helpen met alle klusjes daar. Nul spanning of romantiek, maar daar kwam die wel voor.
Debbie is veel te dominant voor hem, zij walst over hem heen en gebruikt hem als een soort hulpje van alles. Zij zoekt iemand die tegengas geeft, een echte man, geen halve gay die alles doet wat ze zegt.
  maandag 14 augustus 2023 @ 06:53:32 #128
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210277969
Ik heb die Martijn alleen vrolijk en opgewekt gezien in die aflevering dat Feijenoord kampioen werd :') voor de rest is hij het grootste zeikwijf wat er rondloopt.
pi_210279024
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:09 schreef lily het volgende:
Jammer weer.

Deze dame dus:

Nee joh zijn ze allemaal gecast ja? Geen wonder dat het zulke mis matches waren!
pi_210279052
quote:
14s.gif Op zondag 13 augustus 2023 18:54 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mja, door dit soort dingen ga je nog meer twijfelen aan de echtheid van dit soort programma's. Dat kan toch geen toeval zijn.
Waarom zou dat niet kunnen?
pi_210279086
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 09:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Omdat er van de kandidaten en hun dates iets teveel nu zijn met een eigen site, als 'influencer' bekend staan, figurant zijn van RTL of gewoon in castingbureaus geboekt kunnen worden. Echt teveel om nog te geloven dat dit oprecht is. En dat vind ik erg jammer, want ik vond het leuk vermaak.
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:20:00 #132
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_210279512
quote:
Dat Debbie voormalig Endemol producente is en zich in seizoen 1 ook had opgegeven was al bekend toch? Wat dat betreft niet heel verrassend toch dat ze in die kringen hangt.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:21:11 #133
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_210279520
quote:
"Anne Marie’s kennis leidde tot het oprichten van NewMediaBrains in 2006. Nadat ze sinds 1995 in de ICT sector aan de wieg van internet heeft gestaan."

:').
Ik ga naar huis.
pi_210279545
quote:

[..]
Hoezo kan het geen toeval zijn dat er mensen met andermans exen daten?
Wat een onzin _O-

Daarnaast is het niet eens bevestigd ofzo, dit kan een wild gerucht zijn.
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:30:19 #135
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210279594
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Hoezo kan het geen toeval zijn dat er mensen met andermans exen daten?
Wat een onzin _O-

Daarnaast is het niet eens bevestigd ofzo, dit kan een wild gerucht zijn.
Is toch ook geen toeval?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210279621
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:30 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is toch ook geen toeval?
Wat dan? Jij denkt dat het allemaal in scene is gezet?
Tuurlijk kan dat gewoon toevallig zijn man man.

Sowieso denk ik dat het helemaal niet diezelfde Anne Marie is maar goed.
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:34:07 #137
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210279626
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:33 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Wat dan? Jij denkt dat het allemaal in scene is gezet?

Sowieso denk ik dat het helemaal niet diezelfde Anne Marie is maar goed.
Dat heb ik helemaal niet gezegd :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210279638
Waarom zou het dan geen toeval zijn?

Anyway:

Ik gok dat dit de Annemarie is. Sowieso weer onzin allemaal.
pi_210279693
Over mensen die ingeschreven staan bij castingbureau's: de meeste bureau's hebben grote bestanden. Veel mensen geven zich op omdat ze tv wel interessant vinden (of reclame of iets anders). Dat wil helemaal niet zeggen dat het allemaal halve acteurs zijn. Het grootste deel van die bestanden is inactief.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_210280245
Wat is die Martijn toch een enorme kansloze lul met vingers. Hoe hij met al die vrouwen is omgegaan die de halve wereld afreizen en dat hij dan net doet alsof ze op hun blote knieën mogen danken dat hij wat tijd voor ze maakt in die aftandse frikandellenfabriek.

De exit van Tamara was echt genant, hij moest zich doodschamen. Contactgestoord.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_210280279
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 11:54 schreef TheVulture het volgende:
De exit van Tamara was echt genant, hij moest zich doodschamen. Contactgestoord.
Mee eens. Zij deelt een heftig persoonlijk verhaal waar hij - voor zijn doen - best goed op reageerde vond ik. Maar simpele signalen als "ik heb honger na zo'n lange, heftige dag vol emoties" pikt hij dan niet op en dan schuift hij zo'n vrouw gewoon aan de kant. Wat een rare vent.
pi_210280604
Oh en Petri is ook echt een koningin in het feit om alles uit haar mond passief agressief/belerend over te laten komen _O-
pi_210282036
quote:
Wat is die Martijn toch een enorme kansloze lul met vingers. Hoe hij met al die vrouwen is omgegaan die de halve wereld afreizen en dat hij dan net doet alsof ze op hun blote knieën mogen danken dat hij wat tijd voor ze maakt in die aftandse frikandellenfabriek.

Dit zijn wel erg harde woorden zeg. Je ziet wat knip en plak werk, die Tamara keek als een verwend wicht uit haar ogen, deed quotes die je wenkbrauwen deed fronsen, kan op haar 50ste niet eens ff zelf wat eten halen in een drukke winkelstraat, daar is ze blijkbaar niet eens zelfstandig genoeg voor, haar ‘beroep’ is huisvrouw, maar hier wordt ze als het magische 8ste wereldwonder geanalyseerd…treurig.
pi_210282078
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:00 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit zijn wel erg harde woorden zeg. Je ziet wat knip en plak werk, die Tamara keek als een verwend wicht uit haar ogen, deed quotes die je wenkbrauwen deed fronsen, kan op haar 50ste niet eens ff zelf wat eten halen in een drukke winkelstraat, daar is ze blijkbaar niet eens zelfstandig genoeg voor, haar ‘beroep’ is huisvrouw, maar hier wordt ze als het magische 8ste wereldwonder geanalyseerd…treurig.
Die vrouw is in een vreemd land en haar verwachting was meer dat ze samen even wat zouden gaan eten na die drukke en heftige dag. Hij heeft zich weer als een boer gedragen en haar met een paar handgebaren een bepaalde richting opgewezen om zelf weer aan het werk te gaan. Ik snap wel dat je dan boos wordt als Tamara zijnde.
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:03:52 #145
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210282081
quote:

Schaamteloos idd, wat een lul

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 14-08-2023 15:14:05 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210282358
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Die vrouw is in een vreemd land en haar verwachting was meer dat ze samen even wat zouden gaan eten na die drukke en heftige dag. Hij heeft zich weer als een boer gedragen en haar met een paar handgebaren een bepaalde richting opgewezen om zelf weer aan het werk te gaan. Ik snap wel dat je dan boos wordt als Tamara zijnde.
Hij had gedurende die dag al duidelijk aangegeven dat hij savonds niet samen kon eten, wat meer moet je dan zeggen? Dan is het toch duidelijk? Hij was al de hele dag met haar opgetrokken wat voor zijn doen al giga veel is en als je dan ook nog duidelijk hebt aangegeven dat je savonds niet kan, tja.
pi_210282378
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:27 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hij had gedurende die dag al duidelijk aangegeven dat hij savonds niet samen kon eten, wat meer moet je dan zeggen? Hij was al de hele dag met haar opgetrokken.
Ach komop, je kunt daar in je planning ook rekening mee houden. Hij nodigt die vrouwen toch uit? En wat doet hij daar nou werkelijk? Hij commandeert die Thaise meiden een beetje en zelf doet hij een beetje de inkoop. Nou, nou :')
pi_210282440
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:28 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Ach komop, je kunt daar in je planning ook rekening mee houden. Hij nodigt die vrouwen toch uit? En wat doet hij daar nou werkelijk? Hij commandeert die Thaise meiden een beetje en zelf doet hij een beetje de inkoop. Nou, nou :')
Ik zeg niet dat het allemaal goed is wat die doet, maar als ik van te voren tegen mn date zeg dat ik overdag met haar ben en savonds niet, dan is dat toch gewoon hartstikke duidelijk. Het is dan helemaal niet relevant wat en waarom hij niet kan, al gaat die aan zn pik trekken. Ik snap totaal niet wat daar voor abacadabra achter zit. Om dan achteraf alsnog een heel drama te gaan maken, daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:37:56 #149
28167 matthijst
pi_210282481
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2023 19:09 schreef lily het volgende:
Jammer weer.

Deze dame dus:

"Anne Marie Hazenberg is een gepassioneerde foto- & videograaf en ondernemer."

maar even die dikke bult op dr kop wegphotoshoppen was teveel moeite.
  maandag 14 augustus 2023 @ 15:40:44 #150
28167 matthijst
pi_210282523
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:34 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik zeg niet dat het allemaal goed is wat die doet, maar als ik van te voren tegen mn date zeg dat ik overdag met haar ben en savonds niet, dan is dat toch gewoon hartstikke duidelijk. Het is dan helemaal niet relevant wat en waarom hij niet kan, al gaat die aan zn pik trekken. Ik snap totaal niet wat daar voor abacadabra achter zit. Om dan achteraf alsnog een heel drama te gaan maken, daar zou ik ook heel slecht tegen kunnen.
Ben jij Martijn of een ex van Tamara?
Je probeert het gezwam van die dikke wel heel erg goed te praten.
pi_210282743
quote:

[..]
Natuurlijk kan ze zelf eten halen. Het ging haar om het feit dat Martijn op zoek is naar de liefde, daarvoor vrouwen de halve wereld over te laten reizen en zodra ze er zijn mogen ze het zelf eigenlijk uitzoeken. Hij werkt naar eigen zeggen dag en nacht, er kan met uitzondering wat tijd gemaakt worden voor een date en vervolgens moet meneer weer drank, frikandellen en kaassoufflés managen en doorrekenen op die witte papiertjes. Er loopt ook voldoende personeel rond als ik het zo zie.

Als je op zoek bent naar liefde moet je ook de tijd er voor nemen en dan is gezellig samen eten niet te veel gevraagd na zo'n dag, ipv te zeggen "He er zit daar nog een tentje, adios en ik ben er weg van". Daar ging het haar om.
pi_210282745
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Precies dit!
pi_210282780
https://www.telegraaf.nl/(...)ak-verkeerd-begrepen

Lol mama van nojoy springt in de bres voor haar karakterloze zoon. _O-
pi_210282870
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ak-verkeerd-begrepen

Lol mama van nojoy springt in de bres voor haar karakterloze zoon. _O-
Ah Joy is ook wappie dus lol
Wat een catch.
  maandag 14 augustus 2023 @ 16:04:27 #155
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210282908
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ah Joy is ook wappie dus lol
Wat een catch.
quote:
Joy is een doe-het-zelver, zegt zijn moeder Sylvia. „Na de basisschool heeft hij twee weken op de middelbare school gezeten en nog een jaar op de democratische school 5+5=11, maar daarna is hij gestopt. Hij heeft zichzelf van alles aangeleerd. Op zijn vijftiende zette hij een hele Mercedes met oude onderdelen in elkaar. Zelfs de leerplichtambtenaar kon hem niet ervan overtuigen om naar school te gaan.”

Corona
Vrijwel meteen als de coronapandemie uitbreekt, uit Van Swieten op sociale media zijn scepsis. Hij toont zich aanhanger van de pandemietheorie, dat het coronavirus de wereld in is geholpen zodat een bepaalde elite de macht over het volk kan vergroten. Hij heeft het over de waanzin van mondkapjes en post een afbeelding van het mondkapje als de nieuwe ‘slavenvlag’. Ook speculeert hij over 5G-straling en microchips die in het vaccin tegen het virus zouden zijn verwerkt.
Over de media schrijft hij op Facebook: „The media is our true enemy, yet we can’t live without it anymore.” De media zijn onze echte vijand, maar we kunnen niet meer zonder ze leven.
High-School drop out, die full wappie gaat :P

Elite
Complot
Mondkapjes=slavenvlag
5G
Microchips in vaccin
Media=virus

nice :')
pi_210282924
Snap ook waarom die zegt dat zn eigen kinderen niet naar school mogen. Dat zou toch een red flag moeten zijn voor iedere potentiële levenspartner.
pi_210283388
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 21:14 schreef Eagles89 het volgende:
Eens. Ik denk dat deze mensen niet hebben geleerd om te praten als het even moeilijk wordt, of als er - zoals in dit geval - een miscommunicatie is. Ze kennen elkaar anderhalve dag, maar ze reageren alsof ze na een verschrikkelijk verraad een eind maken aan een relatie van 39 jaar.

Wel geestig hoe zij met die enorme koffer in de duisternis verdwijnt. En hoe hij halsstarrig de andere kant uit blijft kijken. Toppertjes, deze twee ^O^
pi_210283689
quote:

[..]
Dit is pure jaloezie. Of haat. Maar goed, ze is 45, geen 50, keek vermoeid uit haar ogen, niet verwend en niemand doet of ze een wonder is, maar de meeste voelen met haar mee, want zo'n beschamende situatie gun je niemand.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:14:28 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210283906
Zooooo wat een zure exit bij Walter :D
Ik vind die Walter niks hoor, maar dat mens laat zich ook ff kennen.
Die steken naar Corinne waren echt nergens voor nodig.
L'Amour menaçant:
pi_210283989
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:14 schreef Ang3l het volgende:

Alle kandidaten daar zijn gewoon kinderachtig. Ruzie maken over wie er voorin mag zitten enzo haha.
En die mensen noemen zich krachtig vanwege hun spirituawiliteit.
pi_210284050
quote:

Ze waren alle drie goed bezig. Ging nergens over.
  maandag 14 augustus 2023 @ 17:33:24 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210284112
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Alle kandidaten daar zijn gewoon kinderachtig. Ruzie maken over wie er voorin mag zitten enzo haha.
En die mensen noemen zich krachtig vanwege hun spirituawiliteit.
Nee dan zijn ze speels en in touch met hun kinderlijke kant, en krijgen ze een stoffige knuffel ergens van zolder :D
L'Amour menaçant:
  Official ESF Kreviewer maandag 14 augustus 2023 @ 19:03:40 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210284931
quote:

Ja mooi sfeertje daar. :').
Alexandra is nog gekker dan Walter.
pi_210284952
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:03 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja mooi sfeertje daar. :').
Alexandra is nog gekker dan Walter.
Nou ja als met een afgelikte teddy beer aan komt in een zak als cadeautje _O- Wat denk je wel niet
  Official ESF Kreviewer maandag 14 augustus 2023 @ 19:06:33 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210284959
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja als met een afgelikte teddy beer aan komt in een zak als cadeautje _O- Wat denk je wel niet
Knettertje gek idd. :'). Allemaal daar.
pi_210284968
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:06 schreef Kreator het volgende:

[..]
Knettertje gek idd. :'). Allemaal daar.
Heerlijk
pi_210285006
Het stuk Walter en Alexandra van vandaag was idd extreem idioot. Plaatsvervangende schaamte gewoon :D

[ Bericht 0% gewijzigd door lily op 14-08-2023 19:25:22 ]
  Official ESF Kreviewer maandag 14 augustus 2023 @ 19:15:37 #168
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210285022
Olof's poging tot een inhoudelijk gesprek was ook mooi. Die man krijgt echt 72 kleine hersenbloedingen per zin.
En dan ook gewoon die auto blijven wassen en niet naar huis gaan.
  Official ESF Kreviewer maandag 14 augustus 2023 @ 19:17:39 #169
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210285044
Leendert's 11 jaar geleden overleden voeten hoefde ook niet zo van mij.
pi_210285371
Ojee, die Jasmin bij Bram. Volgens mij heeft zij ook een Duits accent. Lijkt sympathiek, maar weer absoluut geen match met de halve kop kleinere Bram.
pi_210285401
Bram schoot in de stress en wilde niet meer naar buiten komen :+
De knollen waren weer op.
pi_210285580
Walter over AleHandra: "Ja, ik had meteen het gevoel die komt mij even verleiden ennuh die gaat dr trucjes doen met dr massages en dr sessies ennuh ja, zo voelde het.."

:r :r :r

Hij doet zelf niet anders!

Same, same, haha
  Miss 200.000.000! maandag 14 augustus 2023 @ 20:14:05 #173
367000 roos94
pi_210285601
quote:
9s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:17 schreef Kreator het volgende:
:r
pi_210285740
quote:
Het leek in dat shot alsof hij zelf ook was overleden.
pi_210285802
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:12 schreef Firuze60 het volgende:
Walter over AleHandra: "Ja, ik had meteen het gevoel die komt mij even verleiden ennuh die gaat dr trucjes doen met dr massages en dr sessies ennuh ja, zo voelde het.."

:r :r :r

Hij doet zelf niet anders!

Same, same, haha
Ja, Alehandra is inderdaad zelf ook een vreemde, nare vrouw, maar ze wist de tekortkomingen van Walter goed te benoemen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_210285808
quote:
Hij is zo’n ontzettende viezerik in dat muffe huis van ‘m.
  maandag 14 augustus 2023 @ 20:37:03 #177
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210285874
Die Alexandra wat een zeldzaam kutwijf.
pi_210286012
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:32 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja, Alehandra is inderdaad zelf ook een vreemde, nare vrouw, maar ze wist de tekortkomingen van Walter goed te benoemen.
Beetje dezelfde soort dominante en aandacht vragende en tegelijk onzekere types, ja. Ik zou ze beiden liever niet om mij heen hebben, trouwens van die jeukende slijmerij van Corina ook niet. Hmmm, ik haat mensen, geloof ik. :D
pi_210286048
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:55 schreef Firuze60 het volgende:
Ojee, die Jasmin bij Bram. Volgens mij heeft zij ook een Duits accent. Lijkt sympathiek, maar weer absoluut geen match met de halve kop kleinere Bram.
Anti-corona demonstrante. En loopt graag naakt rond (instagram).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_210286063
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Anti-corona demonstrante. En loopt graag naakt rond (instagram).
Allemachtig weer.
  maandag 14 augustus 2023 @ 20:52:50 #181
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_210286142
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Oh, wat een secreet is dat zeg!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_210286164
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Vond dat ze wel een punt had over Walter bij het geven van die stomme knuffel.
  maandag 14 augustus 2023 @ 21:06:24 #183
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_210286315
Het hoogtepunt van deze aflevering was dat Jesus Etc. van Wilco langskwam. :)

Na de opmerking over dat alle informatie via je voeten doorkomt is het mij duidelijk dat B&B Vol Liefde de 'shark gejumped' heeft :P
  maandag 14 augustus 2023 @ 21:23:01 #184
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210286533
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 20:53 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vond dat ze wel een punt had over Walter bij het geven van die stomme knuffel.
Dat sloeg ook nergens op, genant moment. Walter is eng maar niet op zoek om mensen per definitie pijn te doen.

Die Alexandra was bewust aan het kleineren en pesten vanaf het eerste moment dat ze binnenkwam bij Walter. En dat explodeerde ze op het eind. Het bewust pijn doen van mensen. Heel naar mens, zeldzame trut.
pi_210286568
Wat een zooi bij die Leendert
pi_210286614
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 21:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dat sloeg ook nergens op, genant moment. Walter is eng maar niet op zoek om mensen per definitie pijn te doen.

Die Alexandra was bewust aan het kleineren en pesten vanaf het eerste moment dat ze binnenkwam bij Walter. En dat explodeerde ze op het eind. Het bewust pijn doen van mensen. Heel naar mens, zeldzame trut.
Apart, dat vond ik niet, dat ze direct de aandacht op zichzelf vestigde door op de tafel te gaan dansen wel. En een gemene opmerking over het uiterlijk van Corina (pukkel op haar neus die steeds roder werd) dat kan echt niet. Gewoon een ordinaire aandachttrekker, maar jemig.. Een toevallig gevonden knuffel in een boodschappenzak geven als afscheidskado met de boodschap, heb je zien huilen, toen was je jezelf, daar moet je toch ook van kotsen!

Ojee, vergat even haar 'kadootje' aan Walter, dat was ook super ranzig.
  maandag 14 augustus 2023 @ 21:59:23 #187
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210286913
quote:

[..]

Walter is niet per definitie op zoek, maar het interesseert hem ook helemaal niks als het gebeurt. Die is alleen maar met zichzelf bezig en anderen controleren, de enge sekteleider.

Ik kan me voorstellen dat dat averechts kan werken en het slechtste uit iemand kan halen. Die hele bende daar is verschrikkelijk, die Alexandra en de heks inbegrepen
Laffe huichelaar
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:03:22 #188
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210286951
Alles aan het bezoek van Tom was nep en in scene gezet, lekker zogenaamd woedend de koffer inpakken terwijl ie voor de camera hardop praat zodat we begrijpen wat hij voelt.

Genant.
Laffe huichelaar
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:04:56 #189
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210286961
Volgend jaar kijk ik niet meer denk ik, dit seizoen is zo slecht.
Laffe huichelaar
pi_210287043
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:04 schreef timmmmm het volgende:
Volgend jaar kijk ik niet meer denk ik, dit seizoen is zo slecht.
Dit seizoen is juist super leuk! Maar niet meer te overtreffen voor mij, de klad zit er in. Ik raak verveeld van dat scripted gedoe, niet spannende teevee meer. Dit seizoen had ik alleen maar oog voor de montage en muziekskes en dat kijkt toch iets minder spontaan.
  maandag 14 augustus 2023 @ 22:17:01 #191
28167 matthijst
pi_210287045
Dat doorschijnende truitje van Alexandra :')
Ze stelt wel alle juiste vragen aan Waltor.
"Ik wilde je dit geven. Een stinkhondje. En oh ja, ik vind je lelijk. Wil je een knuffel?" Schitterend hoe ze die Waltor helemaal pissig krijgt *O*
Dat reinigen met salie. Wat een gestoorde gasten.

Die Marjan is ook wel een lui varken. Die zie je 95% van de tijd op de bank hangen. Met d'r naveltruitje :D
Junkie Tom die gniffelt als een kleuter wanneer hij borsten tekent. Wat een debiel. Hoe ie ook bijna depressief wordt nadat ze 'm heeft afgewezen.

Bram: "Jasmin, wil je m'n boerderij zien, wil je m'n moestuin zien?"
Ja leuk, wil jij dan m'n camel toe zien?
Carolien denkt "flikker op met je oorbellen".
Brams blog: https://backtobasicsweden.nl/tag/bram-vertelt/
pi_210287080
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:17 schreef matthijst het volgende:
Dat reinigen met salie. Wat een gestoorde gasten.
Belachelijk en dramatisch en overbodig.
pi_210287090
wat is die Tom bij Marian toch een onbeholpen hork. Die doet alsof ie zo'n vrijgevochten simpele gozer is, maar is in alles een onbeschofte, onbeleefde zak hooi. Hoe hij ook reageert op dat jetset-gehalte met die zogenaamd grappige opmerkingen :r, Zo'n houding zou je nog kunnen snappen als Marian een enorme snob zou zijn die zelf enorm te koop loopt met haar rijkdom, maar dat is juist helemaal niet het geval.
pi_210287094
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:22 schreef TheVulture het volgende:
wat is die Tom bij Marian toch een onbeholpen hork. Die doet alsof ie zo'n vrijgevochten simpele gozer is, maar is in alles een onbeschofte, onbeleefde zak hooi. Hoe hij ook reageert op dat jetset-gehalte met die zogenaamd grappige opmerkingen :r, Zo'n houding zou je nog kunnen snappen als Marian een enorme snob zou zijn die zelf enorm te koop loopt met haar rijkdom, maar dat is juist helemaal niet het geval.
categorie domme klaploper
pi_210287183
En toch kan ik wel lachen om Alexandra met haar venijnige opmerkingen. 😂 Overduidelijk gefrustreerd en een beetje gek, maar wel lekker eerlijk.
pi_210287498
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:33 schreef Sledgehammer. het volgende:
En toch kan ik wel lachen om Alexandra met haar venijnige opmerkingen. 😂 Overduidelijk gefrustreerd en een beetje gek, maar wel lekker eerlijk.
Mee eens, ook hoe zij dan weer tegenover Walter ging zitten met haar briefje (opgelegd door Walter voorheen, pak je notitieblokje erbij) en ze had genoteerd.

Als kijker leek mij de beelden van Allehandra overtuigender en eerlijker overkomen dan die van mister glibber.,
pi_210287810
Ik zit ineens iets te fantaseren, er loopt uiteraard een televisiecrew bij de 'hoofdpersonen' van dit programma rond. Daar praten ze mee in de camera met 'zelf'reflectie. Misschien ontstaat er iets zoals Maxime Meiland met haar cameraman in de tijd dat zij en haar familie opnames hadden. Lijkt mij wel leuk, vooral voor een Debbie, zo een leuke aantrekkelijke iets jongere cameraman voor haar, hihi. Ze is immers gepokt en gemazeld in dat wereldje, haha

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 14-08-2023 23:43:45 ]
pi_210288202
Ojee, Alleendert.. 8)7 In hoever kan je mis slaan als man, wat een droplul. Grossier in domme opmerkingen maken.
pi_210288271
Jesus, die scene met Bram knuffelend met zijn ram en die vrouwen om hem heen druk bezig zijn terrein van poep te harken, episch!

Jakkes, wat valt Debbie mij tegen, echt werkelijk alles van te voren bedacht inclusief Harry.

Conversatie Corina en Walter:

Corina:" Ik zie je emotie niet dat houd je alleen voor jezelf, weet je wat ertussen staat?"

Walter: "nee."

Even later Walter voor de camera: "De zin om samen het bed in te duiken had ik niet."

_O-

[ Bericht 31% gewijzigd door Firuze60 op 15-08-2023 01:13:31 ]
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 07:02:47 #200
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210289118
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
Ik zit ineens iets te fantaseren, er loopt uiteraard een televisiecrew bij de 'hoofdpersonen' van dit programma rond. Daar praten ze mee in de camera met 'zelf'reflectie. Misschien ontstaat er iets zoals Maxime Meiland met haar cameraman in de tijd dat zij en haar familie opnames hadden. Lijkt mij wel leuk, vooral voor een Debbie, zo een leuke aantrekkelijke iets jongere cameraman voor haar, hihi. Ze is immers gepokt en gemazeld in dat wereldje, haha
Ouwe geilneef, met je fantasieen.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:56:36 #201
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210289759
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n houding zou je nog kunnen snappen als Marian een enorme snob zou zijn die zelf enorm te koop loopt met haar rijkdom, maar dat is juist helemaal niet het geval.
Marian is idd zeker een socialite, poppetje, en botox queen.
Maar ik vind r ook heerlijk nuchter gebleven.
Heeft er ook hard voor geknokt.
L'Amour menaçant:
pi_210289893
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Hont
pi_210289923
Vond het knap van Walter en met name Corina dat ze zich zo goed in konden houden tov de smerig snerende opmerkingen van Alexandra. Wat een naar mens zeg, wat laat je je dan kennen.
pi_210290377
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Vond het knap van Walter en met name Corina dat ze zich zo goed in konden houden tov de smerig snerende opmerkingen van Alexandra. Wat een naar mens zeg, wat laat je je dan kennen.
Idd. Dat je teleurgesteld bent in die goeroe prima maar Corina heeft haar toch niks misdaan? Leuke tv leverde het wel op iig. Maar eerlijk is eerlijk haar analyse van Walter was wel messcherp. Ingrid zei min of meer iets soortgelijks. Anne confronteerde hem ook met zijn muur. En ook Corina gaat het vandaag zeggen. Toch was die van Alexandra wel het meest gedetailleerd terwijl ze hem niet met alle dames heeft gezien.

Wie dacht er nog meer bij het zien van het vuur bij Walter dat hij Corina de brandstapel op ging gooien?🧙🏻‍♀️
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:53:18 #205
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210290401
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
Idd. Dat je teleurgesteld bent in die goeroe prima maar Corina heeft haar toch niks misdaan? Leuke tv leverde het wel op iig. Maar eerlijk is eerlijk haar analyse van Walter was wel messcherp. Ingrid zei min of meer iets soortgelijks. Anne confronteerde hem ook met zijn muur. En ook Corina gaat het vandaag zeggen. Toch was die van Alexandra wel het meest gedetailleerd terwijl ze hem niet met alle dames heeft gezien.

Wie dacht er nog meer bij het zien van het vuur bij Walter dat hij Corina de brandstapel op ging gooien?🧙🏻‍♀️
Alexandra had het qua Walter zeker bij t rechte eind. Kennis van de man had ze wel.
Maar Alexandra is ook zo'n nare vrouw die geen enkele andere vrouw iets gunt.
L'Amour menaçant:
pi_210290484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Alexandra had het qua Walter zeker bij t rechte eind. Kennis van de man had ze wel.
Maar Alexandra is ook zo'n nare vrouw die geen enkele andere vrouw iets gunt.
Zeker terecht dat ze hem zo aanpakte op zijn gebreken, maar de puberale opmerkingen richting hem en Corina waren echt onnodig. In die zin gaf ik Walter groot gelijk dat hij haar liet gaan.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:35:48 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210290831
quote:
Walter is eng maar niet op zoek om mensen per definitie pijn te doen.
Ik denk dat Walter denkt dat hij ontzettend goed is in gevoelens. Analyseren, voelen, 6e zintuig, etc. Ik vind dat hij zichzelf daarin ongeveer 99.3% overschat omdat hij de emotionele capaciteit heeft van een 3 jarig kind (zie geven knuffel).
Dus tja, niet op zoek om mensen pijn te doen. Ik weet het niet. Het lijkt er soms wel op.
pi_210290847
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zeker terecht dat ze hem zo aanpakte op zijn gebreken, maar de puberale opmerkingen richting hem en Corina waren echt onnodig. In die zin gaf ik Walter groot gelijk dat hij haar liet gaan.
Smeerbeer Walter is uit op 1 ding en dat is een vrouw die onderdanig is en luistert naar z’n sentimentele gezever.

Ik dacht dat zij ervoor koos om te gaan ipv dat Walter haar liet gaan.
pi_210290862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:37 schreef Nagelslak het volgende:

[..]

Het was een beetje van beide kanten inderdaad, maar hij gaf wel aan na het geven van de knuffelbeer dat hij niet verder met haar wilde. Waarna Alexandra daarmee instemde (en zich vervolgens als een puberaal meisje ging gedragen).
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:39:12 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210290866
We kunnen toch ook tot de conclusie komen dat ze allebei knettergek zijn. Wat dat betreft vond ik ze juist wel goed bij elkaar passen.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:51:35 #211
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210290984
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zeker, heel kleinzerig. Dan kun je pretenderen coach te zijn, zen te zijn, in touch, geaard en heel tevreden met jezelf... je acties doen anders blijken.

Hell hath no fury like a woman scorned.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:52:07 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210290989
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:35 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik denk dat Walter denkt dat hij ontzettend goed is in gevoelens. Analyseren, voelen, 6e zintuig, etc. Ik vind dat hij zichzelf daarin ongeveer 99.3% overschat omdat hij de emotionele capaciteit heeft van een 3 jarig kind (zie geven knuffel).
Dus tja, niet op zoek om mensen pijn te doen. Ik weet het niet. Het lijkt er soms wel op.
Je beschrijft 80% van de zelfuitgeroepen coaches anno 2023.
L'Amour menaçant:
pi_210292028
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 09:51 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik hoopte andersom. Dat heks Corina met haar Salie die enge psychotherapaat in de fik zou zetten.
pi_210292210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 10:37 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Smeerbeer Walter is uit op 1 ding en dat is een vrouw die onderdanig is en luistert naar z’n sentimentele gezever.

deed ze ook, maar wallie kaapte dat gesprek meteen en draaide het zo dat hij het eerst zei :')
pi_210292462
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 19:14 schreef lily het volgende:
Het stuk Walter en Alexandra van vandaag was idd extreem idioot. Plaatsvervangende schaamte gewoon :D
Het is daar bij Walter één grote masterclass in passief-agressief reageren :+
pi_210292924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 00:43 schreef Firuze60 het volgende:
Jesus, die scene met Bram knuffelend met zijn ram en die vrouwen om hem heen druk bezig zijn terrein van poep te harken, episch!

Haha, dat was echt fantastisch ja. Hij is meer een stamhoofd met allemaal slavinnen die zijn werk doen.
pi_210292986
Toen Corine alleen werd geïnterviewd was ze even wel heel positief over Alexandra. Dat ze hoopte en dacht dat die wel rake dingen tegen Walter had gezegd. En dat ze eigenlijk geen kans had gekregen om zichzelf te laten zien.
pi_210293002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen Corine alleen werd geïnterviewd was ze even wel heel positief over Alexandra. Dat ze hoopte en dacht dat die wel rake dingen tegen Walter had gezegd. En dat ze eigenlijk geen kans had gekregen om zichzelf te laten zien.
Ja, vond ik wel van klasse getuigen.
pi_210293084
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2023 22:17 schreef matthijst het volgende:
Die Marjan is ook wel een lui varken. Die zie je 95% van de tijd op de bank hangen. Met d'r naveltruitje :D
Junkie Tom die gniffelt als een kleuter wanneer hij borsten tekent. Wat een debiel. Hoe ie ook bijna depressief wordt nadat ze 'm heeft afgewezen.
En zijn verf bleek lijm te zijn. Begon weer richting haar met die tubes te zwiepen. Nadat ze zei; ga weg joh, dadelijk lijm je mijn benen nog aan elkaar waarop hij zegt; oh jee, dan kom ik er helemaal niet meer tussen.

An sich grappig, alleen jammer dat hij daarbij zijn hoofd in haar kruis duwt.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:31:11 #220
28167 matthijst
pi_210293497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 14:03 schreef lily het volgende:
An sich grappig, alleen jammer dat hij daarbij zijn hoofd in haar kruis duwt.
Dat was ook weer net zo vaag ja. Die gast spoort echt niet.
Zat nog te wachten tot ze 'm een klap voor zn kop zou geven toen hij weer met die verf aan het kloten ging.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:55:26 #221
28167 matthijst
pi_210293798
pi_210295552
Nog maar 3 afleveringen. Bweh.
Ach ja, mijn vakantie is dan ook om.
pi_210296096
Als je buik rond je navel dubbelvouwt als je staat, dan moet je echt stoppen met het dragen van crop tops. Wat een ding, met d'r neusring. Gelukkig binnen 24 uur al pleite.

Corina, de ene avond staat ze Alexandra weg te branden met Walter, de volgende ochtend geeft ze haar gelijk en vertrekt ze zelf. Watskebeurd?!

Leendert, doe jezelf een plezier en blijf alleen, huur af en toe, voor de leuk.

Leuk om te zien hoe Debbie de overhand nemende bitch is bij alle mannen tot nu toe, maar bij degene die ze op uiterlijk gebied knap vindt, omslaat als een onzeker blad aan de boom.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 augustus 2023 @ 18:57:47 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210296161
Ik vind echt niks leuk aan die Harrie. Snap ook niet wat Debbie daar op loopt te fangirlen.
pi_210296193
Ik vind Harrie ook niks maar Debbie is duidelijk gecharmeerd van zijn uiterlijk. Dat geeft ze meerdere malen aan. En over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Gelukkig maar ook.

Ik wil ook tegen Debbie zeggen; gooi je haar eens los.
pi_210296267
Ja begrijp ik ook niet. Ze doen net of Harrie een of andere hunk is, maar ik zie meer een sukkelig figuur, niks aantrekkelijks aan. En dan is hij pas 63? Ik geef hem minstens 10 jaar meer.
pi_210296311
Harry heeft idd niet de sex appeal van Leendert maar die is dan ook echt gifted.

Ik weet de naam van die blonde niet die bij Bram was maar wat een leuke vrouw. Dat gejank over crop tops kan ik niks mee maar zo kort gezien en dat vind ik jammer.
Go hard or go home
pi_210296338
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 18:52 schreef TomDooley het volgende:
Als je buik rond je navel dubbelvouwt als je staat, dan moet je echt stoppen met het dragen van crop tops. Wat een ding, met d'r neusring. Gelukkig binnen 24 uur al pleite.

Corina, de ene avond staat ze Alexandra weg te branden met Walter, de volgende ochtend geeft ze haar gelijk en vertrekt ze zelf. Watskebeurd?!

Leendert, doe jezelf een plezier en blijf alleen, huur af en toe, voor de leuk.

Leuk om te zien hoe Debbie de overhand nemende bitch is bij alle mannen tot nu toe, maar bij degene die ze op uiterlijk gebied knap vindt, omslaat als een onzeker blad aan de boom.
Croptop vond ik juist harstikke leuk, leuke vrouw die zich prettig voelt in haar lijf.
Corina, lijkt of we ergens een dagje hebben gemist idd. Vond het tof hoe ze over Alexandra praatte, echt wel netjes. Terwijl die haar volledig afzeek.
Trust nobody
pi_210296339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja begrijp ik ook niet. Ze doen net of Harrie een of andere hunk is, maar ik zie meer een sukkelig figuur, niks aantrekkelijks aan. En dan is hij pas 63? Ik geef hem minstens 10 jaar meer.
Vind ik ook, hij ziet er ouder uit, ook in gedrag. Een behoorlijk stijve hark zonder een grammetje humor. Daarbij vergeleken is Paul veel jeugdiger.
pi_210296380
Hahaha Leendert die hoopt een robotmaaier te vinden dmv dit programma.
Ik lolde :')
Go hard or go home
pi_210296444
Debbie omschrijft zichzelf als iets te druk/ iets teveel vetjes/ iets te grote waffel... dus waarom zou zo'n perfecte man op haar vallen?

Dat kan wel zo zijn, maar denk eigenijk dat Debbie echt wel een hele goede catch is. Slim, knap (2 pluspunten), spontaan, enthousiast, echte gastvrouw, goede carriere en groot netwerk. Of het klikt is wat anders, maar jammer dat ze zichzelf een beetje onderuit haalt. Terwijl die Harrie... mwa... ik wacht op het moment dat het 'bedrog' uitkomt..
Trust nobody
pi_210296466
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:10 schreef Noek het volgende:
Harry heeft idd niet de sex appeal van Leendert maar die is dan ook echt gifted.

Ik weet de naam van die blonde niet die bij Bram was maar wat een leuke vrouw. Dat gejank over crop tops kan ik niks mee maar zo kort gezien en dat vind ik jammer.
Niemand heeft de sex appeal van Leendert!

Ja, Yasmin toch?
Leuk. Kort maar krachtig. We zullen het nooit weten (waarschijnlijk).
pi_210296478
Oh, maar we zagen in het voorstukje ook weer een nieuwe bij Martijn.
Ben benieuwd wat voor misère dat nu weer gaat geven.
pi_210296505
Paul bij Debbie;

Ik maak me geen zorgen
Ik maak me geen zorgen
Ik maak me geen zorgen

Hmm, ze zijn nu wel de hele dag weg. In het piemelbos.

Zijn jullie er weer? Oke. Heb je geen tijd?
Harrie; wil je dan wat drinken :(
pi_210296968
Wie van de vooruitkijkers heeft dat ook? Ik lees ook mee met het andere topic en soms denk ik dan: "Huh, heb ik iets gemist, helemaal niet gezien." En dan kijk ik die aflevering nog een keertje.

Aaargghh, soms moet ik dat niet doen, want dan krijg ik nog een grotere hekel aan kandidaten. Walter die Corine over de buik strijkt en haar even later op schoot trekt. :r

En in het kader daarvan, die duitse operazangeres, naam kwijt, geeft al feedback aan Leendert, alles weggooien, er moet wit beddengoed in jouw stinktent. Niesje deed daar later nog een schepje bovenop.

[ Bericht 9% gewijzigd door Firuze60 op 15-08-2023 20:26:47 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:32:39 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210297170
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
Debbie omschrijft zichzelf als iets te druk/ iets teveel vetjes/ iets te grote waffel... dus waarom zou zo'n perfecte man op haar vallen?

Dat kan wel zo zijn, maar denk eigenijk dat Debbie echt wel een hele goede catch is. Slim, knap (2 pluspunten), spontaan, enthousiast, echte gastvrouw, goede carriere en groot netwerk. Of het klikt is wat anders, maar jammer dat ze zichzelf een beetje onderuit haalt. Terwijl die Harrie... mwa... ik wacht op het moment dat het 'bedrog' uitkomt..
Ja. Dikke tetten.
pi_210297186
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:32 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja. Dikke tetten.
Subtiel _O-
Trust nobody
pi_210297196
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:32 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja. Dikke tetten.
Hardop gelachen _O-
pi_210297354
Muziek maken verbindt, zegt Suzanne, ja zeker. Als je op hetzelfde level zit, zo niet, erger je je kapot.
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:37:58 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210298129
Die nieuwe bij leendert lijkt me een beetje bijzonder, wat voor Walter zeg maar
Laffe huichelaar
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:58:05 #241
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 15 augustus 2023 @ 22:26:23 #242
28167 matthijst
pi_210298792
Leendert, blijft achter Thalia aan vangen.
Eerst Marijke Helwegen nog even afbranden en wegjagen.
Wat is dat toch met die sneue gedichtjes?

Kan iemand die hippiechicks bij Bram even van beha's voorzien?

Debbie met d'r kutbos :D
Wat moét ze toch met die Harrie :N

Waltor, oh oh oh, wat een lul. Een hele lijst met dooddoenertjes, suffe quotes voor elk moment. Weet van anderen precies wat er mis is met ze, maar heeft 0.0 behoefte om iets over zichzelf los te laten.
D'r zit voor honderden uren therapie in Waltor en z'n gasten. Wat een labiele bende.
pi_210299040
Nou, Debbie maakt duidelijk werk van Harrie en ze gedraagt zich heel anders. Opeens stelt ze veel vragen, toont ze onzekerheid, maakt ze seksueel getinte opmerkingen.

Ik heb tot nu toe weinig leuks aan Harrie kunnen ontdekken en ben natuurlijk team Paul dus ik ben helemaal niet blij met deze ontwikkelen!
pi_210299410
Goh Marian heeft dr b&b ook te koop gezet. Na joy.
Wat een toeval altijd na de uitzendingen. Lekker paar honderd k extra cashen.

[ Bericht 2% gewijzigd door RipCity op 15-08-2023 23:58:32 ]
pi_210299455
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef RipCity het volgende:
Goh marije heeft dr b&b ook te koop gezet. Na joy.
Wie is Marije?
pi_210299501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef RipCity het volgende:
Goh marije heeft dr b&b ook te koop gezet. Na joy.
Link?
Trust nobody
pi_210299517
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 23:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie is Marije?
Marian sorry.

https://www.instagram.com/p/Cv-tlRaLq5B/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Alleen haar bedrijf zie ik nu trouwens :P dus nvm haha.
pi_210299556
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 20:15 schreef Firuze60 het volgende:
Wie van de vooruitkijkers heeft dat ook? Ik lees ook mee met het andere topic en soms denk ik dan: "Huh, heb ik iets gemist, helemaal niet gezien." En dan kijk ik die aflevering nog een keertje.

Aaargghh, soms moet ik dat niet doen, want dan krijg ik nog een grotere hekel aan kandidaten. Walter die Corine over de buik strijkt en haar even later op schoot trekt. :r

En in het kader daarvan, die duitse operazangeres, naam kwijt, geeft al feedback aan Leendert, alles weggooien, er moet wit beddengoed in jouw stinktent. Niesje deed daar later nog een schepje bovenop.
Ja, ik heb ook dat ik soms wat dingen mis. Ik kijk het vaak ‘s ochtends vroeg als ik ontbijt dus misschien daardoor.. Ik kijk soms met een vriendin ‘s avonds voor een tweede keer (voor de gezelligheid) en dan kan ik inderdaad soms hele nieuwe dingen opmerken of zien. Er gebeurt ook best veel natuurlijk 🤓.
pi_210299561
lol die Simone introduceert zichzelf als vent tegen Martijn :D. Zou het toch een ladyboy zijn :D
pi_210299585
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 00:14 schreef RipCity het volgende:
lol die Simone introduceert zichzelf als vent tegen Martijn :D. Zou het toch een ladyboy zijn :D
Ha, een late kieker, ik loop 10 minuten achter :D
pi_210299628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Patsertje die Joy :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind Joy vrij oninteressant om te volgen merk ik. Ik hoop dat hij niet veel zendtijd krijgt in de komende afleveringen. Hij lijkt zo weinig inhoud te hebben.. En ik word zelfs naar van zijn stem (en dat ligt 100% aan mij 🙈).
pi_210299649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 00:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ha, een late kieker, ik loop 10 minuten achter :D
Vind t wel leuk voor die vent met Thalia. Je ziet m echt voor eerst helemaal opleven.
pi_210299653
Ojee, Petri, wat doet ze toch? Alweer dat lerares toontje. :?
pi_210299833
Ik denk dat Joy en Dani elkaar al kenden op de 1 of andere manier. Hoe die 2 met elkaar omgaan dat lijkt mij sterk dat dat kan binnen een paar dagen. En dat verklaart ook zijn afstandelijkheid richting de andere vrouwen. Hij heeft letterlijk in geen van de vrouwen interesse getoond.
pi_210300000
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 21:58 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Patsertje die Joy :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een van 1 meter 10 zo te zien. Verklaard alles toch? Smallcox syndrome.
pi_210300004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 01:10 schreef Sledgehammer. het volgende:
Ik denk dat Joy en Dani elkaar al kenden op de 1 of andere manier. Hoe die 2 met elkaar omgaan dat lijkt mij sterk dat dat kan binnen een paar dagen. En dat verklaart ook zijn afstandelijkheid richting de andere vrouwen. Hij heeft letterlijk in geen van de vrouwen interesse getoond.
Zie ik wel wat in deze theorie. 'Maar we doen het voor de fame en cashflow baby, you know toch?' ;)
  woensdag 16 augustus 2023 @ 05:51:52 #257
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210300112
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 00:25 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Ik vind Joy vrij oninteressant om te volgen merk ik. Ik hoop dat hij niet veel zendtijd krijgt in de komende afleveringen. Hij lijkt zo weinig inhoud te hebben.. En ik word zelfs naar van zijn stem (en dat ligt 100% aan mij 🙈).
Je merkt dat hij wat achterloopt in zijn mentale ontwikkeling.
pi_210301337
Het typische aan Walter wat veelzeggend is, in al zijn 'sessies' met de vrouwen gaat hij direct proberen de vrouwen te laten huilen door bv over eenzaamheid te beginnen. En dan komt er een grote triomfantelijke grijns met 'AH NU HEB IK JE' of 'nu zie ik de echte xx'. Dat vind ik gewoon mensen klein houden.

Maar goed de vrouwen lijken het daar nog fijn te vinden ook, maar gelukkig hebben ze allemaal stuk voor stuk aangegeven dat Walter zelf gewoon een muur zonder emotie is, zoals een echte sekteleider ook beaamt. Gelukkig zijn ze allemaal weg.
pi_210301669
Nou, Joy hoteldebotel en Dani vindt hem steeds schattig.

Petri is weer lekker haar snerende en belerende zelf. Vooral alleen blijven zou ik zeggen.

En van Leendert met open zoenmond in de hottub word ik erg ongemakkelijk ;( :'(
pi_210301824
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:19 schreef lily het volgende:
Nou, Joy hoteldebotel en Dani vindt hem steeds schattig.

Petri is weer lekker haar snerende en belerende zelf. Vooral alleen blijven zou ik zeggen.

En van Leendert met open zoenmond in de hottub word ik erg ongemakkelijk ;( :'(
Nou idd. Joy en Dani kenden elkaar al. Het is heel erg vertrouwd tussen die 2, onmogelijk binnen die paar dagen. Dat gaat binnenkort vast nog naar buiten komen via zo’n juicechannel.

En Petri en Thomas dat gaat ‘m niet meer worden. Het is goed dat ze eerlijk is tegen mensen, maar het probleem is dat zij zich heel erg snel stoort. Ze mag ook weleens naar haarzelf gaan kijken vind ik. Hoe geïrriteerder zij doet, hoe onzekerder Thomas wordt en hoe minder initiatief hij toont, waar zij dan ook weer niet tegen kan. Maar alles wat hij zegt of doet is weer verkeerd.

Leendert vind ik heel erg vreemd. Hij hoopte meteen op intimiteit toen Thalia er was. Hoe hij naar haar keek ook, en die kus half opeisen, ik krijg de rillingen van die man. 😌
pi_210301839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:34 schreef Sledgehammer. het volgende:

[..]
Nou idd. Joy en Dani kenden elkaar al. Het is heel erg vertrouwd tussen die 2, onmogelijk binnen die paar dagen. Dat gaat binnenkort vast nog naar buiten komen via zo’n juicechannel.

Dat zegt echt niks. Wij zien paar minuutjes van paar dagen samenzijn natuurlijk. Dat kan rap gaan.
pi_210301858
Fijn voor Leendert en Thalia dat ze gaan proberen er iets van te maken. Maar ik hoef het niet te zien. Vind hem echt een beetje ranzig zoals hij doet. Brrrrr...

En Petri is wel heel erg bezig. Maar ik denk wel dat ze alleen deze stukken er uit vissen voor de sensatie, dat er bij beiden ook wel betere momenten tussen zitten.
pi_210301866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat zegt echt niks. Wij zien paar minuutjes van paar dagen samenzijn natuurlijk. Dat kan rap gaan.
Mee eens. En ze komen daar toch om iemand aan de haak te slaan. Het verbaast mij juist vaak hoe langzaam dat gaat en hoe weinig initiatief er genomen wordt. Op lichamelijk gebied.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:40:42 #264
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210301904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijn voor Leendert en Thalia dat ze gaan proberen er iets van te maken. Maar ik hoef het niet te zien. Vind hem echt een beetje ranzig zoals hij doet. Brrrrr...

En Petri is wel heel erg bezig. Maar ik denk wel dat ze alleen deze stukken er uit vissen voor de sensatie, dat er bij beiden ook wel betere momenten tussen zitten.
Vreselijk :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210301918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Vreselijk :D
Echt he, die blik van hem. Krijg er koude rillingen van.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:42:26 #266
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210301934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja ik ook :Y
Maar hij luistert ook helemaal niet in dat telefoongesprek :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210301952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Leendert is inderdaad echt behoorlijk gefrustreerd op seksueel gebied. Daarom had hij ook zo'n moeite met Thalia die niet bij hem in bed wilde blijven liggen. Hij staat ook altijd net te dicht op die vrouwen, creep.
pi_210301972
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Na de aflevering van vandaag vermoed ik het nog meer. Dit zijn geen mensen die elkaar leren kennen. Het was al vreemd na 1 avond dat hij het helemaal zeker wist, maar hoe ze zich nu gedragen met elkaar is echt heel vertrouwd.

Ik geloof echt dat we tzt gaan horen dat die 2 elkaar al een poosje kenden. Ik zal het hier dan plaatsen 😋.

Dat verklaar ook zijn desinteresse in de anderen en hoe ongemakkelijk giechelig hij was toen Dani aankwam.
pi_210301973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:34 schreef Sledgehammer. het volgende:

Hoe geïrriteerder zij doet, hoe onzekerder Thomas wordt en hoe minder initiatief hij toont, waar zij dan ook weer niet tegen kan. Maar alles wat hij zegt of doet is weer verkeerd.
Op eieren lopen daar.
Ze wil eigen initiatief maar als je dat doet, wee ie gebeente als het niet goed is.
Zeurt als je niks doet maar geeft daarna aan dat ze het aantrekkelijk zou vinden als een man tegen haar in zou gaan (zoek het lekker uit met je klusjes).
pi_210301991
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:44 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Leendert is inderdaad echt behoorlijk gefrustreerd op seksueel gebied. Daarom had hij ook zo'n moeite met Thalia die niet bij hem in bed wilde blijven liggen. Hij staat ook altijd net te dicht op die vrouwen, creep.
Ja, toch wel opmerkelijk dat hij zelf ook nog vrouwen heeft weggestuurd. Dat had ik niet verwacht van zo’n wanhopige man. Maar dat kan hij ook hebben gedaan met in het achterhoofd dat Thalia altijd nog een optie was, geen idee eigenlijk. :)
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:50:45 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210302002
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 09:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het typische aan Walter wat veelzeggend is, in al zijn 'sessies' met de vrouwen gaat hij direct proberen de vrouwen te laten huilen door bv over eenzaamheid te beginnen. En dan komt er een grote triomfantelijke grijns met 'AH NU HEB IK JE' of 'nu zie ik de echte xx'. Dat vind ik gewoon mensen klein houden.

Maar goed de vrouwen lijken het daar nog fijn te vinden ook, maar gelukkig hebben ze allemaal stuk voor stuk aangegeven dat Walter zelf gewoon een muur zonder emotie is, zoals een echte sekteleider ook beaamt. Gelukkig zijn ze allemaal weg.
Mensen helemaal afbreken en zo klein mogelijk maken om zelf de grote verlichte redder te zijn zodat ze nog afhankelijker worden.

Ziekelijk, manipulatief gedrag.
Laffe huichelaar
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:57:28 #272
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210302071
quote:

Nare man :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 16 augustus 2023 @ 10:58:38 #273
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210302090
Wat een vervelende negatieve vrouw is die Petri, niets is goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210302132
quote:

Haha en dat zelfvoldane lachje erbij ook altijd als hij iemand ziet janken en zegt: ‘kijjjjk, nu zie ik de echte X’. 🥲😅
pi_210302212
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 10:58 schreef Puzzie het volgende:
Wat een vervelende negatieve vrouw is die Petri, niets is goed.
Denk dat het best een leuke vrouw is / kan zijn, maar dat ze enorm onzeker is en dat zo uit door heel stoer/daadkrachtig te doen op deze onbeholpen manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jor_Dii op 16-08-2023 11:19:35 ]
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:15:08 #276
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210302237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Denk dat het best een leuke vrouw is / kan zijn, maar dat ze enorm onzeker is en dat zo uit door heel stoer/daadkrachtig te op deze onbeholpen manier.
Zou dat het zijn? Ik vraag het me af
Niets mis met onzeker zijn in sommige situaties , maar laat dát dan gewoon zien i.p.v dat negatieve masker .
Ik vind dat lelijk gedrag
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210302345
Ja heel apart figuur die Petri. Toch mag ik haar wel. Bij alles wat ze zegt, ook bij die sneren kijkt ze er bij alsof ze een lolletje maakt. Ze heeft wel humor. Het zal ook niet allemaal heel serieus zo bedoeld zijn. Het lijkt me ook wel moeilijk om de hele dag zo'n man in huis te hebben waarbij je niet denkt wauw, daar ga ik voor. Dan ga je toch alles op een schaaltje afwegen en irritaties krijgen. Zeker in zo'n kleine setting als bij haar. Bij Marian of Debbie is het allemaal veel ruimer, kom je elkaar minder tegen en er zijn anderen bij.
pi_210302389
Petri doet me erg denken aan Natasja van vorig seizoen.
Ik geloof echt direct dat als zij een man tegenkomen die ze vanaf moment 1 aanspreekt het hele leuke vrouwen zijn eigenlijk, maar ze zijn wat te kieskeurig en gaan te snel af op hun eerste indruk, en dan vinden ze het gewoon moeilijk zichzelf open te stellen en komen ze over als nors en boos.

Maar wat ook bij beiden overeen kwam: ze hebben stuk voor stuk gewoon geen leuke mannen over de vloer.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 11:43:40 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210302465
Bewaren ze de apotheose bij Debbie en Paul nu tot het állerlaatst, denken jullie?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210302552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Bewaren ze de apotheose bij Debbie en Paul nu tot het állerlaatst, denken jullie?
Daar komt toch niks uit, dat leek me duidelijk.
  woensdag 16 augustus 2023 @ 12:02:48 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_210302685
Petri, bedoel je met dat eigen initiatief bijvoorbeeld een boompje snoeien? :X

Ik vind Thomas ook een flapdrol dat hij dit pikt. Hoppa, inpakken en wegwezen. Hier ga je je tijd toch niet aan verdoen?

Verder word ik bijna misselijk van dat geluid. Elke slok wijn hoor ik bijna tot in de slokdarm afdalen.

Verder alles goed :D Zo jammer dat het bijna gedaan is.
  Official ESF Kreviewer woensdag 16 augustus 2023 @ 12:39:47 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210303262
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 11:43 schreef Duderinnetje het volgende:
"ik zie je toch meer als een vriend, maar bedankt voor alle werk en de publiciteit."
  woensdag 16 augustus 2023 @ 13:11:19 #283
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210303699
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 12:39 schreef Kreator het volgende:

[..]
"ik zie je toch meer als een vriend, maar bedankt voor alle werk en de publiciteit."
;(
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 16 augustus 2023 @ 19:39:33 #284
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210308457
Dat gegiechel bij Joy & Dani de hele tijd :') grow the fuck up.

Petri slaagt er keer op keer in dat de mannen binnen 24 uur op hun tenen lopen bij haar. Die Thomas moet gewoon volgas naar huis gaan.

Leendert & Thalia gaan voor de eerste B&B vol liefde baby.
pi_210308540
Serieus alles wat Thomas doet is verkeerd. Het lijkt me ook erg verlammend werken dat commentaar steeds. Ik snap dan weer niet waarom Thomas er nog steeds zit.
pi_210308577
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
Dat gegiechel bij Joy & Dani de hele tijd :') grow the fuck up.

Petri slaagt er keer op keer in dat de mannen binnen 24 uur op hun tenen lopen bij haar. Die Thomas moet gewoon volgas naar huis gaan.

Leendert & Thalia gaan voor de eerste B&B vol liefde baby.
Ik heb Dani nog niets interessants horen zeggen, maar alleen horen giechelen inderdaad. Gewoon een fysieke connectie volgens mij.
pi_210309211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 22:50 schreef Fascination het volgende:
dus ik ben helemaal niet blij met deze ontwikkelen!
Hoort dit met een Petri stem.
“En daar baal ik ontzettend van.”
Go hard or go home
pi_210309402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 19:47 schreef Fascination het volgende:
Serieus alles wat Thomas doet is verkeerd. Het lijkt me ook erg verlammend werken dat commentaar steeds. Ik snap dan weer niet waarom Thomas er nog steeds zit.
Dat werkt ook verlammend.
Daarom vraagt hij ook ineens; wat heb je vandaag meegemaakt (of iets dergelijks). Domme vraag natuurlijk want ze waren de hele dag samen, maar van ellende ga je dan rare vragen stellen. En dat irriteert haar weer, zo’n vraag. Begrijpelijk wel, maar ze heeft niet door dat haar gedrag dat weer uitlokt omdat ze op eieren lopen.

Maar ik snap die mannen ook niet. Zijn ze dan zo wanhopig? Ga weg. Je voelt toch zelf wel dat het niks gaat worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door lily op 16-08-2023 20:58:04 ]
pi_210309578
quote:

Ja je hebt gelijk.

Hij zei ook iets van ja de connectie is er niet op x gebied maar ik vind het ook veel belangrijker dat je het gevoel hebt dat je met iemand in bed wil duiken. (Dacht ik, of ben ik de war? Was 1 of 2 afleveringen terug).

Dat is wat hij wil, een vrouw die onderdanig, kneedbaar en gewillig is. Daarnaast moet haar uiterlijk een 10 zijn, niet teveel (kritische) vragen stellen en ze moet goed in het huishouden en in de keuken functioneren.

Bizar
  woensdag 16 augustus 2023 @ 21:27:06 #290
28167 matthijst
pi_210310002
Petri. Wat. Een. Zuur. Zeik. Wijf.

Dat die kneus zich zo laat commanderen door dat wijf.
Eerst wil die kut de B&B alleen runnen, maar het gras maaien mag hij dan wel.
Ja Petri, je kon eerst met hem lachen, maar je hebt alle humor uit hem lopen zeiken. Kutwijf :r

[ Bericht 83% gewijzigd door matthijst op 16-08-2023 21:38:01 ]
pi_210310964
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Ja je hebt gelijk.

Hij zei ook iets van ja de connectie is er niet op x gebied maar ik vind het ook veel belangrijker dat je het gevoel hebt dat je met iemand in bed wil duiken. (Dacht ik, of ben ik de war? Was 1 of 2 afleveringen terug).

Dat is wat hij wil, een vrouw die onderdanig, kneedbaar en gewillig is. Daarnaast moet haar uiterlijk een 10 zijn, niet teveel (kritische) vragen stellen en ze moet goed in het huishouden en in de keuken functioneren.

Bizar
Die Ingrid had heus wel goed uiterlijk maar gaf teveel tegengas denk ik.
pi_210311883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 21:27 schreef matthijst het volgende:
Petri. Wat. Een. Zuur. Zeik. Wijf.

Dat die kneus zich zo laat commanderen door dat wijf.
Eerst wil die kut de B&B alleen runnen, maar het gras maaien mag hij dan wel.
Ja Petri, je kon eerst met hem lachen, maar je hebt alle humor uit hem lopen zeiken. Kutwijf :r
Dat vond ik al vanaf het begin vreemd, ze stelde direct aan haar 'mannen' de vraag, wat ga jij hier zelf doen? Zo van ik hoef liever geen partner die op mij gaat teren. Wat dan wel? Een man met een eigen inkomen en eigen hobby's die af en toe gezellig een wijntje met haar gaat drinken? Of gewoon een ordinaire financierder voor dat hol van haar.
pi_210312001
Ik schrik soms oprecht van de leeftijden die worden vermeld, die nieuwe vrouw bij Bram is pas 24 :o
pi_210312008
Als ik Joy zie en hoor praten dan stroomt echt alle energie mijn lichaam uit. Ik word echt letterlijk moe van die gast.
pi_210312176
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 23:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Als ik Joy zie en hoor praten dan stroomt echt alle energie mijn lichaam uit. Ik word echt letterlijk moe van die gast.
Hoe oud ben jij?
pi_210312214
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 00:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoe oud ben jij?
34 maar wat heeft dat ermee te maken?
pi_210312232
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 00:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
34 maar wat heeft dat ermee te maken?
LOL en dan nu al energie verliezen. Aniehoe, Olof gaat uit zichzelf weg.
pi_210312256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 00:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
LOL en dan nu al energie verliezen. Aniehoe, Olof gaat uit zichzelf weg.
Dat lamlendige toontje van hem krijg ik echt de kriebels van.
pi_210312258
Die Joy en Dani geef ik drie maanden voor ze zich realiseert dat ze op een uitgedroogde berg zit op een afgeleefde bank met dito huis.
pi_210312265
Oh allemachtig, de moeder van Joy met de eerste vraag aan Dani: " Ben je echt nederlands?" 8)7
pi_210312309
Ojee, Petri toch!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')