Jammer was best een leuke vrouw. Martijn is idd wat puberachtig om dat zo op te lossen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:
Hij draait zich echt van haar af![]()
[ twitter ]
Ja dat stukje bedoelde ik. Vreselijk. Volgens mij gaat er zelfs nog een eerdere draai aan vooraf.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:
Hij draait zich echt van haar af![]()
[ twitter ]
Ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
Ik ben ook hangry als ik honger heb dus ik snap haar welquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.
Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.
Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Nee die man komt niet verder dan patat en een snackquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Ook lekker maar ik snap dat als je daar dan toch bent wel wat anders wil dan bitterballenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack
Zou goed kunnen maar tis wel zonde dat de sfeer die ze hadden hierdoor zo verknalt is. Aan het einde van de rit zijn ze beiden verliezersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:
[..]
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellen
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:
[..]
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruiktquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
LOLquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef lily het volgende:
[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
Hij had zelf ook hongerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
In Thailand he? Wat een gastquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
Er was wel live muziek heh!! Niet zo moeilijk doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is fok he?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
We hebben nu wel ontcijferd wat er gebeurd is
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
We hebben nu wel ontcijferd wat er gebeurd is
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je ditquote:
Nou nou dat gaat wel wat ver.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.
Ik zou ook stil en bang zijn op een onverlichte weg in Thailand. En trek hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef lily het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je dit
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ze is daar op zijn verzoek. Wat een horkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf allemaal al op.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
Dat was zelfs naar Walters maatstaven een bijzonder uitgebreide knuffelsessie ja!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:01 schreef matthijst het volgende:
Dat huggen van Joy en z'n medezwerver.![]()
Bij jou is alles en iedereen een complot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:
Denken meer mensen dat Bram (met zijn vriendin) de boel aan het flessen is?
Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.
Ze zei: Ik herkende het verhaal dat hij verzo... verteld had. (verzonnen?).
Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.
Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.
Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?
Nee. Hij kijkt veels te blij als hij het over Suus en Carolien heeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:
Dan heb je niet helemaal opgelet. Bram heeft overduidelijk liever geen mensen dan wel mensen in zijn 'B&B'. Waarom zou je er dan aandacht voor willenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:
Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.
Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.
Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.
Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?
Daar heb je personeel voorquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:
Waarom zou ze goor zijn dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 12:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.
Enige verschil is dat zij vegan is en dat is natuurlijk ook wel een beetje vies.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zou ze goor zijn dan?
Ik zie geen verschil tussen de hygiene en t uiterlijk van Bram of haar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |