abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210240735
Timmmm maakt geen nieuwe...
pi_210240749
Ik kijk altijd nog een uurtje in bed voor ik ga slapen. Ga nooit voor 00.00 naar bed, dus dan staat de nieuwe er altijd al op. Lekker.
pi_210240818
Hij draait zich echt van haar af :')

twitter
pi_210240842
Oeh nooit bij stil gestaan dat op fok ook mensen naar dit programma kijken :9

Zo leuk voor Elise dat ze met de vriend van Joy een klik lijkt te hebben. Hoop dat dat gedurende het programma ook nog mee gepakt word. Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
pi_210240856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:

[ twitter ]
Jammer was best een leuke vrouw. Martijn is idd wat puberachtig om dat zo op te lossen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 20:13:53 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210240873
Martijn.

Tamara was terecht boos omdat ze honger had en hij gewoon naar huis ging ipv even met haar mee te lopen.
Alles draait om werken, maar ja. Heeft zichzelf opgegeven.
pi_210240885
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:11 schreef lily het volgende:

[ twitter ]
Ja dat stukje bedoelde ik. Vreselijk. Volgens mij gaat er zelfs nog een eerdere draai aan vooraf.
pi_210240907
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat is er nu in godsnaam aan de hand in Thailand met Tamara en (ben zijn naam kwijt)?
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.

Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
pi_210240944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:

[..]
Ben ook benieuwd.
Wat we nu weten is alleen dat ze een lange dag gehad hadden, ze moe en hongerig was en daarom wat stil en niet vrolijk.

Misschien heeft ze in zijn ogen moeilijk gedaan omdat ze alleen de straat op werd gestuurd om ergens wat te eten te scoren.
Ik ben ook hangry als ik honger heb dus ik snap haar wel :@
pi_210240967
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:15 schreef lily het volgende:

[..]
Ben ook benieuwd.

Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210240974
En ik snap ook dat je dan niet in je eentje ‘s avonds laat nog de stad ingaat. Ergens in Thailand.

Ik ben echt niet bang aangelegd maar gezellig is anders.
Geef me dan maar een boterham.
pi_210240990
Denk trouwens dat Bram straks kiest voor Caroline ipv Anna omdat hij haar vegan gehalte duidelijk wel een ding vond. Verder vind ik hem veel te vaag en had hij Suus wel eerder naar huis mogen sturen want zij maakte toch al geen kans meer toen Caroline binnen kwam
pi_210241006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Lekker Thais eten ofzo. Tja dan moet je niet bij Martijn zijn
Nee die man komt niet verder dan patat en een snack :+
pi_210241016
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Ook lekker maar ik snap dat als je daar dan toch bent wel wat anders wil dan bitterballen
pi_210241032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:

[..]
Zei ze niet iets van: voor frikandellen kun je me wakker bellen :D
pi_210241088
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:22 schreef lily het volgende:

[..]
Zou goed kunnen maar tis wel zonde dat de sfeer die ze hadden hierdoor zo verknalt is. Aan het einde van de rit zijn ze beiden verliezers
pi_210241102
quote:

[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
pi_210241121
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat! En dan de straat opgestuurd worden om ergens anders te gaan eten in haar eentje, hij heeft notabene zelf een restaurant met bediening en een keuken. Snap er geen fluit van, vond het heel raar en dat elke nacht naar zijn eigen hol brommeren, ook apart. Vieze glibber.
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt _O-
pi_210241132
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij krijgt nog één dame. Misschien was dat wel zijn nr. 1 keus. Ik hoop dat die ook een berg filters heeft gebruikt _O-
LOL _O-
pi_210241154
quote:

[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
pi_210241207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:32 schreef lily het volgende:

[..]
Nou, ze gingen die dag weg omdat zijn tent dicht was (1 dag per week). Dus niemand om haar iets te maken. Zelf kan hij dat blijkbaar niet en ook geen tijd om met haar ergens te gaan eten.
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
pi_210241234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jemig, zo van, doei, ik ga naar mijn huis, heb je vandaag onderhouden en zoek het maar uit, daar is een leuke tent om iets te eten. Nog erger!
Hij had zelf ook honger :?
pi_210241253
quote:

[..]
In Thailand he? Wat een gast _O-
pi_210241272
We hebben nu wel ontcijferd wat er gebeurd is :+
pi_210241336
quote:

[..]
Er was wel live muziek heh!! Niet zo moeilijk doen.
pi_210241346
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
Dat is fok he? :P
pi_210241356
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:39 schreef lily het volgende:
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.
pi_210241388
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:37 schreef Soury het volgende:

[..]
In Thailand he? Wat een gast _O-
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je dit :')
pi_210241392
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mijn conclusie is: een vieze gore uitvreterstent met wipkamertjes op de eerste verdieping voor witte dikbuikige middelbare lelijke mannetjes die zweterig op een jong meisje (of jongetje) willen klaarkomen, gatferredegatferdamme.
Nou nou dat gaat wel wat ver.
pi_210241404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:47 schreef lily het volgende:

[..]
Als je erover nadenkt is het echt absurd. Je vindt een vrouw leuk. Er is een klik. En dan doe je dit :')
Ik zou ook stil en bang zijn op een onverlichte weg in Thailand. En trek hebben :D
pi_210241411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:48 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou nou dat gaat wel wat ver.
Ja, beetje wel, voelde mij even als Tamara _O-
pi_210241435
quote:

[..]
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…
pi_210241458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zijn restaurant was die dag gesloten. Maar dan nog inderdaad, hij zal zelf toch ook wel iets hebben gegeten…
Ze is daar op zijn verzoek. Wat een hork
pi_210241490
quote:

[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
pi_210241683
Morgen (of straks voor een aantal hier) een nieuwe bij Debbie.
Ben benieuwd.
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2023 @ 21:20:50 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210241731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dit is ook zoiets, eigenaar van een cafetaria, maar gotdomme niet zelf een frikandel in het frituur kunnen stoppen voor haar.
Die heeft hij zelf allemaal al op.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 23:01:38 #37
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210242841
Dat huggen van Joy en z'n medezwerver. :')
Ain't no fun if the homies can't have none.
"Hij is wel een beetje zweverig". Een beetje?!?!?

Martijn. De ene keer moeten die vrouwen stil zijn. De andere keer is ze stil en dan wordt ie daar kwaad om. Stuur even een vrouw alleen naar een of andere achterafplek om 's avonds laat eten te halen.
Wat een kneus. Tamara leek superblij, heel aardige, leuke vrouw. Interesse in hem. En dan begint ie weer te zoeken en te zeiken.

Kanye heeft d'r een liedje over geschreven:
And I always find, yeah, I always find somethin' wrong
You been puttin' up wit' my shit just way too long
I'm so gifted at findin' what I don't like the most
So I think it's time (so I think it's time)
For us to have a toast
Let's have a toast for the douche bags
Let's have a toast for the assholes
Let's have a toast for the scumbags
Every one of them that I know
Let's have a toast for the jerk offs
That'll never take work off

Baby, I got a plan
Run away fast as you can
*O*

Petri, "Thomas heeft gezegd dat hij me aantrekkelijk vindt." Ja sneutje, omdat jij ernaar vroeg. En zelfs al vond ie je lelijk, dan had hij nog gezegd dat hij je aantrekkelijk vond. Dat doen normale mensen.
Petri mag weleens naar de huisarts gaan. Die schildklier komt bijna m'n scherm uit.

Suus is d'r klaar mee. Jammer, blijven d'r twee hippies over.
Mooi op tijd weggekomen, niks te zoeken in dat haps-kamp.
Anna past wel leuk bij Bram.
Caroline steeds te zwammen dat je in Nederland geen bos hebt. :O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210243621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:01 schreef matthijst het volgende:
Dat huggen van Joy en z'n medezwerver. :')
Dat was zelfs naar Walters maatstaven een bijzonder uitgebreide knuffelsessie ja!
pi_210243994
Denken meer mensen dat Bram (met zijn vriendin) de boel aan het flessen is?

Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.

Ze zei: Ik herkende het verhaal dat hij verzo... verteld had. (verzonnen?).

Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.

Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.

Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 11-08-2023 04:24:03 ]
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 06:22:36 #40
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210244617
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 04:15 schreef Za het volgende:

Ik heb een klein stukje vooruit gekeken (dus kan hier niet alles lezen ivm spoilers), maar ik zag Anna arriveren, die zich versprak.

Er waren nog wat kleine dingen, maar hun gespiegelde haardracht, het feit dat ze in Zweden zat, ik heb het sterke vermoeden dat ze zijn vriendin is, en ze graag wat aandacht voor de B&B willen dmv dit programma.

Ik heb nog teruggekeken of de hond haar erg enthousiast begroette, maar dat stukje is eruit geknipt.

Ik weet het niet zeker, maar voor mijn gevoel waren deze twee al een duo, misschien is dat hier al aan bod geweest?
Bij jou is alles en iedereen een complot.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:15:38 #41
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210245058
quote:
Nee. Hij kijkt veels te blij als hij het over Suus en Carolien heeft.
En het lijkt me geen acteertalent, en een opleiding kon ie niet betalen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210245133
Oef, dat knalde goed tussen Martijn en Tamara :o en hij maar bedenken wat er nou mis ging :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:10:51 #43
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245879
quote:

Dan heb je niet helemaal opgelet. Bram heeft overduidelijk liever geen mensen dan wel mensen in zijn 'B&B'. Waarom zou je er dan aandacht voor willen
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:15:00 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210245905
Ik vind het echt jammer dat Walter er in zit, die enge sekteleider maakt me heel ongemakkelijk. Het scheelt niet veel of het is een reden om het programma niet te kijken. Het voelt heel fout wat daar gebeurt en hoe hij doet en dus ook fout om erbij mee te kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door timmmmm op 11-08-2023 10:20:37 ]
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 11:03:47 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210246380
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Daar heb je personeel voor :{w

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:06:57 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210246962
Jezus wat voor clown is er bij Marjan toch bijgekomen :')
Maak dat schilderij af en wegwezen zeg.
Daar word je toch gek van?
L'Amour menaçant:
pi_210246982
Hij is wel een beetje vermoeiend ja.
pi_210247025
quote:

Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:12:25 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210247653
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:12 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wijf zelfs voor bram begrippen te goor is.
Waarom zou ze goor zijn dan? :?
Ik zie geen verschil tussen de hygiene en t uiterlijk van Bram of haar hoor.
L'Amour menaçant:
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 13:15:26 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210247693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Enige verschil is dat zij vegan is en dat is natuurlijk ook wel een beetje vies.
pi_210247831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ten eerste die oksel haren :r Als je dat als vrouw hebt kan je niet anders dan goor zijn.

Zal haar flamoes er ook wel uitzien als een ontplofte mol.
pi_210247960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 12:08 schreef lily het volgende:
Hij is wel een beetje vermoeiend ja.
Nogal ja, snap werkelijk waar niet waarom Marian hem heeft uitgenodigd.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:22:30 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210248616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 13:23 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nou ten eerste die oksel haren :r Als je dat als vrouw hebt kan je niet anders dan goor zijn.

Zal haar flamoes er ook wel uitzien als een ontplofte mol.
Ah kijk, daar zat ik al op te wachten, op deze oermens reactie,
Wat een klinkklare onzin :D

Want jouw okseltjes zijn lekker glad en je boom staat ook in een ontrooid bos?
Of geldt het "niet geschoren en dus vies" alleen voor vrouwen?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:29:48 #54
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210248699
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ah kijk, daar zat ik al op te wachten, op deze oermens reactie,
Wat een klinkklare onzin :D

Eerlijk is eerlijk: ik bleef er ook naar kijken :D maar het slaat idd nergens op
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:30:06 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210248703
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Airbus A380 ligt op een spekgladde landingsbaan natuurlijk. Uiteraard.
pi_210248763
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:30 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mijn Airbus A380 ligt op een spekgladde landingsbaan natuurlijk. Uiteraard.
Exact. Helemaal gekapt en geschoren. Hygiene is belangrijk. Behalve voor zo'n behaarde extinction rebellion zwerver. Daarnaast is het een typische reactie om gelijk de link met mannen te maken. Kenmerk van een woke gekkie. Die heeft niet helemaal door dat mannen nog altijd de wereld bepalen. (8> 8-)
pi_210248970
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 06:22 schreef RamboDirk het volgende:

Bij jou is alles en iedereen een complot.
Dat is onzin, je kunt haar verspreking terugluisteren vanaf 16.00 minuten.

Daarbij zou het geen complot zijn maar een simpele strategie om wat geld te verdienen.
pi_210249006
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 10:10 schreef timmmmm het volgende:

Dan heb je niet helemaal opgelet. Bram heeft overduidelijk liever geen mensen dan wel mensen in zijn 'B&B'. Waarom zou je er dan aandacht voor willen
Sinds hij in dit programma zit heeft hij pas reviews. Ik denk dat hij misschien ook een X bedrag krijgt voor zijn deelname, en veel geld kan hij niet hebben. Dat kan een reden zijn.

Ik heb idd niet goed opgelet omdat hij mij niet echt boeide.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:20:21 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210249607
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 14:59 schreef Za het volgende:

[..]
Sinds hij in dit programma zit heeft hij pas reviews. Ik denk dat hij misschien ook een X bedrag krijgt voor zijn deelname, en veel geld kan hij niet hebben. Dat kan een reden zijn.

Ik heb idd niet goed opgelet omdat hij mij niet echt boeide.
Dus je hebt geen idee waar het over gaat en niet opgelet, maar je durft wel te stellen dat ie de boel oplicht. Bijzonder...
Laffe huichelaar
pi_210249644
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dus je hebt geen idee waar het over gaat en niet opgelet, maar je durft wel te stellen dat ie de boel oplicht. Bijzonder...
Welkom in de wereld van Za
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:25:39 #61
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210249655
Volgens mij is Za zo iemand die regelmatig zijn medicatie vergeet en dat merk je dan gelijk.
pi_210249705
Za :') altijd hetzelfde met die knakker..
pi_210249831
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:20 schreef timmmmm het volgende:

Wanneer je kijkt naar het moment dat Anna zich verspreekt, of je nu wel of niet goed hebt opgelet, heb je daarbij je toch vraagtekens imo.

Daarnaast, ze hebben beide een warrig kapsel met 3 dreads, wie heeft dat? Het is of dreads of geen. Zo'n identieke dracht vind ik ook opmerkelijk.

Oplichter is overdreven, een complot ook, maar de boel een beetje flessen, misschien wel op verzoek, want dit soort shows is toch soms een beetje scripted reality. Maak er niet meer van dan het is.

Ik had verwacht dat die gedachte hier misschien al voorbij gekomen was.
pi_210249984
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:46 schreef Za het volgende:
Maak er niet meer van dan het is.
Je blaast het nógal op. Die twee leven duizend kilometer van elkaar vandaan kerel :')
Ed en Marian hadden ook allebei een hoed op tijdens hun date, vast ook een complot.. :z
pi_210250120
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:

Die twee leven duizend kilometer van elkaar vandaan kerel :')
Dat is de bewering dame.

quote:
Ed en Marian hadden ook allebei een hoed op tijdens hun date, vast ook een complot.. :z
Geloof jij dat Ed verlangt naar Marian, met of zonder gelijke hoeden?
Dit is gewoon een programma format met een hoop onzin, maar wel vermakelijk hier en daar :)
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 17:14:53 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210250190
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 16:46 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je kijkt naar het moment dat Anna zich verspreekt, of je nu wel of niet goed hebt opgelet, heb je daarbij je toch vraagtekens imo.

Daarnaast, ze hebben beide een warrig kapsel met 3 dreads, wie heeft dat? Het is of dreads of geen. Zo'n identieke dracht vind ik ook opmerkelijk.

Oplichter is overdreven, een complot ook, maar de boel een beetje flessen, misschien wel op verzoek, want dit soort shows is toch soms een beetje scripted reality. Maak er niet meer van dan het is.

Ik had verwacht dat die gedachte hier misschien al voorbij gekomen was.
Nee want wij hebben geen waanbeelden waarin we achter elke simpele verspreking bedrog zien en we zijn ook niet zo psychisch dat we denken dat wanneer mensen allebei hun haar warrig hebben met wat dreads ze samenspannen on ons voor te liegen.

Zoek hulp.

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 11-08-2023 23:21:43 ]
Laffe huichelaar
pi_210250405
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:09 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is de bewering dame.
Jij bent hier degene met een non-binair profiel hè. Als dat niet klopt moet je dat aanpassen ipv gaan lopen sneren naar mensen die verkeerd naar je verwijzen.
pi_210250445
Maar Anna gaat niet eens overblijven dus deze theorie is niet echt wel doordacht.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210250691
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:09 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is de bewering dame.
[..]
Geloof jij dat Ed verlangt naar Marian, met of zonder gelijke hoeden?
Dit is gewoon een programma format met een hoop onzin, maar wel vermakelijk hier en daar :)
Heb je bewijs wat je claims bevestigd?
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:23:42 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210251055
Walter denkt dat hij gevoelsguru is.
Als iemand verf op mijn broek zou smeren zou ik echt de pan uit flippen.
Debbie acteert teveel en moet Paul niet vragen wat hij van de nieuwe vindt. Dat is echt not done. Paul had die grens zelf ook moeten stellen maar is zelf ook een oud wijf.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:25:15 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_210251067
En het irriteert me dat we in de laatste minuut te horen krijgen dat alxendra en de zanger weer naar huis gaan. Raarrrrr.

Het programma is soms echt ultra slecht ge-edit.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:53:08 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251311
Vinden jullie het ook zo gaaf dat je bij een goede tantra sessie kunt voelen als man hoe het is om als vrouw gepenetreerd te worden en vice versa. Heel gaaf.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:54:51 #73
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251327
Jammer dat Suus weg is bij Bram. Ik denk dat onder de streep het te primitief is voor Carolien wat Bram daar heeft opgezet in Norrhult.
pi_210251368
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Vinden jullie het ook zo gaaf dat je bij een goede tantra sessie kunt voelen als man hoe het is om als vrouw gepenetreerd te worden en vice versa. Heel gaaf.
pi_210251383
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:25 schreef Kreator het volgende:
En het irriteert me dat we in de laatste minuut te horen krijgen dat alxendra en de zanger weer naar huis gaan. Raarrrrr.

Het programma is soms echt ultra slecht ge-edit.
Joh die ex prostituee en mislukte zanger waren sowieso al kandidaten om op te tieven. Dat is geen verrassing.
pi_210251418
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Joh die ex prostituee en mislukte zanger waren sowieso al kandidaten om op te tieven. Dat is geen verrassing.
Als ze ex prostituée is dan is het wel een goeie match geweest aangezien die Walter alleen maar uit is op tantrische seks
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:07:03 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210251422
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Eng eng eng
Laffe huichelaar
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:20:51 #78
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210251549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:06 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Als ze ex prostituée is dan is het wel een goeie match geweest aangezien die Walter alleen maar uit is op tantrische seks
Die Alexandra ademt issues en toxic vibes in al haar doen en laten.
pi_210255344
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 17:14 schreef timmmmm het volgende:

Nee want wij hebben geen waanbeelden waarin we achter elke simpele verspreking bedrog zien en we zijn ook niet zo psychisch dat we denken dat wanneer mensen allebei hun haar warrig hebben met wat dreads ze samenspannen on ons voor te liegen.

Zoek hulp.
Je kunt het waanbeelden noemen, maar dit soort programmas zijn voor een zeker deel fake.
Debbie heeft nooit gedacht dat die twee mannen die ze weg stuurde potentiële B&B lovers waren. Ed droomt niet over Marian, de tantra dans ontstond niet spontaan voor de draaiende camera's, Marian zag in Tom geen potentiële B&B partner etc etc. Sommige zaken zijn compleet geënsceneerd.

Het is maar vermaak beste man. Wanneer je dat beseft is het nog steeds een aardig programma.
  zaterdag 12 augustus 2023 @ 07:35:11 #80
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210255586
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 02:40 schreef Za het volgende:

[..]
Je kunt het waanbeelden noemen, maar dit soort programmas zijn voor een zeker deel fake.
Debbie heeft nooit gedacht dat die twee mannen die ze weg stuurde potentiële B&B lovers waren. Ed droomt niet over Marian, de tantra dans ontstond niet spontaan voor de draaiende camera's, Marian zag in Tom geen potentiële B&B partner etc etc. Sommige zaken zijn compleet geënsceneerd.

Het is maar vermaak beste man. Wanneer je dat beseft is het nog steeds een aardig programma.
Iedereen weet dat het heavy scripted is. Je brengt het alsof jij de ontdekking van de eeuw gedaan hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')