Voor straf moet ie al zn zakgeld inleveren bij de manager..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
haha, Isaac snapte het niet en is af!
afstraffen en eleminatie laten doen. denken is niet zijn dingquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:49 schreef realkijkers het volgende:
Hahaha
Isaac en denken, toch een beetje moeilijk voor 'm
Accent ligt bij hem ook niet in de hersenpan maar bij de spieren.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:50 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven..... Isaac gaat hier wel even enorm op zijn bek!
Hoeveel voorraad hebben Marcisaac?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:50 schreef magnaal het volgende:
Ik zei het al, ik zag dat de bro's het allebei niet snapten
jaquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
is er niet een zelfde soort opdracht geweest met Eunice en Leila die ook meteen fout ging? Leila naar huis toen
Of ze hebben een kast vol eten en de rest niet (behalve Erik)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Harry het volgende:
Hij lacht dan wel schaapachtig, maar dit vindt Isaac NIET LEUK !!
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hoeveel voorraad hebben Marcisaac?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Was-beer het volgende:
Dat krijg je als je nooit bij je kinderen bent. Dan ken je dit soort spelletjes niet
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Accent ligt bij hem ook niet in de hersenpan maar bij de spieren.
Scheld hem dan eens een keer helemaal verrot ... Kom op .. Laat het er uitquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij zitten Bern en Sasha te koken van binnen, die gezichten (terecht)
Kan bewust zijn geweest. Verdien opdracht falen.quote:
Nee Isaac en Marciano snapten er niks vanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:52 schreef Wibehh het volgende:
Dit zegt meer over jullie. De grootste acteur in het spel en hij maakt zogenaamd een fout? Wat denk je nou zelf.
Nu dus wel duidelijk dat er op zijn kop gedrukt moet worden als het om denkspelletjes gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat krijg je als Isaac stres heeft, goed onthouden![]()
Nu er zo weinig is vind ik het net zo erg als stelen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe vanaf nu van de pindakaas afblijven (het is geen stelen volgens Mirthe, maar met een paar lepels per dag, is die pot wel snel leeg)
10 euro😋quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac had het fout. Hoe dan? En hoeveel geld hebben ze nu voor de boodschappen?
Dotteke in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1 hier kan je lezen wat hij fout deedquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
¤10quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
dat zegde ik hierboven al , zou ice niet express dom antwoord gegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan bewust zijn geweest. Verdien opdracht falen.
Geen eten voor ze. Maar de bro's hebben nog eten. Erik ook.
Geen idee vraag het me gewoon af als mogelijkheid.
Kan. Maar er is nauwelijks nog eten in de loods.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee Isaac en Marciano snapten er niks van
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee Isaac en Marciano snapten er niks van
Wat is er net voor boodschappen binnengekomen dan?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja die was net al duizelig van de honger. Nu weer geen geld dankzij de man die alles kan
YW,quote:
Sjahh het is geen au of ou..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:51 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vindt het niet eerlijk dat ze niet nog een kans krijgen.......
Tuurlijkquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.
Of het was bewust..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef magnaal het volgende:
Geen ja en geen nee..is net zo een spel, als je niet nadenkt, gaat het verkeerd
Okee, maar dan heb ik er toch geen respect voor..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dit is 100% een bewuste actie. Alsof ik moet uitleggen hoe Ice werkt. Iemand die binnen 10 sec. iemand kan ompraten.
Sasha begon toch? Staat Mirthe.quote:
Ja precies. Met 3 deelnemers die altijd voorraad houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Het is wel HEEL frappant dat een kwart van de boodschappen geleverd is EN dat ze nu maar 10 euro verdiend hebben...... 2 broden, aardappels, spruitjes en wat jam en nog iets werd er geleverd...
en dan nog eens geen boodschappen kunnen doen (of Isaac moet zijn geld doneren)....
dat is vragen om moeilijkheden
Of ze wachten tot ze geld van de winst pot uitgaatquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Het is wel HEEL frappant dat een kwart van de boodschappen geleverd is EN dat ze nu maar 10 euro verdiend hebben...... 2 broden, aardappels, spruitjes en wat jam en nog iets werd er geleverd...
en dan nog eens geen boodschappen kunnen doen (of Isaac moet zijn geld doneren)....
Dan kan. Maar geen eten zorgt voor meer chaos. Dat wil Ice. Als jullie er al in trappen, laat staan de mensen daar.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee, maar dan heb ik er toch geen respect voor..
O type fautjuh ik pas hem aan momentquote:
Hij was zó vol van zijn toekomstige sportschool dat hij de boerderij van Sasha vergat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja die was net al duizelig van de honger. Nu weer geen geld dankzij de man die alles kan
Geloof dat niet waarom zou hij ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat zegde ik hierboven al , zou ice niet express dom antwoord geg
quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:00 schreef pingu66 het volgende:
Dat hoofd van Bern. En Sas die hem aanspreekt zoals zijn moeder
En verzwakking.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:59 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Dan kan. Maar geen eten zorgt voor meer chaos. Dat wil Ice. Als jullie er al in trappen, laat staan de mensen daar.
Is toch duidelijk gezegd dat ze alles moesten noemenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ik heb het streamverslag gelezen en daar staat dat Isaac vergat de droom/item van Mirthe te noemen.
Maar ik dacht ook dat ze alleen hun eigen dromen/items hoefden te onthouden en benoemen plus een nieuwe toen ik de uitleg hoorde.
Dat hadden ze mi specifiek moeten benoemen en niet er van uit gaan dat iedereen het spel "ik ga op vakantie en neem mee" kent.
Dit was 100% bewust.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan bewust zijn geweest. Verdien opdracht falen.
Geen eten voor ze. Maar de bro's hebben nog eten. Erik ook.
Geen idee vraag het me gewoon af als mogelijkheid.
Het alarm ging wel 2 keer netquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat ze weer snel een verdienopdracht krijgen.
Dat wordt echt wel nageleverd hoor. Hier zie ik ook veel lege vakken in de winkels, misschien door vakantietijd?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Ben benieuwd of de Febo de mensen met voorraad nu helpt of alle bewoners.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat ze weer snel een verdienopdracht krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |